Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2007, 22:38 uur
Kaka
Henry
Ronaldinho
Of
Buffon
Sergio Ramos Terry Cannavaro
C. Ronaldo Gerrard Pirlo Kaka
Totti Henry Ronaldinho
En ik bedoelde eigenlijk, op dít moment
Henry
Ronaldinho
Of

Buffon
Sergio Ramos Terry Cannavaro
C. Ronaldo Gerrard Pirlo Kaka
Totti Henry Ronaldinho
En ik bedoelde eigenlijk, op dít moment

0
geplaatst: 3 januari 2007, 14:03 uur
Ik deel je mening, Iceman. Al haalt Kaka die plaats net wel of net niet.
Iig:
Henry
Ronaldinho.
Iig:
Henry
Ronaldinho.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 15:11 uur
Hahaha ik lig helemaal onder tafel hier. Een leuk interview van Andy Houtkamp met Louis van Gaal.
http://www.xs4all.nl/~louis/vangaalhoutkamp.mp3
0
geplaatst: 3 januari 2007, 16:52 uur
Nederlands beste ja. Alleen nog niet zo goed als Henry, Ronaldinho, Villa, Torres, Eto'o. Zijn veel minder grillige spitsen als Van Persie. Al denk ik wel dat je Van Persie over 1,5 jaar wel in mijn team kunt zetten

0
geplaatst: 3 januari 2007, 17:42 uur
gemaster schreef:
Hahaha ik lig helemaal onder tafel hier. Een leuk interview van Andy Houtkamp met Louis van Gaal.
Toch jammer dat van Gaal niet wat anders is als het hierom gaat. Levert vaak wel leuke tv op maar ik heb Andy wel hoog zitten en vind het een goede commentator.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 17:46 uur
gemaster schreef:

0
geplaatst: 3 januari 2007, 19:15 uur
wat is die van gaal een zielig mannetje...
(het is wel erg grappig om te horen
)
(het is wel erg grappig om te horen
)
0
geplaatst: 7 januari 2007, 14:38 uur
ik weet dat ik niet mag adverteren (toch?)
maar ik zit op een ander forum met een dooie voetbal sectie (veelal engelse members) en dat wil ik weer wat actiever krijgen
degene die interesse heeft om een keer te kijken op dat forum stuur maar n bericht
peace
maar ik zit op een ander forum met een dooie voetbal sectie (veelal engelse members) en dat wil ik weer wat actiever krijgen
degene die interesse heeft om een keer te kijken op dat forum stuur maar n bericht
peace
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 21 januari 2007, 20:41 uur
Ben ik de enige hier die gelukkig is met het periodekampioenschap van Go Ahead Eagles???? 

0
geplaatst: 22 januari 2007, 12:24 uur
FatBottomedGirl schreef:
Ben ik de enige hier die gelukkig is met het periodekampioenschap van Go Ahead Eagles????

Ben bang van wel. Gefeliciteerd..

0
geplaatst: 22 januari 2007, 15:45 uur
Ik ben voor FC Utrecht, mijn club in het hart van het land, er is altijd iets moois aan de hand.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 januari 2007, 16:15 uur
levenvergeten schreef:
Ik ben voor FC Utrecht, mijn club in het hart van het land, er is altijd iets moois aan de hand.
En mijn favoriete club wint daarvan

0
geplaatst: 22 januari 2007, 16:16 uur
Het zijn trouwens mooie tijden voor mij als NAC supporter. Eerst winnen van Willem II en nu de vernedering van Feyenoord. Joepie!!
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 22 januari 2007, 16:19 uur
gemaster schreef:
Het zijn trouwens mooie tijden voor mij als NAC supporter. Eerst winnen van Willem II en nu de vernedering van Feyenoord. Joepie!!
Jaja dat was een wedstrijd om van te genieten

0
geplaatst: 22 januari 2007, 16:51 uur
Maartenn schreef:
(quote)

Jep, en ze hadden nog wel een reputatie dat ze het vaak goed deden tegen de grote boys uit Amsterdam.
Sowieso doen 'we/ze' het niet zo goed dit seizoen, twaalfde plek
. Maar gelukkig wint Utreg' nog wel van Feyenoord, dat is nog iets.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 16:59 uur
Maartenn schreef:
(quote)

Feyenoord heeft het slowmotion-voetbal uitgevonden... Van zo'n middelmatige club met 4-1 verliezen...

Ook al is NAC maar 4 x voor het doel geweest (2 frommeldoelpunten) en heeft Feyenoord meer kansen gehad. NAC was ook niet goed, maar heeft uiteindelijk wel verdiend gewonnen, natuurlijk.
0
geplaatst: 22 januari 2007, 22:03 uur
Ach Nicolage..als we dan toch een keer van NAC verliezen...dan maar in dit seizoen.
Bij de thuiswedstrijd zat ik in een vak met nogal wat NAC supporters.Heb toen enorm genoten van het feit dat toen juist Pierre de winnende maakte
Maar allez..das lang geleden he
Bij de thuiswedstrijd zat ik in een vak met nogal wat NAC supporters.Heb toen enorm genoten van het feit dat toen juist Pierre de winnende maakte

0
geplaatst: 23 januari 2007, 09:27 uur
VanDeGriend schreef:
Ach Nicolage..als we dan toch een keer van NAC verliezen...dan maar in dit seizoen.

