MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
rayman schreef:
(quote)

Hoe komen ze aan die achterstand?
Hoeveel beter waren ze tegen Celtic?
Milan heeft een walgelijke ploeg die verschrikkelijk moeilijk te verslaan is.
Misschien dat Bayern het kan, maar ik vrees dat Milan zomaar eens de Sjampionnen Liek kan winnen.

Zonder puntenaftrek zou AC nu ook op een straatlengte achter Inter en AS Roma staan.

Chelsea zou zo maar kunnen idd. Maar zij haken vaak af als de prijzen worden verdeeld. Ik vind het heel lastig deze keer. Ik hou het op Man United maar hoop uiteraard op PSV danwel AS Roma.

Ik heb al gelezen dat PSV alle Engelse ploegen gaat uitschakelen dit jaar:

1/8 finale - Arsenal
1/4 finale - Liverpool
1/2 finale - Chelsea
finale - Manchester United

Er is tenslotte een nieuwe James Bond film uitgekomen.

Ja, Milan heeft in de competitie een slecht seizoen. Maar dat zegt niet alles en daarbij gaat het nu beter.

Wel mooie lotingen, maar ik geef Liverpool toch wel meer kans dan PSV...

Ik heb al gelezen dat PSV alle Engelse ploegen gaat uitschakelen dit jaar

Haha. Zou wel mooi zijn.

Haha. Ik zit net een paar Liverpool forums door te lezen, ze praten alleen maar over de halve finale tegen Chelsea en een mogelijke finale tegen Milan (net als 2 jaar geleden). Goed te horen dat PSV weer volledig meetelt in Europa.

Nouja, afgaande op de poulewedstrijden is dit ook het eindstation voor PSV...

Klumpie schreef:
Haha. Ik zit net een paar Liverpool forums door te lezen, ze praten alleen maar over de halve finale tegen Chelsea en een mogelijke finale tegen Milan (net als 2 jaar geleden). Goed te horen dat PSV weer volledig meetelt in Europa.

Het mooie is dat ze nog gelijk hebben ook. PSV is zeker niet kansloos maar als ze dit Liverpool verslaan dan is dat echt een prestatie van formaat.

Thuis werd het 0-0, uit waren beide teams al geplaatst voor de volgende ronde en is dus van ondergeschikt belang. Daarbij heeft Koeman vorig jaar met Benfica Liverpool al uitgeschakeld.

PSV was in die tijd wel een stuk beter in vorm dan nu. En Liverpool juist minder. Het lijkt me echt een hels karwei, het zou me niets verbazen als PSV straks wordt overlopen. Maar goed, ik blijf hopen.

herman schreef:
Nouja, afgaande op de poulewedstrijden is dit ook het eindstation voor PSV...

Gelukkig is het compleet zinloos om af te gaan op de poulewedstrijden.

En PSV heeft wel vaker voor een onmogelijk gehouden prestatie gezorgd. Gevalletje afwachten idd. Wel blijft het jammer dat PSV zich aanvallend niet versterkt heeft. Dat kan ze opbreken.

Het wordt zeker lastig. Liverpool is de laatste jaren Europees erg moeilijk te verslaan en met Gerrard hebben ze een schot in huis dat op ieder moment fataal kan zijn. Gelukkig hebben wij Gomes, zeg maar. AS Roma, Valencia, Bayern München en zelfs Chelsea had ik liever uit het balletje zien komen.

Tegen die tijd is Kluivert weer fit en waarschijnlijk ook al weer geblesseerd geraakt. Dus dat wordt met Tardelli voetballen, afhankelijk van de blessure van Kone.

Buiten dat, zie ik het somber in. Maar niet getreurd vooraf had ik getekent voor een kwart finale plek.

Ik zie trouwens dat we tegen Valencia (ik heb een vermoeden dat die gaan winnen) eerst uit mogen. Dat is gunstig.

Das waar. Even iets anders. Is het waar dat alleen Nederland clubs kent met alleen letters? Dus PSV, RKC, NAC etc. Volgens mij kennen andere landen dat niet. Of zie ik een club over het hoofd? Ik vroeg het me laatst af.

Volledige naam NAC:

Nooit Ophouden Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie

NOAD-ADVENDO-Combinatie

Klumpie schreef:
HSV
Das waar ja..

en PSG natuurlijk

PSG heet officieel Paris Saint-Germain. Eigenlijk is PSG een bijnaam.

PSG tel ik ook niet mee. Probeert het nog eens Paalhaas.

ja en PSV is Phillips Sport Vereniging en HSV is Hamburger Sport Verein, zo kennen we er nog wel meer.

Klumpie schreef:
ja en PSV is Phillips Sport Vereniging en HSV is Hamburger Sport Verein, zo kennen we er nog wel meer.

Naar buiten toe zie ik alleen Paris Saint Germain staan en geen PSG. Bij PSV zie je nooit de volledige omschrijving tenzij ze voor een trip in Azië zijn, maar das logisch

Klumpie schreef:

Ik wist dat iemand ermee zou komen (en ik had al op Klumpie gegokt). Maar in de competitielijsten, etc. staat Paris Gaint-Germain. In de officiele lijsten en in de Nederlandse competitielijsten staat geen Phillips Sport Vereniging, of wel?

Joy4ever schreef:
PSG tel ik ook niet mee. Probeert het nog eens Paalhaas.

Het was ook niet serieus bedoeld, hoor.

Ik weet er nog een: QPR

Cygnus schreef:
Ik weet er nog een: QPR

In de officiele lijsten is dat gewoon Queens Park Rangers, hoor....

Cruz
Mijn favoriete voetbalclub: Eintracht Braunschweig

ik ben niet echt zo'n voetbal freak maar mijn neef houdt van feyenoord dus vandaar dat ik daar maar voor ben
ook brazilie vind ik wel goed en nederland natuurlijk

voor de rest weet ik niet zo veel van voetbal af dus ^_^

Mijn favoriete clubs: De Graafschap, Celtic, Liverpool

De eerste twee worden dit seizoen kampioen, de derde wint misschien ook nog een hoofdprijs

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.