MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Jornaquin
Ja Rico, gefeliciteerd!

SEVILLA- AZ 1-2 !!!!!!

Over een uurtje loting UEFA Cup

De loting is live te volgen op uefa.com

2006/07 UEFA Champions League
First knockout round
Team named first at home in first leg
FC Porto (POR) v Chelsea FC (ENG)
Celtic FC (SCO) v AC Milan (ITA)
PSV Eindhoven (NED) v Arsenal FC (ENG)
LOSC Lille Métropole (FRA) v Manchester United FC (ENG)
AS Roma (ITA) v Olympique Lyonnais (FRA)
FC Barcelona v Liverpool FC (ENG)
Real Madrid CF (ESP) v FC Bayern München (GER)
FC Internazionale Milano (ITA) v Valencia CF (ESP)

Voila!

Zulte Waregem (Bel) - Newcastle United (Eng)
Braga (Por) - Parma (Ita)
Lens (Fra) - Panathinaikos (Gri)
Bayer Leverkusen (Dui) - Blackburn Rovers (Eng)
Hapoel Tel Aviv (Isr) - Glasgow Rangers (Sch)
Livorno (Ita) - Espanyol (Spa)
FEYENOORD (NED) - Tottenham Hotspur (Eng)
Fenerbahce (Tur) - AZ (NED)
Werder Bremen (Dui) - AJAX (NED)
Spartak Moskou (Rus) - Celta de Vigo (Spa)
CSKA Moskou (Rus) - Maccabi Haifa (Isr)
AEK Athene (Gri) - Paris St. Germain (Fra)
Benfica (Por) - Dinamo Boekarest (Roe)
Steaua Boekarest (Roe) - Sevilla (Spa)
Sjachtar Donetsk (Oek) - Nancy (Fra)
Bordeaux (Fra) - Osasuna (Spa).

Heenwedstrijden op 14 en 15 februari, returns op 22 februari

Zijn we weer helemaal bij.

Ajaks zeg maar dag met je handje AZ gaat door, voor Zuid wordt het lastig maar niet onoverkomelijk.

Uiteindelijk zal alleen AZ deze ronde overleven ben ik bang...

Het viel me op dat de Engelse ploegen allemaal hun poule hebben gewonnen, zowel in de Champions League als in de UEFA Cup.

Ik denk dat AZ wel door moet kunnen gaan, PSV en Feyenoord zullen het moeilijk krijgen tegen Engelse topploegen die in februari wel weer op volle toeren zullen draaien en Ajax vliegt er ook uit, ben ik bang.

AZ als enige nipt door. De rest helaas eruit.

Wat een verschrikkelijke lotingen zeg

Wel nee, het zijn allemaal topduels. Ik zie Feyenoord er liever uitvliegen tegen een mooie club als Tottenham, dan tegen een weinig aansprekende naam als Panathinaikos.

herman schreef:
Wel nee, het zijn allemaal topduels. Ik zie Feyenoord er liever uitvliegen tegen een mooie club als Tottenham, dan tegen een weinig aansprekende naam als Panathinaikos.

Ik zie PSV liever doorgaan tegen een slecht AC Milan dan dat ze er in de 2e ronde al uitliggen tegen Arsenal. Weliswaar mooie club maartoch.

In februari draait ook Milan wel weer op volle toeren hoor...

Ik ben eigenlijk allang blij dat ze niet tegen Lyon hoeven.

Jep Lyon en United. Maar ik denk het niet hoor Milan speelt erg zwak eigenlijk al vanaf het begin van het seizoen en ik zie zo ook niet zo 1, 2, 3 beter worden.

Iceman schreef:
(quote)

Ik zie PSV liever doorgaan tegen een slecht AC Milan dan dat ze er in de 2e ronde al uitliggen tegen Arsenal. Weliswaar mooie club maartoch.

ik geef psv wel een kans... ik bedoel: een kans héb je altijd!
gewoon met volle moed erin, en bikkelen, strijden voor wat PSV waard is.

Arsanaal wordt een makkie. Die Henry is echt een koekebakker, met alle respect voor de 'koekebakker' op deze site.

Klumpie schreef:
Arsanaal wordt een makkie. Die Henry is echt een koekebakker, met alle respect voor de 'koekebakker' op deze site.

Ik neem toch aan dat ik dit sarcastisch moet opvatten hè

Tuurlijk heeft PSV een kans want zo goed doet Arsenal het nu ook weer niet in de Premier League. Maar toch een fantastisch ploeg: Henry, Touré, Fabregas, Lehmann, Van Persie en Walcott. Alleen als PSV Fabregas het spel niet laat maken en Henry en Van Persie geen ruimte geeft dan moeten ze door kunnen gaan. En dan dacht ik aan Simons, Alex en Salcido die die 3 spelers wel kunnen stoppen.

