MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace
Liverpool

Ace
Wat is er Paalmans? Die club staat bij mij op gelijke hoogte met Ajax. Ik doe het echt niet om psv-ertjes te plagen, hoor

Nee snap ik, Ees. Beetje flauwe post van mij.

Ace
Flauwe posts bestaan niet, net als domme vragen. Ik moet maar snel weer eens een weekendje Liverpool boeken!

Ace schreef:
Die club staat bij mij op gelijke hoogte met Ajax
Bij mij met Feyenoord. Bij jou neem ik ook aan omdat Dirk er de sterren van de hemel speelt

Ace
Flauwe posts bestaan toch wel.

Toch niet dan omdat Boudewijn er zit dan?

Waarschijnlijk omdat Dudek 2 jaar geleden de CL heeft gepakt voor Liverpool.

Dat zal t zijn

Ace
Oh God, je roept het woord Liverpool en het hele kakkerlakkenkamp schrikt wakker uit de winterslaap.

Werd ik geroepen?

ook eens mijn favorieten plaatsen:

Duitsland:

- Bayern München
- Allemannia Aachen

Belgie:

- KRC Genk

Nederland:

Hier heb ik niet echt favorieten, maar ik zou om een of andere reden wel eens AZ willen zien kampioen worden. Altijd maar PSV wordt op den duur zo afgezaagd

Internationaal supporter ik voor alle drie de landen (en landenteams), in de volgorde zoals boven aangegeven.

Zaankanter, AZ dus =]

Wat ik wel frapant vind is, zonder iemand aan te vallen, dat ik nu veel mensen hoor die voor AZ zijn, terwijl ik 5 jaar geleden niemand over AZ hoorde (op mijn zwager na).

Improvision
België: Anderlecht en RACING MOL-WEZEL!!
Engeland: Tottenham
Spanje: Barcelona

Nicolage Rico schreef:
Wat ik wel frapant vind is, zonder iemand aan te vallen, dat ik nu veel mensen hoor die voor AZ zijn, terwijl ik 5 jaar geleden niemand over AZ hoorde (op mijn zwager na).

Mensen identificeren zich nou eenmaal graag met succes. PSV supporters zie je tegenwoordig ook veel meer. En erg veel succes is er de laatste jaren bij Ajax en Feyenoord niet geweest.

Trouwens, wel knap van AZ dat ze het toch weer gered hebben. Proficiat.

Ace
az

Ja doet pijn he Ace! AZ streeft 020 aan alle kanten voorbij.
AZ kan wel resultaat boeken met mooi voetbal. Zij weten wel wat het is om de mouwen op te stropen en lopen niet te huilen als het even tegen zit.

AZ gefeliciteerd met het schitterende resultaat!

Ace
Ah Joy, je compenseert je eigen lullige clubje maar met het succes van az?

Ik heb aan 3 clubs in nederland een hekel: utrecht, az en feyenoord. Die zie ik dus liever verliezen, dan winnen, in wat voor verband dan ook. Een club als psv interesseert me niets en ik vind eigenlijk best mooi dat ze europees gezien zo goed presteren. Vliegen ze eruit lig ik er niet wakker van, maar winnen ze is dat best leuk, vooral voor henzelf.

az streeft in Nederland helemaal niets voorbij. Zowel psv en Ajax zijn in praktisch alle opzichten veel beter, feyenoord is nog steeds een veel grotere club en dat prachtige voetbal van az is ook maar zeer incidenteel. In de tijd van Adriaanse was het altijd dominant, maar ome Louis schroomt er ook niet voor met een laf counterspelletje een wat betere tegenstander te bespelen. Het lijkt er tegenwoordig bij te horen, want ook ome Henk doet het geregeld. Met resultaat, dus ik klaag niet. Ik weet niet of je az dit seizoen gevolgd hebt in de eredivisie en dan met name in de topduels tegen psv, Ajax en feyenoord? Trek daaruit een conclusie en distantieer je van die vreselijk vervelende az-verheerlijking.

ps. ik ging er gemakshalve even vanuit dat je feyenoorder bent

Ace schreef:
Ah Joy, je compenseert je eigen lullige clubje maar met het succes van az?

