Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2006, 15:22 uur
DutchViking schreef:
Ik vind het jammer dat AZ niet wist te winnen van PSV, dat had de spanning misschien nog enigszins teruggebracht. Maar met het relatief lichte programma van PSV de komende weken lijkt de titelstrijd nu al beslist... Jammer.
Ik vind het jammer dat AZ niet wist te winnen van PSV, dat had de spanning misschien nog enigszins teruggebracht. Maar met het relatief lichte programma van PSV de komende weken lijkt de titelstrijd nu al beslist... Jammer.
licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens. Eindhoven, wa zijn wij? Kam-pi-oe-ne!!
Alweer voor de 5e keer in 7 jaar, trouwens.

0
Ace
geplaatst: 1 maart 2006, 15:24 uur
Paalhaas schreef:
licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens. Eindhoven, wa zijn wij? Kam-pi-oe-ne!!
(quote)

Ik heb bij Loek Bodelier in Geffen een motor gekocht. Ook al zo'n dwaas... Zal het de plaats zijn?

0
DutchViking
geplaatst: 1 maart 2006, 15:46 uur
Paalhaas schreef:
licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens.
(quote)
licht? Eerst sc Heerenveen en dan Ajax... En dan hebben we ook nog een tussendoortje in Lyon, niet te vergeten. Maar goed, nochtans moet dat geen probleem zijn voor onze jongens.
PSV krijgt de komende weken weliswaar Heerenveen en Ajax, maar daarna ook RBC, Willem II en NEC. Feyenoord moet ook nog naar Heerenveen en bovendien spelen AZ en Feyenoord nog tegen elkaar. De achterstand is denk ik niet meer te overbruggen.
Zou mooi zijn als Ajax in de Arena weer eens zou weten te winnen van PSV

0
geplaatst: 1 maart 2006, 16:24 uur
0
Ace
geplaatst: 1 maart 2006, 16:44 uur
Het blijft dezelfde omgeving, dus voor mij nog steeds verklaarbaar

0
geplaatst: 7 maart 2006, 17:20 uur
Vanavond de wedstrijd der wedstrijden Barcelona - Chelsea
. En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.
0
geplaatst: 7 maart 2006, 17:40 uur
Iceman schreef:
. En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.Van mij mag het team met het mooiste voetbal winnen...
En dat is duidelijk Barca!!
0
geplaatst: 7 maart 2006, 18:37 uur
Nicolage Rico schreef:
Van mij mag het team met het mooiste voetbal winnen...
(quote)
Vind ik ook daarom duzz.
En ik krijg sowieso een hekel aan Mourinho vandaar
.
0
moviefreak#1
geplaatst: 7 maart 2006, 19:10 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Als dat voor elke wedstrijd gold was PSV nu al gedegradeerd

0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:13 uur
Absoluut niet hoor
. Farfán en Koné laten vaak heel mooi voetbal zien, en ook anderen Ooijer en Afellay om eens wat te noemen. Tuurlijk zijn er een aantal clubs in Nederland met mooier voetbal die geef ik eerlijk toe AZ bv Feyenoord ook wel vaker.
0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:25 uur
Iceman schreef:
En maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.
juiste een geweldige vent, alles behalve een grijze muis, maakt de wereld juist kleurrijk voor ons televisiekijkersEn maar hopen dat die arrogante man van n Mourinho maar verliest.
...als je insider bent kan ik me voorstellen dat je 'm niet moet
0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:30 uur
ettettummu schreef:
(quote)
juiste een geweldige vent, alles behalve een grijze muis, maakt de wereld juist kleurrijk voor ons televisiekijkers...als je insider bent kan ik me voorstellen dat je 'm niet moet
D8 ik eerst ook maar na wat hij met Frisk heeft gedaan begon ik toch wel anders te denken. En soms gaat ie absoluut te ver hoor.
0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:35 uur
dat is precies wat ik bedoel (doel niet op Frisk, hoor, al geloof ik niet dat dat zijn bedoeling zou zijn), maar als ie te ver gaat is dat voor 'n insider verschrikkelijk, maar prachtige tv
't is zelfs op de bank interessant, niet alleen op 't veld
't is zelfs op de bank interessant, niet alleen op 't veld

0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:45 uur
ettettummu schreef:
(quote)
juiste een geweldige vent, alles behalve een grijze muis, maakt de wereld juist kleurrijk voor ons televisiekijkers...als je insider bent kan ik me voorstellen dat je 'm niet moet
Ik mag hem ook totaal niet, maar vind het stiekem toch wel leuk dat hij in 't wereldje rondloopt

0
geplaatst: 7 maart 2006, 19:50 uur
Het leuke aan de Mourinho is dat hij zo'n enorme irritante blaaskaak is, dat het eigenlijk weer heel leuk wordt. Ik zit vaak echt te genieten van de man. Nu wordt ie weer hels onthaald in Barcelona en dan heeft ie gewoon oordopjes in en negeert de mensen volkomen, hahaha.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 01:06 uur
haha, die doelman van Werder Bremen toch. Wat een slecht moment voor zo'n blunder.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 01:08 uur
Toon1 schreef:
haha, die doelman van Werder Bremen toch. Wat een slecht moment voor zo'n blunder.
Zijn de omkopingsperikelen overgeslagen naar Duitsland?

0
geplaatst: 8 maart 2006, 17:41 uur
PSV.
Voor de rest heb ik een voorkeur voor Spaanse en Italiaanse clubs. Buiten voetbal volg ik F1 maar dat is al jaren saaie boel.
Voor de rest heb ik een voorkeur voor Spaanse en Italiaanse clubs. Buiten voetbal volg ik F1 maar dat is al jaren saaie boel.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 10:47 uur
0
geplaatst: 9 maart 2006, 10:54 uur
Lache was dat ja, en Cocu wordt echt wel oud nu. Die wil voortdurend halve wedstrijden spelen en aansluitend ff uitrusten tijdens zijn schorsingen.
Wel zorgwekkend dat de koploper van NL zo verschrikkelijk kansloos wordt afgedroogd
Wel zorgwekkend dat de koploper van NL zo verschrikkelijk kansloos wordt afgedroogd
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.