Tegen de tijd dat die wedstrijden zijn, is Arsenal heus wel weer in vorm (en Henry lekker uitgerust na zijn blessure).

Maar het zou mooi zijn als je scenario uitkomt.

Alle ploegen gaan het zeker zwaar krijgen. Feyenoord heb ik weinig vertrouwen in, maar wel een mooi affiche. Ajax geef ik weinig kans, maar je weet nooit. PSV gaat ook zwaar worden, maar toch geef ik ze wel een kans. Als ze uit een goede pot neerzetten zie ik het niet heel somber in.
AZ heeft dan de meeste kans, maar ook dat wordt nog maar afwachten. Daar in Turkije is het altijd heel zwaar.
Toch vind ik het een mooie loting met mooie wedstrijden en ik zou het geweldig vinden als PSV weer de kwartfinale haalt.

CaliLove
Adelante Barça!!!!

Ze zouden zo allemaal door kunnen gaan en ze zouden zo allemaal eruit kunnen vliegen. Het worden allemaal spannende wedstrijden.

@ Klumpie: Henry een koekebakker? Ik denk dat ze dan bij psv wel allemaal koekebakkers in hun elftal zou willen hebben...

@ Iceman: Walcott in het rijtje plaatsen bij Henry, Farbregas, etc? Daar moet je nog even mee wachten. Of speel jij te vaak OSM dat je Walcott traint naar 100+? Dat geld niet voor in het echie...

Oh ja, AC Milan draait momenteel totaal niet, maar heeft toch de volgende ronde in de CL weten te halen en ze worden zeker sterker dit jaar.. Ik zou AC Milan niet onderschatten, kijk eens naar de spelers... Kaka, etc. AC Milan gaat zeker nog draaien.

Nicolage Rico schreef:
@ Klumpie: Henry een koekebakker? Ik denk dat ze dan bij psv wel allemaal koekebakkers in hun elftal zou willen hebben...

Bij Feyenoord zouden ze een Henry goed kunnen gebruiken, maar bij PSV PSV heeft Koné, Farfan en Kluivert iedere internationale topploeg likt zijn vingers daarbij af als ze zo'n aanval zouden hebben.

Nicolage Rico schreef:
@ Iceman: Walcott in het rijtje plaatsen bij Henry, Farbregas, etc? Daar moet je nog even mee wachten. Of speel jij te vaak OSM dat je Walcott traint naar 100+? Dat geld niet voor in het echie...

Misschien iets te voorbarig ja Ik speel het trouwens nooit. Maar wat ik wel eens zie van die jongen op tv is meestal wel aardig terwijl ie pas 17 ofzo is, wordt dus uiteraard nog wel een grote.

KV Mechelen
Roda JC
Inter Milaan
West Ham United
Celtic
Alemannia Aachen

Grote favoriet KVM! 'k Mis er zo goed als geen enkele match van.

West Ham, paar keer per jaar naar ginder.

mstb schreef:
KV Mechelen
Roda JC
Inter Milaan
West Ham United
Celtic
Alemannia Aachen

Grote favoriet KVM! 'k Mis er zo goed als geen enkele match van.

West Ham, paar keer per jaar naar ginder.
en Alemannia.. eindelijk in de Bundesliga !!

Klumpie schreef:
(quote)

Bij Feyenoord zouden ze een Henry goed kunnen gebruiken, maar bij PSV PSV heeft Koné, Farfan en Kluivert iedere internationale topploeg likt zijn vingers daarbij af als ze zo'n aanval zouden hebben.

Klumpie, je goede voornemen voor dit jaar was toch dat je minder dom zou lullen?

Henry is van een ander niveau dan Kluivert, Koné en Farfan. Henry speelt een paar niveautjes hoger. Henry is top, die spelers van psv zijn subtop / topspelers. Een groot verschil.

Henry behoort tot de 5 beste spelers van de wereld.
(mijn mening).

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Henry behoort tot de 5 beste spelers van de wereld.
(mijn mening).

Zou ik wel eens van jullie willen weten. Wie jullie de 3 beste spelers van de wereld vinden, of een team met op iedere plek de beste speler.

Kaka
Terry
Gattuso

Joop Gal
Henry Krüzen
Eric van de Luer

Vergeten voetballers

Een half jaar geleden ook al in zwang hier

Kan ik het toch weer niet laten om Florentin Constantinovici en Warry van Wattum even de revue te laten passeren

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.