Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2007, 16:53 uur
0
Akonner
geplaatst: 18 april 2007, 16:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik hoop net zo gretig als in het kasteel.
(quote)
Ik hoop net zo gretig als in het kasteel.

Zozo ajax heeft een keer verloren in de geschiedenis van Sparta zeg poeh poeh. Haal ook de wedstrijd tegen Kopenhagen erbij die hebben we ook verloren.
Maar als je het niet erg vind:
Ajax - Feyenoord 4-1
Feyenoord - Ajax 0-4 (of was het nou 0-8)
PSV - Ajax 1-5 (de meest recente)
Twente - Ajax 1-4
0
geplaatst: 18 april 2007, 17:01 uur
Akonner schreef:
Zozo ajax heeft een keer verloren in de geschiedenis van Sparta zeg poeh poeh. Haal ook de wedstrijd tegen Kopenhagen erbij die hebben we ook verloren.
Ajax - Feyenoord 4-1
Twente - Ajax 1-4
(quote)
Ajax - Feyenoord 4-1
Twente - Ajax 1-4
Je lijkt Danny Blind wel. Allerlei situaties erbij halen die in zijn voordeel waren. Haha.

0
Akonner
geplaatst: 18 april 2007, 18:50 uur
Nicolage Rico schreef:
Je lijkt Danny Blind wel. Allerlei situaties erbij halen die in zijn voordeel waren. Haha.
(quote)

Als mensen de nederlagen van Ajax naar boven halen vind ik dat ik het recht heb om de overwinningen van Ajax naar boven te halen.
Was deze nog vergeten
Ajax-AC Milan
1-0
0
DutchViking
geplaatst: 18 april 2007, 20:15 uur
Sheplays schreef:
@DutchViking
I didn’t know what day it was
When you walked into the room
I said hello unnoticed
You said goodbye too soon
Breezing through the clientele
Spinning yarns that were so lyrical
I really must confess right here
The attraction was purely physical
I took all those habits of yours
That in the beginning were hard to accept
Your fashion sense, beardsly prints
I put down to experience
The big bosomed lady with the dutch accent
Who tried to change my point of view
Her ad lib lines were well rehearsed
But my heart cried out for you
You’re in my heart, you’re in my soul
You’ll be my breath should I grow old
You are my lover, you’re my best friend
You’re in my soul
My love for you is immeasurable
My respect for you immense
You’re ageless, timeless, lace and fineness
You’re beauty and elegance
You’re a rhapsody, a comedy
You’re a symphony and a play
You’re every love song ever written
But honey what do you see in me
You’re an essay in glamour
Please pardon the grammar
But you’re every schoolboy’s dream
You’re celtic, united, but baby I’ve decided
You’re the best team I’ve ever seen
And there have been many affairs
Many times I’ve thought to leave
But I bite my lip and turn around
’cause you’re the warmest thing I’ve ever found
(Rod Stewart)
@DutchViking

I didn’t know what day it was
When you walked into the room
I said hello unnoticed
You said goodbye too soon
Breezing through the clientele
Spinning yarns that were so lyrical
I really must confess right here
The attraction was purely physical
I took all those habits of yours
That in the beginning were hard to accept
Your fashion sense, beardsly prints
I put down to experience
You’re in my heart, you’re in my soul
You’ll be my breath should I grow old
You are my lover, you’re my best friend
You’re in my soul
My love for you is immeasurable
My respect for you immense
You’re ageless, timeless, lace and fineness
You’re beauty and elegance
You’re a rhapsody, a comedy
You’re a symphony and a play
You’re every love song ever written
But honey what do you see in me
You’re an essay in glamour
Please pardon the grammar
But you’re every schoolboy’s dream
You’re celtic, united, but baby I’ve decided
You’re the best team I’ve ever seen
And there have been many affairs
Many times I’ve thought to leave
But I bite my lip and turn around
’cause you’re the warmest thing I’ve ever found
(Rod Stewart)
Prachtige tekst
Rod Stewart is al zijn hele leven een groot Celtic-fan, heb ik me laten vertellen, en is ook regelmatig in Paradise (het Celtic-stadion, a.k.a. Parkhead) te vinden.
0
geplaatst: 18 april 2007, 21:47 uur
Akonner schreef:
Als mensen de nederlagen van Ajax naar boven halen vind ik dat ik het recht heb om de overwinningen van Ajax naar boven te halen.
Was deze nog vergeten
Ajax-AC Milan
1-0
(quote)
Was deze nog vergeten
Ajax-AC Milan
1-0

