Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2007, 18:54 uur
Mijn club is AC Fiorentina uit Florence. In Nederland supporter ik Ajax zo nu en dan.
0
geplaatst: 13 februari 2007, 10:41 uur
Ben jij Rico?
Ik ben Rico aan het pesten joh. Laat me toch.
Ik ben Rico aan het pesten joh. Laat me toch.

0
geplaatst: 13 februari 2007, 11:05 uur
Joy4ever schreef:
Ik ben de broer van Rico.
Ik ben de broer van Rico.
Hey broer!

Die Rayman durft geen club te kiezen, zodat hij nooit gepest kan worden...
Ik heb ingecalculeerd dat Feyenoord 10 nederlagen lijdt, dit seizoen. Ze liggen aardig op schema.

Dus het gaat niet slechter dan ik had gedacht.

0
geplaatst: 13 februari 2007, 11:06 uur
Rayman is voor vv Zwanenburg, de plaatselijke trots. Wereldclub.
0
geplaatst: 13 februari 2007, 11:10 uur
Joy4ever schreef:
Hoeveelste staan ze?
0
geplaatst: 13 februari 2007, 11:15 uur
NAS bestaat niet meer vrinden. Dat is een fusie met SV Halfweg aangegaan. Had je kunnen weten. 

0
geplaatst: 13 februari 2007, 11:17 uur
rayman schreef:
NAS bestaat niet meer vrinden. Dat is een fusie met SV Halfweg aangegaan. Had je kunnen weten.

Wie heeft het over NAS? Een fusie met Halfweg? En er waren geen doden gevallen?
0
geplaatst: 14 februari 2007, 22:36 uur
Mooi resultaat van AZ vandaag, al hadden ze die 1-3 voorsprong niet weg moeten geven. Ajax...ach laten we het daar maar niet over hebben. Staan weer mooi met beide pootjes op de grond nu.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 23:05 uur
Klumpie schreef:
Mooi resultaat van AZ vandaag, al hadden ze die 1-3 voorsprong niet weg moeten geven. Ajax...ach laten we het daar maar niet over hebben. Staan weer mooi met beide pootjes op de grond nu.
Heb me in tijden niet meer zo zitten te ergeren bij AZ. Wat een gatenkaas, vooral bij spelhervattingen. Jammer dat Ajax nog gespaard werd
. Die Stekelenburg mag ook wel eens vervangen worden. Bij elke corner zat hij mis.
0
geplaatst: 14 februari 2007, 23:11 uur
Status Seeker schreef:
Die Stekelenburg mag ook wel eens vervangen worden. Bij elke corner zat hij mis.
Die Stekelenburg mag ook wel eens vervangen worden. Bij elke corner zat hij mis.
Laat die Stekelenburg daar maar lekker staan.

0
geplaatst: 15 februari 2007, 13:19 uur
Ze moeten die Stekelenburg een contract voor het leven aanbieden. Net als de rest van die kneuzen die op het veld stonden. Jaap Stam, hahahaha!! Daar gaan onze UEFA punten.
0
geplaatst: 19 februari 2007, 12:07 uur
De verdediging van ajax maakte fouten tegen Excelsior. Vind je het gek als Johnny en Anita in de verdediging spelen!?
0
geplaatst: 19 februari 2007, 12:09 uur
Nicolage Rico schreef:
De verdediging van ajax maakte fouten tegen Excelsior. Vind je het gek als Johnny en Anita in de verdediging spelen!?

0
geplaatst: 19 februari 2007, 12:18 uur
Nicolage Rico schreef:

0
geplaatst: 19 februari 2007, 12:38 uur
Joy4ever schreef:
Gelukkig deed de SV Zwanenburg het een stuk beter.
Gelukkig deed de SV Zwanenburg het een stuk beter.
Je houdt het goed bij.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 08:55 uur
Perfecte uitslag. Gomes houdt PSV wel op de been in de return. Het voetbal is niet om aan te zien maar alles wat telt is het resultaat.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 10:41 uur
Niet om aan te zien?? Ik heb me prima vermaakt gisteren.
Tussen niet om aan te zien en goed voetbal zit een groot gat. Goed voetbal hoeft niet per definitie spektakel te betekenen.
Tussen niet om aan te zien en goed voetbal zit een groot gat. Goed voetbal hoeft niet per definitie spektakel te betekenen.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 10:48 uur
Idd, dit was een prima wedstrijd van PSV. Slechts 2 halve kansjes weggeven tegen een topteam als Arsenal is een topprestatie. Dat PSV geen kansen creëerde is niet raar als je Farfan en Afellay mist. Hoewel Afellay te vervangen is, is Tardelli natuurlijk geen waardige opvolger van Farfan. Daarbij kun je tegen Lehmann rustig van afstand schieten. Feyenoord heeft dat in 2002 bewezen, PSV gisteren weer.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 11:14 uur
Felicitaties aan alle PSV'ers. Prachtig mooi uitgespeelde wedstrijd.
0
geplaatst: 21 februari 2007, 11:22 uur
Goaltje maken in Londen moet er inzitten. Zaak is alleen om er niet meer dan 2 tegen te krijgen. Wordt nog lastig genoeg. Maar als die Henry er dan net zo ongeinteresseerd bijloopt als gister geef ik PSV een goede kans 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.