MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Klumpie schreef:
(quote)

Alle gekheid op een stokje. Hij past in ieder geval beter bij Feyenoord dan bij Ajax. Ik geef eerlijk toe, dat ie best goed heeft gevoetbalt. Ik denk dat ie van waarde kan zijn voor Feyenoord.

Charisteas staat op een eiland. Wie moet hem gaan bedienen? Castelen? Die heeft 1 goede voorzet in een wedstrijd. Het middenveld? Welk middenveld? Ik ben blij dat Buijs heeft getekend, misschien dat hij iets kan doen....

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Charisteas staat op een eiland. Wie moet hem gaan bedienen? Castelen? Die heeft 1 goede voorzet in een wedstrijd. Het middenveld? Welk middenveld? Ik ben blij dat Buijs heeft getekend, misschien dat hij iets kan doen....

Daarom hebben ze Charisteas aangetrokken als er één een bal kan vasthouden dan is hij het wel. Dan kan Buijs bij sluiten en kunnen jullie voor de 1e keer in deze competitie scoren.

We zullen zien Rico. Zou toch mooi zijn als hij opeens laat zien wat hij allemaal in huis heeft. Vind t wel een type Feyenoord spits hoor. Kan best wat worden

VanDeGriend, je bent de eerste die postitief is. Tuurlijk wil ik hem een kans geven. Ik ben niet zo'n neanderthaler die hem meteen alle ziektes wenst, maar uit het verleden is gebleken dat hij mislukt is bij Werder en bij ajax.

Feyenoord heeft nu 3 reservespelers van de 3 grootste concurrenten gekocht... Oke, je moet wel als je geen geld hebt, maar Feyenoord had 9,5 miljoen te besteden aan spitsen. Buijs kost 750.000 EURO en Charisteas zo'n 2,5 miljoen (!!!), hoor ik net. Zullen we nog een speler aantrekken? Wesley Sneijder ofzo? We hebben nog 1,5 uur.

Op deze manier gaat de club wel kapot. Laat die rus ook maar komen.

Ik vind eigenlijk dat ze best goed inkopen. Op Charisetas en resevrespelers Huijsegems en Kolkka na ook allemaal jonge Nederlandse spelers. Zit toch niet een echt domme aankoop tussen , al zal Charisteas natuurlijk nog moeten blijken

Sneijder zou ik dus wel heel erg vinden

@ Nicolage Rico:

'De gifbeker moet HELEMAAL leeg!!!'

Ja, ik ben nog niet klaar

HET GROOTSTE BOEGBEELD VAN FEYENOORD, DIRK KUIJT, WORDT INGERUILD DOOR EEN AJACIED!!!!!!!

Nicolage Rico schreef:
Ja, ik ben nog niet klaar

HET GROOTSTE BOEGBEELD VAN FEYENOORD, DIRK KUIJT, WORDT INGERUILD DOOR EEN AJACIED!!!!!!!

Misschien wordt die Vagner Love nog wel aangetrokken.

Nee, ik denk dat Feyenoord zijn salaris niet kan betalen... Het blijft bij die gekke griek.

Het had zo mooi kunnen klinken in de kuip:

We love you love, we do, we love you love, we do, we love you love, we do, oooow love we love you!

Nicolage Rico schreef:
Nee, ik denk dat Feyenoord zijn salaris niet kan betalen... Het blijft bij die gekke griek.

Dit kan vdHerik zijn kop kosten. Het is zoals jij het net zei je boegbeeld inleveren voor de nummer 4 spits van je aartsvijand, dat is niet slim.

Edit: Maar als die de winnende maakt tegen Ajax, dan is iedereen weer tevreden.

Het is gewoon heel simpel dat hij zich keihard moet gaan bewijzen. Boukhari speelde altijd zeer degelijk maar werd altijd uitgefloten totdat hij heel erg goed begon te spelen. Nu zal dit met Chari bij Feyenoord wel erger zijn, maar als hij gewoon goed speelt zal het gros tevreden zijn. Neemt niet weg dat hij door een bepaalde groep supporters altijd uitgescholden zal blijven worden.

Dan is 90% tevreden, inderdaad. Laten we hem eerst een kans geven...

Ik ben ook redelijk bang trouwens dat PSV het toch wel goed gaat doen. PSV kennende gaat Kromkamp het erg goed doen, blijkt Tardelli een top-aankoop te zijn en pikt Kluivert een goaltje of 15 mee.

Daar hoef je niet bang voor te zijn, daar kun je gewoon op rekenen.

Klumpie schreef:
Daar hoef je niet bang voor te zijn, daar kun je gewoon op rekenen.

