MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Het is ook zorgwekkend dat er over een week helemaal geen Nederlandse club meer op europees niveau speelt..

En het is ook zorgwekkend dat Cocu de beste speler is in de Nederlandse competitie, terwijl hij bijna bejaard is.

Nicolage Rico schreef:
Cocu de beste speler

Nee joh ? Dirk !

VanDeGriend schreef:
(quote)

Nee joh ? Dirk !

Haha, ik wist dat je dit zou zeggen.

Dirk is misschien nóg belangrijker voor zijn club inderdaad. Maar ik vind Cocu momenteel nog een iets betere voetballer, mede vanwege zijn ervaring.

Dirk wordt beter...

Nicolage Rico schreef:
Cocu iets betere voetballer, mede vanwege zijn ervaring

Je zou anders verwachten dat iemand met zijn ervaring de 90 minuten vol maakt. Tegen Andorra ook al zo'n rare rode kaart. Die zou Dirk nooit krijgen..

Kos
Nicolage Rico schreef:
Het is ook zorgwekkend dat er over een week helemaal geen Nederlandse club meer op europees niveau speelt..
Ach, ze zijn verder gekomen dan ik verwacht had.
In een land waar de financierders en het publiek geen bedragen betalen zoals in de toplanden kun je ook moeilijk verwachten dat ze meestrijden om de titel.

Toine Rorije
Inderdaad. Sowieso is vier overwinterende clubs (waarvan twee in de CL) absoluut geen slecht resultaat. Behalve dan dat er een club was (waarvan de naam mij even ontschiet) die er al meteen de eerste ronde uit lag.

Ook mee eens. Netjes gedaan.

Ach...nu liggen we er idd raar vroeg uit maar aan de andere kant.....als we meedoen winnen we ook wel eens wat

Ach, wees blij dat ze eruit liggen. Nu kunnen spelers als Cocu en Ooijer nog af en toe een beetje uitrusten met oog op het WK.

Die kan wat mij betreft ook tijdens het WK uitrusten.
Philip hebben we, vrees ik, heel hard nodig.

Ooijer is best okay, toch? Mag van mij wel 's invallen.

Denken jullie trouwens dat Ajax kans heeft bij Inter?

Kans heb je natuurlijk altijd. De druk ligt bij Inter. Het zou vreemd zijn als Inter niet doorgaat. En bij Ajax komen de laatste weken een aantal spelers meer dan behoorlijk in vorm. Ik verwacht dat het verschil tussen Ajax en Inter kleiner is dan tussen PSV en Lyon.
Gewoon proberen, ga maar lekker voetballen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

dutch2
Ik geef Ajax zo'n 20 procent kans om verder te komen. Ik geloof niet dat ze snel afgedroogd zullen worden, Inter is er (denk ik) ook de ploeg niet naar om aan galleryplay te doen en om het publiek een heerlijk voetbalavondje te bezorgen. Ik denk dat het 1-0 voor Inter wordt, maar hoop natuurlijk dat Ajax doorgaat.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Gecondoleerd met de wedstrijd van gisteravond..

Lyon was gwoon stukken beter, zelfs met 11 tegen 11. Jammr maar daar is nou nix aandoen. Wel geweldige goal van Fred zeg .

Ik denk dat Ajax een redelijk goede kans maakt, ze hebben al bewezen dat ze tegen Inter kunnen scoren en zeker met twee spitsen die zo goed in vorm zijn kan een doelpuntje zomaar vallen.

Iceman schreef:
(quote)

Lyon was gwoon stukken beter, zelfs met 11 tegen 11. Jammr maar daar is nou nix aandoen. Wel geweldige goal van Fred zeg .

Ja, Fred, ooit eigendom geweest van Feyenoord. Zijn ze nou echt zo blind bij Feyenoord dat ze wel MAGRAO halen en niet Fred. Echt waar, ik zag binnen 2 minuten dat Magrao geen bal kan trappen.

Ongelooflijk.

obsessed schreef:
Ik denk dat Ajax een redelijk goede kans maakt, ze hebben al bewezen dat ze tegen Inter kunnen scoren en zeker met twee spitsen die zo goed in vorm zijn kan een doelpuntje zomaar vallen.

Als Inter 1 x scoort, moet ajax er 2 maken om een kans te behouden. Ik zie ajax geen 2 x scoren en Inter scoort minstens 1 x. Simpel.

VanDeGriend schreef:

Ach...nu liggen we er idd raar vroeg uit maar aan de andere kant.....als we meedoen winnen we ook wel eens wat

Exactly

Kos schreef:
(quote)
Ach, ze zijn verder gekomen dan ik verwacht had.
In een land waar de financierders en het publiek geen bedragen betalen zoals in de toplanden kun je ook moeilijk verwachten dat ze meestrijden om de titel.

Ja, en dat is toch zorgwekkend?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Als Inter 1 x scoort, moet ajax er 2 maken om een kans te behouden. Ik zie ajax geen 2 x scoren en Inter scoort minstens 1 x. Simpel.

