MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ja ik weet t ... ben teveel supporter van 1 club vrees ik. Of Groningen of Twente of weet ik wat een ronde doorkomt boeit me inderdaad helemaal niets. Een uitschakeling van Ajax kan ik ook al erg goed hebben . Zo is me dat van huis uit meegegeven. Gaat weinig meer aan veranderen vrees ik.

VanDeGriend schreef:
Ja ik weet t ... ben teveel supporter van 1 club vrees ik. Of Groningen of Twente of weet ik wat een ronde doorkomt boeit me inderdaad helemaal niets. Een uitschakeling van Ajax kan ik ook al goed hebben . Zo is me dat van huis uit meegegeven. Gaat weinig meer aan veranderen vrees ik.

Het is je vergeven. Na 5 jaar Amstelveen weet ik dat er in Ajax-streken nou éénmaal zo over de rest van de clubs wordt gedacht en dat zal voor PSV en Feijenoord supporters ongetwijfeld hetzelfde zijn... Ik snap het ook wel: het zou mij ook jeuken dat Ajax eruit is geknikkerd

Pinsnider schreef:
(quote)

Het is je vergeven. Na 5 jaar Amstelveen weet ik dat er in Ajax-streken nou éénmaal zo over de rest van de clubs wordt gedacht en dat zal voor PSV en Feijenoord supporters ongetwijfeld hetzelfde zijn... Ik snap het ook wel: het zou mij ook jeuken dat Ajax eruit is geknikkerd

Hoho, ik gaf net aan, als fanatieke Feynoord-supporter, dat ik graag had gezien dat Twente door was gegaan. Ik hoop ook dat Groningen en AZ ver komen in het UEFA-cup tournooi. Alleen hoop ik heel erg dat ajax eruit geknikkerd wordt tegen IK Start. 50/50.

Nicolage Rico schreef:

IK Start (Noo) - Ajax

Ik denk dat ajax het 't best heeft getroffen, gevolgd door AZ.

Onderschat nooit ploegen uit Scandinavië

Nicolage Rico schreef:

Hoho, ik gaf net aan, als fanatieke Feynoord-supporter, dat ik graag had gezien dat Twente door was gegaan. Ik hoop ook dat Groningen en AZ ver komen in het UEFA-cup tournooi. Alleen hoop ik heel erg dat ajax eruit geknikkerd wordt tegen IK Start. 50/50.

Ok vooruit, iedereen behalve Rico

Nicolage Rico schreef:
Alleen hoop ik heel erg dat ajax eruit geknikkerd wordt tegen IK Start. 50/50.

Ace
Ik snap die uitdrukking 'goed voor het nederlands voetbal' nooit zo... Ajax is mijn club en dat heeft niets met het land te maken. Standaard hoop ik dat psv, fnoord, az en utrecht eruit geknikkerd worden. De rest zal me jeuken.

Ace schreef:
Ik snap die uitdrukking 'goed voor het nederlands voetbal' nooit zo... Ajax is mijn club en dat heeft niets met het land te maken. Standaard hoop ik dat psv, fnoord, az en utrecht eruit geknikkerd worden. De rest zal me jeuken.

Toen ajax 5e en 6e werd, was het handig dat we genoeg punten hadden, zodat ajax het jaar erop Europees voetbal mocht spelen.

Daarom is het goed voor het Nederlands voetbal.

Alhoewel ik het heel leuk had gevonden als ajax geen Europees voetbal zou spelen.

Ace
Dat Nederlands voetbal boeit me eigenlijk niet zoveel. Het gaat toch om de club waar je van houdt? Toch niet om de rest? Tenzij je voor het Nederlands voetbal bent, dan natuurlijk wel... Maar ja, jij bent dan ook een raar mannetje.

Vind dat eerlijk gezegd behoorlijk bekrompen. Maar ik ben dan ook niet echt fanatiek supporter van welke club dan ook.

Ace
Noem het dan ook niet bekrompen Wellicht is mijn beleving anders dan die van jou. Je geeft het zelf al aan.

Ace schreef:
Dat Nederlands voetbal boeit me eigenlijk niet zoveel. Het gaat toch om de club waar je van houdt? Toch niet om de rest? Tenzij je voor het Nederlands voetbal bent, dan natuurlijk wel... Maar ja, jij bent dan ook een raar mannetje.

Haha, jij bent raar, want je wijkt af van anderen.

Maar ik vind het leuk als een Nederlandse club succes heeft, behalve ajax dan..

Bovendien kan het gunstig zijn voor het nederlands voetbal. We lopen al zover achter op de topcompetities. Dat zal alleen maar groter worden, maar liever niet in een te rap tempo.

Uiteraard doet het geen pijn als een nederlandse club uigeschakeld wordt (behalve Feyenoord), maar ik vind het wel jammer.

Ach ja, clubliefde maakt blind ofzo. Niet dat ik nu zo nationalistisch ben dat ik een slecht spelend Feyenoord liever zie winnen dan een matig spelende willekeurige tegenstander in de UEFA Cup, maar ik support eigenlijk wel alle NLse clubs...

wat heeft fc knudde vorige week nog gemaakt?

gelijkspel tegen Schiermeeuwenoog...

AZ - Kayserispor (Tur)
Vítoria Setúbal (Por) - SC Heerenveen
Feyenoord - Lokomotiv Sofia (Bul)
Partizan (Ser) - FC Groningen
IK Start (Noo) - Ajax

Wat een rot tegenstanders...
De donderdagavonden hoef ik niet te zien.

