Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 16:09 uur
Ace schreef:
Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen.
Nee, wel daden? Ik wil niet weten wat er dan gebeurd..

Raceman

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 16:09 uur
Ace schreef:
ik vrees dat je wéér gelijk hebt Wij hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen.

0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 16:10 uur
Uh, wie lopen hier ook alweer hand in hand?
Is dat nou slowchat of zijn dit oneliners over voetbal? Ik zal het even aan de slowchat-gestapo vragen op Slsk.
Is dat nou slowchat of zijn dit oneliners over voetbal? Ik zal het even aan de slowchat-gestapo vragen op Slsk.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 16:12 uur
Ace schreef:
Verrader!!
Oké, laten we stoppen.
0
Ace
geplaatst: 22 augustus 2006, 16:17 uur
Ja uh... Wellicht helpen die me 
Laten we het over voetbal hebben. We beginnen met een poll...
"De selectie van feyenoord is momenteel de sterkste van Nederland en hoeft daarom niet versterkt te worden"
Eens (1)
Oneens (0)

Laten we het over voetbal hebben. We beginnen met een poll...
"De selectie van feyenoord is momenteel de sterkste van Nederland en hoeft daarom niet versterkt te worden"
Eens (1)
Oneens (0)

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:04 uur
Tiendalli is binnen
voor vier seizoenen
dussss
eens (3)
oneens

voor vier seizoenen
dussss
eens (3)
oneens

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:13 uur
Feyenoord verliest vlak voor het begin van de competitie een tweede spits, en reageert daarop door twee vleugelverdedigers te halen, terwijl ze daar al jaren een probleem mee hebben. Ze hebben daar toch al de hele zomer de tijd voor gehad?
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:13 uur
Ik las het net. Goede aankoop, lijkt me. Pieter Collen deed het niet eens heel slecht, maar komt toch aardig wat te kort. Nou, we kunnen eindelijk wat kanten op in de verdediging en dit lijkt me een redelijke verdediging.
Nu nog een middenvelder en een spits.
Nog 2 te gaan...
Nu nog een middenvelder en een spits.
Nog 2 te gaan...
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:15 uur
Lukas schreef:
Feyenoord verliest vlak voor het begin van de competitie een tweede spits, en reageert daarop door twee vleugelverdedigers te halen, terwijl ze daar al jaren een probleem mee hebben. Ze hebben daar toch al de hele zomer de tijd voor gehad?
(quote)
Feyenoord gaf - voordat Dirk Kuijt wegging - aan dat Feyenoord 2 vleugelverdegigers (backs) en een middenvelder aan wilde trekken. Nu Kuijt weg is, moet Feyenoord ook een spits aantrekken.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:25 uur
Tiendalli is een goede aankoop, had ik graag bij PSV gezien.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:27 uur
niet alleen tiendalli
ook Leonard lijkt mij een goede aankoop
die bosschaart (hoe blij ik ook met zijn komst was, destijds) is echt en drama
ook Leonard lijkt mij een goede aankoop
die bosschaart (hoe blij ik ook met zijn komst was, destijds) is echt en drama
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 17:40 uur
Wat ik me wel eens afvraag is hoe Feyenoord omgaat met zijn aankopen.
Bij de mislukkingen zitten zat spelers die volgens mij genoeg potentie hebben, maar na een half jaar semi de hemel in te zijn geprezen alsnog het predikaat 'nee, dit is niks' opgeprikt krijgen.
Saidi, Pardo, Lurling, die Egyptische middenvelder, Acuna... volgens mij kunnen die allemaal stukken beter, maar bij Feyenoord komt (kwam) het er nooit uit.
Bij de mislukkingen zitten zat spelers die volgens mij genoeg potentie hebben, maar na een half jaar semi de hemel in te zijn geprezen alsnog het predikaat 'nee, dit is niks' opgeprikt krijgen.
Saidi, Pardo, Lurling, die Egyptische middenvelder, Acuna... volgens mij kunnen die allemaal stukken beter, maar bij Feyenoord komt (kwam) het er nooit uit.
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:58 uur
herman schreef:
Lurling kan de top niet aan... Hij schoot niet alleen bij Feyenoord te kort.
Acuna kan niet goed voetballen. Zodra hij de bal afgepakt had (pluspunt), leverde hij de bal meteen weer in. Geen goede voetballer.
Pardo kan er nog komen. Wisselt goede wedstrijden af met hele slechte. D.w.z. dat hij nog moet groeien. Fysiek is hij ook niet één van de sterkste.
Saïdi vind ik een degelijke verdediger. Ik zou Saïdi er altijd bijhouden! Maar zelf wil hij blijven spelen en dat kan niet bij Feyenoord onder Erwin Koeman. Vaak wordt hem verweten dat hij geen goede opbouw heeft, maar heeft Vlaar dat wel!!??? Nee, absoluut niet.
Verder zijn er de laatste jaren toch aardig wat spelers geslaagd of half geslaagd.
Maar ik geef toe, ik heb af en toe ook dat onmachtige gevoel, zoals bij spelers als v. Persie en Kalou en Ghaly (Egyptische middenvelder
), in minder mate. Daar had nog veel meer in gezeten (bij Feyenoord).
0
Ace
geplaatst: 23 augustus 2006, 09:48 uur
Toch grappig om te zien hoe jullie na de aankoop van twee verdedigers weer helemaal beginnen te glimmen van geluk. De ene is best aardig en ik durf de wedden dat 90 procent hier de ander nog nooit heeft zien spelen... Hopelijk zijn het opkomende verdedigers, want dan zijn ze aankomend weekend de eerste fnoorders die dit seizoen voor het doel van de tegenstander verschijnen! 

