MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Niet zo negatief. Psv kan elke wedstrijd winnen en ze kunnen elke wedstrijd verliezen. Het is gewoon een spannende poule.
Met Koeman als trainer??

Feyenoord moet niet overhaast een spits gaan aantrekken.

Niet zo bijdehand Hans, wacht jij de loting van morgen maar af.

Klumpie schreef:
Feyenoord moet niet overhaast een spits gaan aantrekken.

Ze moeten ook niet alleen met v. Hooijdonk als spits de competitie beginnen.....

Dat wordt een groot drama tot de winterstop.

PSV heeft het lekker voor elkaar met Koné en Beasly....
Ajax en AZ hebben veel en veel meer scorend vermogen.

avdj schreef:

Dat hebben we gezien gisteravond

avdj schreef:

Komt de naam Farfan jou nog bekend voor

avdj schreef:

Is Kluivert niks voor psv dan?

Klumpie schreef:
(quote)

Komt de naam Farfan jou nog bekend voor

Die moet ons redden, en nee, géén Kluivert!

avdj schreef:
(quote)

Die moet ons redden, en nee, géén Kluivert!

PSV gaat nog een spits halen en het zal Eduardo Da Silva worden, helaas mag hij niet meedoen in de CL.

PSV heeft vrijwel niks te zoeken in de CL, pijnlijk maar waar.

avdj schreef:
PSV heeft vrijwel niks te zoeken in de CL, pijnlijk maar waar.

Ik zal niet weten waarom niet, de andere ploegen zijn echt niet veel beter. En tot Lyon PSV afgelopen keer thuis versloeg was PSV 12x ongeslagen in eigen huis, dat is 3 jaar lang.

Niet verliezen is iets anders dan winnen. En PSV zal drie keer moeten winnen, maar van wie? Thuis dus tegen Galatasaray en Bordeaux maar dan kom je nog minstens drie punten te kort. Oftewel beide ontmoetingen met de Turken zal PSV moeten winnen. Lijkt me héél lastig...

We zullen het allemaal wel zien, met Koeman zal het allemaal wel een stukje minder gaan. Maar in de CL heeft ie al 2x de kwartfinale gehaald. 1x met Ajax in 2003(dacht ik) en 1x met Benfica afgelopen jaar.

Niks is onmogelijk, we zullen zien.

Twente was weer briljant.

Klumpie schreef:
Twente was weer briljant.

Inderdaad huilen met de pet op.
Hoe bedoel je Nederland voor paal zetten?

Kijk, daarom is het dus niet erg als we een paar Uefacup plaatsen kwijt raken. Buiten de 243 aanhangers van clubs als Vitesse, Twente, Nec , Roda enzo zit er toch niemand te wachten op verrichtingen van dergelijke clubs in een europacup competitie. En als ze wel mee doen slagen ze er meestal in om Nederland inderdaad voor paal te zetten. Dus ik denk dat de nederlaag van Ajax op termijn eigenlijk heel goed is voor het imago van het Nederlandse voetbal.

Wel aardig is om 2 CL plaatsen vast te houden maar die Uefa Cup.....gewoon de nummer 3 en de beker winnaar. Dat is genoeg...en nog een voordeeltje...die belachelijke play-offs voor plaats 6 tm 9 zijn dat alvast de nek om gedraaid

VanDeGriend schreef:
die belachelijke play-offs voor plaats 6 tm 9 zijn dat alvast de nek om gedraaid

Nog even en de nummers 4 en 5 spelen een beslissingswedstrijd om aan de Intertoto competitie mee te mogen doen

Als Twente/Heerenveen aanhanger droom je toch van Europese avonturen. Hoe meer EC tickets hoe leuker het wordt. Hierdoor zijn er in de competitie veel meer clubs die ergens om strijden.

VanDeGriend schreef:
en nog een voordeeltje...die belachelijke play-offs voor plaats 6 tm 9 zijn dat alvast de nek om gedraaid

Dat is een prachtig vooruitzicht

VanDeGriend schreef:
Kijk, daarom is het dus niet erg als we een paar Uefacup plaatsen kwijt raken. Buiten de 243 aanhangers van clubs als Vitesse, Twente, Nec , Roda enzo zit er toch niemand te wachten op verrichtingen van dergelijke clubs in een europacup competitie. En als ze wel mee doen slagen ze er meestal in om Nederland inderdaad voor paal te zetten. Dus ik denk dat de nederlaag van Ajax op termijn eigenlijk heel goed is voor het imago van het Nederlandse voetbal.

