MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Op MM wordt de regel gehanteerd dat er geen uitslagen genoemd worden als de samenvattingen nog niet op tv zijn geweest. Laten we dat hier ook maar doen.

Vreemde regel
Maakt niet veel uit natuurlijk

Excuses dan, BoordAppel, dat wist ik niet.

Arno schreef:
Vreemde regel

Niet echt. Veel mensen laten zich graag nog verrassen bij de samenvattingen. Mij maakt het persoonlijk weinig uit aangezien ik soms op teletekst kijk naar de uitslagen maar voor mensen die dat niet doen is het uitermate irritant om hier de uitslagen te lezen.

Ik volg wedstrijden vaak live op sportsites, ook best spannend soms

Is goed ik zal ook geen uitslagen meer hier neerzetten voordat de samenvattingen geweest zijn.

Dom van me dat ik dit topic nooit ontdekt heb.
Mijn favoriete club is PSV, al vanaf mijn zevende (10 jaar nu, jubileum dus ) De reden hiervoor is dat iedereen die ik ken(de) altijd voor Ajax was, dus ik dacht ik kies een andere club. Dat werd PSV omdat mij dat een gezellige club leek en bovendien hadden ze een aantal leuke spelers. (Nilis,Jonk,Eijkelkamp etc.) Ja, ik ben blij dat ik destijds voor PSV ben geworden. Nou ja PSV is dus mijn favoriete voetbalclub. Voor de rest volg ik alle uitslagen van de grote competities en kijk ik alle wedstrijden in de Champions League en van het Nederlands Elftal. Zelf voetbal ik ook. (zo'n 8/9 jaar geloof ik) Namelijk in de A1 van de plaatselijke voetbalclub.
Oh ja, ik ben behoorlijk anti-Ajax en PSV fans hebben bij mij een streepje voor. Dus als er PSV fans zijn hier kunnen ze bij mij eigenlijk al niet meer stuk.

nou,
vette pech dan

PSV-fans die kunnen er maar niet genoeg zijn .

Ik vind 1 al meer dan genoeg.

...ècht veel meer zijn er ook niet

Hier wel.

En Nicolas Rico en ettettummu: jullie zijn toch voor Feyenoord? Succes in de play-offs! Hou Ajax a.u.b. uit de CL!

Ik ben de slechtste voetbal fan ooit zeggen mijn vrienden. Ik ben nml altijd voor de mooist spelende ploeg. Ik hou van mooie sportieve prestaties. Veel respect voor Hiddink, die gun ik altijd een overwinning.

avdj schreef:
Hier wel.

En Nicolas Rico en ettettummu: jullie zijn toch voor Feyenoord? Succes in de play-offs! Hou Ajax a.u.b. uit de CL!

Ik ben inderdaad een fanatieke Feyenoorder...

Misschien hoeven we niet eens tegen ajax

ettettummu schreef:
...ècht veel meer zijn er ook niet

Hier nog één. Kampioenen

Toine Rorije
Nicolage Rico schreef:

Misschien hoeven we niet eens tegen ajax

Inderdaad, als Feyenoord zo doorgaat moeten ze tegen AZ.

avdj schreef:
die houden zichzelf wel uit de CL

Ik heb liever Ajax dan Feyenoord in de CL hoor, Ajax valt nog wel mee, maar Feyenoord bahh wat een vervelend ploeg vind ik t toch, van mij mogen ze degraderen. Sorry Nicolage .

Zowiezo moet Ajax het halen, ook al zijn ze niet goed bezig dit Seizoen, ze moeten zich er maar door heen knokken. Geen Feyenoord voor mij sorry;)

Toine Rorije schreef:
(quote)

Inderdaad, als Feyenoord zo doorgaat moeten ze tegen AZ.

Ja, dat bedoelde ik ook;) Naja, ik bedoelde eigenlijk dat ze nu tegen FC Utrecht moeten en AZ tegen ajax. Dus dat betekend dat Feyenoord en AZ een ronde verder gaan

Iceman schreef:
Ik heb liever Ajax dan Feyenoord in de CL hoor, Ajax valt nog wel mee, maar Feyenoord bahh wat een vervelend ploeg vind ik t toch, van mij mogen ze degraderen. Sorry Nicolage .

Ach ja, ieder z'n eigen mening. ajax speelt momenteel erg kleurloos, saai, slecht voetbal, dus ajax verdient het zéker niet om de Champions League te halen. Zeker niet op basis van dit seizoen. Ze mogen blij zijn met europees voetbal.. Feyenoord heeft een aardige ploeg met aanvallend voetbal. (zie doelpunten voor).

Nee, dan liever AZ dan ajax.

Sorry Iceman

Als Heerenveen en Utrecht aanzetten haalt Ajax de eerste vijf misschien wel niet. AZ en Feyenoord moeten in ieder geval hun sportieve plicht doen en dat is verliezen van Heerenveen.

Hahahaha, ik zou het niet erg vinden als Feyenoord kan helpen om ajax uit de top 5 te houden.

Maar goed. ajax wordt 5e of 4e. Voor mijn apart mogen ze direct tegen Feyenoord. Kan Feyenoord wéér een dvd uitbrengen van 2 overwinningen op ajax.

oh my god....mannen en voetbal....okay wat ik wel leuk vind....is........het nederlands elftal!! hihi dat telt zeker niet?

neo
Ik zal een ieder rijkelijk belonen (ala de Baron manier van bedanken) die via het kijken naar mijn profiel zou kunnen gokken naar welke club mijn voorkeur uitgaat Maar ik houmij er overigens al enkele jaren helemaal niet meer mee bezig. Verloop steeds meer mijn interesse (ook voor zwel andere sporten). Enkel WK en EK volg ik nog.

Sue4You schreef:
oh my god....mannen en voetbal....okay wat ik wel leuk vind....is........het nederlands elftal!! hihi dat telt zeker niet?

Er is maar één Oranje en dat is de RKVV Keldonk.

Nicolage Rico schreef:
Hahahaha, ik zou het niet erg vinden als Feyenoord kan helpen om ajax uit de top 5 te houden.

Maar goed. ajax wordt 5e of 4e. Voor mijn apart mogen ze direct tegen Feyenoord. Kan Feyenoord wéér een dvd uitbrengen van 2 overwinningen op ajax.

Over DVD's gesproken, heeft ADO al plannen?

Kai
Black Adder schreef:
(quote)

Er is maar één Oranje en dat is de RKVV Keldonk.

Hahaha tegen dat Oranje heb ik een half jaar geleden nog een zeer onterechte nederlaag tegen geleden

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.