Ik heb aan 3 clubs in nederland een hekel: utrecht, az en feyenoord. Die zie ik dus liever verliezen, dan winnen, in wat voor verband dan ook. Een club als psv interesseert me niets en ik vind eigenlijk best mooi dat ze europees gezien zo goed presteren. Vliegen ze eruit lig ik er niet wakker van, maar winnen ze is dat best leuk, vooral voor henzelf.

az streeft in Nederland helemaal niets voorbij. Zowel psv en Ajax zijn in praktisch alle opzichten veel beter, feyenoord is nog steeds een veel grotere club en dat prachtige voetbal van az is ook maar zeer incidenteel. In de tijd van Adriaanse was het altijd dominant, maar ome Louis schroomt er ook niet voor met een laf counterspelletje een wat betere tegenstander te bespelen. Het lijkt er tegenwoordig bij te horen, want ook ome Henk doet het geregeld. Met resultaat, dus ik klaag niet. Ik weet niet of je az dit seizoen gevolgd hebt in de eredivisie en dan met name in de topduels tegen psv, Ajax en feyenoord? Trek daaruit een conclusie en distantieer je van die vreselijk vervelende az-verheerlijking.

ps. ik ging er gemakshalve even vanuit dat je feyenoorder bent

Raar berichtje van Ace, vooral omdat veel dingen totaal niet kloppen. Maar dat zijn we gewend.

Oké, az streeft (nog) niemand voorbij. Daar zijn veel meer jaren voor nodig. Dat az dit seizoen beter presteert dan ajax en Feyenoord is duidelijk.

Ome Henk boekt resultaat? Huh? Je hebt het over Henk ten Cate? of??? Een 3e plaats en vroegtijdig uit Europa. Ik zie voorlopig weinig resultaat bij 020.

Dat Az niet presteert tegen de topclubs valt ook wel mee. 2 x gelijk tegen 020 en een keer gewonnen tegen psv. Dat ze maar 1 punt halen tegen Feyenoord is logisch.

Gisteren speelde Az alles behalve laf voetbal. Maar goed, Newcastle is dus geen betere tegenstander.

Ace, beetje objectief blijven hé.

Ik heb niet echt een sterke voorkeur voor een club in Nederland. Wel heb ik de meeste symphatie voor de club uit Zuid idd. Mijn favoriete club komt uit Turijn. Neemt niet weg dat ik AZ op dit moment qua voetbal hoger inschat dan PSV, Ajax en Feyenoord. Het probleem met het AZ van vorig jaar was dat ze toen ook het mooiste voetbal speelden maar geen killers instinct hadden. En dat begint er nu wel in te sluipen. En ik doe absoluut niet aan AZ verheerlijking. Maar ik kan er niet omheen dat ik hen veel liever zie ballen dan Ajax met hun misplaatste arrogantie. Daar heb ik dus een hekel aan. Met die zielige Ten Cate voorop. Ajax kost Nederland alleen maar punten qua UEFA ranking. In dat opzicht zijn PSV maar ook AZ jouw club al zeker twee jaar voorbij gestreefd.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Raar berichtje van Ace, vooral omdat veel dingen totaal niet kloppen. Maar dat zijn we gewend.

Oké, az streeft (nog) niemand voorbij. Daar zijn veel meer jaren voor nodig. Dat az dit seizoen beter presteert dan ajax en Feyenoord is duidelijk.

Ome Henk boekt resultaat? Huh? Je hebt het over Henk ten Cate? of??? Een 3e plaats en vroegtijdig uit Europa. Ik zie voorlopig weinig resultaat bij 020.

Dat Az niet presteert tegen de topclubs valt ook wel mee. 2 x gelijk tegen 020 en een keer gewonnen tegen psv. Dat ze maar 1 punt halen tegen Feyenoord is logisch.

Gisteren speelde Az alles behalve laf voetbal. Maar goed, Newcastle is dus geen betere tegenstander.

Ace, beetje objectief blijven hé.

Natuurlijk doet az het goed met de plaats op de ranglijst in nederland en de kwartfinale van uefa cup. Het moet allemaal natuurlijk ook een beetje meezitten: twee keer met vereiste resultaat door in Europa. Dat had Ajax ook kunnen gebeuren tegen Bremen. Maar goed, dat gebeurde dus niet.

Uh, of ik typ onduidelijk of je begrijpt me niet. Dat resultaat van ome Henk sloeg meer op wedstrijden wanneer hij wat sufjes 4-4-2 speelt met een counteridee erachter. Zoals bijvoorbeeld afgelopen zondag tegen FC Twente. Juist in die wedstrijden, in dat systeem wordt resultaat behaald.

Wat Newcastle betreft: knap dat az ze uitschakelt, daar az nog gewoon een provincieclub is en newcastle een in ieder geval qua entourage grote club is. Het voetbal van die gasten is natuurlijk om te huilen en daarom is het ook niet meer dan een Engelse draafploeg die ergens in de Engelse middenmoot zweeft.

