MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Harco
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Juventus is toch een kleurloze club...

Hahaha.

Mooie comeback van AZ.

herman schreef:
Mooie comeback van AZ.

Inderdaad, na de eerste helft gaf ik er geen stuiver meer voor. Maar ik heb weer een goede avond

even een KO:

Ajax- AZ

0-1

Ajax begint anders wel een stuk beter dan AZ...

herman schreef:
Ajax begint anders wel een stuk beter dan AZ...

Niet verwacht.

Ajax- AZ

0-2

Ajax-AZ
0-3

Pink Queen
Ajax

Ik ben werkelijk trots als een pauw op m'n club. In de tweede helft hebben we Werder Bremen werkelijk van de mat geveegd, helaas was hun keeper in uitzonderlijk goeden doen. Als we in Duitsland een fatsoenlijke verdediging hadden kunnen opstellen, hadden we een goede kans gemaakt. Vandaag is de bal ook 3 keer van de lijn gehaald. Helaas.. als-dan telt niet.
Zoals Henk ten Cate zei na de wedstrijd: "als hadden komt is hebben vaak te laat". En zo is het.

Pink Queen schreef:
Ajax

Ik ben werkelijk trots als een pauw op m'n club. In de tweede helft hebben we Werder Bremen werkelijk van de mat geveegd, helaas was hun keeper in uitzonderlijk goeden doen. Als we in Duitsland een fatsoenlijke verdediging hadden kunnen opstellen, hadden we een goede kans gemaakt. Vandaag is de bal ook 3 keer van de lijn gehaald. Helaas.. als-dan telt niet.
Zoals Henk ten Cate zei na de wedstrijd: "als hadden komt is hebben vaak te laat". En zo is het.

Ik was zowaar een keer voor Ajax . Petje af voor Babel trouwens.

Wat speelde AZ in de eerste helft trouwens dramatisch. Zo'n laag tempo en dan nog de bal in de voet van de tegenstander spelen . Ik hoop trouwens dat Van Gaal eindelijk eens in gaat zien dat Arveladze, Dembele en Koevermans niet in één team passen, dat Jenner standaard op rechts moet en De Zeeuw als aanjager gebruikt moet worden op de plek van Molhoek i.p.v. hangend op rechts.

Ajax speelde vrij goed. Een erg sterk begin, maar dat tegendoelpunt; zo klungelig. Zonder dat tegendoelpunt had je gewoon een verlenging. Die had er nooit in mogen gaan. Scoor je zo vroeg, krijg je er meteen zelf ook een om de oren. Dan is het jammer. maar weet je dat je er 4 moet maken en dat had nooit gekund.

Anders was het echt een droomweek geweest voor het Nederlandse voetbal.

Wat is je favoriete voetbalclub

Geen één.

Kezman vernielt schilderijen in tunnel
22 februari 2007, 23:30
Door: Robert Kuijpers
In de spelerstunnel van het DSB-Stadion heeft oud-PSV'er Mateja Kezman na afloop van het door zijn Fenerbahçe 2-2 gelijkgespeelde duel met AZ een tweetal schilderijen vernield. De Serviër deed dit omdat hij woedend was vanwege de uitschakeling.
Zijn Turkse werkgever stond bij rust met 0-2 voor, maar gaf het in de slotfase uit handen toen Barry Opdam de 2-2 binnenkopte. Op de weg naar de kleedkamer sloeg hij een schilderij van een juichende Johnny Bosman en een andere foto aan gruzelementen.

Haha! Mooi hoor, na die snelle 1-0 van Leonardo gingen ze er eens goed voor zitten in de Arena. Boem! 1-1. Einde wedstrijd. Ik heb genoten! AZ was weer top. Martens is een geweldenaar.

0-5.

Heerlijk dat 020 is uitgeschakeld. En dan nog hopen dat ze er 5 in kunnen prikken. Werder had ook zo de 2-2 kunnen maken. Werder staat er als het moet, ajax niet. Dat is het verschil.

Mooi dat AZ door is. Die kunnen nog ver komen.

Nouja, Ajax ging er tenminste nog voor, ze kunnen met opgeheven hoofd het toernooi verlaten.

Ja, wat moet je anders? Leuk geprobeerd, dat geef ik toe. Maar de 1-1 was wel de nekslag. Als Werder echt in de problemen was gekomen, hadden ze er nog wel een tandje bijgezet. Werder is gewoon terecht door over 2 wedstrijden gezien.

Ach ja de ajacieden moeten toch ergens hun voldoening uithalen. Ik ben blij dat ze nog wat punten hebben gepakt voor de Uefa-ranking, zeker nu de ploegen van Roemenië en Rusland er allemaal uitliggen. Maar het voetbal dat Ajax liet zien is nog geen stuiver waard.

Ach ja, dat wordt vanzelf wel weer beter. Ik zie een Huntelaar die op de weg terug is. Dat doet me wel deugd.

Mij ook. Ik vind dat een topspits die een beetje wordt kapot gemaakt door Ten Cate. Ajax moet gewoon weer met Babel aan de linkerkant gaan spelen. Rechtsbuiten moet De Mul zijn en Leonardo mag lekker op de bank zitten.

gemaster schreef:
Mij ook. Ik vind dat een topspits die een beetje wordt kapot gemaakt door Ten Cate. Ajax moet gewoon weer met Babel aan de linkerkant gaan spelen. Rechtsbuiten moet De Mul zijn en Leonardo mag lekker op de bank zitten.

Ik vind Leonardo toch wel een tikkie beter dan de Mul. Vooral gisteren op het laatst speelde de Mul erg slecht / onnauwkeurig.

Dus laat de Mul maar spelen, inderdaad.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik vind Leonardo toch wel een tikkie beter dan de Mul. Vooral gisteren op het laatst speelde de Mul erg slecht / onnauwkeurig.

Dus laat de Mul maar spelen, inderdaad.

Klopt ja. 020 wint ook dit seizoen niks. Volgend seizoen worden ze volgens Ten Cate kampioen.

Maar dat roepen ze toch elk jaar?

Nicolage Rico schreef:
Maar dat roepen ze toch elk jaar?
Beetje in het verlengde van het bordje "morgen gratis bier" in een kroeg

Zoals al vaker gezegd, Ajax is op z'n best in de zomerstop.

Feyenoord ook, dan verliezen ze tenminste niet.

Ze roepen in ieder geval niet dat ze kampioen gaan worden.

Dat zou ook heel raar zijn. Maar goed, ajax staat bekend om zijn arrogantie. Laat ze maar lekker roepen dat ze de beste zijn. Zolang ze het niet zijn, vind ik het best.

Pink Queen schreef:
Ajax

Als mijn tante kloten had gehad, dan was het mijn oom geweest

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:11 uur

geplaatst: vandaag om 02:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.