Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2006, 15:55 uur
CSKA heeft net een nieuwe superspits gekocht en er zijn onderhandelingen gaande met een keeper... 
Ajax en F'Noord zullen vast wel doorgaan, maar echt genieten is er niet meer bij.

Ajax en F'Noord zullen vast wel doorgaan, maar echt genieten is er niet meer bij.
0
geplaatst: 1 december 2006, 16:03 uur
herman schreef:
CSKA heeft net een nieuwe superspits gekocht en er zijn onderhandelingen gaande met een keeper...

Genieten verwachtte is sowieso niet van Feyenoord dit seizoen.
0
geplaatst: 1 december 2006, 16:11 uur
Ook niet meer bij Ajax, de laatste tijd. Hopelijk gaat het na de winterstop een beetje lopen.
0
geplaatst: 1 december 2006, 16:15 uur
herman schreef:
Ook niet meer bij Ajax, de laatste tijd. Hopelijk gaat het na de winterstop een beetje lopen.
Hoef niet, hoor...

0
geplaatst: 1 december 2006, 16:15 uur
herman schreef:
Hopelijk niet
0
geplaatst: 1 december 2006, 16:32 uur
0
geplaatst: 1 december 2006, 19:46 uur
Kunnen Ado en Feyenoord niet fuseren met hun "beste supporters van Nederland" 

0
geplaatst: 1 december 2006, 20:10 uur
Een tijd hier niet geweest, maar ik heb niks te klagen over PSV. Het lijkt een routine te worden dat PSV nationaal alles wint. Het is weer een verloren seizoen, ik had nog zo gehoopt dat Ajax dit jaar serieuze concurrentie zou bieden. Maar helaas, een nederlaag toegebracht in eigen huis door PSV heeft ze helemaal van slag gemaakt. 3 weken geleden wouden ze nog een gat van 5 punten maken op PSV, nu staan ze er al 6 achter. Het gebrek bij Ajax ligt hem in de zelfkennis. Als Ajax wint met goed voetbal dan is het goed, als Ajax wint na een moeilijke pot dan telt alleen het resultaat, maar zodra Ajax gelijkt speelt of verliest dan ligt het aan de scheids, vrije trappen die opeens niet mogen tellen, iedereen doet z'n best tegen Ajax en al dat soort drogredenen en dat alleen om zichzelf nog een beetje goed te voelen. Het calimero gedrag wat altijd naar PSV werd verweten, ligt nu helemaal in Amsterdam. Volgend jaar als Kone, Farfan, Cocu, Alex en Gomes weg zijn wens ik jullie opnieuw veel succes, als het dan niet lukt kunnen we de competitie beter op papier afmaken. 

0
geplaatst: 2 december 2006, 11:08 uur
Haha, Klumpie. Ik heb van tevoren al gezegd dat psv kampioen zou worden. Maar ze zijn er nog lang niet, hoor. Ze zijn op de goede weg, maar er kan nog van alles gebeuren.
0
geplaatst: 2 december 2006, 11:23 uur
Tuurlijk wordt het nog lastig voor PSV, alhoewel dit team bijna net zo goed is als dat van 2 jaar geleden. Het enige verschil zit hem in de coach, Koeman gaat zijn foutjes nog wel maken. Door zijn intresse in Leonardo en vdMeyde zegt mij genoeg dat ie wat aankopen betreft niet de verantwoordelijkheid mag hebben.
Wat mij altijd opvalt is dat Ajax altijd op z'n best is in de zomerstop. De grootspraak is er dan veelvuldig in Amsterdam, de nieuwe aankopen zullen het wel even maken en bij de seizoenengids staat Ajax meestal bij 7 van de 10 lijstjes bovenaan. Ik denk dat ik me pas echt zorgen ga maken als PSV bij de meeste bovenaan staat.
Wat mij altijd opvalt is dat Ajax altijd op z'n best is in de zomerstop. De grootspraak is er dan veelvuldig in Amsterdam, de nieuwe aankopen zullen het wel even maken en bij de seizoenengids staat Ajax meestal bij 7 van de 10 lijstjes bovenaan. Ik denk dat ik me pas echt zorgen ga maken als PSV bij de meeste bovenaan staat.

0
geplaatst: 2 december 2006, 13:09 uur
Klumpie schreef:
Tuurlijk wordt het nog lastig voor PSV, alhoewel dit team bijna net zo goed is als dat van 2 jaar geleden. Het enige verschil zit hem in de coach, Koeman gaat zijn foutjes nog wel maken. Door zijn intresse in Leonardo en vdMeyde zegt mij genoeg dat ie wat aankopen betreft niet de verantwoordelijkheid mag hebben.

Exact. Maar ajax staat ook bekend om zijn arrogantie. Dat zal altijd zo blijven. Laat psv maar kampioen worden, alles beter dan ten Cate, Sneijder en die verschrikkelijke Perez. Wat een misselijke mensen.
0
Ruby1966
geplaatst: 7 december 2006, 20:30 uur
Danny Blind is dus ook dommer/stommer dan ik dacht. 

