MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
We hebben het over het recente verleden VanDeGriend... Gabrich is de grootste miskoop allertijden. Ledezma was meer iets voor de toekomst en dat is het niet geworden. Zlatan is een geweldige speler. Hose is er ook 1 uit de jeugd die het niet gehaald heeft. Rosenberg is nog niet mislukt. Kortom: zet je bril af en gebruik je verstand.

Ace schreef:
We hebben het over het recente verleden VanDeGriend... Gabrich is de grootste miskoop allertijden. Ledezma was meer iets voor de toekomst en dat is het niet geworden. Zlatan is een geweldige speler. Hose is er ook 1 uit de jeugd die het niet gehaald heeft. Rosenberg is nog niet mislukt. Kortom: zet je bril af en gebruik je verstand.

Laten we het maar niet over het verre verleden hebben, vandeGriend, dat wilde ik juist voorkomen...

Maar Ace, je zegt het goed: Rosenberg is NOG niet mislukt. Voorlopig is hij ook nog niet gelukt.

Zlatan was alleen op het laatste goed en toen is hij meteen vertrokken. Daarvoor was hij waardeloos. Ik weet nog wel dat alle ajacieden om me heen zeer negatief over hem praatten.

En Soetaers is inderdaad geen centrale spits, maar wel een vleugelspits.

Ik vind Rosenberg al wel mislukt hoor...en Zlatan was inderdaad drama, zo vonden ook alle Ajaxieden om mij heen.

Komt er eigenlijk op neer dat de enige gelukte aankoop er een is uit de PSV jeugd. Lekker hoor met je onvolprezen voetbalschool

Ace
Rosenberg is een goede speler, maar totaal niet geschikt voor het systeem dat men bij Ajax koste wat het kost acht te moeten spelen. Ik denk dus ook dat hij binnen een jaar verdwenen is. Groot gelijk, want hij is te goed om de bank/tribune te moeten gaan zitten. Zlatan is een speler van grote klasse en dat vergde even wat aanpassing. Hij heeft het laatste 1,5 jaar bij Ajax goed gespeeld. Een speler wordt niet door Juventus weggekaapt omdat hij niets presteert. Beetje onzin dus wat jullie hier verkondigen.

Vandegriend, over die voetbalschool ben je toch hopelijk niet serieus he? Het is nog steeds de kweekvijver voor Nederlands talent. Zelfs psv en feyenoord kunnen er niet omheen... Mooi dat wij er ook eens een keer 1 terug hebben kunnen kapen inderdaad.

VanDeGriend schreef:
Ibrahimovic (12 doelpunten in 104 wedstrijden)

lebowski schreef:
(quote)

Ach Lebowski...(zeer lichtjes) overdrijven is ook een stijlvorm he...

Ace schreef:
Rosenberg is een goede speler, maar totaal niet geschikt voor het systeem dat men bij Ajax koste wat het kost acht te moeten spelen. Ik denk dus ook dat hij binnen een jaar verdwenen is. Groot gelijk, want hij is te goed om de bank/tribune te moeten gaan zitten. Zlatan is een speler van grote klasse en dat vergde even wat aanpassing. Hij heeft het laatste 1,5 jaar bij Ajax goed gespeeld. Een speler wordt niet door Juventus weggekaapt omdat hij niets presteert. Beetje onzin dus wat jullie hier verkondigen.

Ik zei toch al dat hij het laatste jaar goed heeft gespeeld? De eerste jaren struikelde hij over z'n eigen poten heen. Maar ik noemde Zlatan ook niet bij de mislukte spitsen.

Als Rosenberg volgend seizoen weggaat is hij dus mislukt. Ook al vind jij hem te goed als bankzitter. Rosenberg is niet heel slecht, maar ook niet goed. Althans, daar heb ik nog niet veel van gezien.

Nog een spits die ik kan noemen is Mido. Niet zo erg mislukt als de andere 5 die ik noemde, maar zeker niet gelukt. Mido was ook een vervelende gozer, maar daarom is hij nog wel mislukt.

Ace
Mido was een fantastische spits, maar een vervelende gast. Opzouten dus.

