Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 31 augustus 2006, 23:52 uur
Feyenoord heeft ook geen geld voor een echte topspits en een echte topspits zal ook niet bij Feyenoord willen voetballen. Er zijn een hoop Feyenoordsupporters die niet aan die realiteit willen toegeven.
0
Toine Rorije
geplaatst: 31 augustus 2006, 23:54 uur
Conway Twitty schreef:
Hmm, als je je fans alleen tevreden kunt houden door een topspits te kopen, is het aantrekken van een mislukte speler van je aartsrivaal best raar.
(quote)
Hmm, als je je fans alleen tevreden kunt houden door een topspits te kopen, is het aantrekken van een mislukte speler van je aartsrivaal best raar.
Natuurlijk is dat raar, maar daar ging het hier even niet over

0
geplaatst: 31 augustus 2006, 23:54 uur
Tja maar als je ziet hoe dichtbij ze bij Vagner Love waren kun je nagaan dat dat ook mogelijk was.
0
geplaatst: 1 september 2006, 00:00 uur
Opmerkelijk:
Real Madrid en Arsenal zijn het definitief eens geworden over een spelersruil tussen Julio Baptista en José Antonio Reyes. Beide spelers worden eerst gehuurd, maar in het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.\
aldus voetbalprimeur.
Real Madrid en Arsenal zijn het definitief eens geworden over een spelersruil tussen Julio Baptista en José Antonio Reyes. Beide spelers worden eerst gehuurd, maar in het contract is tevens een optie tot koop opgenomen.\
aldus voetbalprimeur.
0
geplaatst: 1 september 2006, 00:01 uur
Yep en Cole vertrekt van Arsenal naar Chelsea voor 20 miljoen pond.
0
geplaatst: 1 september 2006, 08:56 uur
titan schreef:
Feyenoord heeft ook geen geld voor een echte topspits en een echte topspits zal ook niet bij Feyenoord willen voetballen. Er zijn een hoop Feyenoordsupporters die niet aan die realiteit willen toegeven.
Ze hebben inderdaad bij een heel hoop spelers geprobeerd om hun naar Feyenoord te halen, maar het is niet gelukt. Toch had er een betere transfer dan Charisteas afgerond kunnen worden, want je weet dat dit voor ellende gaat zorgen. (Wat nu al voor een deel is gebeurd).
Ik vind het jammer dat hij van 020 komt, maar wat ik erger vind is dat hij niet kan voetballen. Maar ik hou erover op. Laten we hem eerst eens bezig zien. Misschien valt het allemaal mee.....
0
geplaatst: 1 september 2006, 10:05 uur
Lul toch niet, Charisteas is een uitstekende spits voor Feyenoord.
0
geplaatst: 1 september 2006, 10:42 uur
Kos schreef:
Ik zeg toch: laten we hem een kans geven. Wel op blijven letten.
Ik noem allen de feiten op: mislukt in Duitsland en mislukt bij ajax (hij was daar zelfs de 5e spits).
0
Toine Rorije
geplaatst: 1 september 2006, 10:52 uur
Nicolage Rico schreef:
Toch had er een betere transfer dan Charisteas afgerond kunnen worden
Toch had er een betere transfer dan Charisteas afgerond kunnen worden
Daar geloof ik dus helemaal niks van. Denk je dat als er een andere, betere en niet bij Ajax op de bank zittende spits haalbaar was geweest, dat ze dat daar dan niet voor zouden gaan? Het lijkt mij dat ze gewoon tot het uiterste zijn gegaan om een spits te halen en dat Charisteas dus de minst slechte optie was.
0
geplaatst: 1 september 2006, 11:18 uur
Toine Rorije schreef:
Daar geloof ik dus helemaal niks van. Denk je dat als er een andere, betere en niet bij Ajax op de bank zittende spits haalbaar was geweest, dat ze dat daar dan niet voor zouden gaan? Het lijkt mij dat ze gewoon tot het uiterste zijn gegaan om een spits te halen en dat Charisteas dus de minst slechte optie was.
(quote)
Regeren is vooruit kijken. Ik geloof heus wel dat ze veel geprobeerd hebben om een betere spits te krijgen, maar Love moest zo'n 7 miljoen kosten..
Feyenoord had 9,5 miljoen te besteden voor een spits + middenvelder. Buijs kostte 750.000 EURO, Charisteas 2,5 / 3 miljoen.
0
geplaatst: 1 september 2006, 11:36 uur
Ik vraag me af of Love wel beter is dan Charisteas. Voor het voetbal dat Feyenoord speelt denk ik dat ze meer hebben aan Charisteas, die beperkt is maar voor een subtopper (en dat is Feyenoord op dit moment) een uitstekende spits kan zijn. Love is gewoon weer zo'n lui en zelfzuchtig semi-wonderkind die geheid met ruzie vertrekt.
0
geplaatst: 1 september 2006, 11:41 uur
Lukas schreef:
Ik vraag me af of Love wel beter is dan Charisteas. Voor het voetbal dat Feyenoord speelt denk ik dat ze meer hebben aan Charisteas, die beperkt is maar voor een subtopper (en dat is Feyenoord op dit moment) een uitstekende spits kan zijn. Love is gewoon weer zo'n lui en zelfzuchtig semi-wonderkind die geheid met ruzie vertrekt.
Ja, dat weet je nooit van tevoren, ook al wordt Love bestempeld als "lastig persoon".
Voorlopig is hij opgeroepen voor het Braziliaanse elftal en heeft hij een UEFA-cup gewonnen.
0
geplaatst: 1 september 2006, 11:49 uur
Who the fuck is Love ?
Charisteas is opgeroepen voor het Griekse elftal en heeft een Europese titel gewonnen. Iets wat Kluivert en Huntelaar niet kunnen zeggen. En Love, wie dat dan ook mag zijn, al helemaal niet
Charisteas is opgeroepen voor het Griekse elftal en heeft een Europese titel gewonnen. Iets wat Kluivert en Huntelaar niet kunnen zeggen. En Love, wie dat dan ook mag zijn, al helemaal niet