Wel aardig is om 2 CL plaatsen vast te houden maar die Uefa Cup.....gewoon de nummer 3 en de beker winnaar. Dat is genoeg...en nog een voordeeltje...die belachelijke play-offs voor plaats 6 tm 9 zijn dat alvast de nek om gedraaid

Ik ben het vaak met je eens, maar nu even niet.

Klumpie schreef:
(quote)

Dat is een prachtig vooruitzicht

Dan heb je dan ook gelijk het enige voordeel.

avdj schreef:
(quote)

Dan heb je dan ook gelijk het enige voordeel.

Zo gaat het altijd met het voetbal bij ons. De grote clubs PSV, Ajax, Feyenoord halen altijd wel hun punten in Europa. Op het moment dat die goed presteren, mag je meer deelnemers vertegenwoordigen en die clubs gaan dan alle punten weer verspelen. Er is gewoon niks nieuws onder de horizon. Ajax, PSV en Feyenoord kunnen goed mee in Europa, en de rest kan dat niet (alleen incidenteel zoals AZ).

Verliezen van een ploeg uitt Estland is wel heel genant hoor

AZ - Kayserispor (Tur)
Vítoria Setúbal (Por) - SC Heerenveen
Feyenoord - Lokomotiv Sofia (Bul)
Partizan (Ser) - FC Groningen
IK Start (Noo) - Ajax

Ik denk dat ajax het 't best heeft getroffen, gevolgd door AZ.

Hou er alstjullieblieft over op... Ik ben juist ook weer terug verhuisd naar Enschede met het doel om ook weer eens af en toe een wedstrijdje van mijn favoriete cluppie mee te kunnen pakken en een UEFA-cup pot tegen Tottenham leek me een mooi vooruitzicht... Maarja...

Ik ben het trouwens niet met onze vriend Vandegriend eens natuurlijk: hij is blijkbaar een fan van de grote drie. Die mensen vergeten nog wel eens dat de achterban van "regionale" clubs enorm is... (Twente, Groningen, Utrecht, NAC). Alleen al daarom is europees mooi voor die clubs!! En op zich is er niks mis mee als die teams dan twee rondjes meedraaien in het circuit. Flaters zoals gisteren zullen er altijd blijven. Ook bij "goede" buitenlandse clubs...

Nicolage Rico schreef:
AZ - Kayserispor (Tur)
Vítoria Setúbal (Por) - SC Heerenveen
Feyenoord - Lokomotiv Sofia (Bul)
Partizan (Ser) - FC Groningen
IK Start (Noo) - Ajax

Ik denk dat ajax het 't best heeft getroffen, gevolgd door AZ.

Mee eens.
Eigenlijk moeten Ajax, AZ en Feyenoord dit normaal gesproken makkelijk kunnen halen.
Heerenveen tegen Portugezen, daar hebben Nederlandse clubs over het algemeen slechte ervaringen mee.
Als Groningen het uit niet te slecht doet, hebben ze ook volop kans.

Kos
Pinsnider schreef:

Ik ben het trouwens niet met onze vriend Vandegriend eens natuurlijk: hij is blijkbaar een fan van de grote drie. Die mensen vergeten nog wel eens dat de achterban van "regionale" clubs enorm is... (Twente, Groningen, Utrecht, NAC). Alleen al daarom is europees mooi voor die clubs!! En op zich is er niks mis mee als die teams dan twee rondjes meedraaien in het circuit. Flaters zoals gisteren zullen er altijd blijven. Ook bij "goede" buitenlandse clubs...
zo is dat.

Grote 3 supporters denken altijd dat de wereld om hen draait

.

Kos schreef:
(quote)
zo is dat.

Grote 3 supporters denken altijd dat de wereld om hen draait

.

Ik niet hoor.. Ik zou het geweldig vinden als Groningen, etc de UEFA-Cup wint (als Feyenoord uitgeschakeld is... ).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.