MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
4-0

Eigenlijk heb ik een droevigere smiley nodig. PSV gaat het trouwens wel degelijk moeilijk krijgen tegen Ajax, denk ik.

BoordAppel schreef:
Tsja, als bij Ajax Huntelaar niet meedoet presteert het hele elftal al niet, .

Toine Rorije
Hetzelfde geldt toch ook voor Kuijt en Cocu?

ja,
als die niet met Ajax meedoen presteert het hele elftal niet

ettettummu schreef:
ja,
als die niet met Ajax meedoen presteert het hele elftal niet

Hahahah.

Als Kuijt niet meedoet, heeft Feyenoord alsnog voeldoende scorend vermogen. Kuijt is wel één van de dragende spelers bij Feyenoord, maar ik denk dat Feyenoord over het algemeen een beter team heeft dan ajax. Koeman heeft er een echt team van gemaakt, dat het volgend seizoen nog beter gaat doen, denk ik.

je kunt het ook niet beweren, omdat hij alles speelt
Feyenoord heeft nog niet zonder Kuijt gespeeld

moviefreak#1
Behalve die ene keer dat Kuyt werd gewisseld voor Pi-Air en heel Feyenoord als een kaartenhuis in elkaar zakte

Ik vind overigens (als Ajax-fan) dat de wedstrijd tegen Internazionale van minder belang is als het treffen met PSV vandaag. We moeten en zullen wraak hebben voor die achterlijke actie van Farfan eerder dit seizoen.
Hopelijk dit keer wel een scheidsrechter die dit soort dingen wel op een juiste wijze in kan schatten !

En na vanavond mag PSV de rest van het seizoen wat mij betreft alle competitiewedstrijden gewoon weer winnen en lekker kampioen worden. Wij pakken de beker en aan het einde van het seizoen zingen Eindhoven en Amsterdam weer hand in hand :

HE-LE-MAAL NIETS IN ROTTERDAM

sweet dreams are made of this....

Een belgenbericht: Anderlecht verliest met 3-0. Snif. Pijn. Verdriet.

Sint Truiden. Altijd lastig.

musicboy schreef:
Een belgenbericht: Anderlecht verliest met 3-0. Snif. Pijn. Verdriet.

Zeg we hebben het hier over écht voetbal, niet 22 B-Afrikaantjes die tegen elkaar voetballen.

Zeg we hebben het hier over écht voetbal, niet 22 B-Afrikaantjes die tegen elkaar voetballen. [/quote]

Even denken: zouden er twee Afrikanen bij anderlecht spelen? Denk het niet.

musicboy schreef:

Even denken: zouden er twee Afrikanen bij anderlecht spelen? Denk het niet.

Bij Sint-Truiden scoorde een rwandees wel 2x

Ajax - PSV 0-0 .

6-jarig dochtertje van Alfred Schreuder overleden
hoe onbelangrijk is jouw favoriete voetbalclub ineens...

Lijkt me duidelijk dat voetbal dan geen ene reet voorstelt. Verschrikkelijk triest.
Maar laten we wel wezen Et., als het je eigen kind betreft is de rest toch sowieso volmaakt onbelangrijk. Sinds mijn dochter is geboren met een open rug ben ik het relativeren wel gaan leren.
Op de site van Feyenoord is overigens een codoleanceregister geopend.

gezien
staat loeivol

en volkomen gelijk
heb zelf 4 dochters en dank God op mijn blote knieën dat alles goed is (ps: hoe is het nu met je dochter?)

Vier?? Je weet toch wel van het bestaan van voorbehoedsmiddelen Et. ?

Hoe het met mijn dochter is: die is die ene op de miljoen die er (vrijwel) niets aan heeft overgehouden, en nu Nederlands Kampioen Streetdance is met haar team. Over God op je blote knieën danken gesproken. SCHIJTMAZZEL krijgt een hele andere dimensie dan.

rayman schreef:
Vier?? Je weet toch wel van het bestaan van voorbehoedsmiddelen Et. ?
er staat toch ook geen veertig

Ik heb zondag nog een knuffel gegeven voor z'n dochter. Ik wist niet dat het zo snel zou gaan. Heel erg triest inderdaad. Ze is 6 jaar geworden en heeft jaren moet lijden. Ik denk dat het Alfred nu zeer weinig kan schelen dat hij dit seizoen niet meer speelt bij Feyenoord. En terecht...

Dit is inderdaad een verschrikkelijk gebeurtenis. Toch wel mooi dat er in die zo vaak harde voetbalwereld zoveel medeleven is, wat natuurlijk heel vanzelfsprekend hoort te zijn (en nodig voor de nabestaanden).

Ik denk alleen maar terug aan het overlijden van Di Tommasso en iets langer geleden het kind van John Bosman.

Tsja. Maar niet eens zo gek lang na het overlijden van Di Tomasso drong een stel debielen uit Amsterdam het honk van ADO binnen om daar een paar pubers in elkaar te meppen. Mensen zijn veel te kort van memorie.

Ja, zoiets staat ook los van elkaar. Ik ben bang dat die gasten niet eens zoveel respect hadden voor de dood van Di Tomasso. Het blijven gewoon neanderthalers....

Je moet dat selecte (t.o.v. de rest) groepje los zien van de voetbalwereld, zij gebruiken voetbal gewoon als excuus voor hun buitensporige gedrag.

dutch2
Precies. En zoiets zie je bij elke club. Wie kan zich bijvoorbeeld nog de spreekkoren herinneren na de dood van de vrouw van Louis van Gaal? Wat mij betreft het meest misselijkmakende wat ik ooit heb gehoord.

Tijd voor een voetbalwet.

Wat voor wet zou je willen instellen? Dat mensen elkaar niet meer in elkaar mogen beuken? Die wet is er al....

Zopas gerechtigheid in het Belgische voetbal: Anderlecht verslaat buitenshuis Club Brugge met 0-2!!!!!!!

Opvallend:
- penaltyfout door Stijnen op Frutos niet gefloten
- 2de keer geel voor Vermant niet gegeven
- rood voor Balaban omwille van gemeen natrappen niet gegeven

Conclusie: zelfs met de traditionele scheidsrechterlijke hulp kan Club niet winnen.
(pittig detail: in vorige confrontatie hielp de scheidsrechter Brugge aan een gelijkspel, door een volledig terechte goal van Serhat onbegrijpelijk af te keuren).

Enfin, gerechtigheid dan toch nog. Anderlecht is inderdaad te klein voor Europa, maar gewoon veel beter dan Brugge.

Ook gerechtigheid in het Nederlandse voetbal: Ado verslaat voor de 2e keer dit seizoen Feyenoord 0-2.
Overigens 2 goals van Joonas Kolkka, waarvan de 1e een fout was van goalie Aerts.

musicboy schreef:
Zopas gerechtigheid in het Belgische voetbal: Anderlecht verslaat buitenshuis Club Brugge met 0-2!!!!!!!
...
Enfin, gerechtigheid dan toch nog. Anderlecht is inderdaad te klein voor Europa, maar gewoon veel beter dan Brugge.

Al die zever van "Brugge is een hecht team, Anderlecht is samengekocht..." Nu zien we het, ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:31 uur

geplaatst: vandaag om 04:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.