Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 17:46 uur
Niet meteen overdrijven dat Feyenoord niet bij de 1e 5 komt, na 1 wedstrijd verliezen. Feyenoord heeft het altijd lastig uit bij FC Groningen. Het is balen dat dit meteen de 1e wedstrijd is, want het zelfvertrouwen zal niet groot zijn momenteel.
Toch moet en zal Feyenoord 2 of 3 aankopen doen. Als dit niet zo is, geef ik mijn seizoenskaart terug.
Toch moet en zal Feyenoord 2 of 3 aankopen doen. Als dit niet zo is, geef ik mijn seizoenskaart terug.

0
Ace
geplaatst: 20 augustus 2006, 18:19 uur
Feyenoord komt gewoon bij de eerste 3, niets aan de hand. Ze hebben echt nog steeds wel wat maar kwaliteit dan utreg en al die andere ploegen. Jammer dat het vreselijke az gewonnen heeft en dan ook nog gelijk met 8-1. Ajax had een makkie, dus er valt nog niet veel zinnigs over te zeggen.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 18:42 uur
Vreselijke AZ? Ik vind het anders een mooi elftal. Ik wou dat PSV de backs van de Alkmaarders had.
En verliezen in Groningen zegt niks, daar gaan nog veel meer ploegen met niks naar huis.
En verliezen in Groningen zegt niks, daar gaan nog veel meer ploegen met niks naar huis.
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 18:43 uur
PSV heeft het op het moment goed voor elkaar met Ooijer, wat een Hans Worst zeg. 

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 18:53 uur
Maar het gaat er niet alleen om dat je verliest in Groningen, maar vooral op de manier hoe. Feyenoord heeft geen fatsoenlijke aanval op weten te zetten en de verdediging was dramatisch. En 3-0 is niet zomaar een uitslag. Dat zit tegen een vernedering aan.
Feit is dat dit de slechtste seizoensstart van Feyenoord is sinds 16 / 17 jaar. (Laatste 16 jaar ongeslagen, nl.).
Feit is dat dit de slechtste seizoensstart van Feyenoord is sinds 16 / 17 jaar. (Laatste 16 jaar ongeslagen, nl.).
0
geplaatst: 20 augustus 2006, 20:51 uur
In 14 van de 16 gevallen leverde het geen landstitel op dus dat gegeven is niet zo verontrustend Nicolage.

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 21:28 uur
Nicolage Rico schreef:
Don't worry, Feyenoord wordt kampioen. Dus Nicolage, wij gaan onze seizoenskaart niet inleveren! Feit is dat dit de slechtste seizoensstart van Feyenoord is sinds 16 / 17 jaar. (Laatste 16 jaar ongeslagen, nl.).

0
geplaatst: 20 augustus 2006, 21:39 uur
Uiteraard niet. Zou ik nooit doen, ook al spelen ze in de 1e divisie, maar Hans.... Het zou fantastisch zijn als je gelijk hebt, al acht ik de kans 5%.
0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2006, 00:03 uur
@avdj: vreselijk az slaat meer op het feit dat ik niet zo van az hou. fnoord, utrecht en az zijn de clubs in nederland waar ik op zijn zachtst gezegd niet zo'n fan van ben 
Gebaseerd op de samenvatting zag fnoord er inderdaad wat armoedig uit... Dat vind ik dan wel weer leuk. Toch denk ik dat ze gewoon meedoen bij in ieder geval de eerste vijf. Ze zullen toch best nog wel een paar versterkingen binnenhalen?
Ajax speelt solide. Stam is fantastisch, Gabri ook. Daarbij hebben we nog steeds Huntelaar. Die scoort vandaag even niet, maar dat gaat hij dit seizoen nog veelvuldig doen. Ik ga niet roepen dat we even kampioen worden, maar het ziet er best goed uit.

