Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 23:33 uur
1 Ding is zeker, Feyenoord heeft een spits nodig en een creatieve middenvelder. Dit gaat niet lukken voor donderdag, dus dat betekend een 6e/7e plaats in de winterstop.
0
Ace
geplaatst: 28 augustus 2006, 10:40 uur
Je mist verstand van voetbal, maar daar hebben we het nu niet over
Ik zag in de kroeg op Tele2 de laatste 20 minuten van die wedstrijd en de een na de ander peerde 'm ver voor tijd.
Ik zag in de kroeg op Tele2 de laatste 20 minuten van die wedstrijd en de een na de ander peerde 'm ver voor tijd.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 10:47 uur
Ace schreef:
Ik zag in de kroeg op Tele2 de laatste 20 minuten van die wedstrijd en de een na de ander peerde 'm ver voor tijd.Jij mist uberhaupt verstand.
Maar dat viel best mee. De meesten bleven gewoon zitten en er zijn altijd mensen die 5 minuten voor tijd naar hun auto lopen, zodat ze de drukte ontlopen en eerder thuis zijn. Ik blijf altijd zitten, ook al staan we met 3-0 achter.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 12:10 uur
Gelukkig is er nog steeds geen presentatie bij PSV geweest.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 12:12 uur
Klumpie schreef:
Duurt niet lang meer.... Op zich geen verkeerde voetballer voor psv, die Kluivert.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 12:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Duurt niet lang meer.... Op zich geen verkeerde voetballer voor psv, die Kluivert.
(quote)
hoor je het jezelf zeggen, je wou hem niet eens bij Feyenoord zien.

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 12:54 uur
Daarom zei ik ook: geen verkeerde voetballer voor psv.

Bij Feyenoord haat (bijna) iedereen Kluivert. Een samenwerking tussen hem en Feyenoord is onmogelijk.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 13:14 uur
Klumpie schreef:
Echte kakkerlakken dus, het gaat al zover dat ze zichzelf haten.

(quote)
Echte kakkerlakken dus, het gaat al zover dat ze zichzelf haten.

Nee, want Kluivert zal nooit bij Feyenoord voetballen.

Wel bij psv. Gecondoleerd.

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 13:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Niet zelf veranderen het...
(quote)
Niet zelf veranderen het...

Tevreden

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 14:38 uur
Snap nog steeds niet waarom Danny Buys bij Feyenoord vrijwel nooit een kans heeft gekregen in Feyenoord 1,terwijl hij volgens mij nog aanvoerder was van de A1 en ondertussen vele matige buitenlanders werden aangetrokken en een speler met een Feyenoord hart werd afgeserveerd! De braziliaan Oliveira werd afgetest door Feyenoord en tekent nu waarschijnlijk voor een vermogen bij AC Milaan terwijl Feyenoord hem eerder voor een relatief gering bedrag had kunnen overnemen. De Braziliaan Fred van Lyon was eigendom van Feyenoord maar werd geruild tegen Magrao. Hoezo een slecht technisch beleid?
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 15:33 uur
Financieel staat Feyenoord er ook niet best voor. Alleen jammer dat ze daar bij Studio voetbal een hele uitzending mee opvullen... 

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 15:48 uur
avdj schreef:
Financieel staat Feyenoord er ook niet best voor. Alleen jammer dat ze daar bij Studio voetbal een hele uitzending mee opvullen...

Ik heb met veel bewondering zitten kijken, gisteren...
Ik begrijp ook niks van het beleid van Feyenoord, zoals the Viking aangaf.. Er zijn nog wel meer flaters.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 17:22 uur
Ben benieuwd naar FC Groningen dit seizoen. Heb voor het eerst in de 20 jaar dat ik hier woon een seizoenkaart.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 20:44 uur
avdj schreef:
Idem bij PSV. Beide ploegen maken dit seizoen niks klaar.
Wat wil je..... Twee broertjes Koeman aan het roer, dat wordt dus niet wat. Zowel niet bij PSV als bij Feyenoord Idem bij PSV. Beide ploegen maken dit seizoen niks klaar.
. Ik denk dat Henk of Louis de lachende derde zijn
.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 21:28 uur
De schuld ligt voor zoverre bij Erwin Koeman dat hij akkoord is gegaan met de middelmatige aankopen Kolka(alhoewel transfervrij) twee reservespelers(waarvan 1 halverwege het vorige seizoen) van AZ en ook nog een bleke anonieme Belg die het Feyenoord shirt niet past!
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 21:32 uur
lebowski schreef:
Ben benieuwd naar FC Groningen dit seizoen. Heb voor het eerst in de 20 jaar dat ik hier woon een seizoenkaart.
Sinds het mooie einde van vorig seizoen, volg ik ze nu ook meer dan ooit
Met een schuin oog keek ik altijd wel naar de uitslagen van Groningen (want that's what I am, een geboren en getogen Groninger!). Ik vind het een knappe prestatie tot dusver 
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 21:34 uur
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 23:13 uur
v/d Herik gaat wel zijn zin krijgen, namelijk kampioen worden in 2008, als Feyenoord 100 jaar bestaat.
Alleen wel jammer dat ze kampioen worden van de 1e divisie.
Alleen wel jammer dat ze kampioen worden van de 1e divisie.

0
Ace
geplaatst: 29 augustus 2006, 09:52 uur
Die Rico 
Het komt ooit best weer goed met je clubje joh. DK die de Gouden Schoen wint zal ongetwijfeld het hoogtepunt van dit seizoen zijn, maar ooit gaat er gewoon weer licht aan de horizon gloren

Het komt ooit best weer goed met je clubje joh. DK die de Gouden Schoen wint zal ongetwijfeld het hoogtepunt van dit seizoen zijn, maar ooit gaat er gewoon weer licht aan de horizon gloren

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 10:46 uur
Ik hou alle voetbalsites nauwkeurig in de gaten.... Er moeten 2 spelers bijkomen. En met Feyenoord komt het altijd goed, daar ben ik ook niet bang voor.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:20 uur
...en daarbij....
Heracles en Groningen hebben we alvast gehad
Heracles en Groningen hebben we alvast gehad
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:21 uur

Met het team van vorig seizoen hadden we Heracles met minstens 3-0 verslagen.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:24 uur
met het team van nu had het toch ook makkelijk 3-0 moeten zijn.
ik zit trouwens net te bedenken waarom ze Kolkkkkkka gekocht hebben.
om k2 niet helemaal kwijt te raken, denk ik

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:31 uur
ettettummu schreef:

Ja precies, dat zei ik zondag ook al (over K2)..
Nu hadden we helemaal niet makkelijk met 3-0 kunnen winnen. Ik ben eerlijk, helaas. Feyenoord was alleen in de 2e helft iets beter. 0-0 was een terechte uitslag.
Feyenoord speelde zeer slordig, machteloos, fantasieloos, etc. Als Feyenoord zo blijft voetballen, staan we met de winterstop 8e. Maar goed, ik blijf hoop houden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.