MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
DutchViking schreef:
Ik vind het jammer dat AZ niet wist te winnen van PSV, dat had de spanning misschien nog enigszins teruggebracht. Maar met het relatief lichte programma van PSV de komende weken lijkt de titelstrijd nu al beslist... Jammer.

licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens. Eindhoven, wa zijn wij? Kam-pi-oe-ne!!

Alweer voor de 5e keer in 7 jaar, trouwens.

Ace
Paalhaas schreef:
(quote)

licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens. Eindhoven, wa zijn wij? Kam-pi-oe-ne!!

Alweer voor de 5e keer in 7 jaar, trouwens.

Ik heb bij Loek Bodelier in Geffen een motor gekocht. Ook al zo'n dwaas... Zal het de plaats zijn?

Ik woon in Den Bosch. Even aanpassen.

DutchViking
Paalhaas schreef:
(quote)

licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens.

PSV krijgt de komende weken weliswaar Heerenveen en Ajax, maar daarna ook RBC, Willem II en NEC. Feyenoord moet ook nog naar Heerenveen en bovendien spelen AZ en Feyenoord nog tegen elkaar. De achterstand is denk ik niet meer te overbruggen.

Zou mooi zijn als Ajax in de Arena weer eens zou weten te winnen van PSV

DutchViking schreef:

Ace
Paalhaas schreef:

Het blijft dezelfde omgeving, dus voor mij nog steeds verklaarbaar

DutchViking schreef:

Misschien dat ik er wel heen ga .

Paalhaas schreef:

titan (crew)
Martino schreef:
Sparta Rotterdam.

Vanavond de wedstrijd der wedstrijden Barcelona - Chelsea . En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.

Iceman schreef:
Vanavond de wedstrijd der wedstrijden Barcelona - Chelsea . En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.

Van mij mag het team met het mooiste voetbal winnen...

En dat is duidelijk Barca!!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

En dat is duidelijk Barca!!

Vind ik ook daarom duzz.
En ik krijg sowieso een hekel aan Mourinho vandaar .

*Laura*
Club Brugge!

moviefreak#1
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Als dat voor elke wedstrijd gold was PSV nu al gedegradeerd

moviefreak#1 schreef:
(quote)

Als dat voor elke wedstrijd gold was PSV nu al gedegradeerd

Absoluut niet hoor . Farfán en Koné laten vaak heel mooi voetbal zien, en ook anderen Ooijer en Afellay om eens wat te noemen. Tuurlijk zijn er een aantal clubs in Nederland met mooier voetbal die geef ik eerlijk toe AZ bv Feyenoord ook wel vaker.

Iceman schreef:
En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.
juiste een geweldige vent, alles behalve een grijze muis, maakt de wereld juist kleurrijk voor ons televisiekijkers
...als je insider bent kan ik me voorstellen dat je 'm niet moet

ettettummu schreef:
(quote)
juiste een geweldige vent, alles behalve een grijze muis, maakt de wereld juist kleurrijk voor ons televisiekijkers

D8 ik eerst ook maar na wat hij met Frisk heeft gedaan begon ik toch wel anders te denken. En soms gaat ie absoluut te ver hoor.

dat is precies wat ik bedoel (doel niet op Frisk, hoor, al geloof ik niet dat dat zijn bedoeling zou zijn), maar als ie te ver gaat is dat voor 'n insider verschrikkelijk, maar prachtige tv
't is zelfs op de bank interessant, niet alleen op 't veld

ettettummu schreef:
(quote)

Ik mag hem ook totaal niet, maar vind het stiekem toch wel leuk dat hij in 't wereldje rondloopt

Het leuke aan de Mourinho is dat hij zo'n enorme irritante blaaskaak is, dat het eigenlijk weer heel leuk wordt. Ik zit vaak echt te genieten van de man. Nu wordt ie weer hels onthaald in Barcelona en dan heeft ie gewoon oordopjes in en negeert de mensen volkomen, hahaha.

prachtig, toch?

Zekers.

haha, die doelman van Werder Bremen toch. Wat een slecht moment voor zo'n blunder.

Toon1 schreef:
haha, die doelman van Werder Bremen toch. Wat een slecht moment voor zo'n blunder.

Zijn de omkopingsperikelen overgeslagen naar Duitsland?

Zijn ze daar niet ooit begonnen?

Het is allemaal de schuld van Dick Jol.

L_T_B schreef:

Zijn de omkopingsperikelen overgeslagen naar Duitsland?

Het lijkt er wel op. Merk had ook stront in zijn ogen.

PSV.

Voor de rest heb ik een voorkeur voor Spaanse en Italiaanse clubs. Buiten voetbal volg ik F1 maar dat is al jaren saaie boel.

Gecondoleerd met de wedstrijd van gisteravond..

Lache was dat ja, en Cocu wordt echt wel oud nu. Die wil voortdurend halve wedstrijden spelen en aansluitend ff uitrusten tijdens zijn schorsingen.

Wel zorgwekkend dat de koploper van NL zo verschrikkelijk kansloos wordt afgedroogd

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.