MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Psv moet vol voor het doelpunt gaan in Londen. Arsenal heeft uiteraard de klasse om er 3 te maken, maar het was heel belangrijk dat Arsenal niet gescoord heeft.

Daar hebben we hem ook weer

Het is lastig wat ze moeten doen. Enerzijds is het natuurlijk aan te raden om vol voor een doelpunt te gaan, maar aan de andere kant kan je dan ook in het mes lopen. Ik denk dat ze gewoon net zo moeten spelen als ze gisteren deden. Geconcentreerd en gegroepeerd verdedigen en hopen op de snelheid van Kone en Farfan(als die mee kan doen dan). Hoe langer het dan 0-0 blijft, hoe meer ruimte PSV gaat krijgen in de aanval.

Joy4ever schreef:
Daar hebben we hem ook weer

Ja, die Jasper blijft bezig.

Nou, ik herinner me nog de uitwedstrijd tegen ik meen Villareal vorig seizoen. Arsenal speelde toen extreem negatief, maar maakte het thuis wel af. Maar goed, PSV heeft het goed gedaan, ik hoop dat het ze de uitwedstrijd goed doorkomen.

En gisteravond, tjongejonge. Wat moet PSV toch zonder Gomes? Wat een wereldkeeper is dat. Vooral die laatste redding op dat schot van Cesc Fabregas. Prachtig!

Ik vind Henk Timmer beter

Joy4ever schreef:
Ik vind Henk Timmer beter
Is dat serieus?

Niek schreef:
(quote)
Is dat serieus?

Nee. Was een geintje.

Ik vind Buffon overigens wel beter dan Gomes. Das geen geintje.

Nee, maar daar noem je ook iemand...

Ik vind v/d Sar ook beter. Allrounder.

Maar Gomez is nog jong he. Ik vind Cech trouwens ook nog beter.

Ja, maar ik weet niet of Gomex op die andere aspecten veel beter gaat scoren. Hij is een geweldige keeper, dat zeker. Hij pakt de gekste ballen. Hij is een beer.

Ik vind Gomes de beste, Gomes 'de octopus' pakt alles. Nu maar hopen dat ie geen blunder maakt in Londen.

Wat me gister weer opviel is dat Gomez ontzettend lange armen heeft. Hij ziet er echt uit als een oerang oetang(of hoe je een aap zoals Koning Lowietje uit Jungle Book ook noemt).

Mij viel op dat niet alleen Alex een beest is. Die Da Costa is ook geen weggooier. IJzersterk verdedigd. Alleen Culina en Tardelli vielen wat mij betreft door de mand.

Harco
Alex is een van de beste verdedigers van de wereld.

Op Cannavaro na dan.

Nicolage Rico schreef:
Ik vind v/d Sar ook beter. Allrounder.

Ja, Da Costa mag inderdaad niet onvermeld blijven. Daar gaat PSV nog veel plezier aan beleven.

Joy4ever schreef:
(quote)

Ik ben het wel met Nicolage Rico eens eigenlijk.

Joy4ever schreef:
Op Cannavaro na dan.

Die viel gisteren wel even door de mand. Ik heb hem niet zo gevolgd bij Real, maar zit ie daar wel op zijn plek?

Reijersen schreef:
(quote)

Ik ben het wel met Nicolage Rico eens eigenlijk.

Heb je iets van Rico nodig?

herman schreef:
(quote)

Die viel gisteren wel even door de mand. Ik heb hem niet zo gevolgd bij Real, maar zit ie daar wel op zijn plek?

Hij had nooit bij Juventus weg moeten gaan.

Joy4ever schreef:
(quote)

Hij had nooit bij Juventus weg moeten gaan.

Juventus is toch een kleurloze club...

Joy4ever schreef:
(quote)

Heb je iets van Rico nodig?

Neen.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Juventus is toch een kleurloze club...

Leuk gevonden Rico. Zwart / wit tenue = kleurloos. Erg grappig

Reijersen schreef:
(quote)

Neen.

Spreek dan voor jezelf..

Joy4ever schreef:
(quote)

Spreek dan voor jezelf..

Oke. Ik vind Edwin van der Sar. Doelman van Man United en onze eigen Oranje Leeuwen een betere keeper als de PSV'er Gomes.

Tevreden?

Reijersen schreef:
(quote)

Oke. Ik vind Edwin van der Sar. Doelman van Man United en onze eigen Oranje Leeuwen een betere keeper als de PSV'er Gomes.

Tevreden?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:35 uur

geplaatst: vandaag om 00:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.