0
geplaatst: 1 september 2006, 11:55 uur
We zullen zien, we zullen zien... Ik ben erg benieuwd. Ik ga vol hoop in de kuip zitten. Iets wat ik elk jaar doe, tegen mijn verstand en gevoel in.
0
geplaatst: 1 september 2006, 14:05 uur
Ik ben ook wel benieuwd. Zie net de trieste reactie van sommige Feyenoord-fans op het journaal. Zelf denk ik wel dat Charisteas een hele goede aankoop is, denk ook niet dat hij veel minder is dan Kuijt eigenlijk.
Bij Ajax heeft ie nou ook weer niet zoveel kansen gehad; het is niet echt een vleugelspeler en als je Huntelaar voor je hebt...
Bij Ajax heeft ie nou ook weer niet zoveel kansen gehad; het is niet echt een vleugelspeler en als je Huntelaar voor je hebt...
0
geplaatst: 1 september 2006, 14:25 uur
herman schreef:
Ik ben ook wel benieuwd. Zie net de trieste reactie van sommige Feyenoord-fans op het journaal. Zelf denk ik wel dat Charisteas een hele goede aankoop is, denk ook niet dat hij veel minder is dan Kuijt eigenlijk.
Helemaal mee eens. Trouwens ook Dirk Kuijt heeft Huntelaar voor zich. Ik ben optimistisch

0
geplaatst: 1 september 2006, 14:47 uur
Nicolage Rico schreef:
Er gaan geruchten dat hij 5 miljoen gekost heeft. Als dat zo is, vreet ik mijn Feyenoordpet op.
Er gaan geruchten dat hij 5 miljoen gekost heeft. Als dat zo is, vreet ik mijn Feyenoordpet op.
Graag foto's als bewijs

0
geplaatst: 1 september 2006, 14:56 uur
Ik zat net die foto's bij dat AD verhaaltje te bekijken. Zie je weer zo'n malloot staan met een trui van '110% anti 020'. Wat een ontzettende imbecielen lopen daar toch ook rond. En dan gaan ze ook 's avonds zo'n actie organiseren. Ga toch eens wat doen met je leven!
0
geplaatst: 1 september 2006, 14:57 uur
Inderdaad. Als Kuijt destijds naar Ajax was gegaan, dan had hij het ook niet gered.
Hoe werden Scholten, Witschge en Cruijff eigenlijk ontvangen toen ze naar Feyenoord gingen? Dat zijn toch ook 'Ajacieden'...
Hoe werden Scholten, Witschge en Cruijff eigenlijk ontvangen toen ze naar Feyenoord gingen? Dat zijn toch ook 'Ajacieden'...
0
geplaatst: 1 september 2006, 15:03 uur
Conway Twitty schreef:
is het aantrekken van een mislukte speler van je aartsrivaal best raar.
(quote)
is het aantrekken van een mislukte speler van je aartsrivaal best raar.
Dat is toch het beleid van Feyenoord. Kijk naar Huysegems, Lucius en nu ook Charisteas. Bij hun oude clubs zaten ze veelal op de bank. Van Hooijdonk eigenlijk idem, mislukt bij Fenerbahce en ook al over zijn top heen. En Kolkka en Derijck zijn ook al geen betere spelers.
0
geplaatst: 1 september 2006, 15:13 uur
het gaat er bij het geval Charisteas om dat de supporters zijn gekrenkt in hun trots, om de vierde keus van aartsrivaal Ajax als opvolgers van de absolute publiekslieveling te nemen.
hoe fanatieker de supporter, hoe harder de klap
zijn capaciteiten zijn eigenlijk van secundair belang, in deze.
hoe fanatieker de supporter, hoe harder de klap
zijn capaciteiten zijn eigenlijk van secundair belang, in deze.
0
geplaatst: 1 september 2006, 15:37 uur
Tsja, om je team dan maar niet te versterken omdat een stel imbeciele supporters anders gekrenkt zijn in hun trots is ook weer zoiets.
0
geplaatst: 1 september 2006, 16:23 uur
gemaster schreef:
Ik zat net die foto's bij dat AD verhaaltje te bekijken. Zie je weer zo'n malloot staan met een trui van '110% anti 020'. Wat een ontzettende imbecielen lopen daar toch ook rond. En dan gaan ze ook 's avonds zo'n actie organiseren. Ga toch eens wat doen met je leven!
Geloof me, die gasten lopen bij elke club rond.
"Bij psv lopen de de domste supporters van het land rond" Citaat van Theo Maassen > ras-psv-er.
Dat zijn gewoon neanderthalers die niks beters te doen hebben. Elke club heeft supporters met een IQ onder de 75, dus niet alleen bij Feyenoord.

