MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
rayman schreef:
Ik denk eigenlijk dat AZ een heel vreemd seizoen gaat meemaken en lager gaat eindigen dan we allemaal verwachten. Ondanks die 8-1.
beste verdediging en beste middenveld van Nederland.
die eindigen mooi tweede, achter de jongens van Rotterdam-Zuid

Ett. is vroeg aan de drank vandaag.

Ace
Ett zit aan de dope, dat kan niet missen.

Ace schreef:
(quote)

Na Greene nu ook Tiendalli inderdaad. Middelmaat is troef.

@Rico: Nu moet je me niet uit onmacht af gaan zeiken he... Jij hebt toch geen last van een calimero-gevoel?

Calimero? Ook een afgekeurde ajacied, zeker?

Maar serieus> ajax blijkt dus ook fouten te kunnen maken met de opleiding en hun foutieve kijk op talenten.
Greene en Tiendalli zouden niet misstaan in de selectie van ajax. Geef maar toe, rACEman.

Ace
Greene is een aardige verdediger, maar zeker niet beter dan Emanuelson. Tienalli is ook best goed, maar ik zou niet weten op wiens plaats hij zou moeten spelen bij Ajax, Nicockroach Rico...

Tja, spelers kunnen zich inderdaad pas gaan ontwikkelen als ze bij de club waar ze vandaan komen al afgeserveerd zijn. Daar weten ze bij psv alles van

Eens (met Rico). Weer! Zo hebben zowel PSGay als Feyenoord als Ajax sommigen te vroeg laten lopen.

Ace schreef:
Greene is een aardige verdediger, maar zeker niet beter dan Greene. Tienalli is ook best goed, maar ik zou niet weten op wiens plaats hij zou moeten spelen bij Ajax, Nicockroach Rico...

Tja, spelers kunnen zich inderdaad pas gaan ontwikkelen als ze bij de club waar ze vandaan komen al afgeserveerd zijn. Daar weten ze bij psv alles van

En Tindalli is niet beter dan Tindalli zeker? Nee Ace, je praat zeker wijs over voetbal!!

Ace
He grappenmaker, ik had mezelf al verbeterd... Ik zit hier met Et aan de whiskey, laat me nou ff.

rayman schreef:
Eens (met Rico). Weer! Zo hebben zowel PSGay als Feyenoord als Ajax sommigen te vroeg laten lopen.

Ik zie interessante onwikkelingen plaatsvinden.

Ik ben alleen bang dat Feyenoord de slechtste kijk heeft als het gaat om transfers de laatste jaren, alhoewel het "UEFA-cupteam" best goed was. Gevolgd door ajax, die de laatste jaren tal van miskopen hebben gedaan.

Ace schreef:
He grappenmaker, ik had mezelf al verbeterd... Ik zit hier met Et aan de whiskey, laat me nou ff.

Een Feyenoorder en een ajacied die samen gaan drinken..

Dat wordt knokken.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik ben alleen bang dat Feyenoord de slechtste kijk heeft als het gaat om transfers de laatste jaren, alhoewel het "UEFA-cupteam" best goed was. Gevolgd door ajax, die de laatste jaren tal van miskopen hebben gedaan.

Daarom is Koetjeman ook weg. Kan ie bij psv de boel gaan verstieren.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik moet toegeven dat Ajax een hoop prutsers heeft gekocht de laatste jaren maar ook erg veel goeds binnengehaald heeft. Het goeds dat fnoord binnengehaald beperkt zich tot k2 en die zijn nu alweer k6... Anyway, ik kan natuurlijk wat over het hoofd zien. Dat laat ik dus even aan de kenners over.

Ace schreef:
ik raak er steeds meer aan gewend, het gevoel dat alleen ik mezelf begrijp
...en dat ik gelijk heb.

Ace
We zullen zien. Ik noteer: az heeft de beste verdediging, beste middenveld en wordt 2e. Drie dingen waar ik het niet mee eens ben. Afrekenen aan het einde van het seizoen graag.

Ace schreef:
We zullen zien. Ik noteer: az heeft de beste verdediging, beste middenveld en wordt 2e. Drie dingen waar ik het niet mee eens ben. Afrekenen aan het einde van het seizoen graag.

Vorig jaar dat je dat ajax kampioen zou worden.

Ace
Wie dacht dat? Et of ik?

Ace schreef:
Wie dacht dat? Et of ik?
ik iig niet.

hoewel....
hik

Ace schreef:
Wie dacht dat? Et of ik?

Ik qoutte jou toch. En Ett heeft er meer kijk op, dus hij zeker niet .

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik qoutte jou toch. En Ett heeft er meer kijk op, dus hij zeker niet .

Ace
Hoe weet jij dat? Ik was hier vorig jaar alleen passief bezig. Je hebt trouwens wel gelijk.

Ace schreef:
Hoe weet jij dat? Ik was hier vorig jaar alleen passief bezig. Je hebt trouwens wel gelijk.

Heb jij het tegen mij of tegen Ett?

Zulke grappige citaten onthoud ik altijd.

Ace
Rare jongens, die kakkerlakken.

Ace schreef:
Rare jongens, die kakkerlakken.
heb je het nu tegen mij of Rico

@ Ace: Nu moet je me niet uit onmacht af gaan zeiken he

ettettummu schreef:
(quote)
heb je het nu tegen mij of Rico

Ace
Tegen rayman, de enige die me hier begrijpt.

Ace schreef:
ik vrees dat je nu echt gelijk hebt.

Ace schreef:

Nou, hij laat je nu anders mooi in de steek.

Ace
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:16 uur

geplaatst: vandaag om 13:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.