Ik vind het wel leuke tegenstanders, vooral Partizan. Feyenoord zal het wel moeilijk krijgen, denk ik.

Marcel²
Mijn favoriete club speelt vanavond.

titan (crew)
De Nederlandse clubs mogen tevreden zijn met deze loting. Het had een stuk erger gekund en ik zie voor alle 5 mogelijkheden om de volgende ronde te halen.

titan schreef:
De Nederlandse clubs mogen tevreden zijn met deze loting. Het had een stuk erger gekund en ik zie voor alle 5 mogelijkheden om de volgende ronde te halen.

Mee eens. Maar als je bedenkt dat Twente als nummer zes niet eens van een Letse amateurclub kan winnen....

Een strafkamp in Siberie doet wonderen hoor!

Je zal er haast aan denken ja.

avdj schreef:
(quote)

Mee eens. Maar als je bedenkt dat Twente als nummer zes niet eens van een Letse amateurclub kan winnen....

Maar Twente is altijd een slowstarter in de competitie. Het viel me eerlijk gezegd al mee dat ze ueberhaupt de eerste ronde van de intertoto overleefden.

Ik denk dat ook dit seizoen Twente pas na de winterstop in de buurt van het linkerrijtje gaat komen...

herman schreef:
(quote)

Maar Twente is altijd een slowstarter in de competitie. Het viel me eerlijk gezegd al mee dat ze ueberhaupt de eerste ronde van de intertoto overleefden.

Ik denk dat ook dit seizoen Twente pas na de winterstop in de buurt van het linkerrijtje gaat komen...

Dat is toch geen excuus. Voor dit soort wedstrijden moet je juist extra je beste willen doen. Ik vind het echt triest dat een club als Twente niet weet te winnen van zo'n prutclubje uit Estland .

Prutsclubje? Ze zijn wel koploper in Estland hoor. Volgend seizoen spelen ze misschien wel Champions League.

Hier word ik nou niet vrolijk van.

Ik zat er eigenlijk op te wachten dat PSV Kluivert zou gaan polsen. Als PSV-fan (overigens geen die-hard fan) vind ik het eigenlijk niet eens zo erg.
Kluivert is in principe een geweldige voetballer, maar hij is de afgelopen jaren alleen vergeten goed te voetballen. Ik denk dat hij het in potentie nog wel kan...

Hermy schreef:
Ik zat er eigenlijk op te wachten dat PSV Kluivert zou gaan polsen. Als PSV-fan (overigens geen die-hard fan) vind ik het eigenlijk niet eens zo erg.
Kluivert is in principe een geweldige voetballer, maar hij is de afgelopen jaren alleen vergeten goed te voetballen. Ik denk dat hij het in potentie nog wel kan...

Daar is-tie weer, de eerste top-aankoop van Koeman!!!

Pinsnider schreef:
(quote)

Daar is-tie weer, de eerste top-aankoop van Koeman!!!

Wel een gratis "topaankoop", dus geen 5 miljoen voor een Griek die nu alweer mag vertrekken.

Verloop van training Feyenoord:

Feyenoord-fans sluiten selectie op
26 augustus 2006, 14:18
Door: Andy Vinkenborg
Feyenoord-fans hebben de selectie vandaag opgesloten op het trainingsveld. De supporters deden het hek op slot met een grote ketting. Ze riepen om Jorien van de Herik, hij verscheen en werd volledig uitgescholden.
Jorien kreeg ook te horen dat hij moest opstappen. Uiteindelijk was Ali Boussaboun de verlosser en knipte de ketting door. De fans uitten zo hun onvrede over de competitiestart van Feyenoord. Ook vinden ze dat er snel een nieuwe spits aangetrokken moet worden als vervanger van Dirk Kuijt.

Verloop training Ajax:

Ajax-fans massaal naar training
26 augustus 2006, 15:27
Door: Sonny Klanderman
In tegenstelling tot de Feyenoord-fans hebben honderden Ajax-fans vanmorgen bij de zaterdagochtendtraining de spelers een hart onder de riem gestoken. De Amsterdammers lieten via spandoeken en vuurwerk weten achter de club te staan.
De supportersvereniging had door het uitschakelen in de Champions League opgeroepen om naar de training te gaan om de spelers te steunen en dat leek gelukt. Het spandoek "Samen winnen, samen verliezen, AFCA blijft de beste", kreeg de volle aandacht.

Jaap Stam (foto) zei na de training tegenover Highlow Communications: "We hebben alle steun nodig. Iedereen is teleurgesteld. Supporters ook. Voor spelers, de club en iedereen die met Ajax te maken heeft is het heel teleurstellend afgelopen. Maar we hebben elkaar nodig zo aan het begin. Hopelijk wordt het nog een heel mooi seizoen, want ondanks dat we geen Champions League spelen, moeten we elkaar helpen. Wij zullen er alles aan doen voor het team, de club en de supporters. Wij hopen dat supporters, wat ze altijd al doen, er zullen zijn voor de club en voor de spelersgroep. Af en toe moet je elkaar toch opvangen, denk ik," aldus Stam.

Ook Sneijer vond het een mooi gebaar: "Tuurlijk is het mooi. Dat weten ze echt wel. Vuurwerk, spandoeken; dat prikkelt!". Ook gaf het Huntelaar steun: "Dat is mooi toch! Het is goed, want het creëert eenheid.", aldus de topscorer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:27 uur

geplaatst: vandaag om 22:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.