Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:30 uur
Iceman schreef:
Welke club gaat dit jaar de verrassing worden denken jullie??
Welke club gaat dit jaar de verrassing worden denken jullie??
Ik denk dat de subtop heel smal is en de middenmoot heel breed, hangt van een paar wedstrijden af.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:30 uur
Rayman blaterde:
Feyenoord en voetbalforum.
Er botst iets, maar vooruit.
Makkelijk als je zelf je clubliefde voor ajax niet durft te uiten en zo anoniem probeert te blijven.
Was uiteraard maar een grapje. Rsaza is de slechtste voetballer die ik ooit bij Feyenoord heb zien spelen. Wat heb ik me aan die gozer geërgerd. Ook al heeft hij 2 of 3 wedstrijden tijdens de UEFA-cup gespeeld toen Feyenoord die befaamde beker won.
Feyenoord en voetbalforum.
Er botst iets, maar vooruit.
Makkelijk als je zelf je clubliefde voor ajax niet durft te uiten en zo anoniem probeert te blijven.

Was uiteraard maar een grapje. Rsaza is de slechtste voetballer die ik ooit bij Feyenoord heb zien spelen. Wat heb ik me aan die gozer geërgerd. Ook al heeft hij 2 of 3 wedstrijden tijdens de UEFA-cup gespeeld toen Feyenoord die befaamde beker won.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:31 uur
rayman schreef:
Als die in het linkerrijtje gaan eindigen verrassen ze me.
(quote)
Als die in het linkerrijtje gaan eindigen verrassen ze me.
Eindigden ze afgelopen seizoen ook... Denk dat ze nu niet veel slechter zijn (ook niet zonder Cziommer).
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:32 uur
Zonder Van Dijk en zonder Sergio.... Ik vind het nogal wat.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:32 uur
Voor de topdrie: Ajax, PSV, AZ
Daarachter subtop: Heerenveen, Feyenoord en misschien Groningen.
Daarachter alles heel dicht bij elkaar
Allerlaatste: Excelsior.
Daarachter subtop: Heerenveen, Feyenoord en misschien Groningen.
Daarachter alles heel dicht bij elkaar
Allerlaatste: Excelsior.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:33 uur
Ik denk eigenlijk dat AZ een heel vreemd seizoen gaat meemaken en lager gaat eindigen dan we allemaal verwachten. Ondanks die 8-1.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:35 uur
rayman schreef:
Ik denk eigenlijk dat AZ een heel vreemd seizoen gaat meemaken en lager gaat eindigen dan we allemaal verwachten. Ondanks die 8-1.
Kan ook, beetje een vraagteken. Zijn ook wat kwijtgeraakt. Maar ik schat ze kwalitatief wel hoger in dan Feyenoord en Heerenveen.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:35 uur
rayman schreef:
Denk ik ook...
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Denk ik ook...
(quote)
Denk ik ook...
Dit moet ik even een keer of tien nalezen.
Verdomd, we zijn het eens.
Mijlpaaltje.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:44 uur
rayman schreef:
Mijlpaaltje.
(quote)
Mijlpaaltje.

Ja, ik heb het zelf ook nog 10 x na moeten lezen..

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:47 uur
Ik ben helemaal van slag.
Excelsior gaat stijf onderaan eindigen.
Rico?
Excelsior gaat stijf onderaan eindigen.
Rico?
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 13:48 uur
Hallo, ze hebben Gyan... Na een stuk of 10 wedstrijden is hij de speelwijze van Excelsior gewend en schiet ie niet meer in eigen goal.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 14:04 uur
Ik hoop t ook. Wat zou degradatie van die club toch mooi zijn ...

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 14:13 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
Ik hoop t ook. Wat zou degradatie van die club toch mooi zijn ...

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 14:14 uur
Vind Roda ook nooit zo'n symphatieke club eigenlijk, draaien alleen maar op low-budget aankopen en nooit op eigen jeugd. En het echte voetbal is geen Championship Manager 2001/2002.
0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:02 uur
Az wordt 6e, fnoord 8e. Zoals Johan Derksen al jaren roept: het is tegenwoordig voor iedere sterveling mogelijk om bij fnoord te voetballen. Dat vind ik dan wel weer leuk opzich.
@rayman: het lijkt er steeds meer op dat alleen jij en ik hier verstand van voetbal hebben. Ben blij dat je er weer bent.
@rayman: het lijkt er steeds meer op dat alleen jij en ik hier verstand van voetbal hebben. Ben blij dat je er weer bent.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:04 uur
We moeten nog uitkijken voor concurrentie, want Rico is het met me eens. Zou hij dan toch.......
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:05 uur
Ace schreef:
Laat dat dan eens een xtje zien.
Zeg eens iets boeiends en leerzaams. Nou, ben benieuwd.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:07 uur
rayman schreef:
We moeten nog uitkijken voor concurrentie, want Rico is het met me eens. Zou hij dan toch.......
Ow ow, wat een geslijm.. Las vandaag dat slijmen erg goed kan zijn voor de relatie. Aangezien ik voor kan stellen dat jullie een relatie hebben, noem ik jullie vanaf nu "Raceman".
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Ow ow, wat een geslijm.. Las vandaag dat slijmen erg goed kan zijn voor de relatie. Aangezien ik voor kan stellen dat jullie een relatie hebben, noem ik jullie vanaf nu "Raceman".
(quote)

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:12 uur
Even over die Belg van jullie he... Ik word altijd erg angstig als er belgen aangetrokken gaan worden bij Ajax. Na een mislukkig of 17 (om maar wat te noemen: Sonck, Soetaers, Vandamme), lijkt het erop dat we eindelijk een goede gevonden hebben met Vermaelen. Van die Leonard heb ik noot gehoord, maar neem van mij aan: altijd sceptisch blijven todat hij het tegendeel bewezen heeft.
@Rico: ik spui hier de ene na de andere wijsheid uit, maar word gewoon niet zo best begrepen.
@Rico: ik spui hier de ene na de andere wijsheid uit, maar word gewoon niet zo best begrepen.
0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:12 uur
He, daar is etetetetetetetetetetetumemememtummeumeutututut ook weer 

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:18 uur
Nou, hier wel... Of ik moet niet opgelet hebben 
Toch leuk om te zien dat ook de kakkerlakjes de ene na de andere afgekeurde Ajacied binnen willen halen nu

Toch leuk om te zien dat ook de kakkerlakjes de ene na de andere afgekeurde Ajacied binnen willen halen nu

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:21 uur
Ace schreef:

Wat een wijsheid bespeur ik weer in je berichtje...

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 15:22 uur
ettettummu schreef:
Tiendalli?
Tiendalli?
Na Greene nu ook Tiendalli inderdaad. Middelmaat is troef.
@Rico: Nu moet je me niet uit onmacht af gaan zeiken he... Jij hebt toch geen last van een calimero-gevoel?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.