Hier de harde cijfers (aantal wedstrijden in de eredivisie en het aantal goals in de eredivisie) van een aantal al dan niet mislukte Ajax-spitsen:

Machlas: 74 wedstrijden, 38 goals
Sonck: 34 wedstrijden, 10 goals
Mido: 40 wedstrijden, 21 goals
Zlatan: 74 wedstrijden, 35 goals
Rosenberg: 31 wedstrijden, 12 goals
Huntelaar: 17 wedstrijden, 16 goals

Ace schreef:
Mido was een fantastische spits, maar een vervelende gast. Opzouten dus.

Hier de harde cijfers (aantal wedstrijden in de eredivisie en het aantal goals in de eredivisie) van een aantal al dan niet mislukte Ajax-spitsen:

Machlas: 74 wedstrijden, 38 goals
Sonck: 34 wedstrijden, 10 goals
Mido: 40 wedstrijden, 21 goals
Zlatan: 74 wedstrijden, 35 goals
Rosenberg: 31 wedstrijden, 12 goals
Huntelaar: 17 wedstrijden, 16 goals

Zo lijkt het nog wat, maar eigenlijk is alleen het resultaat van Huntelaar top.

rayman schreef:
Het feit dat op voorspraak van Wim Jansen eerst wordt gekeken om de verdediging een beetje knap neer te zetten kan ik volledig begrijpen. Inderdaad een beetje laat, zo vlak voor de competitie, maar m.i. begrijpelijk. Ik lees net dat ze bezig zijn met Zigic. Benieuwd of dat de spits is die ze zoeken.

Zigic is al naar Juventus.

Ik vond Rosenberg vorig jaar trouwens best goed voetballen, zo vanaf eind november. Hij is nooit een doelpuntenmachine geweest, dus om hem daarop af te rekenen... Als Rosales terugvalt, zullen we hem nog goed kunnen gebruiken.

herman schreef:
Als Rosales terugvalt, zullen WE hem nog goed kunnen gebruiken.

WE??

Diep in zijn hart is iedereen Ajacied.

Ace

herman schreef:
Diep in zijn hart is iedereen Ajacied.

Behalve ik dan. Ook al haal je heel mijn hart eruit, breng je hem bij het labatorium, dan vinden de wetenschappers alleen een stukje ajax in het haat-gedeelte van mijn hart.

Mijn ajaxgevoel zit in mijn kont.

Ace
Ik heb dat altijd al je mooiste gedeelte gevonden...

Omayyad
Mijn ajax staat in de keukenkast...

Ace schreef:
Ik heb dat altijd al je mooiste gedeelte gevonden...

Dubieuze opmerking...

Ace
Vat het op zoals je het op wil vatten

Ace schreef:
Vat het op zoals je het op wil vatten

Ik zei toch dubieus.....

Ace
Dat jij het dubieus vindt is dubieus...

Ace schreef:
Dat jij het dubieus vindt is dubieus...

ach, jouw gezicht lijkt een beetje op mijn kont en.... laten we maar stoppen hiermee.

Matthijssen naar HSV, waarschijnlijk.

Omayyad schreef:
Mijn ajax staat in de keukenkast...
zelfs daar wil ik t niet hebben

Matthijssen naar HSV, waarshijnlijk.

Dat zou ik jammer vinden voor AZ. Al hebben ze Opdam nog achter de hand.

Kos
Ace schreef:
Rosenberg is een goede speler, maar totaal niet geschikt voor het systeem dat men bij Ajax koste wat het kost acht te moeten spelen.
Tja dat is met vrijwel al die mislukte spelers het geval natuurlijk.

Nicolage Rico schreef:

Matthijssen naar HSV, waarschijnlijk.

En Matthijsen is niet de enige die ze nog willen hebben, ze hebben schijnbaar ook hun oog laten vallen op Juan Pablo Sorín en Ryan Babel.

En Emanuelson.

Ace
En Bosschaart.

Laat Bosschaart maar terug naar Utrecht gaan.

't Zou zonde zijn van Matthijsen. Inderdaad is Opdam een optie als vervanger, dan worden we maar met een paar punten minder kampioen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.