MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Boulahrouz is echt wel goed hoor...

En staat Thomasson ook niet op het verlanglijstje van Feyenoord? Volgens mij is die niet zo gelukkig in Duitsland.

En anders kunnen ze altijd nog Elmander proberen terug te halen. O

Chelsea wil alle posities dubbel bezet hebben en aangezien Boulahrouz zowel centraal als op de backpositite kan spelen, is het niet eens een slechte aankoop. Boulahrouz groeit nog steeds.

herman schreef:
Boulahrouz is echt wel goed hoor...

En staat Thomasson ook niet op het verlanglijstje van Feyenoord? Volgens mij is die niet zo gelukkig in Duitsland.

Zou mooi zijn als Tomasson terugkomt bij z'n ouwe liefde.

Feyenoord wil 3 spelers kopen met de - ruim- 20 miljoen die ze voor K2 gekregen hebben.

Omayyad
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord wil 3 spelers kopen met de - ruim- 20 miljoen die ze voor K2 gekregen hebben.

K3?

Nicolage Rico schreef:
Chelsea wil alle posities dubbel bezet hebben en aangezien Boulahrouz zowel centraal als op de backpositite kan spelen, is het niet eens een slechte aankoop. Boulahrouz groeit nog steeds.

Ik zie toch eerder Terry in de basis dan Boulahrouz, misschien dat ie op rechtsback een kans heeft.
En zeker is Boulahrouz een erg goede verdediger maar HSV is toch ook een mooie club

herman schreef:

Elmander is al net naar Toulouse gegaan

Iceman schreef:
(quote)

Ik zie toch eerder Terry in de basis dan Boulahrouz, misschien dat ie op rechtsback een kans heeft.
En zeker is Boulahrouz een erg goede verdediger maar HSV is toch ook een mooie club

Kom nou. Als je de kans krijgt naar dit Chelsea te gaan, zou je wel heel stom zijn die te laten lopen. Terry of Carvalho kan morgen wel zijn been breken.

herman schreef:
Carvalho kan morgen wel zijn been breken.

, wat is dat een rat zeg...

herman schreef:
(quote)

Kom nou. Als je de kans krijgt naar dit Chelsea te gaan, zou je wel heel stom zijn die te laten lopen.

Om zoveel geld te verdienen dat je na 2 seizoenen de rest van je leven niks meer hoeft te doen?? Nee, dan zou ik toch gewoon bij een club spelen waar ik wel in de basis stond en wat minder verdiende (nja minder, het zal ook wel niet mis zijn wat ie bij HSV verdiende)

Iceman schreef:
(quote)

Om zoveel geld te verdienen dat je na 2 seizoenen de rest van je leven niks meer hoeft te doen?? Nee, dan zou ik toch gewoon bij een club spelen waar ik wel in de basis stond en wat minder verdiende (nja minder, het zal ook wel niet mis zijn wat ie bij HSV verdiende)

Je moet altijd proberen voor het hoogste te gaan. Als je het niet redt, weet je dat en staan er genoeg clubs voor je in de rij. Als echte sportman wil je je altijd testen op het hoogste niveau. Alleen daarom al zou hij het moeten doen.

Werd er een week of wat niet gezegd dat België niks voorstelt? De Eerste Klasse staat anders wel in "Toplanden"

Wat is "Toplanden"?

Pak slaag deel 1. Koelere: 8-1.

Ik ga straks maar 's goed zitten voor die samenvatting... Dat wordt smullen.

Cziommer heeft zijn plek gevonden lijkt me.

rayman schreef:
Pak slaag deel 1. Koelere: 8-1.
Zou het die Van Gaal dan toch gaan lukken

Jongens.... Feyenoord gaat strijden om de 3e plaats. Hoger zal het niet worden. Snel 3 nieuwe spelers kopen, anders moet Feyenoord nog strijden voor de 5e plaats.

Nicolage Rico schreef:
Jongens.... Feyenoord gaat strijden om de 3e plaats. Hoger zal het niet worden. Snel 3 nieuwe spelers kopen, anders moet Feyenoord nog strijden voor de 5e plaats.

Gaat alvast niet goed he...

Nicolage Rico schreef:

Wat maakt het nou uit of je derde of vijfde wordt, je zit bij beide in de play-offs. Tegenwoordig is de doelstelling 1e worden of bij de eerst 5 eindigen.

Precies, dus gewoon 5e worden en in de play offs winnen van de gedesillusioneerde nr. 2 die net naast de titel heeft gegrepen.

Ajax 5-0 gewonnen, Feyenoord 0-2 verloren.
Een goede dag.

Conway Twitty schreef:
Ajax 5-0 gewonnen, Feyenoord 0-2 verloren.
Een goede dag.

Feyenoord 3-0 verloren zelfs. Twente valt ook wel bar tegen.

Geen enkel gelijkspel trouwens deze eerste ronde

Da's wel bijzonder.

Feyenoord kunnen we in ieder geval wel afschrijven als kampioenskandidaat, die mogen blij zijn als ze 4e worden.

herman schreef:
Feyenoord kunnen we in ieder geval wel afschrijven als kampioenskandidaat, die mogen blij zijn als ze 4e worden.

Die mogen al blij zijn als ze bij de beste 5 zitten, of ze moeten nog een aantal goede aankopen gaan doen.

En krijgt AZ nu hetzelfde in het DSB-stadion als Groningen in het Euroborg-stadion heeft?? NAC helemaal afgeslacht.

Iceman schreef:
Die mogen al blij zijn als ze bij de beste 5 zitten, of ze moeten nog een aantal goede aankopen gaan doen.

Da's waar, aankopen doen is Feyenoord niet echt sterk in... Het afgelopen jaar zijn er geloof ik 27 contractspelers vertrokken.

Maar toch denk ik dat ze net iets meer in huis hebben dan Heerenveen of een Utrecht.

Tuurlijk, Feyenoord haalt de Top-4 echt wel.
Maar wel lekker, 3-0 voor Jans.

Omayyad
Vennegoor naar Celtic, Ooijer uit de selectie gezet. Gaat lekker zo...

Omayyad schreef:
Vennegoor naar Celtic, Ooijer uit de selectie gezet. Gaat lekker zo...

De titel zat er even goed al niet in.
Maar Ooijer is natuurlijk onvervangbaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:31 uur

geplaatst: vandaag om 00:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.