Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 21 februari 2007, 16:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Juventus is toch een kleurloze club...
(quote)
Juventus is toch een kleurloze club...
Hahaha.
0
geplaatst: 22 februari 2007, 20:56 uur
Inderdaad, na de eerste helft gaf ik er geen stuiver meer voor. Maar ik heb weer een goede avond

0
geplaatst: 22 februari 2007, 21:05 uur
0
Pink Queen
geplaatst: 22 februari 2007, 23:41 uur
Ajax 
Ik ben werkelijk trots als een pauw op m'n club. In de tweede helft hebben we Werder Bremen werkelijk van de mat geveegd, helaas was hun keeper in uitzonderlijk goeden doen. Als we in Duitsland een fatsoenlijke verdediging hadden kunnen opstellen, hadden we een goede kans gemaakt. Vandaag is de bal ook 3 keer van de lijn gehaald. Helaas.. als-dan telt niet.
Zoals Henk ten Cate zei na de wedstrijd: "als hadden komt is hebben vaak te laat". En zo is het.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 08:50 uur
Pink Queen schreef:
Ajax 
Ik ben werkelijk trots als een pauw op m'n club. In de tweede helft hebben we Werder Bremen werkelijk van de mat geveegd, helaas was hun keeper in uitzonderlijk goeden doen. Als we in Duitsland een fatsoenlijke verdediging hadden kunnen opstellen, hadden we een goede kans gemaakt. Vandaag is de bal ook 3 keer van de lijn gehaald. Helaas.. als-dan telt niet.
Zoals Henk ten Cate zei na de wedstrijd: "als hadden komt is hebben vaak te laat". En zo is het.
Ajax 
Ik was zowaar een keer voor Ajax
. Petje af voor Babel trouwens. Wat speelde AZ in de eerste helft trouwens dramatisch. Zo'n laag tempo en dan nog de bal in de voet van de tegenstander spelen
. Ik hoop trouwens dat Van Gaal eindelijk eens in gaat zien dat Arveladze, Dembele en Koevermans niet in één team passen, dat Jenner standaard op rechts moet en
De Zeeuw
als aanjager gebruikt moet worden op de plek van Molhoek i.p.v. hangend op rechts.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 09:03 uur
Ajax speelde vrij goed. Een erg sterk begin, maar dat tegendoelpunt; zo klungelig. Zonder dat tegendoelpunt had je gewoon een verlenging. Die had er nooit in mogen gaan. Scoor je zo vroeg, krijg je er meteen zelf ook een om de oren. Dan is het jammer. maar weet je dat je er 4 moet maken en dat had nooit gekund.
Anders was het echt een droomweek geweest voor het Nederlandse voetbal.
Anders was het echt een droomweek geweest voor het Nederlandse voetbal.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 09:54 uur
Kezman vernielt schilderijen in tunnel
22 februari 2007, 23:30
Door: Robert Kuijpers
In de spelerstunnel van het DSB-Stadion heeft oud-PSV'er Mateja Kezman na afloop van het door zijn Fenerbahçe 2-2 gelijkgespeelde duel met AZ een tweetal schilderijen vernield. De Serviër deed dit omdat hij woedend was vanwege de uitschakeling.
Zijn Turkse werkgever stond bij rust met 0-2 voor, maar gaf het in de slotfase uit handen toen Barry Opdam de 2-2 binnenkopte. Op de weg naar de kleedkamer sloeg hij een schilderij van een juichende Johnny Bosman en een andere foto aan gruzelementen.
22 februari 2007, 23:30
Door: Robert Kuijpers
In de spelerstunnel van het DSB-Stadion heeft oud-PSV'er Mateja Kezman na afloop van het door zijn Fenerbahçe 2-2 gelijkgespeelde duel met AZ een tweetal schilderijen vernield. De Serviër deed dit omdat hij woedend was vanwege de uitschakeling.
Zijn Turkse werkgever stond bij rust met 0-2 voor, maar gaf het in de slotfase uit handen toen Barry Opdam de 2-2 binnenkopte. Op de weg naar de kleedkamer sloeg hij een schilderij van een juichende Johnny Bosman en een andere foto aan gruzelementen.