Nouja de reputatie voor het aantrekken van goede spelers hebben ze, maar de laatste spits die Koeman kocht bleek niet zo succesvol, gold eveneens voor een Argentijnse vleugelverdediger. (hoewel Mauro natuurlijk steeds beter wordt)

titan (crew)
Dat gezeik over het Ajaxverleden van Charisteas, waar voetbalden Scholten en Witsche (twee door het Feyenoordlegioen bejubelde spelers) ook alweer voor ze bij Feyenoord speelden?

Er schijnen momenteel drommen ontevreden supporters rond de kuip de dwalen.

Uiteraard maar ik ben bang dat Charisteas niet weet waar hij aan begint. Sportief gezien sta je bij Ajax meer onder de druk, maar uitgefloten worden door je thuispubliek is niet echt goed voor je zelfvertrouwen, zeker als het in het begin niet wil lukken.

Inderdaad Titan. En met Kuijt en Kalou in de spits hebben ze geen prijzen gepakt, nou dan kan je dus net zo goed Charisteas en Boussabon opstellen

andré schreef:
Inderdaad Titan. En met Kuijt en Kalou in de spits hebben ze geen prijzen gepakt, nou dan kan je dus net zo goed Charisteas en Boussabon opstellen

Pierre krijgt toch nog de voorkeur boven Boussa?

Zo, ik ga zo slapen en hopelijk droom ik dat Charisteas in zijn ajax-shirt.. euh.. Feyenoordshirt een schitterend doelpunt maakt tegen ajax, alvoren hij kluivert van ajax.. euh.. psv en dan stam van psv.. nee, ik bedoel ajax dolt en.. jongens, ik weet het ook niet meer. Het lijkt wel de omgekeerde wereld.

Kluivert in een psv-shirt
Stam in een ajax-shirt
Charisteas in een Feyenoord-shirt.

Waar is de clubliefde gebleven?

Nicolage het gaat tegenwoordig om de keiharde centen.

titan (crew)
Een schande trouwens dat Feyenoordsupporters roepen dat ze actie zullen voeren in de volgende wedstrijd. Laten ze Sparta (over vpakweg een maand dan ook op de ranglijst dé club van Rotterdam ) lekker buiten hun eigen interne problemen houden!

Klumpie schreef:
Nicolage het gaat tegenwoordig om de keiharde centen.

Inderdaad.. En die heeft Feyenoord niet, vandaar dat Feyenoord Charisteas koopt.

titan schreef:
Een schande trouwens dat Feyenoordsupporters roepen dat ze actie zullen voeren in de volgende wedstrijd. Laten ze Sparta (over een paar weken dan ook op de ranglijst dé club van Rotterdam ) lekker buiten hun eigen interne problemen houden!

In de volgende THUISwedstrijd.......

titan (crew)
Ik heb ook andere geluiden gehoord.

Op de site van het AD bijvoorbeeld zegt iemand: "Bij Sparta uit gaan de hekken eruit..........."

Ach, Feyenoord is een club van het volk. Dit zal je altijd bij Feyenoord blijven zien. Bij sommige mensen is Feyenoord meer dan voetbal, Feyenoord is hun leven. Er kunnen ook goede acties volgen, met spandoeken, etc. Ik hoop dat het daarbij blijft.

Feyenoord is de grootste club van het land, laat staan van Rotterdam..

Ook al is Feyenoord niet de beste op het moment.

Toine Rorije
Nicolage Rico schreef:

Kluivert in een psv-shirt
Stam in een ajax-shirt
Charisteas in een Feyenoord-shirt.

Waar is de clubliefde gebleven?

Mwoah, eigenlijk is het alleen van Kluivert enigszins raar.

titan schreef:
Dat gezeik over het Ajaxverleden van Charisteas, waar voetbalden Scholten en Witsche (twee door het Feyenoordlegioen bejubelde spelers) ook alweer voor ze bij Feyenoord speelden?
En waar speelde die gozert van Cruijff ook weer voordat hij Feyenoord aan de dubbel hielp ? Ik vind t eerlijk gezegd ook primair gezeur. Charisteas lijkt me een voetballer met potentie en met een redelijk normale attitude. Kan van de andere namen die voorbij gekomen zijn toch niet gezegd worden.

In ieder geval de meest belovende aankoop van dit jaar. Of vinden we dat dat Kolkka is ?

Toine Rorije schreef:
(quote)

Mwoah, eigenlijk is het alleen van Kluivert enigszins raar.

Hmm, als je je fans alleen tevreden kunt houden door een topspits te kopen, is het aantrekken van een mislukte speler van je aartsrivaal best raar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.