Laten we duidelijk zijn: az heeft potentie en presteert bij vlagen erg goed. Maar er zijn ook genoeg momenten dat het met hangen en wurgen gaat en die worden hier in Nederland allemaal de kop ingedrukt. Het is az voor, az na. Het lijkt verdacht veel op dat andere idiote fenomeen, de Guus Hiddink-verheerlijking zodra hij weer eens een of ander geitenland naar het wk loodst.

Nee, ik heb wat dat aangaat veel meer respect voor psv. Dat is solide en constant topniveau.

Maar goed vriendje Rico, je zal het uiteraard wel weer niet me eens zijn. Morgen nog voetballen? Ik moet uit tegen het altijd lastige Rijsoord

Dat had Ajax ook kunnen gebeuren tegen Bremen.

Nou, nee.

Ace schreef:
(quote)

Natuurlijk doet az het goed met de plaats op de ranglijst in nederland en de kwartfinale van uefa cup. Het moet allemaal natuurlijk ook een beetje meezitten: twee keer met vereiste resultaat door in Europa. Dat had Ajax ook kunnen gebeuren tegen Bremen. Maar goed, dat gebeurde dus niet.

Uh, of ik typ onduidelijk of je begrijpt me niet. Dat resultaat van ome Henk sloeg meer op wedstrijden wanneer hij wat sufjes 4-4-2 speelt met een counteridee erachter. Zoals bijvoorbeeld afgelopen zondag tegen FC Twente. Juist in die wedstrijden, in dat systeem wordt resultaat behaald.

Wat Newcastle betreft: knap dat az ze uitschakelt, daar az nog gewoon een provincieclub is en newcastle een in ieder geval qua entourage grote club is. Het voetbal van die gasten is natuurlijk om te huilen en daarom is het ook niet meer dan een Engelse draafploeg die ergens in de Engelse middenmoot zweeft.

Laten we duidelijk zijn: az heeft potentie en presteert bij vlagen erg goed. Maar er zijn ook genoeg momenten dat het met hangen en wurgen gaat en die worden hier in Nederland allemaal de kop ingedrukt. Het is az voor, az na. Het lijkt verdacht veel op dat andere idiote fenomeen, de Guus Hiddink-verheerlijking zodra hij weer eens een of ander geitenland naar het wk loodst.

Nee, ik heb wat dat aangaat veel meer respect voor psv. Dat is solide en constant topniveau.

Maar goed vriendje Rico, je zal het uiteraard wel weer niet me eens zijn. Morgen nog voetballen? Ik moet uit tegen het altijd lastige Rijsoord

Naja, ik ben het niet helemaal met je oneens. Ik vind het ook onzin dat az nu zogenaamd bij de top 3 of de top 4 hoort. Onzin. Je zag het 2 jaar of 3 jaar geleden al. Iedereen riep: AZ speelt het mooiste voetbal van Europa. Hou toch op. Nu zegt Louis ook: Iedereen in Europa praat over AZ. Yeah right!! In Barcelona liggen ze niet wakker van AZ. In Milan, Londen en Munchen ook niet. Az heeft een redelijk tot goed elftal die tegen veel teams enorm kunnen pieken met mooi voetbal. Ze kunnen ook in één keer helemaal weggespeeld worden door een middenmoter uit Engeland. Toch presteren ze beter dan 020. (en 010).

Ome Henk wisselt zijn tactiek om de week. Als je dan een x wint, moet je niet meteen die tactiek gaan verheerlijken.

En Bremen was toch wel een niveautje (of 2) te hoog gegrepen voor ajax, ondanks de winst in die sporthal.

Ace
Laat ik maar zwijgen, want je begrijpt me nog steeds niet

Ace schreef:
Laat ik maar zwijgen, want je begrijpt me nog steeds niet

Ik begrijp je wel, maar ik snap je niet.

Jammer dat je nu niet hapt, trouwens.

Had ik mijn favorieten al genoemd?

Ajax in Nederland en ik heb een zwak voor Fiorentina uit Italië. Ontstaan in de tijd dat ze nog Champions League speelden met Gabriël Batistuta in de gelederen! Mooi team hadden ze toen. Jammer dat ze niet lang erna failliet werden verklaard Maargoed, ze zijn weer aardig op de rails geraakt.

Ace
BoordAppel schreef:
(quote)

Nou, nee.

Verklaar je nader... Ik dacht dat crew-leden niet zo van oneliners waren?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:24 uur

geplaatst: vandaag om 10:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.