Gebaseerd op de samenvatting zag fnoord er inderdaad wat armoedig uit... Dat vind ik dan wel weer leuk. Toch denk ik dat ze gewoon meedoen bij in ieder geval de eerste vijf. Ze zullen toch best nog wel een paar versterkingen binnenhalen?
Ajax speelt solide. Stam is fantastisch, Gabri ook. Daarbij hebben we nog steeds Huntelaar. Die scoort vandaag even niet, maar dat gaat hij dit seizoen nog veelvuldig doen. Ik ga niet roepen dat we even kampioen worden, maar het ziet er best goed uit.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 10:29 uur
Even over PSV:
Ooijer en Vennegoor gaan weg, maar ik denk dat ze prima vervangbaar zijn door jongens die in de selectie zitten.
Waarom wil Koeman een vervanger halen voor vennegoor? Gewoon 4-4-2 spelen, AZ laat zien dat dat makkelijk kan.
-------------------Gomes----------------
Lamey-------Addo----Alex-----Salcido
-------------------Simons-----------------
----------Värynen---------Cocu---------
--------------------Aissati----------------
--------------Farfan------Koné----------
Dit zou een geweldige opstelling zijn, kwam Koeman daar maar eens achter. Die wil altijd maar lekker veilig spelen, gisteren ook weer. Gaat ie Culina opstellen.
Ooijer en Vennegoor gaan weg, maar ik denk dat ze prima vervangbaar zijn door jongens die in de selectie zitten.
Waarom wil Koeman een vervanger halen voor vennegoor? Gewoon 4-4-2 spelen, AZ laat zien dat dat makkelijk kan.
-------------------Gomes----------------
Lamey-------Addo----Alex-----Salcido
-------------------Simons-----------------
----------Värynen---------Cocu---------
--------------------Aissati----------------
--------------Farfan------Koné----------
Dit zou een geweldige opstelling zijn, kwam Koeman daar maar eens achter. Die wil altijd maar lekker veilig spelen, gisteren ook weer. Gaat ie Culina opstellen.

0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2006, 10:45 uur
Ik zou wel een spits kopen als ik hem was. Die Kone is te slecht voor woorden... Ben ik even blij dat die toen medisch afgekeurd werd bij Ajax.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 11:31 uur
Koné is inderdaad niks. Beerens, die had gisteren zijn eerste doelpunt voor PSV moeten maken.
Het systeem van Music4ever ziet er goed uit. Maar voor de duidelijkheid, ook Hiddink koos vaak voor Cullina ten koste van Afellay/Aissati.
Het systeem van Music4ever ziet er goed uit. Maar voor de duidelijkheid, ook Hiddink koos vaak voor Cullina ten koste van Afellay/Aissati.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 11:43 uur
Ace schreef:
Feyenoord komt gewoon bij de eerste 3, niets aan de hand. Ze hebben echt nog steeds wel wat maar kwaliteit dan utreg en al die andere ploegen.
Feyenoord komt gewoon bij de eerste 3, niets aan de hand. Ze hebben echt nog steeds wel wat maar kwaliteit dan utreg en al die andere ploegen.
Ik wist dat de aanval van Feyenoord niet goed was, maar dat je dan op z'n minst de 0 kunt houden. Dat was dus al te moeilijk. En op papier heeft Feyenoord toch ook meer kwaliteit dan Groningen maar ze verliezen wel dik. En waarom zou Groningen dan niet 4e kunnen worden?? Ze winnen toch bijna alle thuiswedstrijden.
Ik heb inmiddels al gelezen dat Feyenoord interesse heeft in Cruz en Pizarro
Gelukkig laten hun clubs ze niet zomaar gaan 
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 11:50 uur
Iceman schreef:
Ik wist dat de aanval van Feyenoord niet goed was, maar dat je dan op z'n minst de 0 kunt houden.
Mja, zowel PSV en Ajax verloren er vorig jaar ook met resp. 1-0 en 3-2.Ik wist dat de aanval van Feyenoord niet goed was, maar dat je dan op z'n minst de 0 kunt houden.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 11:58 uur
Feyenoord is geintresseerd in Vagner Love, Braziliaans (semi-)international die voor 7 miljoen weg mag bij CSKA Moskou.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:09 uur
Een dure kat in de zak hoor,Pizarro van Bayern zou een betere optie zijn!!
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:12 uur
Hoe heeft AZ eigenlijk gespeeld dit weekend? Ik was op Lowlands en heb er niets van meegekregen 

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:13 uur
andré schreef:
Hoe heeft AZ eigenlijk gespeeld dit weekend? Ik was op Lowlands en heb er niets van meegekregen

AZ heeft op gras 4-4-2 gespeeld.

