MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Dit zegt allemaal niets mocht Feyenoord straks toch 5e worden en de voorrondes van de Champions League halen (het lijkt me sterk, maar toch). Hardstikke relatief dus.

Het gaat Davez niet alleen om dit seizoen, lijkt me.

Ik hoop ten zeerste dat Ajax het kampioenschap er nog uitsleept, al zou ik het AZ ook wel gunnen.

Akonner
orbit schreef:
Ik hoop ten zeerste dat Ajax het kampioenschap er nog uitsleept, al zou ik het AZ ook wel gunnen.

Jammer dat je na de komma de mist in gaat.

Ach, ik heb wel sympathie voor AZ en hun manier van spelen. Maar mijn hart ligt bij Amsterdam

Alles behalve ajax. Alsjeblieft niet zeg.

orbit schreef:

Die hoop is nergens op gebaseerd. Er staan nog altijd 2 teams boven Ajax, 1 met een veel beter doelsaldo de ander zelfs met 2 punten meer. Helaas voor de Amsterdammers zullen ze het dit jaar weer met de play-offs moeten doen.

Anderlecht! En vanavond spelen ze tegen Standard voor de beker. Duimen!!!!!!!

DutchViking schreef:

Mooi verhaal over Celtic, DutchViking. Ik mag de club ook graag zien winnen en het is naast Nottingham Forest mijn meest favoriete team uit het buitenland.

Of Ajax, PSV of AZ nu kampioen wordt, is mij om het even. Ik woon pas zeven jaar in Nederland en heb niet direct een voorkeur van jongs of aan voor een bepaalde club. AZ mag van mij op basis van hun leuke, attractieve spel en hun goede supporters kampioen worden.

Dr.Greenthump
Mooi verhaal Viking! En dat terwijl ik zowel de Rangers als de Celtics eigenlijk ook altijd heb gemogen. Heb vroeger nog tegen de Rangers gespeeld

Sheplays
@DutchViking
I didn’t know what day it was
When you walked into the room
I said hello unnoticed
You said goodbye too soon

Breezing through the clientele
Spinning yarns that were so lyrical
I really must confess right here
The attraction was purely physical

I took all those habits of yours
That in the beginning were hard to accept
Your fashion sense, beardsly prints
I put down to experience

The big bosomed lady with the dutch accent
Who tried to change my point of view
Her ad lib lines were well rehearsed
But my heart cried out for you

You’re in my heart, you’re in my soul
You’ll be my breath should I grow old
You are my lover, you’re my best friend
You’re in my soul

My love for you is immeasurable
My respect for you immense
You’re ageless, timeless, lace and fineness
You’re beauty and elegance

You’re a rhapsody, a comedy
You’re a symphony and a play
You’re every love song ever written
But honey what do you see in me

You’re an essay in glamour
Please pardon the grammar
But you’re every schoolboy’s dream
You’re celtic, united, but baby I’ve decided
You’re the best team I’ve ever seen

And there have been many affairs
Many times I’ve thought to leave
But I bite my lip and turn around
’cause you’re the warmest thing I’ve ever found

(Rod Stewart)

musicboy schreef:
Anderlecht! En vanavond spelen ze tegen Standard voor de beker. Duimen!!!!!!!

0-1

orbit schreef:
Ach, ik heb wel sympathie voor AZ en hun manier van spelen. Maar mijn hart ligt bij Amsterdam

En dat woont in Utrecht

Ace
Sneijder en de door jullie zo geliefde Van Basten komen ook uit Utrecht

@DutchViking: mooi betoog. Ik vind Celtic ook een prachtige club. Paar keer meegemaakt tegen Ajax. Geweldige supporters die een geweldige sfeer maken. Het ligt in de planning om na de zomer weer eens op Celtic Park te gaan kijken...

http://www.youtube.com/watch?v=vozmqQFqh1s

Klumpie schreef:
(quote)

Die hoop is nergens op gebaseerd. Er staan nog altijd 2 teams boven Ajax, 1 met een veel beter doelsaldo de ander zelfs met 2 punten meer. Helaas voor de Amsterdammers zullen ze het dit jaar weer met de play-offs moeten doen.

Die hoop is gebaseerd op het wisselvallige spel van de koploper, laten ze weer punten liggen is het gedaan. Dus zo vreemd is het niet. En ik zeg dus hoop, niet verwacht. Ik ben geen Louis Van Gaal
Ik vind ook dat Ajax een schamel seizoen heeft gedraaid, dus heel erg verdienen doen ze het niet. Maar het is mijn club nu eenmaal, dus uiteraard mag ik het hopen toch?

Joy4ever schreef:
(quote)

En dat woont in Utrecht

En dat is toevallig ook geboren in Amsterdam

orbit schreef:
(quote)

En dat is toevallig ook geboren in Amsterdam

Het zit je ook niet mee..