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 09:58 uur
Ace schreef:
Toch grappig om te zien hoe jullie na de aankoop van twee verdedigers weer helemaal beginnen te glimmen van geluk. De ene is best aardig en ik durf de wedden dat 90 procent hier de ander nog nooit heeft zien spelen... Hopelijk zijn het opkomende verdedigers, want dan zijn ze aankomend weekend de eerste fnoorders die dit seizoen voor het doel van de tegenstander verschijnen!

Ik begin niet te glimmen van geluk, hoor...
Als Feyenoord een goede spits en een goede middenvelder erbij haalt, dan begin ik pas te glimmen. Alleen jammer dat Feyenoord zijn team niet op orde heeft voor de competitie begon, maar dat heeft uiteraard met Dirk Kuijt te maken.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:34 uur
Het feit dat op voorspraak van Wim Jansen eerst wordt gekeken om de verdediging een beetje knap neer te zetten kan ik volledig begrijpen. Inderdaad een beetje laat, zo vlak voor de competitie, maar m.i. begrijpelijk. Ik lees net dat ze bezig zijn met Zigic. Benieuwd of dat de spits is die ze zoeken.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:39 uur
rayman schreef:
Ik lees net dat ze bezig zijn met Zigic. Benieuwd of dat de spits is die ze zoeken.
Ik lees net dat ze bezig zijn met Zigic. Benieuwd of dat de spits is die ze zoeken.
Volgens mij is Feyenoord op het moment overal.
* Baumann van Werder
* Tymoschuk van Kiev
* Zigic van Rode Ster Belgrado
* Pizarro van Munchen
* Cruz van Inter
* Carew van Lyon
* Vagner Love van CSKA Moskou
Ik denk dat ze allemaal niet komen.

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:43 uur
Ik heb het nooit zo op die boomlange aanvallers. Zigic is 2,02 meter... Maar hij schiet er aardig wat in bij Rode Ster. Op zich geen verkeerde keuze. Hij moet 6 miljoen euro kosten. Hopelijk hebben ze dan ook nog geld over voor Tymoschuk, of een andere goede middenvelder.
Ik lees net dat Juventus hem over wil nemen voor 7,5 miljoen....
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:44 uur
Klumpie schreef:
* Baumann van Werder
* Tymoschuk van Kiev
* Pizarro van Munchen
* Cruz van Inter
* Carew van Lyon
(quote)
* Baumann van Werder
* Tymoschuk van Kiev
* Pizarro van Munchen
* Cruz van Inter
* Carew van Lyon

Baumann zou volmaakt overbodig zijn, en de rest is onhaalbaar, vrees ik voor ze.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:45 uur
Klumpie schreef:
* Baumann van Werder
* Tymoschuk van Kiev
* Pizarro van Munchen
* Cruz van Inter
* Carew van Lyon
(quote)
* Baumann van Werder
* Tymoschuk van Kiev
* Pizarro van Munchen
* Cruz van Inter
* Carew van Lyon

Je moet ook meerder opties hebben, aangezien 9 van de 10 niet haalbaar zijn voor Feyenoord. Cruz is ook al afgevallen.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:47 uur
Nicolage Rico schreef:
. Cruz is ook al afgevallen.
(quote)
. Cruz is ook al afgevallen.
Die werd ook wat te zwaar.

