MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Komen Feyenoord, AZ en Groningen dan ook in aanmerking?

Nee alleen maar modale clubs uit Spanje en Italie blijkbaar.

PSV heeft goed ingekocht gisteravond.

avdj schreef:
PSV heeft goed ingekocht gisteravond.

Van Kluivert wordt ik niet vrolijk , de andere 2 des te meer.

Mwa, Kluivert moet gewoon niet de vedette gaan uithangen dan is het een prima aankoop. Jan zie ik graag Lamey vervangen!

Hé, met Kluivert is er ook weer hoop voor het voortbestaan van NedCar daar in de buurt

We kunnen altijd Tardelli nog in de spits zetten.

Tardelli kost bovendien niks in tegenstelling tot bijv. Koné waarvoor PSV 9(!) miljoen heeft betaald. PSV is een stuk sterker geworden gisteren, dat is wel duidelijk.

En Charisteas is lang niet zo slecht als sommigen denken.

Triest

Ik weet nu wel waar GKL voor staat op dat spandoek.

Heel triest inderdaad.

Diep triest, zijn dezelfde mensen die het hardst staan te juichen als Feyenoord de titel wint met deze selectie.

Dat mensen dit soort sites bouwen....

Klumpie schreef:

Diep triest, zijn dezelfde mensen die het hardst staan te juichen als Feyenoord de titel wint met deze selectie.

En ik maar denken dat de Neanderthalers waren uitgestorven,pluimage van een bedenkelijk niveau te triest voor woorden gewoon

Alsof ze het zelf beter kunnen Diep triest, deze figuren.

Joden, hitler, kanker, dood, toe maar weer. En dat omdat je club een Ajaxied heeft gekocht.

Wat een verzameling eencelligen

De horeca in de binnenstad van Groningen is tegenwoordig gesloten op zondagmiddag als de heren van Feyenoord en Ajax hier spelen

Ja, dat zijn echt neanderthalers.... Ik hoop dat ze nu inderdaad wegblijven uit de kuip.

Eigenlijk mogen we niet oordelen over de oorspronkelijke neanderthalers(zelfs deze viking heeft ze niet gekend)misschien waren ze wel een stuk beschaafder dan dit soort tuig!

Daar is weinig voor nodig...

Man, man, wat slaan sommige Feyenoord supporters toch door. Ajax wordt gezien als een soort duivel. Open je ogen! Ajax is niks meer dan een voetbalclub. Gezonde vijandigheid is niks mis mee maar deze gasten gaan veel te ver. Gelukkig hoef ik als PSV'er alleen van mijn eigen club te houden en wordt er niet gereld als er een Ajacied binnenwandelt (Koeman, Lerby, Ooijer, Kluivert etc. )

Koeman zegt in een interview dat het geld van Feyenoord nu praktisch gezien ook al weer op is. Dus een topaankoop in de winterstop zit er niet in.

En er kunnen ook geen spelers meer VERkocht worden. Dat kan wel, maar het levert geen miljoenen op.

Nederland speelde trouwens

avdj schreef:
Nederland speelde trouwens

Ik kan dat alleen maar beamen

Ik wil jullie sarcastische toon niet onderbreken, maar wat een afgang.
Tegen een team waarbij iemand niet mee kon doen omdat hij een nieuwe baan had

Op San Marino na het slechtste team van Europa en daar winnen wij, het Grote Oranje met 1-0 van....

Ik begin zowaar te verlangen naar de tijd van Seedorf, Davids, vBommel, vNistelrooij, Zenden, Makaay en Boateng.

Daar verlang ik al een tijdje naar. Boateng en Zenden hoeven niet zo van mij, maar v. Bommel, v. Nisterlrooij en Makaay horen zeker in Oranje.

lebowski schreef:
Wat een verzameling eencelligen
Juist ja. De "moord en brand"schreeuwende nep supportes en oproerkraaiers zijn het die de club naar gallemiesen helpen. Welk weldenkend bedrijf gaat eens lekker een paar miljoen stoppen in een club waar 250 amoebes denken de dienst uit te maken?

En dan nog eens wat..iedere Feyenoord supporter die een eigen speler op voorhand gaat lopen uitfluiten, mag wat mij betreft de naam supporter niet meer dragen. Waar die speler ook vandaan komt.

Wat een gedoe. En wat een aanstellerij.

Hup Angelos.......Hup Jorien (zonder wie de club overigens allang niet meer bestaan had)

Ik ben na een helft maar weer gestopt met kijken.......heb zowaar het enige doelpunt gezien

Mag het licht uit Woensdag???

Klumpie schreef:
Mag het licht uit Woensdag???

Met de lichten aan lukt het ook wel om in slaap te vallen

Status Seeker schreef:
(quote)

Met de lichten aan lukt het ook wel om in slaap te vallen

Dat is zo waar.

Het wordt tijd dat 020-clan daar is gaat oprotten, als ik voetballers als Heitinga, Maduro, Babel of Emmanuelson wil zien dan kijk ik wel naar wedstrijd van Ajax. De enigste 2 die recht hebben op een selectie zijn Huntelaar en Sneijder.

Heitinga was ook wel extreem slecht gisteren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.