MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik hoop dat Roda JC me gaat verrassen

Iceman schreef:
Welke club gaat dit jaar de verrassing worden denken jullie??

Ik denk dat de subtop heel smal is en de middenmoot heel breed, hangt van een paar wedstrijden af.

Rayman blaterde:
Feyenoord en voetbalforum.
Er botst iets, maar vooruit.

Makkelijk als je zelf je clubliefde voor ajax niet durft te uiten en zo anoniem probeert te blijven.

Was uiteraard maar een grapje. Rsaza is de slechtste voetballer die ik ooit bij Feyenoord heb zien spelen. Wat heb ik me aan die gozer geërgerd. Ook al heeft hij 2 of 3 wedstrijden tijdens de UEFA-cup gespeeld toen Feyenoord die befaamde beker won.

Iceman schreef:

Als die in het linkerrijtje gaan eindigen verrassen ze me.

rayman schreef:
(quote)

Als die in het linkerrijtje gaan eindigen verrassen ze me.

Eindigden ze afgelopen seizoen ook... Denk dat ze nu niet veel slechter zijn (ook niet zonder Cziommer).

Zonder Van Dijk en zonder Sergio.... Ik vind het nogal wat.

Voor de topdrie: Ajax, PSV, AZ
Daarachter subtop: Heerenveen, Feyenoord en misschien Groningen.
Daarachter alles heel dicht bij elkaar
Allerlaatste: Excelsior.

Ik denk eigenlijk dat AZ een heel vreemd seizoen gaat meemaken en lager gaat eindigen dan we allemaal verwachten. Ondanks die 8-1.

rayman schreef:
Ik denk eigenlijk dat AZ een heel vreemd seizoen gaat meemaken en lager gaat eindigen dan we allemaal verwachten. Ondanks die 8-1.

Kan ook, beetje een vraagteken. Zijn ook wat kwijtgeraakt. Maar ik schat ze kwalitatief wel hoger in dan Feyenoord en Heerenveen.

rayman schreef:

Denk ik ook...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Denk ik ook...

Dit moet ik even een keer of tien nalezen.

Verdomd, we zijn het eens.

Mijlpaaltje.

rayman schreef:
(quote)

Dit moet ik even een keer of tien nalezen.

Verdomd, we zijn het eens.

Mijlpaaltje.

Ja, ik heb het zelf ook nog 10 x na moeten lezen..

Ik ben helemaal van slag.

Excelsior gaat stijf onderaan eindigen.

Rico?

rayman schreef:
Ik ben helemaal van slag.

Excelsior gaat stijf onderaan eindigen.

Rico?

Hallo, ze hebben Gyan... Na een stuk of 10 wedstrijden is hij de speelwijze van Excelsior gewend en schiet ie niet meer in eigen goal.

Iceman schreef:
Ik hoop t ook. Wat zou degradatie van die club toch mooi zijn ...

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik hoop t ook. Wat zou degradatie van die club toch mooi zijn ...

Vind Roda ook nooit zo'n symphatieke club eigenlijk, draaien alleen maar op low-budget aankopen en nooit op eigen jeugd. En het echte voetbal is geen Championship Manager 2001/2002.

Ace
Az wordt 6e, fnoord 8e. Zoals Johan Derksen al jaren roept: het is tegenwoordig voor iedere sterveling mogelijk om bij fnoord te voetballen. Dat vind ik dan wel weer leuk opzich.

@rayman: het lijkt er steeds meer op dat alleen jij en ik hier verstand van voetbal hebben. Ben blij dat je er weer bent.

We moeten nog uitkijken voor concurrentie, want Rico is het met me eens. Zou hij dan toch.......

Ace schreef:
@rayman: het lijkt er steeds meer op dat alleen jij en ik hier verstand van voetbal hebben. Ben blij dat je er weer bent.

Laat dat dan eens een xtje zien. Zeg eens iets boeiends en leerzaams.

Nou, ben benieuwd.

rayman schreef:
We moeten nog uitkijken voor concurrentie, want Rico is het met me eens. Zou hij dan toch.......

Ow ow, wat een geslijm.. Las vandaag dat slijmen erg goed kan zijn voor de relatie. Aangezien ik voor kan stellen dat jullie een relatie hebben, noem ik jullie vanaf nu "Raceman".

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ow ow, wat een geslijm.. Las vandaag dat slijmen erg goed kan zijn voor de relatie. Aangezien ik voor kan stellen dat jullie een relatie hebben, noem ik jullie vanaf nu "Raceman".

raceman en mayonace

Ace
Even over die Belg van jullie he... Ik word altijd erg angstig als er belgen aangetrokken gaan worden bij Ajax. Na een mislukkig of 17 (om maar wat te noemen: Sonck, Soetaers, Vandamme), lijkt het erop dat we eindelijk een goede gevonden hebben met Vermaelen. Van die Leonard heb ik noot gehoord, maar neem van mij aan: altijd sceptisch blijven todat hij het tegendeel bewezen heeft.

@Rico: ik spui hier de ene na de andere wijsheid uit, maar word gewoon niet zo best begrepen.

Ace
He, daar is etetetetetetetetetetetumemememtummeumeutututut ook weer

Ace schreef:
He, daar is etetetetetetetetetetetumemememtummeumeutututut ook weer
lang geleden dan????

Ace
Nou, hier wel... Of ik moet niet opgelet hebben

Toch leuk om te zien dat ook de kakkerlakjes de ene na de andere afgekeurde Ajacied binnen willen halen nu

Tiendalli?

Ace schreef:
Nou, hier wel... Of ik moet niet opgelet hebben

Toch leuk om te zien dat ook de kakkerlakjes de ene na de andere afgekeurde Ajacied binnen willen halen nu

Wat een wijsheid bespeur ik weer in je berichtje...

Ace

Na Greene nu ook Tiendalli inderdaad. Middelmaat is troef.

@Rico: Nu moet je me niet uit onmacht af gaan zeiken he... Jij hebt toch geen last van een calimero-gevoel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:46 uur

geplaatst: vandaag om 14:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.