Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2007, 11:56 uur
Paap_Floyd schreef:
Had ik mijn favorieten al genoemd?
Ajax in Nederland en ik heb een zwak voor Fiorentina uit Italië. Ontstaan in de tijd dat ze nog Champions League speelden met Gabriël Batistuta in de gelederen! Mooi team hadden ze toen. Jammer dat ze niet lang erna failliet werden verklaard
Maargoed, ze zijn weer aardig op de rails geraakt.
Had ik mijn favorieten al genoemd?
Ajax in Nederland en ik heb een zwak voor Fiorentina uit Italië. Ontstaan in de tijd dat ze nog Champions League speelden met Gabriël Batistuta in de gelederen! Mooi team hadden ze toen. Jammer dat ze niet lang erna failliet werden verklaard
Maargoed, ze zijn weer aardig op de rails geraakt.Ze hebben in ieder geval een schitterend shirt! Ik heb zelf meer met de Oude Dame. Dat team ten tijde van de CL ken ik nog wel ja. Rui Costa, Di Livio, Balbo, Chiesa en Amoroso. Alleen strandden ze al in de 1/ finale.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:06 uur
Joy4ever schreef:
Ze hebben in ieder geval een schitterend shirt! Ik heb zlef meer met de Oude Dame. Dat team ten tijde van de CL ken ik nog wel ja. Rui Costa, Di Livio, Balbo, Chiesa en Amoroso. Alleen strandden ze al in de 1/ finale.
Ze strandden in de tweede ronde geloof ik in een poule met o.a. Valencia. In die tijd werd er nog geëxperimenteerd met 2 poulerondes. In de eerste ronde lieten ze knap Arsenal achter zich (ik weet nog heel goed Arsenal-Fiorentina op Highbury 0-1 en mijn broertje juichte voor Arsenal maar Batigôl maakte de winnende!) en die geweldige omhaal van Mauro Bressan tegen F.C. Barcelona (3-3). Amoroso speelde niet zoveel meer toen. Je had toen wel Predrag Mijatovic (nu ergens werkzaam in Madrid), Moreno Torricelli (dat leek net een trol) en natuurlijk Francesco Toldo op doel! Ik heb nog een uitshirt ze zelfs met BATISTUTA achterop (quote)
Ze hebben in ieder geval een schitterend shirt! Ik heb zlef meer met de Oude Dame. Dat team ten tijde van de CL ken ik nog wel ja. Rui Costa, Di Livio, Balbo, Chiesa en Amoroso. Alleen strandden ze al in de 1/ finale.

0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:08 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Nu weten we het wel, ouwe meneer.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:39 uur
Rico! Ja sorry dat mijn club wel prijzen pakt. Ook al hing daar wel een prijskaartje aan

0
Ace
geplaatst: 16 maart 2007, 12:40 uur
Ze hoeven ze in ieder geval niet in te leveren, dus het is niet voor niets geweest.
Toch weten we het nu wel.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:45 uur
Ace schreef:
Ze hoeven ze in ieder geval niet in te leveren, dus het is niet voor niets geweest.
Was het maar waar. De laatste twee landstitels hebben ze moeten inleveren. Dus ipv 29 hebben ze nu 27 titels.
Wat weten we nu wel?
0
Ace
geplaatst: 16 maart 2007, 12:55 uur
Joy4ever schreef:
Was het maar waar. De laatste twee landstitels hebben ze moeten inleveren. Dus ipv 29 hebben ze nu 27 titels.
Wat weten we nu wel?
(quote)
Wat weten we nu wel?
Ow, das waar ook... Ik doelde meer op het europese spul dat ze gewonnen hebben.
Dat Juve in de serie B speelt, dat weten we nu wel.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Tom, niet zo zeuren. Feyenoord is jouw club.
Tom, niet zo zeuren. Feyenoord is jouw club.
Er is hier maar één zeurpiet en dat ben jij

0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:56 uur
Joy4ever schreef:
(quote)

Hi ha hondelul.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:57 uur
Ace schreef:
(quote)
O ja.. Die finale tegen Ajax..

Silooy
0
geplaatst: 16 maart 2007, 12:57 uur
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:02 uur
Joy4ever schreef:
Je bent de vriend van van Swieten!
(quote)
Je bent de vriend van van Swieten!
En jij bent van Swieten zelf!
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:02 uur
Joy4ever schreef:

Silooy
(quote)

Silooy
Wat heb ik toen staan juichen, zeg...
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:13 uur
Ace schreef:
Stoer joh.
Stoer joh.
Dat gold niet voor die "godenzonen", die stonden weer te huilen aan de zijlijn..
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:19 uur
0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:22 uur
Ace schreef:
Ik was er, dus ja.
Ik was er, dus ja.
Ik was er helaas niet bij. Maar het was geen schande toch om te verliezen van Juventus? Mijn inziens het sterkste clubteam van eind jaren 90.
0
Ace
geplaatst: 16 maart 2007, 13:24 uur
Het was zeker geen schande... Maar wel erg jammer! Finale verloren, halve finale jaar erna... En toen was het over met de Amsterdamse pret. Het waren mooie jaren, zucht... 

0
geplaatst: 16 maart 2007, 13:26 uur
Ace schreef:
Het was zeker geen schande... Maar wel erg jammer! Finale verloren, halve finale jaar erna... En toen was het over met de Amsterdamse pret. Het waren mooie jaren, zucht...

Dat zal ik niet ontkennen. Ze hadden toen een geweldig elftal. Eerlijk is eerlijk.

0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:09 uur
Wordt lastig voor AZ. 40 % kans, gaat van Gaal zeggen...
Koevermans in het NL-elftal. Die van Basten blijft bezig om zich ongeloofwaardig te maken. v. Nistelrooij niet, Koevermans wel. Tuuuuurlijk.
Koevermans in het NL-elftal. Die van Basten blijft bezig om zich ongeloofwaardig te maken. v. Nistelrooij niet, Koevermans wel. Tuuuuurlijk.

0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:20 uur
Nicolage Rico schreef:

Nistelrooij wil niet meer uitkomen voor Oranje Rico, wel een beetje up-to-date blijven. En je kunt niet ontkennen dat Koevermans erg sterk speelt de laatste tijd.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:34 uur
Joy4ever schreef:
Nistelrooij wil niet meer uitkomen voor Oranje Rico, wel een beetje up-to-date blijven. En je kunt niet ontkennen dat Koevermans erg sterk speelt de laatste tijd.
(quote)
Ja, en door wie komt dat? Ook al wil Ruud wel spelen voor Oranje onder van Basten, dan nog had van Basten Koevermans geselecteerd.
Koevermans speelt sterke in de NL competitie, maar blijft een trage voetballer zonder techniek. Bovendien spelen ze in de Spaanse competitie op een IETS hoger niveau.
0
geplaatst: 16 maart 2007, 14:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja, en door wie komt dat? Ook al wil Ruud wel spelen voor Oranje onder van Basten, dan nog had van Basten Koevermans geselecteerd.
Koevermans speelt sterke in de NL competitie, maar blijft een trage voetballer zonder techniek. Bovendien spelen ze in de Spaanse competitie op een IETS hoger niveau.
(quote)
Je wordt als spits afgerekend op doelpunten Rico, en in dat opzicht doet de Koef het beter.
0
Ace
geplaatst: 16 maart 2007, 14:42 uur
Buk even, dan nemen we jou gelijk ook even mee.
Wat betreft Koevermans ben ik het overigens voor de verandering eens met je eens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.