MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Het is niet echt om te lachen eigenlijk.

Hebben ze eens iemand...

Ace
herman schreef:
Het is niet echt om te lachen eigenlijk.

Jij vindt het niet echt om te lachen... Ik vind het hilarisch. En dan doel ik niet zozeer op het instorten. Meer het hele verhaal. Voor het geval ik door de moraalridders weer verkeerd begrepen word.

Nee nee Eesje. Hier mag je niet om lachen. Het is hartstikke zielig dat die man is ingestort. Schande.

Ace
Sorry reemen, zo af en toe komt de bengel in me naar boven.

Ace schreef:
(quote)

Jij vindt het niet echt om te lachen... Ik vind het hilarisch. En dan doel ik niet zozeer op het instorten. Meer het hele verhaal. Voor het geval ik door de moraalridders weer verkeerd begrepen word.

Tsja.

Ik las vanochtend in de krant overigens dat ze bij Ajax ook wel wat centjes kunnen gebruiken

- spelers voor niks de deur uit
- Arena afgewaardeerd
- CL gemist

Zelfs na het missen van de CL en weinig grote spelerverkopen hebben ze nog steeds meer geld dan elke andere club in Nederland hoor.

Ace schreef:
(quote)

Ik vind het eerder ironie. Geen humor.

Anderlecht was weer top vanavond.

Ace
VanDeGriend schreef:
Ik las vanochtend in de krant overigens dat ze bij Ajax ook wel wat centjes kunnen gebruiken

- spelers voor niks de deur uit
- Arena afgewaardeerd
- CL gemist

Daar heb ik de krant niet voor nodig. Ik heb me de laatste jaren mateloos geergerd aan het beleid en dit is maar weer een bewijs. Dat verlies komen ze echt wel te boven, maar het bewijst wel weer wat voor mafketels daar op cruciale functies zaten en mijns inziens nog steeds zitten.

Klumpie schreef:
Anderlecht was weer top vanavond.

Dat is het mooie aan het Belgische voetbal. Je weet dat het bij ons weinig voorstelt, maar zodra je een paar kilometer zuidelijker kijkt, besef je weer dat het dan hier allemaal nog wel meevalt.

Ace schreef:
(quote)

Dat is het mooie aan het Belgische voetbal. Je weet dat het bij ons weinig voorstelt, maar zodra je een paar kilometer zuidelijker kijkt, besef je weer dat het dan hier allemaal nog wel meevalt.

Dat kun je wel zeggen, wat een teleurstelling. Ik herinner me nog een paar Belgen aan het begin van het seizoen die ons vertelden dat Anderlecht, zowel PSV als Ajax makkelijk zouden oprollen. Vraag me toch af waar die Belgen zijn gebleven.

Toch vind ik het wel jammer voor Anderlecht, als ik een team graag zie verliezen dan is het AC Milan wel. Mooie club hoor, maar altijd je wedstrijden op minimalistisch vermogen voetballen is ook niks aan. Ze kwamen met 10 man, zetten een kwartiertje aan...pats boem 1-0. Anderlecht heeft maar 1 serieuze kans kunnen creeëren in dat half uur wat daarna kwam.

Zo, we hebben Galatasaray is ff voetballes gegeven. Nu morgen de rest nog ff winnen.

Ace
Klumpie schreef:
Zo, we hebben Galatasaray is ff voetballes gegeven. Nu morgen de rest nog ff winnen.

Ik heb zowaar die hele wedstrijd eens een keer met 1 oog uitgekeken en waar je die voetballes vandaan haalt is me volkomen onduidelijk. Dat neemt overigens niet weg dat het een mooi resultaat is en het perspectieven biedt voor de tweede ronde.

psv gaat het gewoon redden, welke psv-er was er nou zo negatief van tevoren? Was het nou advj of Klumpie????

Is Ajax de enige Nederlandse UC club die vanavond niet speelt?

Nicolage Rico schreef:
psv gaat het gewoon redden, welke psv-er was er nou zo negatief van tevoren? Was het nou advj of Klumpie????

advj, ik ben altijd positief.

Conway Twitty schreef:

Blijkbaar. AZ- Sporting Braga is om 20.00 uur te zien op Ned 3, Basel-Feyenoord op RTL 7. Osasuna-H'veen kun je om 23.00 uur in samenvatting op Ned 3 zien.

Conway Twitty schreef:

Nee, Feyenoord, Heerenveen en AZ spelen wel.

Met een goed uitgerust Ajax en Feyenoord dat uit Zwitserland moet komen wordt het dan wel een nulletje of 6 in De Kuip

Status Seeker schreef:
Met een goed uitgerust Ajax en Feyenoord dat uit Zwitserland moet komen wordt het dan wel een nulletje of 6 in De Kuip

Het is best een mogelijkheid. Maar dan maak je de rapen wel gaar in Rotterdam. Als ze dan de Kuip nog niet afbreken, kunnen ze beter stoppen met voetballen.

Klumpie schreef:
(quote)

Als ze dan de Kuip nog niet afbreken, kunnen ze beter stoppen met voetballen.

Hmm.. jaja...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hmm.. jaja...

Hmm...ik bedoelde dat natuurlijk niet letterlijk hè.

Ach, de Feyenoord supporters (zelfs de harde kern) zijn redelijk rustig gebleven onder de hele crisis. Een verlies tegen Ajax zal niet snel leiden tot Turkije-Zwitserland praktijken.

Ace
Klumpie schreef:
(quote)

Hmm...ik bedoelde dat natuurlijk niet letterlijk hè.

Letterlijk bedoelde jij dat ze beter kunnen beginnen met voetballen.

Ace schreef:
(quote)

Letterlijk bedoelde jij dat ze beter kunnen beginnen met voetballen.

Dat hebben ze nog nooit gedaan en dat zal ook niet gaan gebeuren. Dat is dan weer 1 troost.

AZ - Braga 3-0

Basel - Feyenoord 1-1

Wat een mooie pot

Basel - Feyenoord 1-1

Osasuna - Heerenveen 0-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:14 uur

geplaatst: vandaag om 02:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.