MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
HaWe schreef:
(quote)

Als je dat na 2 gewonnen wedstrijden kunt zeggen...

Ik denk dat Rayman dit zei met enige sarcasme. Bovendien is er een zogenaamde lek bij Feyenoord, dus hij heeft er nog eens een woordspeling in verwerkt ook. Die Rayman toch....

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik denk dat Ryman dit zei met enige sarcasme. Bovendien is er een zogenaamde lek bij Feyenoord, dus hij heeft er nog eens een woordspeling in verwerkt ook. Die Rayman toch....

Okay, ik dacht al... want voor hetzelfde geld is Rayman een zéér positieve fnoord-fan...

HaWe schreef:
(quote)

Okay, ik dacht al... want voor hetzelfde geld is Rayman een zéér positieve fnoord-fan...

Dat is hij ook, hoor.

Ik is me er eentje.

rayman schreef:
Ik is me er eentje.

Eentje met een zwaar leven dan... als fnoordfan sinds het winnen van de UEFA cup...

Nicolage Rico schreef:
VanDeGriend en ik liepen niet weg, dus dan heeft VDG toch gelijk?
Precies!

Ace
Rare jongens hier. Ik ben weer weg.

Zie je, neuzen lopen altijd weg..

Alleen loopneuzen.

Ace is een loopneus.

Nicolage Rico schreef:
Ace is een loopneus.

Ace
Ik heet niet voor niets Eland. Een rendier met een loopneus, zeg maar.

CAPIpsv
PSV Eindhoven

( mateja kezman, Ruud van Nistelrooij )

CAPIpsv schreef:
PSV Eindhoven

eeeh: AZ

(Kees Kist, David Loggie)

Arsenal, niet dat ik het zo bijhoud, maar ik vind het wel een mooi team. In Nederland een kleine voorkeur voor PSV, toch het mooiste voetbal hier.

CAPIpsv schreef:
PSV Eindhoven

RCH
(Johan Neeskens)

Velox
(Willem van Hanegem)

Eintracht Frankfurt

In Nederland is Fc Utrecht mijn favoriet, tevens geinteresseerd in PSV en NEC.

Juventus (de wraak zal zoet zijn volgend seizoen!)

De wraak van een oplichter is zoet?

gemaster schreef:
De wraak van een oplichter is zoet?

Ik geef toe dat er behoorlijk gesjoemeld is. Maar ik vind wel dat Juventus onevenredig gestraft is. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij het aantal strafpunten die elke club gekregen heeft. Zal wel een soort pro rata zijn. Aangezien Juventus mijn cluppie is kan ik niet wachten tot ze weer in de Serie A terug zijn en op een sportieve manier laten zien dat ze beste club van Italië zijn.

Joy4ever schreef:
(quote)

Ik geef toe dat er behoorlijk gesjoemeld is. Maar ik vind wel dat Juventus onevenredig gestraft is. Sowieso zet ik mijn vraagtekens bij het aantal strafpunten die elke club gekregen heeft. Zal wel een soort pro rata zijn. Aangezien Juventus mijn cluppie is kan ik niet wachten tot ze weer in de Serie A terug zijn en op een sportieve manier laten zien dat ze beste club van Italië zijn.

Wat is je favoriete clun in Nederland dan?

Dr.Greenthump
Heb eigenlijk al sinds maanden geen favorite voetbalclub(s) meer, maar de laatste tijd volg ik wel steeds meer voetbal en ontstaan er zo mijn favoriten. Als aller eerst moet ik zeggen dat ik de Franse competitie en ook de Engelse competitie wel het leukst zijn, maar ook de Bundesliga, Serie A en noem maar op zijn de moeite waard.

Mijn internationale favorite clubs:

- FC Porto
- FC Barcelona
- Lyon
- Celtic
- PSG

Nationaal heeft me een lange tijd niet meer kunnen bekoren, maar als ik moest kiezen dan gaat mijn voorkeur natuurlijk uit naar Feyenoord!

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Wat is je favoriete clun in Nederland dan?

De club uit Zuid: FEYENOORD!!

Joy4ever schreef:
(quote)

De club uit Zuid: FEYENOORD!!

(Alleen gister was het niet )

Hoeveel is het geworden gister?

3-0 voor de politie.

Ik heb medelijden met de club en de fatsoenlijke supporters.

Het Nederlandse voetbal zit in een aardige dip. Behalve AZ en PSV nog geen enkele club door in Europees verband.

herman schreef:
Ik heb medelijden met de club en de fatsoenlijke supporters.

Het Nederlandse voetbal zit in een aardige dip. Behalve AZ en PSV nog geen enkele club door in Europees verband.

ajax is zo goed als door en Feyenoord moet kunnen winnen van Krakow, waardoor ze feitelijk door zijn. Maar ja, misschien wordt Feyenoord uitgesloten van Europees voetbal. Zo niet, dan zie ik grote kansen voor Feyenoord. Thuis presteert Feyenoord dit seizoen stukken beter dan in uitwedtrijden, op de zepert tegen ajax na.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:55 uur

geplaatst: vandaag om 19:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.