MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner
Ondanks Kut resultaat van vandaag heb ik alle vertrouwen dat dit jaar het feest op het leidsche plein is.

En waar komt dat vertrouwen dan vandaan? Volgende week tegen NAC, zonder Sneijder en Stam. Ik geef AZ de beste kansen, dit is de meest constante ploeg over het afgelopen jaar.

Akonner
Ajax heeft nu iets goed te maken en meestal krijgen we dan een grote overwinning denk 3-0 PSV laat zowiezo nog punten liggen tegen Utrecht, Twente en Vitesse en AZ met overvolle schema gaat het uiteindelijk ook niet halen.

Ik geef PSV nog meer kans dan Ajax. PSV heeft 2 punten meer en moet Twente zien te overleven. In het diepste geheim is PSV bezig om Alex klaar te stomen voor de laatste 2 wedstrijden van het seizoen. En een PSV met Alex of zonder Alex zit een wereld van verschil, helaas.

Akonner
Iets zegt me dat jij geen fan bent van Ajax.

Pellie schreef:
Ik vertrek zo maar eens naar RKC - Ajax. Puntje binnenslepen dacht ik zo

Hoppa....
(Dik verdient)

Geen fan en ook geen tegenstander.

Akonner
Maar laten we over iets positiefs hebben: Feijenoord-Groningen 0-4 dat maakt de dag toch weer wat zonniger.

haha, de gebroeders Koeman kunnen van de zomer een bezoekje bij het UWV gaan brengen.

Social_Mask
Akonner schreef:
Maar laten we over iets positiefs hebben: Feijenoord-Groningen 0-4 dat maakt de dag toch weer wat zonniger.

Vorig seizoen was ik voor Feijenoord...(ik weet het)
Doet wel een beetje pijn.

En wat is Ajax dom bezig............

Akonner
Social_Mask schreef:
(quote)

Vorig seizoen was ik voor Feijenoord...(ik weet het)
Doet wel een beetje pijn.

En wat is Ajax dom bezig............

Das wel heel fout he vorig seizoen nog wel voor de kakkies en dit jaar niet meer ik spreek dan ook met recht en hopelijk namens iedereen: NEP-Supporter.

Social_Mask
Haha, ben nooit echt fan geweest van Nederlands voetbal. Was sinds groep 8 wel een beeeeeetje supporter van Feijenord, maar nu ben ik voor niemand.

Akonner
Nouja is in ieder geval beter dan supporter van Feyenoord (feyenooit, feyenerd, de kakkies, de kakkerlakken, die clup uit 010 enz.)

Social_Mask
Jij bent supporter van, laat me raden AJAX??

Akonner schreef:
Nouja is in ieder geval beter dan supporter van Feyenoord (feyenooit, feyenerd, de kakkies, de kakkerlakken, die clup uit 010 enz.)

Heel stoer.

Akonner
Social_Mask schreef:
Jij bent supporter van, laat me raden AJAX??

Nee echt...

Akonner
luc011190 schreef:
(quote)

Heel stoer.

Is het ook

Akonner schreef:
(quote)

Das wel heel fout he vorig seizoen nog wel voor de kakkies en dit jaar niet meer ik spreek dan ook met recht en hopelijk namens iedereen: NEP-Supporter.

Je spreekt niet voor mij... Ik ben ook geen fanatiek clubsupporter. Ik heb liever een spannende competitie als deze dan dat mijn favoriete club (want ik heb wel een voorkeur) met 15 punten bovenaan staat en er verder niets aan is.

Akonner
Social_Mask schreef:
(quote)

Eigendunk..?

Zelfkennis, ik weet van me eigen al dat ik heel goed ben...

Akonner
Ons mam

Mensen, dat slow-chatten zouden we toch achterwege laten? Zeker dit soort onzin.

Ik heb eerlijk gezegd nog wel vertrouwen in PSV. Ze weten dat Champions League en Beker verloren zaken zijn, dus er rest nog slechts één ding: drie wedstrijden winnen en dan vakantie

Social_Mask
Mijn excuses daarvoor.

Ik heb er groot vertrouwen in dat AZ landskampioen kan worden. Ik weet het bijna zeker. Ajax mist een aantal spelers en vandaag speelden ze niet echt al te overtuigend. En jah, PSV dat verhaal kennen we langzamerhand wel. Geloof echt niet dat zij een stunt zullen laten zien. Ik hoop wel dat Ajax inziet dat ze wel degelijk kampioen kunnen worden en dat ze dat ook gaan laten zien in hun spel.

En barcelona heeft ook verloren!! Puntenverlies voor Sevilla en Real wint!! Ik wil zó graag dat Real kamioen wordt. Alleen ik denk dat Barcelona, in tegendeel tot PSV (n Ajax) zich wel zal herstellen.

De gezegde 'er leiden meer wegen naar Rome' geld niet voor Marco van Basten, wat een verschrikkelijke eigenwijze flapdrol. Dat wordt dus een 1e ronde EK en dan naar huis.

herman schreef:
Ajax staat gelijk. Als het zo blijft, dan staan Ajax en AZ allebei op 2 punten van PSV. Ik kan me niet herinneren dat het seizoensslot zo spannend was? Het doet me een beetje denken aan een seizoen ('94/'95?) in Spanje, waar Deportiva La Coruna in de blessuretijd van de laatste wedstrijd de titel aan zich voorbij zag gaan.

Dat was retespannend inderdaad. En Deportivo speler Djukic miste toen nog een strafschop in de 94e minuut. Ongelooflijk.

Status Seeker schreef:
Vraag is: hoe gaat Ajax dit managen? Ajax zonder Stam en Grygera is ook kwetsbaar en met de gebruikelijke air die Ajax heeft ("we winnen wel ff") zie ik AZ nog wel kampioen worden, als het vandaag bij NAC wint.

Knap van mij he

Social_Mask
gemaster schreef:
(quote)

Dat was retespannend inderdaad. En Deportivo speler Djukic miste toen nog een strafschop in de 94e minuut. Ongelooflijk.

Ohw pijnlijk.

Ace
Wat een ellendig voetbalweekend. Kan je gewoon bovenaan de ranglijst komen en dan speel je met 2-2 gelijk tegen RKC Waalwijk, de nummer 17 van de ranglijst . En het erge is: het was nog niet eens onterecht! Nu is het allemaal reuzegrappig dat fnoord met 0-4 op hun kloten krijgt, maar op deze momenten verzacht zelfs dat de pijn niet. Ik heb er overigens nog het volste vertrouwen in dat het goed komt: psv speelt nog wel een keer gelijk tegen Twente en az gaat niet de volle 3 punten pakken tegen Heerenveen, de ploeg die ook nog playoffs ruikt! Het kan wishful thinking zijn, maar op dit moment is deze gedachte het enige dat me, qua voetbal, op de been houdt.

AZ zie ik eerder de volle negen punten pakken dan Ajax of PSV. Dit baseer ik op het feit dat AZ voetballend gezien de beste van de drie is en daarnaast ook nog eens over een brede selectie beschikt. De jongens op de bank doen niet onder voor de jongens in het veld. Alex weg bij PSV en Stam bij Ajax en het zaakje stort al in. Ik hoop echt dat AZ het red. Daarnaast heeft AZ als enige club iets te zoeken in de CL volgend jaar.

Op basis van de tussenstand (5-0!!!) bij Manchester United - As Roma ben ik heel benieuwd naar de samenvatting.

7-1???!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:48 uur

geplaatst: vandaag om 16:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.