MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Maarjaah Nicolage je kunt wel blij zijn enzo maar PSV staat nog altijd mooi 3 punten voor op Feyenoord .

Ik als teletekst-supporter kies voor Ajax. De club in Nederland die over het algemeen het meest aanvallende, daardoor het meest spannende en vaak het 'mooiste' voetbal speelt. Dit seizoen (en al langer) is dat uiteraard niet het geval. Verder moet ik bekennen helemaal geen groot voetballiefhebber ben. Het voetbal is puur commercieel, er zijn te weinig clubs/landen die aanvallend en mooi voetballen spelen, nee mij te saai. (Barcalona is een uitzndering) Uiteraard zit ik met het WK voor de buis!

Zo. Net DE Wedstrijd gekeken. T had wel 11-2 kunnen worden zeg.

VanDeGriend schreef:
Zo. Net DE Wedstrijd gekeken. T had wel 11-2 kunnen worden zeg.

Ben je niet geweest? Valt me wel van je tegen, hoor..

In de eerste 20 minuten van de 2e helft kreeg ajax inderdaad voetballes.

Iceman schreef:
Maarjaah Nicolage je kunt wel blij zijn enzo maar PSV staat nog altijd mooi 3 punten voor op Feyenoord .

Maar we hebben sowieso al 2x van de neuzen gewonnen.. Dus het seizoen is al half geslaagd.

Bovendien is Feyenoord een zeer serieuze titelkandidaat.

Met alle respect Rico; winnen van de neusjes is geen kunst hoor.
Om meteen jezelf te bombarderen tot titelkandidaat gaat me effe twee bochten te ver. Ik heb niets gezien vandaag, maar de uitslag verbaast me niks. PSV wint de titel. En nu ga ik naar mijn nest, want ik weer veel te veel gezopen. Dag drie in successie.

rayman schreef:
Met alle respect Rico; winnen van de neusjes is geen kunst hoor.
Om meteen jezelf te bombarderen tot titelkandidaat gaat me effe twee bochten te ver. Ik heb niets gezien vandaag, maar de uitslag verbaast me niks. PSV wint de titel. En nu ga ik naar mijn nest, want ik weer veel te veel gezopen. Dag drie in successie.

Sorry, maar om te ontkennen dat Feyenoord een titelkandidaat is, slaat natuurlijk nergens op! Feyenoord staat na 22 speelrondes 3 punten achter op psv. Dan kan je niet meer ontkennen dat Feyenoord titelkandidaat is.

Bovendien speelt Feyenoord momenteel goed voetbal, heeft het een goede verdeding en de beste aanval op dit moment en is de sfeer bij de club uitstekend.

Ik kom niet tot de conclusie dat Feyenoord titelkandidaat is vanwege de winst op ajax, natuurlijk.

Psv is stabiel, maar gaat ook nog punten morsen. Het is spannend. Psv is favoriet en dat is helemaal niet erg.....

Neusjes....brr zo fout.

PSV is veel stabieler, Feyenoord zit nu in een goede periode maar ik zie hun eerder punten morsen dan PSV (helaas, zou ik bijna zeggen!). Overigens, als je Feyenoord als serieuze titelkandidaat noemt, mag je AZ ook wel gelijk noemen, misschien enigszins wisselvallig, maar die staan er ook nog gewoon bij

obsessed schreef:
PSV is veel stabieler, Feyenoord zit nu in een goede periode maar ik zie hun eerder punten morsen dan PSV (helaas, zou ik bijna zeggen!). Overigens, als je Feyenoord als serieuze titelkandidaat noemt, mag je AZ ook wel gelijk noemen, misschien enigszins wisselvallig, maar die staan er ook nog gewoon bij

Ik vind AZ ook een (iets minder) serieuze titelkandidaat. Ik heb ook niet gezegd dat ik AZ geen titelkandidaat vind.

Als trotse Belg: Anderlecht.
Gelieve geen spottende reacties te geven.
Dank daarvoor.

Iemand die er nu nog over twijfeld dat PSV kampioen gaat worden ??

jazeker!!!!

dutch2
Twijfeld???

Dat wordt nog hard blokken dit jaar, Iceman

Maar ik denk dat er nog maar weinig voetballiefhebbers twijfelen.

Edit: Behalve ettettummu, maar dat is een gekende voetbalnitwit

Yak
Tja... voor PSV-fans zoals ik was het weer een heerlijk weekend in elk geval.

Yak schreef:
Tja... voor PSV-fans zoals ik was het weer een heerlijk weekend in elk geval.

Tja, en ik als AZ-fan feliciteer je dan alvast met het kampioenschap...

dutch2
En ik als Ajaxfan doe dat dan ook maar. Alles bij elkaar wel verdiend, lijkt me.

niet te voorbarig, andré

o, en dutch2

dutch2
Als je kijkt naar het resterende programma (Feyenoord loodzwaar, PSV relatief licht) zal er weinig meer mis kunnen gaan voor PSV.

psv moet ook nog naar Ajax en krijgen Feyenoord nog
beslist is het nog niet, al zal 't moeilijk worden

uhhh....
voor ONS dan, hè

DutchViking
Ik vind het jammer dat AZ niet wist te winnen van PSV, dat had de spanning misschien nog enigszins teruggebracht. Maar met het relatief lichte programma van PSV de komende weken lijkt de titelstrijd nu al beslist... Jammer.

Betaald voetbal gewoon afschaffen. Zonder van het belastinggeld met als oorzakelijk gevolg dat ik minder cd's kan kopen!

En zijn er die er nog aan twijfelen dat Anderlecht Belgisch kampioen wordt?

Laat Standard het maar winnen met Conceicao!

Ace
herman schreef:
Laat Standard het maar winnen met Conceicao!

Wat zal die gozer daar wel niet verdienen? Is ie gehuurd van Inter of overgenomen? Ajax wilde 'm ooit ook, maar die konden/wilden zijn salaris niet betalen ofzo.

dutch2 schreef:
Dat wordt nog hard blokken dit jaar, Iceman

Dat moet ik zowiezo hard blokken... Jaahjaah school...

Martino
Sparta Rotterdam.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.