Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2006, 22:00 uur
4-0 
Eigenlijk heb ik een droevigere smiley nodig. PSV gaat het trouwens wel degelijk moeilijk krijgen tegen Ajax, denk ik.

Eigenlijk heb ik een droevigere smiley nodig. PSV gaat het trouwens wel degelijk moeilijk krijgen tegen Ajax, denk ik.
0
geplaatst: 9 maart 2006, 22:08 uur
BoordAppel schreef:
Tsja, als bij Ajax Huntelaar niet meedoet presteert het hele elftal al niet, .
Tsja, als bij Ajax Huntelaar niet meedoet presteert het hele elftal al niet, .

0
geplaatst: 9 maart 2006, 23:02 uur
ja,
als die niet met Ajax meedoen presteert het hele elftal niet
als die niet met Ajax meedoen presteert het hele elftal niet

0
geplaatst: 10 maart 2006, 10:12 uur
Hahahah.
Als Kuijt niet meedoet, heeft Feyenoord alsnog voeldoende scorend vermogen. Kuijt is wel één van de dragende spelers bij Feyenoord, maar ik denk dat Feyenoord over het algemeen een beter team heeft dan ajax. Koeman heeft er een echt team van gemaakt, dat het volgend seizoen nog beter gaat doen, denk ik.
0
geplaatst: 10 maart 2006, 23:44 uur
je kunt het ook niet beweren, omdat hij alles speelt
Feyenoord heeft nog niet zonder Kuijt gespeeld
Feyenoord heeft nog niet zonder Kuijt gespeeld
0
moviefreak#1
geplaatst: 11 maart 2006, 03:28 uur
Behalve die ene keer dat Kuyt werd gewisseld voor Pi-Air en heel Feyenoord als een kaartenhuis in elkaar zakte 
Ik vind overigens (als Ajax-fan) dat de wedstrijd tegen Internazionale van minder belang is als het treffen met PSV vandaag. We moeten en zullen wraak hebben voor die achterlijke actie van Farfan eerder dit seizoen.
Hopelijk dit keer wel een scheidsrechter die dit soort dingen wel op een juiste wijze in kan schatten !
En na vanavond mag PSV de rest van het seizoen wat mij betreft alle competitiewedstrijden gewoon weer winnen en lekker kampioen worden. Wij pakken de beker en aan het einde van het seizoen zingen Eindhoven en Amsterdam weer hand in hand :
HE-LE-MAAL NIETS IN ROTTERDAM 

Ik vind overigens (als Ajax-fan) dat de wedstrijd tegen Internazionale van minder belang is als het treffen met PSV vandaag. We moeten en zullen wraak hebben voor die achterlijke actie van Farfan eerder dit seizoen.
Hopelijk dit keer wel een scheidsrechter die dit soort dingen wel op een juiste wijze in kan schatten !
En na vanavond mag PSV de rest van het seizoen wat mij betreft alle competitiewedstrijden gewoon weer winnen en lekker kampioen worden. Wij pakken de beker en aan het einde van het seizoen zingen Eindhoven en Amsterdam weer hand in hand :
HE-LE-MAAL NIETS IN ROTTERDAM 
0
geplaatst: 11 maart 2006, 12:18 uur
Een belgenbericht: Anderlecht verliest met 3-0. Snif. Pijn. Verdriet.
0
geplaatst: 11 maart 2006, 18:37 uur
musicboy schreef:
Zeg we hebben het hier over écht voetbal, niet 22 B-Afrikaantjes die tegen elkaar voetballen.

0
geplaatst: 11 maart 2006, 18:41 uur
Zeg we hebben het hier over écht voetbal, niet 22 B-Afrikaantjes die tegen elkaar voetballen.
[/quote]
Even denken: zouden er twee Afrikanen bij anderlecht spelen? Denk het niet.
[/quote]Even denken: zouden er twee Afrikanen bij anderlecht spelen? Denk het niet.

0
geplaatst: 15 maart 2006, 14:14 uur
6-jarig dochtertje van Alfred Schreuder overleden
hoe onbelangrijk is jouw favoriete voetbalclub ineens...

hoe onbelangrijk is jouw favoriete voetbalclub ineens...

0
geplaatst: 15 maart 2006, 14:25 uur
Lijkt me duidelijk dat voetbal dan geen ene reet voorstelt. Verschrikkelijk triest.
Maar laten we wel wezen Et., als het je eigen kind betreft is de rest toch sowieso volmaakt onbelangrijk. Sinds mijn dochter is geboren met een open rug ben ik het relativeren wel gaan leren.
Op de site van Feyenoord is overigens een codoleanceregister geopend.
Maar laten we wel wezen Et., als het je eigen kind betreft is de rest toch sowieso volmaakt onbelangrijk. Sinds mijn dochter is geboren met een open rug ben ik het relativeren wel gaan leren.
Op de site van Feyenoord is overigens een codoleanceregister geopend.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 14:26 uur
gezien
staat loeivol
en volkomen gelijk
heb zelf 4 dochters en dank God op mijn blote knieën dat alles goed is (ps: hoe is het nu met je dochter?)
staat loeivol
en volkomen gelijk
heb zelf 4 dochters en dank God op mijn blote knieën dat alles goed is (ps: hoe is het nu met je dochter?)
0
geplaatst: 15 maart 2006, 14:28 uur
Vier?? Je weet toch wel van het bestaan van voorbehoedsmiddelen Et. ? 
Hoe het met mijn dochter is: die is die ene op de miljoen die er (vrijwel) niets aan heeft overgehouden, en nu Nederlands Kampioen Streetdance is met haar team. Over God op je blote knieën danken gesproken. SCHIJTMAZZEL krijgt een hele andere dimensie dan.