0
Sheplays
geplaatst: 18 april 2007, 22:23 uur
DutchViking schreef:
(Rod Stewart)
Prachtige tekst
Rod Stewart is al zijn hele leven een groot Celtic-fan, heb ik me laten vertellen, en is ook regelmatig in Paradise (het Celtic-stadion, a.k.a. Parkhead) te vinden.
(Rod Stewart)
Prachtige tekst
Rod Stewart is al zijn hele leven een groot Celtic-fan, heb ik me laten vertellen, en is ook regelmatig in Paradise (het Celtic-stadion, a.k.a. Parkhead) te vinden.Klopt! Hij kon zelf ook aardig een balletje trappen. Deze song gaat volgens mij ook over Celtic. (You're Celtic...etc)
Welke club zal er dan worden bedoeld met "the big bosomed lady with the Dutch accent"?
0
geplaatst: 18 april 2007, 23:44 uur
Joy4ever schreef:
Mooi idd Ace, al die gefrustreerde reacties vanuit de 020 hoek. Spelen ze weer voor nop mee. Mij benieuwen welke oudjes ze volgend seizoen aankopen. Litmanen is van de trap gevallen toen hij werd gebeld door Henk.
Mooi idd Ace, al die gefrustreerde reacties vanuit de 020 hoek. Spelen ze weer voor nop mee. Mij benieuwen welke oudjes ze volgend seizoen aankopen. Litmanen is van de trap gevallen toen hij werd gebeld door Henk.
Kluivert zullen we alvast niet kopen..

0
Ace
geplaatst: 19 april 2007, 09:30 uur
@Akonner: je moet Rico een beetje laten gaan. Hij heeft last van een calimero-syndroom en kraamt daardoor graag onzin uit. Het is echt een lieverd, maar hij doet gewoon graag rare praat.
Neuzen weer naar de finale van de beker hoor. Altijd mazzel daar, die gasten in 020.
Neuzen weer naar de finale van de beker hoor. Altijd mazzel daar, die gasten in 020.
0
geplaatst: 19 april 2007, 09:38 uur
Ace schreef:
@Akonner: je moet Rico een beetje laten gaan. Hij heeft last van een calimero-syndroom en kraamt daardoor graag onzin uit. Het is echt een lieverd, maar hij doet gewoon graag rare praat.
Fijne vriend, wanneer gaan we weer naar de kuip? Was gezellig de vorige keer. Bedankt nog voor het bier.

0
geplaatst: 19 april 2007, 10:18 uur
0
geplaatst: 19 april 2007, 13:35 uur
Op nu.nl kan je die twee goals zien. Van Maradona en van Messi.
0
geplaatst: 19 april 2007, 18:53 uur
Het filmpje is offline gehaald. Dus zo raar was het niet dat Ace niets zag.
Maar zie hier.
http://www.dailymotion.com/video/x1r5v4_barcelona-20-getafe-messi-goal
Wat een goal!

Maar zie hier.
http://www.dailymotion.com/video/x1r5v4_barcelona-20-getafe-messi-goal
Wat een goal!

0
DutchViking
geplaatst: 19 april 2007, 20:48 uur
Sheplays schreef:
Welke club zal er dan worden bedoeld met "the big bosomed lady with the Dutch accent"?
(quote)
Ik heb werkelijk waar geen idee. Jij wel?

0
Davez
geplaatst: 20 april 2007, 00:03 uur
Mooi doelpunt absoluut maar niets in vergelijking met dat van Maradona in de kwartfinale van een wereldbeker tegen Engeland.... Dat is wat anders. Dat Messi talent heeft wisten we al.
Met zo'n goal is altijd veel geluk gemoeid dus ik vrees dat Messi nu al de mooiste goal uit zijn carriere gemaakt heeft. Moeilijk te overtreffen dit.
Met zo'n goal is altijd veel geluk gemoeid dus ik vrees dat Messi nu al de mooiste goal uit zijn carriere gemaakt heeft. Moeilijk te overtreffen dit.
0
geplaatst: 20 april 2007, 08:09 uur
Net gelezen dat er geen enkele Vlaamse TV zender geinteresseerd is in de uitzend-rechten van de resterende EK kwalificatie-wedstrijden van Belgie. Wat een pattriotisme toch alweer 

