MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
herman schreef:
(quote)

Co is nog vrij. Weet alleen niet of hij een goede nationale coach zou kunnen zijn.

Hebben jullie trouwens de tweede goal van Van Persie al gezien, van afgelopen zaterdag? Mooiste goal van het seizoen en een behoorlijke uniek doelpunt!

http://www.youtube.com/watch?v=2aok6Bg6RcM

Inderdaad niet slecht getrapt.

VanDeGriend schreef:
Hee Rico. Heb jij gisteren ook die brief over vd Herik gekregen?Beetje magertjes vond ik.

Ja, ik heb 'm gekregen bij het stadion. Ja, op de spandoeken na was het sowieso een beetje magertjes. Maar ach, hij blijft toch nog een jaar. En zo erg vind ik het niet. Nog 1 jaar en dan is het zeker de hoogste tijd dat Jorien vertrekt.

Jorien ne va plus.

Ace schreef:
Hee Rob. Ik heb 'm niet gekregen.
Ik zal kijken of ik m nog heb . Wel grappig was dat de NAC aanhang, bij een 1-2 voorsprong (toen nog wel ) "Jorien moet blijven" begon te scanderen. Verder zal t mij een worst zijn.

Vond trouwens Charisteas prima invallen

VanDeGriend schreef:
(quote)
Ik zal kijken of ik m nog heb . Wel grappig was dat de NAC aanhang, bij een 1-2 voorsprong (toen nog wel ) "Jorien moet blijven" begon te scanderen. Verder zal t mij een worst zijn.

Vond trouwens Charisteas prima invallen

Charisteas heeft weinig tijd gehad, maar de ballen die hij kreeg, behandelde hij goed. Vooral dat steekpassje, buitenkantje voet was aardig.

Uefa Cup lotingen:

Groep C
Sevilla (Spa)
AZ
Slovan Liberec (Tsj)
Grasshoppers (Zwi)
Sporting Braga (Por)

Groep D
AC Parma (Ita)
RC Lens (Fra)
SC HEERENVEEN
Osasuna (Spa)
Odense BK (Den)

Groep E
FEYENOORD
FC Basel (Zwi)
Wisla Krakow (Pol)
Blackburn Rovers (Eng)
Nancy (Fra)

Groep F
AJAX
Sparta Praag (Tsj)
Espanyol (Spa)
Austria Wien (Oos)
Zulte Waregem (Bel)

van Galen gedraagt zich duidelijk als een zielepiet door te zeggen dat hij zo'n zware loting heeft .

Ajax zit bij 3 lastige in, Heerenveen ook, Feyenoord ook bij 2/3 lastige. Terwijl op papier AZ alleen minder is dan Sevilla en ze voor de rest eigenlijk niet bang mogen zijn.

Mochten er klachten zijn over de loting dan vind ik ze alleen rechtvaardig als ze uit deze poule komen:

Groep B
Bayer Leverkusen (Dui)
Club Brugge (Bel)
Besiktas (Tur)
Dinamo Boekarest (Roe)
Tottenham (Eng)

Conway Twitty schreef:

van Galen gedraagt zich duidelijk als een zielepiet door te zeggen dat hij zo'n zware loting heeft .

Gelukkig dan maar voor Barry dat hij al gestopt is

Conway Twitty schreef:

Ajax zit bij 3 lastige in, Heerenveen ook, Feyenoord ook bij 2/3 lastige. Terwijl op papier AZ alleen minder is dan Sevilla en ze voor de rest eigenlijk niet bang mogen zijn.

Ik denk dat je Braga en vooral Slovan Liberec onderschat. Liberec speelt bijna elke seizoen mee tot de laatste 16 in de UEFA Cup en is dit jaar nog een stuk sterker geworden.

Groep H is de spannendste.

Van AZ en Ajax verwacht ik een plaats bij de eerste drie. Feyenoord en H'veen zullen thuis 6 punten moeten halen.

Newcastle United!!!!!!!!!!!!!!

Toon Army!!!!!!!!!!!!

-Jemmo-

(Duffset/UnderDoGz LTD.)

Zo, dat was weer genieten vanavond

VanDeGriend schreef:
Zo, dat was weer genieten vanavond

Ik heb weer genoten. De splijtende passjes van Sneijder en Landzaat. Het brute verdedigen van Ooijer en vBronckhorst. De individuele acties van Babel, vPersie en Robben. Als we geen Europees Kampioen worden dan begrijp ik er niks van.

vBasten

Klumpie schreef:
De splijtende passjes van Sneijder en Landzaat. Het brute verdedigen van vBronckhorst.
Het middenveld was weer bedroevend. En weer viel het doelpunt aan de kant van van Bronckhorst.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Het middenveld was weer bedroevend. En weer viel het doelpunt aan de kant van van Bronckhorst.

vBronckhorst stond volgens mij dit keer goed bij zijn man. Dit was de man die vanaf het middenveld kwam, dus of voor Sneijder of Landzaat. huh Dat kan toch niet, want die laten nooit een man achter hun rug vandaan lopen. Dat doet vBommel, maar die deed weer niet mee.