0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:05 uur
Haha! Mooi hoor, na die snelle 1-0 van Leonardo gingen ze er eens goed voor zitten in de Arena. Boem! 1-1. Einde wedstrijd. Ik heb genoten! AZ was weer top. Martens is een geweldenaar.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:16 uur
0-5.
Heerlijk dat 020 is uitgeschakeld. En dan nog hopen dat ze er 5 in kunnen prikken. Werder had ook zo de 2-2 kunnen maken. Werder staat er als het moet, ajax niet. Dat is het verschil.
Mooi dat AZ door is.
Die kunnen nog ver komen.
Heerlijk dat 020 is uitgeschakeld. En dan nog hopen dat ze er 5 in kunnen prikken. Werder had ook zo de 2-2 kunnen maken. Werder staat er als het moet, ajax niet. Dat is het verschil.
Mooi dat AZ door is.
Die kunnen nog ver komen.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:39 uur
Nouja, Ajax ging er tenminste nog voor, ze kunnen met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:41 uur
Ja, wat moet je anders? Leuk geprobeerd, dat geef ik toe. Maar de 1-1 was wel de nekslag. Als Werder echt in de problemen was gekomen, hadden ze er nog wel een tandje bijgezet. Werder is gewoon terecht door over 2 wedstrijden gezien.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:45 uur
Ach ja de ajacieden moeten toch ergens hun voldoening uithalen. Ik ben blij dat ze nog wat punten hebben gepakt voor de Uefa-ranking, zeker nu de ploegen van Roemenië en Rusland er allemaal uitliggen. Maar het voetbal dat Ajax liet zien is nog geen stuiver waard.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 10:51 uur
Ach ja, dat wordt vanzelf wel weer beter. Ik zie een Huntelaar die op de weg terug is. Dat doet me wel deugd.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 14:18 uur
Mij ook. Ik vind dat een topspits die een beetje wordt kapot gemaakt door Ten Cate. Ajax moet gewoon weer met Babel aan de linkerkant gaan spelen. Rechtsbuiten moet De Mul zijn en Leonardo mag lekker op de bank zitten.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 15:05 uur
gemaster schreef:
Mij ook. Ik vind dat een topspits die een beetje wordt kapot gemaakt door Ten Cate. Ajax moet gewoon weer met Babel aan de linkerkant gaan spelen. Rechtsbuiten moet De Mul zijn en Leonardo mag lekker op de bank zitten.
Ik vind Leonardo toch wel een tikkie beter dan de Mul. Vooral gisteren op het laatst speelde de Mul erg slecht / onnauwkeurig.
Dus laat de Mul maar spelen, inderdaad.

0
geplaatst: 23 februari 2007, 15:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik vind Leonardo toch wel een tikkie beter dan de Mul. Vooral gisteren op het laatst speelde de Mul erg slecht / onnauwkeurig.
(quote)

Klopt ja. 020 wint ook dit seizoen niks. Volgend seizoen worden ze volgens Ten Cate kampioen.

0
geplaatst: 23 februari 2007, 15:56 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar dat roepen ze toch elk jaar?
Beetje in het verlengde van het bordje "morgen gratis bier" in een kroegMaar dat roepen ze toch elk jaar?
0
geplaatst: 23 februari 2007, 16:21 uur
Zoals al vaker gezegd, Ajax is op z'n best in de zomerstop.
0
geplaatst: 23 februari 2007, 16:56 uur
Dat zou ook heel raar zijn. Maar goed, ajax staat bekend om zijn arrogantie. Laat ze maar lekker roepen dat ze de beste zijn. Zolang ze het niet zijn, vind ik het best. 

0
geplaatst: 23 februari 2007, 17:38 uur
Pink Queen schreef:
Ajax 
Ajax 
Als mijn tante kloten had gehad, dan was het mijn oom geweest

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.