0
geplaatst: 20 april 2007, 08:43 uur
Hahaha. Ik begin zelfs een beetje medelijden te krijgen.
Maargoed, qua voetbal is het niet zo'n goede tijd voor mijn cluppie. Ben gisteren na de 2-0 maar gaan pokeren.
Maargoed, qua voetbal is het niet zo'n goede tijd voor mijn cluppie. Ben gisteren na de 2-0 maar gaan pokeren.
0
Ace
geplaatst: 20 april 2007, 08:51 uur
Gisteren zowaar een hele wedstrijd az-nac gekeken. Dat az wint lijkt me niet geheel tegen de lijn der verwachting in. De eerste helft was dodelijk saai met een licht veldoverwicht voor az. In de tweede helft werd het wat beter te pruimen en maakten de doelpunten veel goed. Van Gaal overdreef weer lekker, trouwens. Natuurlijk is 6-0 een geweldige uitslag, maar vanaf de 2-0 werd het natuurlijk een ongekende Bredase gatenkaas. Ga dan niet zeggen dat je geweldig gespeeld hebt en één van de beste wedstrijden van het seizoen speelde.
Ik word trouwens wel meer en meer fan van Martens. Echt een geweldige speler om naar te kijken. Grappig ook hoe Anderlecht 'm ooit verhuurde met optie tot koop aan RKC
. Achteraf waren ze daar iets minder blij mee...
Ik word trouwens wel meer en meer fan van Martens. Echt een geweldige speler om naar te kijken. Grappig ook hoe Anderlecht 'm ooit verhuurde met optie tot koop aan RKC
0
geplaatst: 20 april 2007, 08:57 uur
En dat Erwin Koeman, onder wie Martens speelde bij RKC,
hem niet meenam naar Feyenoord. Hij had zeker zijn ogen in zijn broekzak zitten. Ik ben ook een groot fan van Martens. Retteketet!!
hem niet meenam naar Feyenoord. Hij had zeker zijn ogen in zijn broekzak zitten. Ik ben ook een groot fan van Martens. Retteketet!!
0
geplaatst: 20 april 2007, 08:59 uur
Ace schreef:
. Achteraf waren ze daar iets minder blij mee...Ook lachen dat Erwin Koeman trainer van RKC was en hem niet gezien heeft.

0
Ace
geplaatst: 20 april 2007, 09:03 uur
Dat maakt het inderdaad nog hilarischer. Jammer dat ik daar zelf niet op gekomen ben 

0
geplaatst: 20 april 2007, 09:10 uur
Daarom moet E. Koeman ook kritiek krijgen. Hij koopt halfgare spelers en roept achteraf: "We hebben te weinig kwaliteit. Ik kan niks met dit elftal".
Die Roger mag ook weer weg, hoorde ik. Ik hoorde van een Spaanse vriend dat hij een geweldige speler was.
Die Roger mag ook weer weg, hoorde ik. Ik hoorde van een Spaanse vriend dat hij een geweldige speler was.

0
geplaatst: 20 april 2007, 09:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Daarom moet E. Koeman ook kritiek krijgen. Hij koopt halfgare spelers en roept achteraf: "We hebben te weinig kwaliteit. Ik kan niks met dit elftal".

Hij moet weg omdat zijn rugnummer vervalt
0
Ace
geplaatst: 20 april 2007, 09:20 uur
Nicolage Rico schreef:

Met je eens wat betreft Koeman. Het is best een aardige vent, maar hoe ze hem daar bij fnoord de handen boven het hoofd houden is enigszins lachwekkend. Hij kan weinig beter presteren dan nu, gezien de kwaliteit van de selectie, maar lijkt me voor diezelfde kwaliteit mede voor verantwoordelijk, toch?
Die Roger zou best een goede speler zijn gezien zijn verleden van meer dan 200 wedstrijden Primera Division bij oa Barcelona en Villareal, maar voorlopig is hij bij Ajax alleen maar geblesseerd. Die keren dat hij meedeed verraadde hij vele sporen van kwaliteit, maar echt onder de indruk was ik nooit. Met de komst van Davids is er weinig ruimte meer over op het middenveld. Laat maar gaan, ik heb er geen problemen mee.
Joy4ever schreef:

Dat ik jou nog eens mocht betrappen op een goede grap

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.