MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Mojo Pin
Hoe gaat PSV dit managen?

Zo dus.

Social_Mask
Ik denk dat PSV het niet meer volhoudt. Ajax heeft een behoorlijk makkelijk schema en PSV heeft een aantal moeilijke tegenstanders. Ajax wordt volgens mij kampioen. Jah, ik denk het wel.

Mojo Pin
Ik weet het wel zeker. PSV krijgt waarschijnlijk ook nog een flink pak slaag van FC Twente.

Als het zo doorgaat, dan wordt PSV gewoon 4e. De tegenstanders ruiken bloed...

Ergens vind ik het wel triest, Hiddink had iets moois opgebouwd en Koeman breekt het binnen een seizoen weer af. Nouja, dan kunnen Ajax en AZ ook 's gaan oogsten.

Klumpie schreef:
Zelfs als PSV-fan moet ik hier om lachen.

Inderdaad, maar eigenlijk is het vooral om te huilen.

Mojo Pin
Met het geld van Robert kunnen ze nu wel mooi Koeman afkopen

Wat een topavond voor ons

Mooi vijfde worden en dan tegen die koekebakkers van psv in de play offs. Ik kijk er nu al naar uit

Ik denk dat jullie tegen AZ of Ajax mogen... PSV wordt 3e of 4e.

ook makkies

Ik ben inmiddels ook benieuwd hoeveel nul het in Liverpool gaat worden

Mojo Pin
Met die dikke rooie aan het roer zal het wel een nulletje of vijf worden.

herman schreef:
Als het zo doorgaat, dan wordt PSV gewoon 4e. De tegenstanders ruiken bloed...

Ergens vind ik het wel triest, Hiddink had iets moois opgebouwd en Koeman breekt het binnen een seizoen weer af. Nouja, dan kunnen Ajax en AZ ook 's gaan oogsten.

Nou, nou, nou. Ik vind dat Koeman het tactisch altijd erg goed doet. In de CL heeft hij uitstekend gepresenteerd en als Alex niet geblesseerd was geraakt, dan zou PSV ook kampioen worden.

Wel is weer gebleken dat Koeman geen spelers kan kopen. Aan de andere kant is dat niet geheel zijn schuld, anderen in de organisatie gaan daar ook over.

Vraag is: hoe gaat Ajax dit managen? Ajax zonder Stam en Grygera is ook kwetsbaar en met de gebruikelijke air die Ajax heeft ("we winnen wel ff") zie ik AZ nog wel kampioen worden, als het vandaag bij NAC wint.

Ik vertrek zo maar eens naar RKC - Ajax. Puntje binnenslepen dacht ik zo

AZ wordt kampioen!

Twente staat straks misschien ook nog maar op 4 punten en die krijgt PSV nog bezoek. Waar twee honden vechten om een been, gaat zelfs de derde er niet mee heen?

Pellie schreef:
AZ wordt kampioen!

Niet als het aan mij ligt. Ga zo naar NAC - AZ.

Prognose: 1-1

herman schreef:
Twente staat straks misschien ook nog maar op 4 punten en die krijgt PSV nog bezoek. Waar twee honden vechten om een been, gaat zelfs de derde er niet mee heen?

In dit geval: waar drie honden vechten om een been, gaat de vierde ermee heen.

Als het aan mij ligt:

RKC - Ajax 4-0
NAC - AZ 5-1
Twente - Heracles 1-1

VanDeGriend schreef:
Wat een topavond voor ons
Geheel in stijl gevolgd door een topmiddag

Mojo Pin
0-4

Van de Laak staat koud een kwartier in het veld en heeft er al 2 in liggen.

Heerenveen moet nog naar AZ en op de slotdag is het Heerenveen - Feyenoord. Die 5e plek zit er nog wel in hoor, ook al is het verschil nog maar 3 punten.

1 of 3 punten voor maakt ook niets uit. Heerenveen heeft, ondanks ons geweldige doelsaldo, een nog beter saldo.

Dat ze nog naar AZ moeten doet me dan wel deugd

Hmz, als het zo blijft staat Ajax zo 3e op doelsaldo.

Social_Mask
De Rotterdammers staan momenteel achter, PSV heeft verloren en Ajax staat voor!!

Ajax staat gelijk. Als het zo blijft, dan staan Ajax en AZ allebei op 2 punten van PSV. Ik kan me niet herinneren dat het seizoensslot zo spannend was? Het doet me een beetje denken aan een seizoen ('94/'95?) in Spanje, waar Deportiva La Coruna in de blessuretijd van de laatste wedstrijd de titel aan zich voorbij zag gaan.

herman schreef:
Ajax staat gelijk.
En NAC achter. Ik kan gewoon in de kantine lunchen dinsdag

2-2

Wil Ajax geen kampioen meer worden

Als AZ nu drie keer wint en PSV niet meer dan 1 punt tegen Twente pakt, is het hoogstwaarschijnlijk kampioen...

Idd, AZ wordt kampioen.

Mojo Pin
AZ maakt op dit moment ook gewoon meer aanspraak op de titel dan PSV en Ajax. Ongelooflijk dat Ajax het weer zo laat liggen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:09 uur

geplaatst: vandaag om 15:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.