Veilig praten vanuit een onnoemelijk gehucht in de polder waar nog nooit een hond van heeft gehoord (wat overigens verdacht dicht bij Amsterdam ligt)

orbit schreef:
(quote)

Die hoop is gebaseerd op het wisselvallige spel van de koploper, laten ze weer punten liggen is het gedaan. Dus zo vreemd is het niet. En ik zeg dus hoop, niet verwacht. Ik ben geen Louis Van Gaal
Ik vind ook dat Ajax een schamel seizoen heeft gedraaid, dus heel erg verdienen doen ze het niet. Maar het is mijn club nu eenmaal, dus uiteraard mag ik het hopen toch?

Uiteraard mag je hopen. 1 ding is zeker, een echte verdiende kapioen is er dit jaar niet.
Jammer dat je Louis van Gaal niet bent, anders had ik je om wat tips gevraagd voor de Toto-13.

Ace
Onverdiende kampioenen, bestaan die? Degene die aan het eind van het feest bovenaan staat heeft over het gehele seizoen gezien het best gepresteerd. Dan ben je toch verdiend kampioen? 'Kampioen van de armoede', ook zo'n idiote term...

Ace schreef:
'Kampioen van de armoede', ook zo'n idiote term...

Deze term komt vooral vanuit Amsterdamse hoek, wanneer een ieder, behalve Ajax, kampioen wordt.

Maar je hebt gelijk een kampioen is altijd verdiend, maar een grootse kampioen is er niet dit jaar.

Klumpie schreef:
(quote)

Deze term komt vooral vanuit Amsterdamse hoek, wanneer een ieder, behalve Ajax, kampioen wordt.

Idd, als Feyenoord kampioen wordt hoor en zie je de "kampioen van de armoede"-termen voorbij vliegen vanuit amsterdam.

r.h.c.p fan
wel PSV is een grootst kampioen alleen ze hebben aan het einde van het seizoen een dip gehad:S

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Idd, als Feyenoord kampioen wordt hoor en zie je de "kampioen van de armoede"-termen voorbij vliegen vanuit amsterdam.

En zelfs dat plezier wordt ons nu alweer jarenlang niet gegund

r.h.c.p fan schreef:
wel PSV is een grootst kampioen alleen ze hebben aan het einde van het seizoen een dip gehad:S

Alsof alleen PSV een dip heeft gehad dit seizoen.

Ik kan me nu al verheugen op hetgeen Ten Cate na afloop van de competitie te zeggen heeft. "10 redenen waarom Ajax geen kampioen is geworden". Hopelijk zet hij zichzelf op één. Henk ga lekker terug naar Suriname en ga Robin Hood lastig vallen met je gejank.

Ace
orbit schreef:
(quote)

En zelfs dat plezier wordt ons nu alweer jarenlang niet gegund

De gefrustreerde reacties op mijn objectieve berichten zijn dan wel weer tamelijk plezierig...

@Rico: als fnoord kampioen wordt? Sorry, zo oud ben ik nog niet...

Mooi idd Ace, al die gefrustreerde reacties vanuit de 020 hoek. Spelen ze weer voor nop mee. Mij benieuwen welke oudjes ze volgend seizoen aankopen. Litmanen is van de trap gevallen toen hij werd gebeld door Henk.

Akonner
Joy4ever schreef:
Mooi idd Ace, al die gefrustreerde reacties vanuit de 020 hoek. Spelen ze weer voor nop mee. Mij benieuwen welke oudjes ze volgend seizoen aankopen. Litmanen is van de trap gevallen toen hij werd gebeld door Henk.

Ajax doet nog mee voor 2 prijzen dat kun je niet zeggen van de kakkerlakken of PSV. En Ajax heeft nog altijd een van de jongste teams met 3 ervaren spelers. Verder heeft Ajax veel Nederlanders in de selectie en het vreemdelingenlegioen (niks op tegen) van PSV wordt volgend jaar toch voor een groot deel verkocht: Gomes, Alex, Farfan, Koné etc. Ook is PSV een zeer kleurloze clup en ,mag je blij zijn als de supporters een keer per wedstrijd Boeren roepen.

Vanavond Ajax - RKC goede kans op revanche voor de verspeelde punten in Waalwijk.

Komend weeekend:

AZ-Heerenveen met hoop ik een erg sterke Alves
Utrecht-PSV met hoop ik een strijdlustig Utrecht
Ajax-Sparta met hoop ik een gretig Ajax.

Dus we hebben nog alle kans.

Akonner schreef:
(quote)

Ajax doet nog mee voor 2 prijzen dat kun je niet zeggen van de kakkerlakken of PSV. En Ajax heeft nog altijd een van de jongste teams met 3 ervaren spelers. Verder heeft Ajax veel Nederlanders in de selectie en het vreemdelingenlegioen (niks op tegen) van PSV wordt volgend jaar toch voor een groot deel verkocht: Gomes, Alex, Farfan, Koné etc. Ook is PSV een zeer kleurloze clup en ,mag je blij zijn als de supporters een keer per wedstrijd Boeren roepen.

Vanavond Ajax - RKC goede kans op revanche voor de verspeelde punten in Waalwijk.

Komend weeekend:

AZ-Heerenveen met hoop ik een erg sterke Alves
Utrecht-PSV met hoop ik een strijdlustig Utrecht
Ajax-Sparta met hoop ik een gretig Ajax.

Dus we hebben nog alle kans.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.