Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 16:32 uur
Status Seeker schreef:
Wel een gratis "topaankoop", dus geen 5 miljoen voor een Griek die nu alweer mag vertrekken.
Wel een gratis "topaankoop", dus geen 5 miljoen voor een Griek die nu alweer mag vertrekken.
Ok, vooruit, maar Kluivert gaat vast niet voor een knaak en een bos wortelen in Eindhoven ballen...

0
geplaatst: 26 augustus 2006, 16:41 uur
vBommel vertrekt naar Bayern Munchen. Goede keus van hem. Vond hem toch altijd al meer een Bundesliga voetballer.
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 17:33 uur
Mee eens, van Bommel is idd veel meer een Bunderliga voetballer. Bij Barcelona had ie het gewoon moeilijk tussen al die sterretjes, daar past ie niet. In Duitsland is hard werken/mentaliteit prioriteit nummer 1 en laat dat nou de grootste kracht van van Bommel zijn...........
Ik gun het hem harte deze geweldige transfer!
Ik gun het hem harte deze geweldige transfer!
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 19:50 uur
Inderdaad een mooie transfer. Bij Bayern wordt het ook nog eens een basisspeler. Barcelona krijgt het dit jaar zwaar. Sevilla gaf Barca voetballes gisteren en dat komt voor een deel door de inzet.
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 22:51 uur
Music4ever schreef:
.......mentaliteit ......grootste kracht van van Bommel ..
Van Bommel is toch die speler die op t WK zo slecht speelde omdat de bondscoach te kritisch was op m ?.......mentaliteit ......grootste kracht van van Bommel ..
0
geplaatst: 26 augustus 2006, 23:22 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Van Bommel is toch die speler die op t WK zo slecht speelde omdat de bondscoach te kritisch was op m ?Of omdat hij het niveau niet aankon.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 09:25 uur
Ze staan dus nog steeds bovenaan.
Wat ik gezien heb zag er goed uit, AZ heeft veel voetballend vermogen. Dit jaar weer de eerste twee denk ik.
Wat ik gezien heb zag er goed uit, AZ heeft veel voetballend vermogen. Dit jaar weer de eerste twee denk ik.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 10:56 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Van Bommel is toch die speler die op t WK zo slecht speelde omdat de bondscoach te kritisch was op m ?Dan bedoelen wij dezelfde inderdaad.
Sneijder was namelijk heel erg goed omdat Bassie dat vond.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 14:34 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 15:41 uur
Ik ben benieuwd. Als Kluivert weer zijn normale niveau kan halen is het natuurlijk een fantastische spits.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:08 uur
Inderdaad.
In potentie is het nog de beste spits van NL. Maar of het er ooit nog uitkomt...
In potentie is het nog de beste spits van NL. Maar of het er ooit nog uitkomt...
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:36 uur
herman schreef:
Inderdaad.
Inderdaad.
Jongens, toe nou toch... Ik zal de eerste zijn om het tegendeel toe te geven, maar ik verwacht dat die Kluivert geen pepernoot gaat raken...Trouwens: Kufo Olé, Kufo Olé!!!!!! (Over PSV gesproken)
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 16:51 uur
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 18:07 uur
herman schreef:
Inderdaad.
Inderdaad.
Kluivert is natuurlijk niet de beste spits in potentie. Als het over potentie gaat is v. Nistelrooij nog een stuk beter.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 18:09 uur
Nicolage Rico schreef:
Kluivert is natuurlijk niet de beste spits in potentie. Als het over potentie gaat is v. Nistelrooij nog een stuk beter.
(quote)
Pertinent mee oneens. Kluivert is technisch sterker en fysiek minstens zo sterk als Van Nistelrooij. Alleen zit het mentaal allemaal wat minder bij Kluivert.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 18:12 uur
Lukas schreef:
Pertinent mee oneens. Kluivert is technisch sterker en fysiek minstens zo sterk als Van Nistelrooij. Alleen zit het mentaal allemaal wat minder bij Kluivert.
(quote)
Bij Kluivert heb ik altijd het gevoel gehad van "net niet". Aardige acties, maar het mislukt altijd in schoonheid. Nee, ik ben nooit een echte fan van Kluivert geweest (ook al is hij de topscorer van het Nederlands eftal).
Maar goed, meningen verschillen en bij Kluivert zijn deze meningen zeer verschillend.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:30 uur
Gaat lekker met PSV....
Eerst kansloos verliezen van Twente met 8(!) buitenlanders in de basis en vervolgens Kluivert kopen!
Eerst kansloos verliezen van Twente met 8(!) buitenlanders in de basis en vervolgens Kluivert kopen!