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 11:49 uur
Daarom moest hij ook afvallen. Feyenoord houdt niet van overgewicht en trekt bovendien altijd lichtgewichten aan...

0
Ace
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik heb het nooit zo op die boomlange aanvallers. Zigic is 2,02 meter... Maar hij schiet er aardig wat in bij Rode Ster. Op zich geen verkeerde keuze. Hij moet 6 miljoen euro kosten. Hopelijk hebben ze dan ook nog geld over voor Tymoschuk, of een andere goede middenvelder.
Ik ken er nog 1 die op ic eindigt en er in eigen land nogal veel maakte.... Ook ken ik er nog 1, die ooit bij een andere club kwam, die op ich eindigt en er ook nogal veel maakte in zijn eigen land

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:34 uur
Ace schreef:
Ik ken er nog 1 die op ic eindigt en er in eigen land nogal veel maakte.... Ook ken ik er nog 1, die ooit bij een andere club kwam, die op ich eindigt en er ook nogal veel maakte in zijn eigen land
(quote)

Hey sherrif, gaan we het nu over mislukte spitsen hebben? Voorheen stond Feyenoord bekend om mislukte spiten, maar ajax komt steeds dichterbij.

Ik ken er zo al 5 opnoemen van de laatste 5 jaar.

0
geplaatst: 23 augustus 2006, 12:46 uur
En net op het moment dat Ace en Rico een diepgaande discussie willen beginnen haken ze allebei af.
0
Ace
geplaatst: 23 augustus 2006, 13:00 uur
Noem er eens 5 dan....
En ja, mislukte spitsen weten wij alles van. Die ich was ook Gabrich, wellicht de grootste miskoop uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis
@rayman: jij ook best meedoen hoor.
En ja, mislukte spitsen weten wij alles van. Die ich was ook Gabrich, wellicht de grootste miskoop uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis

@rayman: jij ook best meedoen hoor.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 13:32 uur
Sonck, Machlas, Charisteas, Soetears, Anastasiou. Ow, ik ben al bij 5. 

0
Ace
geplaatst: 23 augustus 2006, 13:36 uur
Met 3 ben ik het eens: Sonck, Machlas en Charisteas. De één weliswaar in meerdere mate dan de ander. Soetaers is weliswaar mislukt, maar is geen spits. Anastasiou werd gekocht voor in de breedte en om op korte termijn even in de spits te gaan rennen omdat Zlatan verkocht werd. Die is beperkt, maar heeft de keren dat bij meedeed nog best aardig gepresteerd.
Maar je hebt verder wel gelijk hoor. De een na de ander mislukt. Zlatan was een goede spits, maar scoorde te weinig. Eigenlijk was het na Arveladze alleen maar huilen. Gelukkig is er nu Huntelaar, dus vergeten we het verleden gewoon weer even.
Maar je hebt verder wel gelijk hoor. De een na de ander mislukt. Zlatan was een goede spits, maar scoorde te weinig. Eigenlijk was het na Arveladze alleen maar huilen. Gelukkig is er nu Huntelaar, dus vergeten we het verleden gewoon weer even.
0
geplaatst: 23 augustus 2006, 13:38 uur
Ahhh een leuk spelletje
Stapleton
Gabrich
Floyd Ledezma (voor de neus van feyenoord weggekaapt
)
Willy Brokamp
Paul Fischer
Ibrahimovic (12 doelpunten in 104 wedstrijden)
Hose
Rosenberg
Ruud Geels
Stapleton
Gabrich
Floyd Ledezma (voor de neus van feyenoord weggekaapt
)Willy Brokamp
Paul Fischer
Ibrahimovic (12 doelpunten in 104 wedstrijden)
Hose
Rosenberg
Ruud Geels
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.