Hoe het met mijn dochter is: die is die ene op de miljoen die er (vrijwel) niets aan heeft overgehouden, en nu Nederlands Kampioen Streetdance is met haar team. Over God op je blote knieën danken gesproken. SCHIJTMAZZEL krijgt een hele andere dimensie dan.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 15:52 uur
Ik heb zondag nog een knuffel gegeven voor z'n dochter. Ik wist niet dat het zo snel zou gaan. Heel erg triest inderdaad. Ze is 6 jaar geworden en heeft jaren moet lijden. Ik denk dat het Alfred nu zeer weinig kan schelen dat hij dit seizoen niet meer speelt bij Feyenoord. En terecht...
0
geplaatst: 15 maart 2006, 15:57 uur
Dit is inderdaad een verschrikkelijk gebeurtenis. Toch wel mooi dat er in die zo vaak harde voetbalwereld zoveel medeleven is, wat natuurlijk heel vanzelfsprekend hoort te zijn (en nodig voor de nabestaanden).
Ik denk alleen maar terug aan het overlijden van Di Tommasso en iets langer geleden het kind van John Bosman.
Ik denk alleen maar terug aan het overlijden van Di Tommasso en iets langer geleden het kind van John Bosman.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 16:32 uur
Tsja. Maar niet eens zo gek lang na het overlijden van Di Tomasso drong een stel debielen uit Amsterdam het honk van ADO binnen om daar een paar pubers in elkaar te meppen. Mensen zijn veel te kort van memorie.
0
geplaatst: 15 maart 2006, 16:39 uur
Ja, zoiets staat ook los van elkaar. Ik ben bang dat die gasten niet eens zoveel respect hadden voor de dood van Di Tomasso. Het blijven gewoon neanderthalers....
0
geplaatst: 15 maart 2006, 16:43 uur
Je moet dat selecte (t.o.v. de rest) groepje los zien van de voetbalwereld, zij gebruiken voetbal gewoon als excuus voor hun buitensporige gedrag.
0
dutch2
geplaatst: 15 maart 2006, 16:46 uur
Precies. En zoiets zie je bij elke club. Wie kan zich bijvoorbeeld nog de spreekkoren herinneren na de dood van de vrouw van Louis van Gaal? Wat mij betreft het meest misselijkmakende wat ik ooit heb gehoord.
0
geplaatst: 16 maart 2006, 20:23 uur
Wat voor wet zou je willen instellen? Dat mensen elkaar niet meer in elkaar mogen beuken? Die wet is er al....
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:32 uur
Zopas gerechtigheid in het Belgische voetbal: Anderlecht verslaat buitenshuis Club Brugge met 0-2!!!!!!!
Opvallend:
- penaltyfout door Stijnen op Frutos niet gefloten
- 2de keer geel voor Vermant niet gegeven
- rood voor Balaban omwille van gemeen natrappen niet gegeven
Conclusie: zelfs met de traditionele scheidsrechterlijke hulp kan Club niet winnen.
(pittig detail: in vorige confrontatie hielp de scheidsrechter Brugge aan een gelijkspel, door een volledig terechte goal van Serhat onbegrijpelijk af te keuren).
Enfin, gerechtigheid dan toch nog. Anderlecht is inderdaad te klein voor Europa, maar gewoon veel beter dan Brugge.
Opvallend:
- penaltyfout door Stijnen op Frutos niet gefloten
- 2de keer geel voor Vermant niet gegeven
- rood voor Balaban omwille van gemeen natrappen niet gegeven
Conclusie: zelfs met de traditionele scheidsrechterlijke hulp kan Club niet winnen.
(pittig detail: in vorige confrontatie hielp de scheidsrechter Brugge aan een gelijkspel, door een volledig terechte goal van Serhat onbegrijpelijk af te keuren).
Enfin, gerechtigheid dan toch nog. Anderlecht is inderdaad te klein voor Europa, maar gewoon veel beter dan Brugge.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 15:42 uur
Ook gerechtigheid in het Nederlandse voetbal: Ado verslaat voor de 2e keer dit seizoen Feyenoord 0-2.
Overigens 2 goals van Joonas Kolkka, waarvan de 1e een fout was van goalie Aerts.
Overigens 2 goals van Joonas Kolkka, waarvan de 1e een fout was van goalie Aerts.
0
geplaatst: 26 maart 2006, 16:19 uur
musicboy schreef:
Zopas gerechtigheid in het Belgische voetbal: Anderlecht verslaat buitenshuis Club Brugge met 0-2!!!!!!!
...
...
Al die zever van "Brugge is een hecht team, Anderlecht is samengekocht..." Nu zien we het, ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.