0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:30 uur
Nou Ajax kan beginnen met uitlopen nu PSV heeft verloren. 
Ze hebben er trouwens wel goed aan gedaan die Vayrinen te laten gaan.

Ze hebben er trouwens wel goed aan gedaan die Vayrinen te laten gaan.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:31 uur
Je moet wel naar de concurrentie kijken Conway...
Ik loop ook niet stoer te doen over de voorsprong op Sparta.
Ik loop ook niet stoer te doen over de voorsprong op Sparta.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:32 uur
PSV lijkt me toch de voornaamste concurrentie, dan AZ en Heerenveen.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:34 uur
Dikke kans dat Kluivert, Kromkamp en Hofland de nieuwe aankopen van PSV worden aankomende week. En dat betekent dat het dus helemaal niks wordt. 

0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:36 uur
Waat? Kromkamp is geweldig, Hofland is ook altijd een degelijke verdediger geweest.
Met Kluivert weet je het nooit zeker maar het Nederlandse niveau kan hij denk ik goed aan. Let er wel op dat hij mislukte bij twee grote clubs in de moeilijkste competities.
Met Kluivert weet je het nooit zeker maar het Nederlandse niveau kan hij denk ik goed aan. Let er wel op dat hij mislukte bij twee grote clubs in de moeilijkste competities.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:40 uur
Conway Twitty schreef:
Waat? Kromkamp is geweldig, Hofland is ook altijd een degelijke verdediger geweest.
Middelmatigheid troef hoor. Kromkamp is niet geslaagd bij Villareal en niet bij Liverpool. Hofland is bij PSV vertrokken omdat ie niet goed genoeg was. En Kluivert heeft al 3 jaar niets meer laten zien, mede veroorzaakt door blessures.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:41 uur
Klumpie schreef:
Middelmatigheid troef hoor. Kromkamp is niet geslaagd bij Villareal en niet bij Liverpool. Hofland is bij PSV vertrokken omdat ie niet goed genoeg was. En Kluivert heeft al 3 jaar niets meer laten zien, mede veroorzaakt door blessures.
(quote)
Kromkamp is niet geslaagd omdat hij er nooit in de basis stond, hij heeft bij AZ laten zien hoe goed hij is, als je hem maar vertrouwen geeft en hem in de basis zet.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 21:46 uur
Conway Twitty schreef:
Kromkamp is niet geslaagd omdat hij er nooit in de basis stond, hij heeft bij AZ laten zien hoe goed hij is, als je hem maar vertrouwen geeft en hem in de basis zet.
(quote)
Kromkamp is uitstekend als die een trainer als Adriaanse of vGaal voor zich heeft. Die geven alle spelers een opdracht en daar moet je je aanhouden dat kan Kromkamp goed. Op het moment dat ie met eigen iniatieven moet komen wordt het minder, daarbij is Koeman al een trainer met weinig taktisch verstand.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 22:25 uur
Op Kluivert na zulen het goede aankopen zijn hoor. Kijk eens wat PSV nu heeft rondlopen:
Lamey - Kromkamp -> duidelijk
Addo - Hofland -> Hofland praat Nederlands en is opbouwend beter
Kluivert - Koné -> beide geen PSV spelers
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 22:37 uur
avdj schreef:
Op Kluivert na zulen het goede aankopen zijn hoor. Kijk eens wat PSV nu heeft rondlopen:
mee eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.