Thuis wint Feyenoord zijn wedstrijden door de fanatieke aanhang en een vleugje geluk. Als dat wegvalt, blijft er weinig over.
Nac was ook totaal niet goed, begon eigenlijk net zo zwak als Feyenoord... Maar Nac had gewoon meer geluk. Maar bij Feyenoord heb ik misschien maar 1 fatsoenlijke aanval gezien.
Toch zeer triest dat nac een oudvoetballer zo uitfluit, ook al is hij met ruzie weggegaan. Pi-Air heeft zoveel betekend voor NAC.. Stelletje zielige mensen.

0
geplaatst: 23 januari 2007, 12:11 uur
Nicolage Rico schreef:
Nac was ook totaal niet goed, begon eigenlijk net zo
zwak als Feyenoord... Maar Nac had gewoon meer geluk.
Nac was ook totaal niet goed, begon eigenlijk net zo
zwak als Feyenoord... Maar Nac had gewoon meer geluk.
Geluk dwing je af. Je kan zeggen dat de eerste 2 goals gelukkig waren, maar je kan ook zeggen dat het slecht verdedigen was van Feyenoord waar NAC optimaal van profiteerde.
Toch zeer triest dat nac een oudvoetballer zo uitfluit, ook al is hij met ruzie weggegaan. Pi-Air heeft zoveel betekend voor NAC.. Stelletje zielige mensen.

Ik zou hem ook niet uitfluiten. Feit is wel dat Pierre voor mij als mens al een tijdje heeft afgedaan.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 12:41 uur
gemaster schreef:
Geluk dwing je af. Je kan zeggen dat de eerste 2 goals gelukkig waren, maar je kan ook zeggen dat het slecht verdedigen was van Feyenoord waar NAC optimaal van profiteerde.
Ik zou hem ook niet uitfluiten. Feit is wel dat Pierre voor mij als mens al een tijdje heeft afgedaan.
(quote)
(quote)
Natuurlijk dwing je geluk af.. Maar Feyenoord zit momenteel toch in de hoek waar de klappen vallen. Feyenoord heeft heel slecht verdedigt in deze wedstrijd, maar wat betreft het 2e doelpunt kon de verdediging weinig aan doen. Een bal die geblockt wordt en toevallig voor de voeten van Nac komt.
Pi-Air maakt overal ruzie, dus ik vind zijn persoontje ook erg dubieus. Jij zou hem niet uitfluiten, maar de andere NAC-supporters wel allemaal.

0
geplaatst: 5 februari 2007, 12:36 uur
Hey ouwe neus. Had jij iets anders verwacht?
Jammer dat ze met zo'n frommelgoal voorkomen. Dat is geen doelpunt, zou ten Cate hebben gezegd. Ik heb 'm er nu niet over gehoord, trouwens......
Feyenoord voetbalde nog aardig mee. Ze begonnen goed. Maar dan worden ze in een kwartier weggespeeld. Onprofessioneel dus. Daarna speelden ze weer redelijk. Maar wat koop je daarvoor? Jammer dat die schildpad niet de 3-2 maakte, dan was het nog spannend geworden.
Maareh.. psv wordt gewoon kampioen, hoor.
Jammer dat ze met zo'n frommelgoal voorkomen. Dat is geen doelpunt, zou ten Cate hebben gezegd. Ik heb 'm er nu niet over gehoord, trouwens......
Feyenoord voetbalde nog aardig mee. Ze begonnen goed. Maar dan worden ze in een kwartier weggespeeld. Onprofessioneel dus. Daarna speelden ze weer redelijk. Maar wat koop je daarvoor? Jammer dat die schildpad niet de 3-2 maakte, dan was het nog spannend geworden.
Maareh.. psv wordt gewoon kampioen, hoor.

0
geplaatst: 6 februari 2007, 21:56 uur
Ik denk dat ik mijn voetschoenen weer aan ga trekken, nu Sprockel is opgeroepen voel ik me ineens kanshebber voor een oranje selectie. 

0
geplaatst: 7 februari 2007, 09:56 uur
Klumpie schreef:
Ik denk dat ik mijn voetschoenen weer aan ga trekken, nu Sprockel is opgeroepen voel ik me ineens kanshebber voor een oranje selectie.

Die jongen heeft inmiddels toch wel bewezen dat ie absoluut niet kan verdedigen
. Had hij Luirink niet kunnen nemen?
0
geplaatst: 7 februari 2007, 10:44 uur
Kos schreef:
Zo slecht is hij nou ook weer niet.
Zo slecht is hij nou ook weer niet.
Zo goed is hij nou ook weer niet.
Luijrink
Dingsdag
Zomer
Vlaar
Allemaal jonge verdedigers die het goed doen bij hun club en beter zijn dan Sprockel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.