Ajax moet denk ik niet teveel aandringen. Inter is een Italiaanse ploeg, die zullen niet aandringen zolang het 0-0 staat. Beste scenario zou zijn als Ajax ver in de tweede helft er 1 inprikt. Ik geef toe, Inter is duidelijk favoriet, maar Ajax is absoluut niet kansloos.

Maar je ziet dus wat er gebeurd, als Cocu wegvalt, Farfán niet goed speelt, en Ooijer er niet bij is. Dan draait heel PSV niet dat is juist zorgwekkend lijkt me.

obsessed schreef:
(quote)

Ajax moet denk ik niet teveel aandringen. Inter is een Italiaanse ploeg, die zullen niet aandringen zolang het 0-0 staat. Beste scenario zou zijn als Ajax ver in de tweede helft er 1 inprikt. Ik geef toe, Inter is duidelijk favoriet, maar Ajax is absoluut niet kansloos.

Niet is zeker in het voetbal (bal = rond), dus ajax heeft altijd een kans. Maar Inter heeft zoveel kwaliteit om te scoren, ook al spelen ze verdedigend en/of slecht.

Als ajax er eentje in wil prikken, moet ze het in de laatste minuut doen bij een stand van 0-0. Dan kan Inter niet meer aanzetten.

Ik zou het op zich al prettig vinden als die zwakzinnige Matterazzi de benen van Huntelaar heel zou willen houden.

Iceman schreef:
Maar je ziet dus wat er gebeurd, als Cocu wegvalt, Farfán niet goed speelt, en Ooijer er niet bij is. Dan draait heel PSV niet dat is juist zorgwekkend lijkt me.

Tsja, als bij Ajax Huntelaar niet meedoet presteert het hele elftal al niet, dan valt het bij PSV nog wel mee.

Iceman schreef:

Maar dat heeft natuurlijk ook met financiën te maken. Als psv meer geld te besteden en als de Nederlandse competitie meer geld heeft, dan zijn betere spelers haalbaar en zouden Ooijer, Farfan en Cocu niet zo opvallen.

rayman schreef:
Ik zou het op zich al prettig vinden als die zwakzinnige Matterazzi de benen van Huntelaar heel zou willen houden.

Ja, wat een hond die Matterazzi. Ik weet nog dat ik zat de vloeken op die zaag toen Feyenoord tegen Inter speelde. Wat een smeerlap. Maar ik zou het niet erg vinden als hij Huntelaar goed zou aanpakken. Dat dan weer niet.

Iceman schreef:

Onzin. PSV kwam 10 tegen 11 in een vijandig stadion van een ploeg die dit jaar voor de vijfde maal op rij kampioen van Frankrijk wordt. De Franse competitie wordt in Nederland erg onderschat. Lyon was gewoon beter en PSV ligt er terecht uit. Neemt niet weg dat ik er van baal maar hetzij zo. Ajax moet Inter kunnen hebben. Inter is totaal geen team en achterin is het ook nooit echt dicht. De andere twee topclubs (Juve en Milan) hebben vindt ik een veel beter elftal.

avdj schreef:
(quote)

Onzin. PSV kwam 10 tegen 11 in een vijandig stadion van een ploeg die dit jaar voor de vijfde maal op rij kampioen van Frankrijk wordt. De Franse competitie wordt in Nederland erg onderschat. Lyon was gewoon beter en PSV ligt er terecht uit. Neemt niet weg dat ik er van baal maar hetzij zo. Ajax moet Inter kunnen hebben. Inter is totaal geen team en achterin is het ook nooit echt dicht. De andere twee topclubs (Juve en Milan) hebben vindt ik een veel beter elftal.

Vorig jaar was Lyon 4 x op een rij kampioen geworden en was psv de terechte winnaar over 2 wedstrijden....

Bovendien moet je toegeven als je spelers als Ooijer, Cocu en Farfan mist, het elftal een stuk minder draait. Maar goed, dat is misschien makkelijk praten.. Ik vrees dat Cocu het moeilijkst te vervangen is. Die houdt alle linies bij elkaar en heeft zóveel overzicht..

Voel ik me de hele dag al K-lote. Liverpool ligt eruit

Ach, het zat er in dat ze de stunt van vorig jaar niet zouden kunnen herhalen. Wel jammer dat Benfica weer door is. Niet zo gunstig voor het Nederlandse voetbal gezien het UEFA-coëfficiënt.

Ben trouwens benieuwd hoe een aangeslagen PSV het er zondag vanaf brengt tegen een Ajax in de - eindelijk - winning mood.

herman schreef:

Ben trouwens benieuwd hoe een aangeslagen PSV het er zondag vanaf brengt tegen een Ajax in de - eindelijk - winning mood.

Waarschijnlijk wordt het een wedstrijd op zich, en wint psv, zoals gewoonlijk. psv heeft het eigenlijk nooit moeilijk tegen ajax. Maar ja, dit is waarschijnlijk de 1e keer dat ik hoop op winst voor ajax.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:53 uur

geplaatst: vandaag om 13:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.