Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2007, 22:45 uur
VanDeGriend schreef:
Net zo briljant eigenlijk als het inbrengen van Winter ipv Van Hooijdonk tijdens Italie EK 2000
Net zo briljant eigenlijk als het inbrengen van Winter ipv Van Hooijdonk tijdens Italie EK 2000

Zo zal het in grote lijnen wel zijn gegaan, idd.

Maar volgens mij was het v. Vossen die Rijkaard inbracht ipv v. Hooijdonk.
0
geplaatst: 25 maart 2007, 23:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Kuijt gedraagt zich buitengewoon goed, zeggen de trainers over hem. Ik denk ook dat je Kuijt er heel goed bij kunt hebben in de groep. En waarom is hij een slijmbal? Omdat hij geld inzamelt voor goede doelen?
Kuijt gedraagt zich buitengewoon goed, zeggen de trainers over hem. Ik denk ook dat je Kuijt er heel goed bij kunt hebben in de groep. En waarom is hij een slijmbal? Omdat hij geld inzamelt voor goede doelen?
Omdat ie bijvoorbeeld zegt ooit nog terug te keren bij Feyenoord. Datzelfde zei ie echter ook bij Utrecht. Een knap staaltje populisme.
Ook verklaarde Kuijt regelmatig de liefde aan Feyenoord. Toen hij echter verkocht werd stak hij het grootste gedeelte van zijn transfersom in zijn eigen zak. Het maakt mij allemaal niet zo uit, maar loop dan niet zo schijnheilig te koop met je 'clubliefde'.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 01:05 uur
Topic weer geopend??????
Gebruikers - Crew - 1-0
(na strafschoppen).
Gebruikers - Crew - 1-0
(na strafschoppen).
0
geplaatst: 26 maart 2007, 09:25 uur
VanDeGriend schreef:
(quote)
Volgens mij Van Vossen en Winter zelfsZou best kunnen, maar volgens mij was het v. Vossen die hij inbracht, terwijl iedereen zat te schreeuwen om Pi-Air. Ik weet nog dat v. Vossen geen potten kon breken. Maar goed, we hadden toen gewoon moeten scoren uit een penalty.

0
geplaatst: 26 maart 2007, 11:53 uur
Hij bracht inderdaad Winter en Van Vossen. Winter werd gebracht omdat de halve finale zijn 84e wedstrijd was en hij daardoor Ruud Krol passeerde als recordinternational. Nog bedankt daarvoor Frank!
0
geplaatst: 26 maart 2007, 15:25 uur
gemaster schreef:
Hij bracht inderdaad Winter en Van Vossen
En om zijn onkunde definitief helder te maken, bracht hij ook nog Seedorf voor Bergkamp.Hij bracht inderdaad Winter en Van Vossen
0
geplaatst: 26 maart 2007, 15:32 uur
Hier de Column van Cruijff die van Basten tot op het bot afkraakt 

0
geplaatst: 26 maart 2007, 16:01 uur
En Duitsland dat zich straks als eerste gaat plaatsen voor het EK. Met goed voetbal.
0
Ace
geplaatst: 26 maart 2007, 16:27 uur
Huilerd.
Ik lees net dat Van der Vaart en Timmer ook thuis blijven. Hij mag blij zijn als hij nog 11 spelers over houdt op de ze manier. Gloort er toch nog hoop voor Dirkje, ergens aan de Katwijkse horizon

0
Jornaquin
geplaatst: 26 maart 2007, 16:59 uur
Ace schreef:
Huilerd.
Ik lees net dat Van der Vaart en Timmer ook thuis blijven. Hij mag blij zijn als hij nog 11 spelers over houdt op de ze manier. Gloort er toch nog hoop voor Dirkje, ergens aan de Katwijkse horizon
(quote)
Huilerd.

Klopt, de ballenjongen is ook ziek.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 17:33 uur
De Hunt leek zaterdag wel een veredelde ballenjongen. Wat een drama.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 19:16 uur
Hij verdedigt juist dat er geen verdediger werd afgehaald voor een middenvelder of aanvaller.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 19:30 uur
herman schreef:
Hij verdedigt juist dat er geen verdediger werd afgehaald voor een middenvelder of aanvaller.
(quote)
Ja dat maakt het nog triester. Ik dacht dat Cruijff altijd aanvallend dacht. Hij heeft het altijd over inschuivende verdedigers zodat je een extra middenvelder creëert. Blijkbaar kiest Cruijff tegenwoordig ook voor extra verdedigende zekerheid of zou hij zijn maatje vBasten steunen en zijn heilige filosofie maar aan de kant schuiven

