MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Maar dat waren de eerste 5 europacups. Voetbal van toen is ook niet meer te vergelijken met nu. Het is ook niet raar dat het slechter gaat met Barcelona, dat is juist wat ik zeg. Maar ze zijn niet op hun retour..

Barcelona blijft een van de beste ploegen van Europa, maar ze missen nu net dat beetje extra dat ze buitencategorie maakt. De frisheid is er vanaf en ik zie dat niet zo snel terugkomen...

Met spelers als Ronaldinho, Messi, Deco en Eto'o kan je altijd fris voetbal spelen. Ze presteren wat minder. Eto'o is ook lang geblesseerd geweest. Nog even en ze spelen weer buitenaards voetbal.

Jammer is het wel. Liverpool heeft best mn symphatie ondanks hun soms betonvoetbal, maar voor de echte kunstwerkjes moet je toch bij Barca zijn. Gewoon ook de spelopvatting....helemaal prima

AZ gaat lekker

Goeiendag, die krijgen een pak slaag..... Newcastle toch iets te hoog gegrepen? AZ is in NL top, maar in Europa nog lang niet, natuurlijk. Al zie ik ze thuis wel winnen, dus 1 of 2 doelpuntjes kunnen nog genoeg zijn..

Nou die ene hebben ze alvast.Mooie goal

Ik hoop dat ze het na rust beter doen en het dan thuis goed kunnen maken... Maar het zal wel een onmogelijk karwei worden. Jammer dat ze zo slap spelen.

Ze bakken er helemaal niks van idd. Ik kijk wel uit naar de persconferentie met Louis

Gelukkig biedt het schaatsen nog een beetje troost. Als het 4-1 blijft, geef ik AZ trouwens nog wel kans (20% ofzo).

Wat spelen Koevermans en Boukhari (sowieso een matige voetballer) zwak, zeg!

Wat een onzin dat er ook een Nederlandse speaker zit...

VanDeGriend schreef:
Nou die ene hebben ze alvast.Mooie goal

De 2e ook. Kan je zien dat je eerst vernedert wordt en nu nog een redelijk goede kans hebt, terwijl je zeer zwak speelt. Uitdoelpunten zijn gewoon erg belangrijk.

Harco
4-2?

Jammer van AZ, maar dit gaan ze niet goed maken in eigen huis. Wat is die Boukhari een slechte voetballer, je kunt wel merken dat dit een vGaal aankoop is. Hij bleef maar in het veld staan, uiteindelijk heeft Louis toch zijn trots opzij gezet om de 4-2 achterstand te behouden.

Klumpie schreef:
Jammer van AZ, maar dit gaan ze niet goed maken in eigen huis. Wat is die Boukhari een slechte voetballer, je kunt wel merken dat dit een vGaal aankoop is. Hij bleef maar in het veld staan, uiteindelijk heeft Louis toch zijn trots opzij gezet om de 4-2 achterstand te behouden.

AZ heeft nog gezwijnd. Volgende keer Steinsson en Boukhari er niet in en 3-1 winnen (de nul houdt AZ toch nooit). Schandalig dat Martens er weer afgehaald wordt en Boukhari 85 min mag blijven aanrommelen.

Ik vond Boukhari ook de zwakste speler bij AZ, maar hij heeft zijn waarde toch ook wel bewezen hoor (bv. in de uitwedstrijd bij Fenerbahce).

herman schreef:
Ik vond Boukhari ook de zwakste speler bij AZ, maar hij heeft zijn waarde toch ook wel bewezen hoor (bv. in de uitwedstrijd bij Fenerbahce).

Toen was hij ook de zwakste schakel, maar scoorde hij nog.

Inderdaad, toen gaf hij ook continue een belabberde voorzet en had hij ook 10 seconden nodig om de bal onder controle te krijgen.

'Wij zijn nu de favoriet'

AC Milan-voorzitter Silvio Berlusconi vindt zijn club de beste in de Champions League nu Barcelona, Internazionale en Real Madrid eruit liggen

Daar zou Berlusconi zomaar eens gelijk in kunnen krijgen, vrees ik.

Ja, daar ben ik eigenlijk ook wel bang voor.

Psv - Liverpool!

rayman schreef:
Daar zou Berlusconi zomaar eens gelijk in kunnen krijgen, vrees ik.

Kom op nou rayman. Op straatlengte achterstand in de Serie A en pas na 210 minuten langs Celtic. Daarnaast worden ze nu geklopt door McKaay en zijn freunden.

Nicolage Rico schreef:
Psv - Liverpool!

Milan - Bayern
Roma - Man. United
Chelsea - Valencia

Nicolage Rico schreef:
Psv - Liverpool!

Prachtig affiche Nicolage Rico! Volgens Koeman zijn de kansen wederom 50/50

Joy4ever schreef:
(quote)

Kom op nou rayman. Op straatlengte achterstand in de Serie A en pas na 210 minuten langs Celtic. Daarnaast worden ze nu geklopt door McKaay en zijn freunden.

Hoe komen ze aan die achterstand?
Hoeveel beter waren ze tegen Celtic?
Milan heeft een walgelijke ploeg die verschrikkelijk moeilijk te verslaan is.
Misschien dat Bayern het kan, maar ik vrees dat Milan zomaar eens de Sjampionnen Liek kan winnen.

Elk team dat er nu staat, kan de CL winnen.. Er zijn geen echte favorieten. Alhoewel Manchester United het beste team heeft momenteel, denk ik.

Toch gok ik op Chelsea.

Lastige loting voor PSV, Liverpool is een echte cupfighter. Hopen dat Gerrard z'n dag niet heeft.

Kuijt is overigens ook al belangrijk voor Liverpool. Door zijn kracht, mentaliteit en zijn drang om te blijven vechten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:00 uur

geplaatst: vandaag om 07:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.