MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Leonard naar Feyenoord. Nou, benieuwd.. Of eigenlijk niet zo heel erg...

Tiendalli misschien ook.

Weet ik. Dat is een speler die tenminste haalbaar is. Ik zie Pizarro niet bij Feyenoord voetballen. Cruz is sowieso niet haalbaar. Feyenoord moet meer inkopen dan die Leonard.

Het beste kunnen ze ook eerst de verdediging herstellen, want kansen krijg je altijd wel ook kansen die Van Hooijdonk kan maken.

En ze kunnen nog altijd Kluivert halen

Iceman schreef:
En ze kunnen nog altijd Kluivert halen

Heb je op www.vi.nl gekeken ofzo?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Heb je op www.vi.nl gekeken ofzo?

Daar kijk ik wel eens op jaa

Iceman schreef:
Het beste kunnen ze ook eerst de verdediging herstellen, want kansen krijg je altijd wel ook kansen die Van Hooijdonk kan maken.

Klopt, maar je hebt ook een middenvelder en een nieuwe spits nodig. Wat als v. Hooijdonk geblesseerd raakt? Die is ook niet meer de jongste. Bovendien komt v. Hooijdonk toch kwaliteit te kort. 2 Jaar geleden had hij moeten stoppen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Klopt, maar je hebt ook een middenvelder en een nieuwe spits nodig. Wat als v. Hooijdonk geblesseerd raakt? Die is ook niet meer de jongste. Bovendien komt v. Hooijdonk toch kwaliteit te kort. 2 Jaar geleden had hij moeten stoppen.

Een sterke verdedigende middenvelder hebben ze inderdaad ook nodig. Een doelpuntenmachine. En een nieuwe rechtsback

En een goeie keeper. Timmer ging gruwelijk de mist in, en dat zal vaker gebeuren.
Ik zeg; geef die egyptenaar een kans.

Timmer is ook de jongste niet meer. Wie weet doet die Egyptenaar 't wel goed, speelde vorig jaar ook een paar goede wedstrijden. Maar hij zal toch niet worden opgesteld met Lodewijks als 2e keeper.

Iceman schreef:
(quote)

Een sterke verdedigende middenvelder hebben ze inderdaad ook nodig. Een doelpuntenmachine. En een nieuwe rechtsback

Dat zijn dus de posities waar Feyenoord spelers voor wil kopen. Maar ik ben zeer benieuwd of dat gaat lukken. Eentje is vervuld > Leonard.

Nog maar 3 te gaan in anderhalve week.....

Oftewel Feyenoord moet een eigenlijk een compleet nieuw team

Timmer is een goede keeper, maar geen top. Misschien haalt Feyenoord Dudek wel terug. Maar een echt keepersprobleem heeft Feyenoord niet. Ik schat Timmer en Lodewijks niet lager in dan Stekelenburg, etc. Oké, Gomez is uiteraard een betere keeper.

Komt door de gekleurde bril ben ik bang.

Iceman schreef:
Oftewel Feyenoord moet een eigenlijk een compleet nieuw team

Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Als Greene je beste speler is, dan is er iets mis.

rayman schreef:
Komt door de gekleurde bril ben ik bang.

Nee, Timmer heeft fantastisch gekeept bij AZ de afgelopen jaren. En Stekelenburg bij ajax?

Ohhh... Feyenoord koopt Leonard! Nu komt het helemaal goed in Rotterdam . Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.

Ik ken Leonard niet zo goed. Ken jij hem beter?

Mwah, Belgisch international van het kaliber 'speelt daar niet eens altijd'. Lange tijd bij AS Monaco, maar niet in de basis. Laatste twee jaar Standard. http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=7094/typeofpage=40054/sc=731d7d

Ook best al een beetje bejaard. Niveau Geoffrey Clays denk ik

Lukas schreef:
Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.

Zo koopt Feyenoord ook in. Ze kopen Lucius, die niet goed genoeg was voor PSV. Huysegems hetzelfde. En Kolkka, 1 van de betere spelers van ADO. Dat zijn absoluut geen spelers waar je kampioen mee gaat worden.

Iceman schreef:
(quote)

Zo koopt Feyenoord ook in. Ze kopen Lucius, die niet goed genoeg was voor PSV. Huysegems hetzelfde. En Kolkka, 1 van de betere spelers van ADO. Dat zijn absoluut geen spelers waar je kampioen mee gaat worden.

Andere vijver dan Gabri, Stam en Huntelaar inderdaad.

Als een belgische club al het contract niet wil verlengen ben ik bang dat we te maken hebben met niveau " twijfelachtig" of " bedenkelijk" .
Maar we zullen zien. Veel lager dan het niveau Bosschaart kan het niet zijn.

Lukas schreef:
(quote)

Andere vijver dan Gabri, Stam en Huntelaar inderdaad.

Jaa dat bedoel ik.

Lukas schreef:

. Niveau Geoffrey Clays denk ik

Neeeeeeee..

Bovendien, dat kan niet!

Daar selecteren ze hun backs al jaren op. Zwijnenberg en Clays zijn het ijkpunt.

Hou op over die drama's.... Geef me dan maar de Visser, Basto, Bosschaart, Rsaza, etc.

Wat een verdwaalde volleyballers hebben we op die positie gehad, zeg.

Welke club gaat dit jaar de verrassing worden denken jullie??

Als de bovengenoemde al geprezen worden zegt dat genoeg ja.

Jan de Visser

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:08 uur

geplaatst: vandaag om 16:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.