0
geplaatst: 1 september 2006, 16:44 uur
Ik zeg toch helemaal niet dat ze er alleen bij Feyenoord zijn? Eerst leren lezen, dan eventueel met zwaaiende smiley's aankomen.
0
geplaatst: 1 september 2006, 17:10 uur
Nicolage Rico schreef:
Elke club heeft supporters met een IQ onder de 75, dus niet alleen bij Feyenoord.
Elke club heeft supporters met een IQ onder de 75, dus niet alleen bij Feyenoord.
, Je hebt geen idee hoeveel Ajax shirts aanwezig zijn op vmbo-scholen.
0
geplaatst: 1 september 2006, 17:16 uur
Ajax mogelijk toch in CL
01 september 2006, 16:14
Door: Oskar van de Vijver
Er bestaat nog altijd een mogelijkheid dat Ajax dit seizoen kan uitkomen in de Champions League. De FIFA heeft namelijk gedreigd alle Portugese clubs uit de Europese competities te weren.
Oorzaak van de problemen voor de Portugese clubs en zelfs de nationale ploeg zijn de clubs Gil Vicente en Leixões. De eerste zette de stap naar de rechter om de, in hun ogen onterechte, degradatie ongedaan te maken. Angolees Mateus speelde vorig seizoen vier wedstrijden in de basis van Vicente, maar bleek later niet speelgerechtigd. Daarop werd de club één divisie teruggezet.
Leixões maakte vervolgens ook de stap naar de rechter. De club is namelijk van mening dat de opgevallen plek, door de degradatie van Gil Vicente, niet voor Belenenses, maar voor hen had moeten zijn.
De FIFA is echter niet blij met dergelijke acties en gaf de Portugese voetbalbond een officiele waarschuwing. Eerder overkwam dat ook al de Italiaanse voetbalbond. Club in kwestie Juventus besloot vervolgens af te zien van de gang naar de rechter.
De media in Portugal melden nu dat de bondsvoorzitter onlangs een gesprek met de wereldvoetbalbond heeft gehad. Hij zou niet positief zijn over de uitkomst. Verder worden de namen van Chievo, Osasuna en Ajax genoemd als clubs die de opgevallen plaatsen in de Champions League, mocht het zover komen, zullen gaan innemen.

Er is nog hoop.
01 september 2006, 16:14
Door: Oskar van de Vijver
Er bestaat nog altijd een mogelijkheid dat Ajax dit seizoen kan uitkomen in de Champions League. De FIFA heeft namelijk gedreigd alle Portugese clubs uit de Europese competities te weren.
Oorzaak van de problemen voor de Portugese clubs en zelfs de nationale ploeg zijn de clubs Gil Vicente en Leixões. De eerste zette de stap naar de rechter om de, in hun ogen onterechte, degradatie ongedaan te maken. Angolees Mateus speelde vorig seizoen vier wedstrijden in de basis van Vicente, maar bleek later niet speelgerechtigd. Daarop werd de club één divisie teruggezet.
Leixões maakte vervolgens ook de stap naar de rechter. De club is namelijk van mening dat de opgevallen plek, door de degradatie van Gil Vicente, niet voor Belenenses, maar voor hen had moeten zijn.
De FIFA is echter niet blij met dergelijke acties en gaf de Portugese voetbalbond een officiele waarschuwing. Eerder overkwam dat ook al de Italiaanse voetbalbond. Club in kwestie Juventus besloot vervolgens af te zien van de gang naar de rechter.
De media in Portugal melden nu dat de bondsvoorzitter onlangs een gesprek met de wereldvoetbalbond heeft gehad. Hij zou niet positief zijn over de uitkomst. Verder worden de namen van Chievo, Osasuna en Ajax genoemd als clubs die de opgevallen plaatsen in de Champions League, mocht het zover komen, zullen gaan innemen.

Er is nog hoop.
0
geplaatst: 1 september 2006, 17:37 uur
gemaster schreef:
Ik zeg toch helemaal niet dat ze er alleen bij Feyenoord zijn? Eerst leren lezen, dan eventueel met zwaaiende smiley's aankomen.
Ach gut... Ik zwaaide omdat ik even van de site afging.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.