Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 september 2006, 17:47 uur
Nee alleen maar modale clubs uit Spanje en Italie blijkbaar.
0
geplaatst: 1 september 2006, 18:59 uur
Van Kluivert wordt ik niet vrolijk
, de andere 2 des te meer. 
0
geplaatst: 1 september 2006, 19:30 uur
Mwa, Kluivert moet gewoon niet de vedette gaan uithangen dan is het een prima aankoop. Jan zie ik graag Lamey vervangen!
0
geplaatst: 1 september 2006, 19:32 uur
Hé, met Kluivert is er ook weer hoop voor het voortbestaan van NedCar daar in de buurt 

0
geplaatst: 1 september 2006, 21:46 uur
Tardelli kost bovendien niks in tegenstelling tot bijv. Koné waarvoor PSV 9(!) miljoen heeft betaald. PSV is een stuk sterker geworden gisteren, dat is wel duidelijk.
En Charisteas is lang niet zo slecht als sommigen denken.
En Charisteas is lang niet zo slecht als sommigen denken.
0
geplaatst: 1 september 2006, 21:59 uur
0
geplaatst: 1 september 2006, 22:18 uur

Diep triest, zijn dezelfde mensen die het hardst staan te juichen als Feyenoord de titel wint met deze selectie.
0
geplaatst: 1 september 2006, 22:31 uur
Klumpie schreef:

Diep triest, zijn dezelfde mensen die het hardst staan te juichen als Feyenoord de titel wint met deze selectie.

En ik maar denken dat de Neanderthalers waren uitgestorven,pluimage van een bedenkelijk niveau te triest voor woorden gewoon

0
geplaatst: 2 september 2006, 12:05 uur
Joden, hitler, kanker, dood, toe maar weer. En dat omdat je club een Ajaxied heeft gekocht.
Wat een verzameling eencelligen
De horeca in de binnenstad van Groningen is tegenwoordig gesloten op zondagmiddag als de heren van Feyenoord en Ajax hier spelen
Wat een verzameling eencelligen

De horeca in de binnenstad van Groningen is tegenwoordig gesloten op zondagmiddag als de heren van Feyenoord en Ajax hier spelen

0
geplaatst: 2 september 2006, 12:35 uur
Ja, dat zijn echt neanderthalers.... Ik hoop dat ze nu inderdaad wegblijven uit de kuip.
0
geplaatst: 2 september 2006, 13:09 uur
Eigenlijk mogen we niet oordelen over de oorspronkelijke neanderthalers(zelfs deze viking heeft ze niet gekend)misschien waren ze wel een stuk beschaafder dan dit soort tuig!
0
geplaatst: 2 september 2006, 13:54 uur
Daar is weinig voor nodig...
Man, man, wat slaan sommige Feyenoord supporters toch door. Ajax wordt gezien als een soort duivel. Open je ogen! Ajax is niks meer dan een voetbalclub. Gezonde vijandigheid is niks mis mee maar deze gasten gaan veel te ver. Gelukkig hoef ik als PSV'er alleen van mijn eigen club te houden en wordt er niet gereld als er een Ajacied binnenwandelt (Koeman, Lerby, Ooijer, Kluivert etc. )
Man, man, wat slaan sommige Feyenoord supporters toch door. Ajax wordt gezien als een soort duivel. Open je ogen! Ajax is niks meer dan een voetbalclub. Gezonde vijandigheid is niks mis mee maar deze gasten gaan veel te ver. Gelukkig hoef ik als PSV'er alleen van mijn eigen club te houden en wordt er niet gereld als er een Ajacied binnenwandelt (Koeman, Lerby, Ooijer, Kluivert etc. )
0
geplaatst: 2 september 2006, 20:02 uur
Koeman zegt in een interview dat het geld van Feyenoord nu praktisch gezien ook al weer op is. Dus een topaankoop in de winterstop zit er niet in.
0
geplaatst: 2 september 2006, 23:09 uur
En er kunnen ook geen spelers meer VERkocht worden. Dat kan wel, maar het levert geen miljoenen op.
Nederland speelde trouwens
Nederland speelde trouwens

0
geplaatst: 2 september 2006, 23:30 uur
0
geplaatst: 3 september 2006, 01:04 uur
Ik wil jullie sarcastische toon niet onderbreken, maar wat een afgang.
Tegen een team waarbij iemand niet mee kon doen omdat hij een nieuwe baan had
Tegen een team waarbij iemand niet mee kon doen omdat hij een nieuwe baan had

0
geplaatst: 3 september 2006, 09:49 uur
Op San Marino na het slechtste team van Europa en daar winnen wij, het Grote Oranje met 1-0 van.... 

0
geplaatst: 3 september 2006, 11:17 uur
Ik begin zowaar te verlangen naar de tijd van Seedorf, Davids, vBommel, vNistelrooij, Zenden, Makaay en Boateng.
0
geplaatst: 3 september 2006, 11:45 uur
Daar verlang ik al een tijdje naar. Boateng en Zenden hoeven niet zo van mij, maar v. Bommel, v. Nisterlrooij en Makaay horen zeker in Oranje.
0
geplaatst: 3 september 2006, 12:23 uur
Juist ja. De "moord en brand"schreeuwende nep supportes en oproerkraaiers zijn het die de club naar gallemiesen helpen. Welk weldenkend bedrijf gaat eens lekker een paar miljoen stoppen in een club waar 250 amoebes denken de dienst uit te maken?
En dan nog eens wat..iedere Feyenoord supporter die een eigen speler op voorhand gaat lopen uitfluiten, mag wat mij betreft de naam supporter niet meer dragen. Waar die speler ook vandaan komt.
Wat een gedoe. En wat een aanstellerij.
Hup Angelos.......Hup Jorien (zonder wie de club overigens allang niet meer bestaan had)
En dan nog eens wat..iedere Feyenoord supporter die een eigen speler op voorhand gaat lopen uitfluiten, mag wat mij betreft de naam supporter niet meer dragen. Waar die speler ook vandaan komt.
Wat een gedoe. En wat een aanstellerij.
Hup Angelos.......Hup Jorien (zonder wie de club overigens allang niet meer bestaan had)
0
geplaatst: 3 september 2006, 12:38 uur
Ik ben na een helft maar weer gestopt met kijken.......heb zowaar het enige doelpunt gezien 

0
geplaatst: 3 september 2006, 12:46 uur
Klumpie schreef:
Mag het licht uit Woensdag???
Mag het licht uit Woensdag???
Met de lichten aan lukt het ook wel om in slaap te vallen

0
geplaatst: 3 september 2006, 12:51 uur
Status Seeker schreef:
(quote)

Dat is zo waar.
Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Maduro, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.