0
geplaatst: 7 december 2006, 20:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Exact. Maar ajax staat ook bekend om zijn arrogantie. Dat zal altijd zo blijven. Laat psv maar kampioen worden, alles beter dan ten Cate, Sneijder en die verschrikkelijke Perez. Wat een misselijke mensen.
Dat soort termen van Perez word in de Kuip gelukkig niet gebruikt
.Maar opzich vind ik Perez zeer sympathiek, dat soort dingen moet hij alleen niet hardop roepen, dan weet je dat je gepakt word.
0
geplaatst: 7 december 2006, 21:05 uur
Woon in Den Haag. Topstad. Maar ben al lang PSV-supporter. Koop daarom ook altijd televisies van Philips.
0
Ruby1966
geplaatst: 7 december 2006, 22:12 uur
Het is geloof ik nog niet doorgedrongen in de rest van Nederland, maar dit staat op At5 nieuwssite:
Danny Blind betrokken bij ongeval
7-12-2006 Op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost heeft voormalig Ajax-trainer Danny Blind woensdagavond omstreeks 23.45 uur een ernstig auto-ongeluk veroorzaakt. Onder invloed van alcohol reed de 45-jarige Blind vol in op een met pech stilstaande auto.
Hierbij raakte de 48-jarige bestuurster van de auto gewond. De brandweer moest haar uit de auto bevrijden. Het tweejarige kindje dat bij de vrouw in de auto zat bleef ongedeerd.
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. Danny Blind is voormalig trainer en speler van Ajax
Danny Blind betrokken bij ongeval
7-12-2006 Op de Burgemeester Stramanweg in Zuidoost heeft voormalig Ajax-trainer Danny Blind woensdagavond omstreeks 23.45 uur een ernstig auto-ongeluk veroorzaakt. Onder invloed van alcohol reed de 45-jarige Blind vol in op een met pech stilstaande auto.
Hierbij raakte de 48-jarige bestuurster van de auto gewond. De brandweer moest haar uit de auto bevrijden. Het tweejarige kindje dat bij de vrouw in de auto zat bleef ongedeerd.
Na een blaastest bleek Blind drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. Danny Blind is voormalig trainer en speler van Ajax
0
geplaatst: 7 december 2006, 23:01 uur
Ruby1966 schreef:
Real Sranang, ray
(quote)
Real Sranang, ray
Die zijn verhuisd Roebie. Ga je nou nog steeds kijken?
Voor de roti zeker, en de pindasoep.
0
geplaatst: 7 december 2006, 23:17 uur
Conway Twitty schreef:
.
Maar opzich vind ik Perez zeer sympathiek, dat soort dingen moet hij alleen niet hardop roepen, dan weet je dat je gepakt word.
(quote)
.Maar opzich vind ik Perez zeer sympathiek, dat soort dingen moet hij alleen niet hardop roepen, dan weet je dat je gepakt word.
Gelukkig niet door de spelers. Helaas wel door die neanderthalers, maar dat noem ik geen Feyenoorders.
0
geplaatst: 7 december 2006, 23:39 uur
dynamo d schreef:
Maar ben al lang PSV-supporter. Koop daarom ook altijd televisies van Philips.
Ja en die moet je dan best vaak kopen..als je wilt blijven kijken tenminste Maar ben al lang PSV-supporter. Koop daarom ook altijd televisies van Philips.

0
fredpit
geplaatst: 7 december 2006, 23:51 uur
Voetbal is toch een sport voor mietjes die het prettig vinden elkaar in te zepen onder de douche.?
Maar als ik dan toch voor een club moet kiezen...
Feyenoord...die houden wel van een relletje.
Maar als ik dan toch voor een club moet kiezen...
Feyenoord...die houden wel van een relletje.
0
geplaatst: 14 december 2006, 21:35 uur
Tjaa daar staan dan alle Ajaxieden met hun grote mond van wij worden kampioen. Dikke neus dus. PSV staat alweer 8 punten voor, en zelfs AZ staat voor op Ajax.
Overigens verrast het me wel, het gemak waarmee PSV wedstrijden kan winnen (behalve die tegen Bordeaux dan) de ploeg weet dat het altijd wel een kansje krijgt en benut die dan ook onmiddelijk. En kan bovendien rekenen op een van de betere keepers op deze aardbol.
Dan rest mij alleen nog Rico en zijn maatjes in R'dam en omstreke te feliciteren met hun resultaat van gisteren.
Overigens verrast het me wel, het gemak waarmee PSV wedstrijden kan winnen (behalve die tegen Bordeaux dan) de ploeg weet dat het altijd wel een kansje krijgt en benut die dan ook onmiddelijk. En kan bovendien rekenen op een van de betere keepers op deze aardbol.
Dan rest mij alleen nog Rico en zijn maatjes in R'dam en omstreke te feliciteren met hun resultaat van gisteren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.