MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Status Seeker schreef:

Wel een gratis "topaankoop", dus geen 5 miljoen voor een Griek die nu alweer mag vertrekken.

Ok, vooruit, maar Kluivert gaat vast niet voor een knaak en een bos wortelen in Eindhoven ballen...

vBommel vertrekt naar Bayern Munchen. Goede keus van hem. Vond hem toch altijd al meer een Bundesliga voetballer.

newcastle united

Mee eens, van Bommel is idd veel meer een Bunderliga voetballer. Bij Barcelona had ie het gewoon moeilijk tussen al die sterretjes, daar past ie niet. In Duitsland is hard werken/mentaliteit prioriteit nummer 1 en laat dat nou de grootste kracht van van Bommel zijn...........
Ik gun het hem harte deze geweldige transfer!

Inderdaad een mooie transfer. Bij Bayern wordt het ook nog eens een basisspeler. Barcelona krijgt het dit jaar zwaar. Sevilla gaf Barca voetballes gisteren en dat komt voor een deel door de inzet.

Music4ever schreef:
.......mentaliteit ......grootste kracht van van Bommel ..
Van Bommel is toch die speler die op t WK zo slecht speelde omdat de bondscoach te kritisch was op m ?

VanDeGriend schreef:
(quote)
Van Bommel is toch die speler die op t WK zo slecht speelde omdat de bondscoach te kritisch was op m ?

Of omdat hij het niveau niet aankon.

Hoeveel heeft AZ eigenlijk gespeeld vanavond?

3-1 gewonnen van Vitesse.

Ze staan dus nog steeds bovenaan.
Wat ik gezien heb zag er goed uit, AZ heeft veel voetballend vermogen. Dit jaar weer de eerste twee denk ik.

VanDeGriend schreef:
(quote)

Dan bedoelen wij dezelfde inderdaad.
Sneijder was namelijk heel erg goed omdat Bassie dat vond.

Ik ben benieuwd. Als Kluivert weer zijn normale niveau kan halen is het natuurlijk een fantastische spits.

Inderdaad.

In potentie is het nog de beste spits van NL. Maar of het er ooit nog uitkomt...

herman schreef:
Inderdaad.

In potentie is het nog de beste spits van NL. Maar of het er ooit nog uitkomt...

Jongens, toe nou toch... Ik zal de eerste zijn om het tegendeel toe te geven, maar ik verwacht dat die Kluivert geen pepernoot gaat raken...

Trouwens: Kufo Olé, Kufo Olé!!!!!! (Over PSV gesproken)

Pinsnider schreef:
Trouwens: Kufo Olé, Kufo Olé!!!!!! (Over PSV gesproken)

Koeman is weer in vorm.

herman schreef:
Inderdaad.

Kluivert is natuurlijk niet de beste spits in potentie. Als het over potentie gaat is v. Nistelrooij nog een stuk beter.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Kluivert is natuurlijk niet de beste spits in potentie. Als het over potentie gaat is v. Nistelrooij nog een stuk beter.

Pertinent mee oneens. Kluivert is technisch sterker en fysiek minstens zo sterk als Van Nistelrooij. Alleen zit het mentaal allemaal wat minder bij Kluivert.

Lukas schreef:
(quote)

Pertinent mee oneens. Kluivert is technisch sterker en fysiek minstens zo sterk als Van Nistelrooij. Alleen zit het mentaal allemaal wat minder bij Kluivert.

Bij Kluivert heb ik altijd het gevoel gehad van "net niet". Aardige acties, maar het mislukt altijd in schoonheid. Nee, ik ben nooit een echte fan van Kluivert geweest (ook al is hij de topscorer van het Nederlands eftal).

Maar goed, meningen verschillen en bij Kluivert zijn deze meningen zeer verschillend.

Gaat lekker met PSV....
Eerst kansloos verliezen van Twente met 8(!) buitenlanders in de basis en vervolgens Kluivert kopen!

Nou Ajax kan beginnen met uitlopen nu PSV heeft verloren.

Ze hebben er trouwens wel goed aan gedaan die Vayrinen te laten gaan.

Je moet wel naar de concurrentie kijken Conway...
Ik loop ook niet stoer te doen over de voorsprong op Sparta.

PSV lijkt me toch de voornaamste concurrentie, dan AZ en Heerenveen.

Dikke kans dat Kluivert, Kromkamp en Hofland de nieuwe aankopen van PSV worden aankomende week. En dat betekent dat het dus helemaal niks wordt.

Waat? Kromkamp is geweldig, Hofland is ook altijd een degelijke verdediger geweest.
Met Kluivert weet je het nooit zeker maar het Nederlandse niveau kan hij denk ik goed aan. Let er wel op dat hij mislukte bij twee grote clubs in de moeilijkste competities.

Conway Twitty schreef:
Waat? Kromkamp is geweldig, Hofland is ook altijd een degelijke verdediger geweest.
Met Kluivert weet je het nooit zeker maar het Nederlandse niveau kan hij denk ik goed aan. Let er wel op dat hij mislukte bij twee grote clubs in de moeilijkste competities.

Middelmatigheid troef hoor. Kromkamp is niet geslaagd bij Villareal en niet bij Liverpool. Hofland is bij PSV vertrokken omdat ie niet goed genoeg was. En Kluivert heeft al 3 jaar niets meer laten zien, mede veroorzaakt door blessures.

Klumpie schreef:
(quote)

Middelmatigheid troef hoor. Kromkamp is niet geslaagd bij Villareal en niet bij Liverpool. Hofland is bij PSV vertrokken omdat ie niet goed genoeg was. En Kluivert heeft al 3 jaar niets meer laten zien, mede veroorzaakt door blessures.

Kromkamp is niet geslaagd omdat hij er nooit in de basis stond, hij heeft bij AZ laten zien hoe goed hij is, als je hem maar vertrouwen geeft en hem in de basis zet.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Kromkamp is niet geslaagd omdat hij er nooit in de basis stond, hij heeft bij AZ laten zien hoe goed hij is, als je hem maar vertrouwen geeft en hem in de basis zet.

Kromkamp is uitstekend als die een trainer als Adriaanse of vGaal voor zich heeft. Die geven alle spelers een opdracht en daar moet je je aanhouden dat kan Kromkamp goed. Op het moment dat ie met eigen iniatieven moet komen wordt het minder, daarbij is Koeman al een trainer met weinig taktisch verstand.

Op Kluivert na zulen het goede aankopen zijn hoor. Kijk eens wat PSV nu heeft rondlopen:

Lamey - Kromkamp -> duidelijk
Addo - Hofland -> Hofland praat Nederlands en is opbouwend beter
Kluivert - Koné -> beide geen PSV spelers

avdj schreef:
Op Kluivert na zulen het goede aankopen zijn hoor. Kijk eens wat PSV nu heeft rondlopen:

Lamey - Kromkamp -> duidelijk
Addo - Hofland -> Hofland praat Nederlands en is opbouwend beter
Kluivert - Koné -> beide geen PSV spelers

mee eens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:55 uur

geplaatst: vandaag om 20:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.