Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 12:29 uur
Leonard naar Feyenoord. Nou, benieuwd.. Of eigenlijk niet zo heel erg...
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 12:51 uur
Weet ik. Dat is een speler die tenminste haalbaar is. Ik zie Pizarro niet bij Feyenoord voetballen. Cruz is sowieso niet haalbaar. Feyenoord moet meer inkopen dan die Leonard.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 12:59 uur
Het beste kunnen ze ook eerst de verdediging herstellen, want kansen krijg je altijd wel ook kansen die Van Hooijdonk kan maken.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:04 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:04 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:05 uur
Iceman schreef:
Het beste kunnen ze ook eerst de verdediging herstellen, want kansen krijg je altijd wel ook kansen die Van Hooijdonk kan maken.
Klopt, maar je hebt ook een middenvelder en een nieuwe spits nodig. Wat als v. Hooijdonk geblesseerd raakt? Die is ook niet meer de jongste. Bovendien komt v. Hooijdonk toch kwaliteit te kort. 2 Jaar geleden had hij moeten stoppen.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:09 uur
Nicolage Rico schreef:
Klopt, maar je hebt ook een middenvelder en een nieuwe spits nodig. Wat als v. Hooijdonk geblesseerd raakt? Die is ook niet meer de jongste. Bovendien komt v. Hooijdonk toch kwaliteit te kort. 2 Jaar geleden had hij moeten stoppen.
(quote)
Een sterke verdedigende middenvelder hebben ze inderdaad ook nodig. Een doelpuntenmachine. En een nieuwe rechtsback
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:10 uur
En een goeie keeper. Timmer ging gruwelijk de mist in, en dat zal vaker gebeuren.
Ik zeg; geef die egyptenaar een kans.
Ik zeg; geef die egyptenaar een kans.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:11 uur
Timmer is ook de jongste niet meer. Wie weet doet die Egyptenaar 't wel goed, speelde vorig jaar ook een paar goede wedstrijden. Maar hij zal toch niet worden opgesteld met Lodewijks als 2e keeper.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:12 uur
Iceman schreef:
Een sterke verdedigende middenvelder hebben ze inderdaad ook nodig. Een doelpuntenmachine. En een nieuwe rechtsback
(quote)
Dat zijn dus de posities waar Feyenoord spelers voor wil kopen. Maar ik ben zeer benieuwd of dat gaat lukken. Eentje is vervuld > Leonard.
Nog maar 3 te gaan in anderhalve week.....
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:12 uur
Oftewel Feyenoord moet een eigenlijk een compleet nieuw team 

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:13 uur
Timmer is een goede keeper, maar geen top. Misschien haalt Feyenoord Dudek wel terug. Maar een echt keepersprobleem heeft Feyenoord niet. Ik schat Timmer en Lodewijks niet lager in dan Stekelenburg, etc. Oké, Gomez is uiteraard een betere keeper.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:14 uur
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Als Greene je beste speler is, dan is er iets mis.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:14 uur
rayman schreef:
Komt door de gekleurde bril ben ik bang.
Komt door de gekleurde bril ben ik bang.
Nee, Timmer heeft fantastisch gekeept bij AZ de afgelopen jaren. En Stekelenburg bij ajax?
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:15 uur
Ohhh... Feyenoord koopt Leonard! Nu komt het helemaal goed in Rotterdam
. Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.
. Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:18 uur
Mwah, Belgisch international van het kaliber 'speelt daar niet eens altijd'. Lange tijd bij AS Monaco, maar niet in de basis. Laatste twee jaar Standard. http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=7094/typeofpage=40054/sc=731d7d
Ook best al een beetje bejaard. Niveau Geoffrey Clays denk ik
Ook best al een beetje bejaard. Niveau Geoffrey Clays denk ik

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:19 uur
Lukas schreef:
Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.
Maar goed, zoals ik zei: Feyenoord is op dit moment qua selectie eigenlijk geen steek beter dan Heerenveen en Groningen.
Zo koopt Feyenoord ook in. Ze kopen Lucius, die niet goed genoeg was voor PSV. Huysegems hetzelfde. En Kolkka, 1 van de betere spelers van ADO. Dat zijn absoluut geen spelers waar je kampioen mee gaat worden.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:21 uur
Iceman schreef:
Zo koopt Feyenoord ook in. Ze kopen Lucius, die niet goed genoeg was voor PSV. Huysegems hetzelfde. En Kolkka, 1 van de betere spelers van ADO. Dat zijn absoluut geen spelers waar je kampioen mee gaat worden.
(quote)
Andere vijver dan Gabri, Stam en Huntelaar inderdaad.
0
Als een belgische club al het contract niet wil verlengen ben ik bang dat we te maken hebben met niveau " twijfelachtig" of " bedenkelijk" .
Maar we zullen zien. Veel lager dan het niveau Bosschaart kan het niet zijn.
Maar we zullen zien. Veel lager dan het niveau Bosschaart kan het niet zijn.
0
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:25 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:26 uur
Daar selecteren ze hun backs al jaren op. Zwijnenberg en Clays zijn het ijkpunt.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:27 uur
Hou op over die drama's.... Geef me dan maar de Visser, Basto, Bosschaart, Rsaza, etc.
Wat een verdwaalde volleyballers hebben we op die positie gehad, zeg.
Wat een verdwaalde volleyballers hebben we op die positie gehad, zeg.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:28 uur
Welke club gaat dit jaar de verrassing worden denken jullie??
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:28 uur
Als de bovengenoemde al geprezen worden zegt dat genoeg ja.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.