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:23 uur
Nicolage Rico schreef:
Uiteraard niet. Zou ik nooit doen, ook al spelen ze in de 1e divisie, maar Hans.... Het zou fantastisch zijn als je gelijk hebt, al acht ik de kans 5%.
Paar procent minder denk ik. Feyenoord heeft gewoon een veel te magere selectie. Vorig seizoen al, en nu helemaal. Greene en Lucius zijn ongeveer de dragende spelers nu, en daarmee zijn ze dus echt niet beter dan de meeste subtoppers. Ik weet niet of een nieuwe spits daar veel aan oplost.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:27 uur
Dat is nog altijd minder erg dan het keepersprobleem van AZ. Wat mij betreft zetten ze Job Bulters er nu maar in: die is jong en kan nog leren. Zolang AZ er maar 1 meer maakt dan de tegenstander....
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:29 uur
Status Seeker schreef:
Dat is nog altijd minder erg dan het keepersprobleem van AZ. Wat mij betreft zetten ze Job Bulters er nu maar in: die is jong en kan nog leren. Zolang AZ er maar 1 meer maakt dan de tegenstander....
Probleem is dat een team een matige keeper door goed spel kan verbloemen en dat een goede keeper slecht spel van het team niet kan verbloemen. Als Van der Sar bij Excelsior gaat keepen eindigen ze niet echt veel hoger

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 12:42 uur
Lukas schreef:
Paar procent minder denk ik. Feyenoord heeft gewoon een veel te magere selectie. Vorig seizoen al, en nu helemaal. Greene en Lucius zijn ongeveer de dragende spelers nu, en daarmee zijn ze dus echt niet beter dan de meeste subtoppers. Ik weet niet of een nieuwe spits daar veel aan oplost.
(quote)
Nogmaals, Feyenoord koopt nog 2 of 3 spelers. Pizarro zou geen slechte keuze zijn. Cruz komt niet, die is te duur. Dus Pizarro zal ook wel te duur zijn........
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:18 uur
Status Seeker schreef:
Ik ben wel benieuwd naar Sinouh. In potentie vind ik dat wel een hele goede keeper.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:25 uur
herman schreef:
Ik ben wel benieuwd naar Sinouh. In potentie vind ik dat wel een hele goede keeper.
(quote)
Sinouh kan punten pakken en ook punten weggeven voor z'n club...
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:30 uur
Wat een misselijk mannetje is die Cziommer, hoe hij z'n doelpunten viert. 

0
Ace
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:43 uur
Ja, mee eens. Ik moet alleen wel toegeven dat vooral die vrije trap er aardig in zat. Ik had gisteren genoeg te vieren: Ajax gewonnen, fnoord verloren en Andre Ooijer van de Nederlandse velden af 

0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:52 uur
Iceman schreef:
Wel een erg goede speler. Was ie maar bij Roda JC gebleven
(quote)
Wel een erg goede speler. Was ie maar bij Roda JC gebleven

Tuurlijk is het een goede speler. Hetzelfde verhaal als Ooijer: goede voetballer, maar uiterst irritant.
0
geplaatst: 21 augustus 2006, 13:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Tuurlijk is het een goede speler. Hetzelfde verhaal als Ooijer: goede voetballer, maar uiterst irritant.
(quote)
Jaa Ooijer doet wel heel erg irritant :S Dat ie eens een voorbeeld neemt aan Lange Jan, die speelt wel gewoon en scoort ook nog. Nee Ooijer is "ziek" maar speelt wel met het Nederlands elftal. Laat hem nu ook maar mooi gaan, zo'n spelers wil je toch niet in je selectie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.