Ace
Ik ben er geweest... Bij het Nederlands Elftal dan. Het bieren in de stad was gezellig, dus ik heb nog het gevoel dat ik niet helemaal voor niks ben gegaan. Wat een bedroevend slechte wedstrijd. Voortdurend een tikkie breed, een tikke terug. Sneijder is de enige van achteruit die de diepte opzoekt zo nu en dan. Schaars kan dat ook, maar die speelde niet echt lang. Landzaat

Klumpie schreef:
(quote)

Ik heb weer genoten. De splijtende passjes van Sneijder en Landzaat. Het brute verdedigen van Ooijer en vBronckhorst. De individuele acties van Babel, vPersie en Robben. Als we geen Europees Kampioen worden dan begrijp ik er niks van.

vBasten

Ace
Hij zal toch vast wel cynisch zijn Kijk, het is natuurlijk wel Klumpie, psv-er met de meest idiote uitspraken, maar hier prik ik dan nog wel net doorheen

Een slechte wedstrijd ok...maar waar ik nog het meest van baal is dat Van Basten straks toch weer die Van Bommel gaat lopen porren om mee te doen...net nu we eindelijk van die kwast verlost zijn. Laten we vooral ook niet denken dat het met die gast beter was gegaan.

VanDeGriend schreef:
Een slechte wedstrijd ok...maar waar ik nog het meest van baal is dat Van Basten straks toch weer die Van Bommel gaat lopen porren om mee te doen...net nu we eindelijk van die kwast verlost zijn. Laten we vooral ook niet denken dat het met die gast beter was gegaan.

Gelukkig hebben we Landzaat nog.

Landzaat leeft volgens mij wel weer wat op dit seizoen, nu ie weg is bij AZ. Dat extra jaartje tegen zijn zin in zijn contract uitzitten heeft hem geen goed gedaan. Maar dan nog blijft het een middenvelder die het niet haalt bij Van Bommel, Seedorf, etc.

Misschien moeten Makaay en Van Bommel zich maar tot Duitser laten naturaliseren, dat levert vast leuke taferelen op in Oostenrijk/Hongarije straks.

herman schreef:
dat levert vast leuke taferelen op in Oostenrijk/Hongarije straks.

Je bedoelt wk Oostenrijk-Zwitserland toch?
In tegenstelling tot het begin-20e-eeuwse rijk.

Ja, da's waar ook. Hongarije heeft ook niet veel meer te zoeken op een EK.

titan (crew)
Inderdaad, die verliezen tegenwoordig zelfs van Malta!

Het heeft er alle schijn van dat Seedorf straks wordt geselecteerd voor de oefeninterland tegen Engeland. Ben benieuwd!

In dat geval zit er niets anders op dan het groepje van 13 % te verlaten en me aan te sluiten bij de meerderheid die vindt dat Marco weg moet. T zal toch niet he......

Ik vind het goed als hij Seedorf oproept, middenveld met Landzaat en de Jong is onervaren en zeer ondermaats.

Ace
http://www.nu.nl/news/852271/41/Van_Hooijdonk_kondigt_afscheid_aan.html

Om je te bescheuren dit Met zijn mentaliteit zal vast niets mis zijn, maar hij had beter gewoon een jaar of 3 a 4 geleden kunnen stoppen. Het lijkt me overduidelijk dat hij het niveau niet aan kan, beleving of geen beleving.

3 of 4 jaar is misschien wat teveel. Het eerste jaar bij Fenerbahce deed hij het nog heel erg goed. Daarna is er een beetje de klad ingekomen.

In een goed draaiend elftal zou hij zeker nog van waarde kunnen zijn, maar bij matige teams als NAC en Feyenoord lukt het gewoonweg niet meer.

herman schreef:
Het heeft er alle schijn van dat Seedorf straks wordt geselecteerd voor de oefeninterland tegen Engeland. Ben benieuwd!

Ik ook. Ben absoluut geen Seedorf fan, maar alles is beter dan De Jong, Hofs of Theo Janssen.

Ace
Het is me het dagje wel... Dit maak je zelfs in Amsterdam niet mee

http://www.telesport.nl/voetbal/701167/___Feyenoords__suikeroom__ingestort.html

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:52 uur

geplaatst: vandaag om 03:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.