0
geplaatst: 26 maart 2007, 19:37 uur
Je schrijft eerst dat hij Van Basten tot op het bot toe afkraakt, maar dat doet ie dus juist niet. Hij verdedigt het er niet afhalen van een verdediger voor een meer aanvallend ingestelde speler en het niet opstellen van bv. Kuyt en zelfs Van Bommel.
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat je geen verdediger had moeten opofferen. Beter 2 punten verliezen, dan Roemenie er nog 's 2 laten winnen (want geheid dat die dekselse Mutu er eentje in had geprikt). Ik had liever gezien dat ze eerder Seedorf en/of Kuyt hadden gebracht. Maar goed, eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit met wie je speelt, in deze vorm spelen ze allemaal altijd beroerd.
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens dat je geen verdediger had moeten opofferen. Beter 2 punten verliezen, dan Roemenie er nog 's 2 laten winnen (want geheid dat die dekselse Mutu er eentje in had geprikt). Ik had liever gezien dat ze eerder Seedorf en/of Kuyt hadden gebracht. Maar goed, eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit met wie je speelt, in deze vorm spelen ze allemaal altijd beroerd.

0
geplaatst: 26 maart 2007, 19:51 uur
Vorm? vBommel zorgde persoonlijk ervoor dat Bayern door ging in de CL, ook Makaay was hier verantwoordelijk voor met een treffer. vNistelrooij scoort 2 keer tegen Barcelona en is trefzeker in de CL tegen Bayern. Kuyt speelt wekelijks uitstekend bij Liverpool en voor Seedorf geld hetzelfde bij Milan. Als er mensen in vorm zijn en iets extra's hebben, moet je niet met die mensen ruzie gaan maken of niet opstellen. Een goed paard maakt nog geen goed ruiter. 

0
geplaatst: 26 maart 2007, 19:59 uur
Tsja, je kunt moeilijk ontkennen dat de spelers die op het veld stonden bij hun club niet in vorm zijn. In de tijd dat Van Bommel als een maarschalk speelde bij PSV, heeft ie volgens mij ook nooit een echt goede wedstrijd voor Nederland gespeeld.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 22:52 uur
herman schreef:
Tsja, je kunt moeilijk ontkennen dat de spelers die op het veld stonden bij hun club niet in vorm zijn. In de tijd dat Van Bommel als een maarschalk speelde bij PSV, heeft ie volgens mij ook nooit een echt goede wedstrijd voor Nederland gespeeld.
Hij heeft weldegelijk goede wedstrijden gevoetbald. Al was hij nooit zo goed als bij zijn club. Het probleem zit hem in hoe ze vBommel gebruiken. Sinds Hitzfeld weer bij Bayern zit speelt vBommel weer de sterren vd hemel, ook onder Hiddink was vBommel ijzersterk. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om iemand te laten doen waar ie goed in is en niet constant benaderen waar ie niet goed in is, zoals vBasten bij hem deed.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 01:32 uur
herman schreef:
Je schrijft eerst dat hij Van Basten tot op het bot toe afkraakt, maar dat doet ie dus juist niet.
Je schrijft eerst dat hij Van Basten tot op het bot toe afkraakt, maar dat doet ie dus juist niet.
Sarcasm is wasted on some people.
0
geplaatst: 27 maart 2007, 14:48 uur
Die van Gobbel. 1 Voordeel: dan koopt Feyenoord hem tenminste niet meer.
0
Jornaquin
geplaatst: 27 maart 2007, 15:39 uur
Nu maar hopen dat ie in de Bijlmerbajes terecht komt. 

0
geplaatst: 27 maart 2007, 20:59 uur
Het schijnt dat ze al een tijdje uit elkaar zijn, dus dat telt niet.
0
geplaatst: 28 maart 2007, 08:43 uur
Ben ik de enige die met
de vermoedelijke opstelling voor vanavond zag? Met Seedorf, de Jong en Heitinga zal het een stuk beter gaan. Yeah right. Van Basten was de weg al kwijt maar nu weet je vantevoren al dat het niks wordt. Onwaarschijnlijk. Aantrekkelijk voetbal spelen is een prima uitgangspunt maar stel dan ook de spelers op die dat kunnen.
de vermoedelijke opstelling voor vanavond zag? Met Seedorf, de Jong en Heitinga zal het een stuk beter gaan. Yeah right. Van Basten was de weg al kwijt maar nu weet je vantevoren al dat het niks wordt. Onwaarschijnlijk. Aantrekkelijk voetbal spelen is een prima uitgangspunt maar stel dan ook de spelers op die dat kunnen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.