MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Mijn club is AC Fiorentina uit Florence. In Nederland supporter ik Ajax zo nu en dan.

Uuuhh, Rico?

Gaat niet zo goed he, met je kluppie.

De plee offs moeten nog gespeeld worden Rayman.

Ben jij Rico?

Ik ben Rico aan het pesten joh. Laat me toch.

Ik ben de broer van Rico.

Joy4ever schreef:
Ik ben de broer van Rico.

Hey broer!

Die Rayman durft geen club te kiezen, zodat hij nooit gepest kan worden...

Ik heb ingecalculeerd dat Feyenoord 10 nederlagen lijdt, dit seizoen. Ze liggen aardig op schema.

Dus het gaat niet slechter dan ik had gedacht.

Rayman is voor vv Zwanenburg, de plaatselijke trots. Wereldclub.

Joy4ever schreef:
Rayman is voor vv Zwanenburg, de plaatselijke trots. Wereldclub.

Hoeveelste staan ze?

NAS bestaat niet meer vrinden. Dat is een fusie met SV Halfweg aangegaan. Had je kunnen weten.

rayman schreef:
NAS bestaat niet meer vrinden. Dat is een fusie met SV Halfweg aangegaan. Had je kunnen weten.

Wie heeft het over NAS? Een fusie met Halfweg? En er waren geen doden gevallen?

Mooi resultaat van AZ vandaag, al hadden ze die 1-3 voorsprong niet weg moeten geven. Ajax...ach laten we het daar maar niet over hebben. Staan weer mooi met beide pootjes op de grond nu.

Klumpie schreef:
Mooi resultaat van AZ vandaag, al hadden ze die 1-3 voorsprong niet weg moeten geven. Ajax...ach laten we het daar maar niet over hebben. Staan weer mooi met beide pootjes op de grond nu.

Heb me in tijden niet meer zo zitten te ergeren bij AZ. Wat een gatenkaas, vooral bij spelhervattingen. Jammer dat Ajax nog gespaard werd . Die Stekelenburg mag ook wel eens vervangen worden. Bij elke corner zat hij mis.

Status Seeker schreef:
Die Stekelenburg mag ook wel eens vervangen worden. Bij elke corner zat hij mis.

Laat die Stekelenburg daar maar lekker staan.

Ze moeten die Stekelenburg een contract voor het leven aanbieden. Net als de rest van die kneuzen die op het veld stonden. Jaap Stam, hahahaha!! Daar gaan onze UEFA punten.

De verdediging van ajax maakte fouten tegen Excelsior. Vind je het gek als Johnny en Anita in de verdediging spelen!?

Nicolage Rico schreef:
De verdediging van ajax maakte fouten tegen Excelsior. Vind je het gek als Johnny en Anita in de verdediging spelen!?

Nicolage Rico schreef:

Gelukkig deed de SV Zwanenburg het een stuk beter.

Joy4ever schreef:
Gelukkig deed de SV Zwanenburg het een stuk beter.
Je houdt het goed bij.

Anderlecht!

dollie
musicboy schreef:
Anderlecht!

PSV 1-0!!!

Perfecte uitslag. Gomes houdt PSV wel op de been in de return. Het voetbal is niet om aan te zien maar alles wat telt is het resultaat.

Niet om aan te zien?? Ik heb me prima vermaakt gisteren.
Tussen niet om aan te zien en goed voetbal zit een groot gat. Goed voetbal hoeft niet per definitie spektakel te betekenen.

Idd, dit was een prima wedstrijd van PSV. Slechts 2 halve kansjes weggeven tegen een topteam als Arsenal is een topprestatie. Dat PSV geen kansen creëerde is niet raar als je Farfan en Afellay mist. Hoewel Afellay te vervangen is, is Tardelli natuurlijk geen waardige opvolger van Farfan. Daarbij kun je tegen Lehmann rustig van afstand schieten. Feyenoord heeft dat in 2002 bewezen, PSV gisteren weer.

Felicitaties aan alle PSV'ers. Prachtig mooi uitgespeelde wedstrijd.

Goaltje maken in Londen moet er inzitten. Zaak is alleen om er niet meer dan 2 tegen te krijgen. Wordt nog lastig genoeg. Maar als die Henry er dan net zo ongeinteresseerd bijloopt als gister geef ik PSV een goede kans

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.