Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
Jornaquin
geplaatst: 23 april 2007, 20:10 uur
Ik heb een fles wijn ingezet op dat 010 niet Europees gaat spelen volgend seizoen, ik heb hem al gehad.
0
geplaatst: 23 april 2007, 20:13 uur
De kans dat Feyenoord Europees gaat spelen is inderdaad klein maar nog altijd een stuk groter dan Ajax kampioen. Eens kijken wie na dit weekend de meeste wijn over heeft. 

0
geplaatst: 24 april 2007, 08:53 uur
Jornaquin schreef:
Ik heb een fles wijn ingezet op dat 010 niet Europees gaat spelen volgend seizoen, ik heb hem al gehad.
Bedoel je niet een flesje Sandy Jorn?
Als Feyenoord niet van Heerenveen wint (het zou het 7e wereldwonder zijn als ze wel winnen) dan worden ze 8e en dan gaan ze echt geen Europees voetbal halen.
Trouwens wat een lachertjes die coaches die zich door elkaar laten opnaaien (Ronald Koeman, maar vooral Louis van Gaal en Ten Cate).
0
Ace
geplaatst: 24 april 2007, 09:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Trouwens wat een lachertjes die coaches die zich door elkaar laten opnaaien (Ronald Koeman, maar vooral Louis van Gaal en Ten Cate).
Ik vind het best grappig, moet ik zeggen. Hoewel ze alle 3 niet altijd even slim uit de hoek komen, is het ronduit vermakelijk. In Engeland doen ze niet anders (Mourinho, Ferguson, Wenger) en ook daar vindt iedereen het prachtig!
0
Eddie_Vedder
geplaatst: 24 april 2007, 09:41 uur
Welke AZ-fan wil mijn seizoenkaart van Excelsior kopen?
0
geplaatst: 24 april 2007, 09:52 uur
Eddie_Vedder schreef:
Voor hoeveel? Ik ken een AZ-supporter die er graag heen wil. Ik bied EUR 5,-
Bizar trouwens dat Eddie Vedder
een seizoenskaart heeft voor Excelsior.
0
Eddie_Vedder
geplaatst: 24 april 2007, 10:02 uur
Mn kaart kostte 150 euries. Voor 100 euries mag je hem hebben. Ik woon in Amsterdam, je kan hem komen halen.
0
Davez
geplaatst: 24 april 2007, 22:57 uur
Go Man Utd! Prachtige wedstrijd. Altijd spektakel als man united speelt, ALTIJD! dat is voetbal. Ze strijden voor elke bal in elke match , ze verdedigen slecht maarr ze blijven gaan voor een doelpunt te maken.
Ik hou van de club en de mentaliteit. Nu die snelheid uitbuiten op Milan
Ik hou van de club en de mentaliteit. Nu die snelheid uitbuiten op Milan
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:35 uur
RSC Anderlecht
jaja, ben een Belg.
Gentenaar, maar toch al sinds jaar en dag voor RSCA.
jaja, ben een Belg.
0
geplaatst: 25 april 2007, 00:23 uur
P Jay schreef:
RSC Anderlecht
jaja, ben een Belg.
RSC Anderlecht
jaja, ben een Belg.
Dan ben je zeker de afgelopen jaren ook niet erg vrolijk door het leven gegaan.

0
geplaatst: 25 april 2007, 08:42 uur
Prachtige wedstrijd gisteren! Hilarisch dat die commentator bij de stand 1-2 in de tweede helft zei: Man United komt nooit door die verdediging heen. Twee tellen later, na een aanval door het midden(!), lag de bal achter Dida
. Die laatste goal was ook schitterend, BOEM!!
Ik hoop nu wel dat Man United doorgaat, ik vind AC iets te negatief ballen. Maar die 2e goal van Kaka was natuurlijk eentje om in te lijsten
. Die laatste goal was ook schitterend, BOEM!! Ik hoop nu wel dat Man United doorgaat, ik vind AC iets te negatief ballen. Maar die 2e goal van Kaka was natuurlijk eentje om in te lijsten

0
geplaatst: 25 april 2007, 10:39 uur
Alsjeblieft geen Engelse finale
. Daarbij was Milan het grootste deel van de wedstrijd oppermachtig.
0
geplaatst: 25 april 2007, 10:46 uur
Status Seeker schreef:
. Daarbij was Milan het grootste deel van de wedstrijd oppermachtig.Wat is er mis met een Engelse finale? Voor de sfeer in het stadion zou het geweldig zijn. En Engelsen leunen niet op hun verdediging dus spektakel gegarandeerd.
0
geplaatst: 25 april 2007, 15:40 uur
0
geplaatst: 25 april 2007, 16:35 uur
Klumpie schreef:
Ronald Koeman in de aanbieding op Marktplaats.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//sport.marktplaats.nl/voetbal/89720966-ronald-koeman-en-eventueel-tony-bruin-slot-en-jan-wouters.html%3Freturn%3DeJwlykEKwyAQQNG7BMxSHUM3I1LamwyNoGh0iAMtLb17he4e%252FE8I%252BMlo%252FUAAi8uIdD6STyKMxpTOsemDziJciWToVs1%252F0Zz4%252BqoB1n0E6Wq7gdruVSbemSfLc%252FLsjequ3MXZ0uNBbYY%252B8ixu5QCL%252F%252F4A2AopsA%253D%253D%26df%3D1%26fta%3DeNo9z1sOAiEMBdC9NNHvUpBCyazFkIwxRHQm4isa9y6M6Oc9acslipVXESdwPeftLeYCoYip%252BZEHtR7LcJlEhXyRZ5rD4S7n6RTzuCI8TLtjPIWpJKH1PKhlT2CO%252Bx2EVHeKaIE01oOx3n8lwbA85DwTemt%252FU42ctajYN6****iRUo10pw0SedKNTCdtkDW6RpsfkUNW1Mh2QktkcCH%252BEjMby67Su4gXOMbHtlWvbcelFQnEe%252FsTCkDPt39%252BfwB8j1NP%26xref%3D1
Ronald Koeman in de aanbieding op Marktplaats.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//sport.marktplaats.nl/voetbal/89720966-ronald-koeman-en-eventueel-tony-bruin-slot-en-jan-wouters.html%3Freturn%3DeJwlykEKwyAQQNG7BMxSHUM3I1LamwyNoGh0iAMtLb17he4e%252FE8I%252BMlo%252FUAAi8uIdD6STyKMxpTOsemDziJciWToVs1%252F0Zz4%252BqoB1n0E6Wq7gdruVSbemSfLc%252FLsjequ3MXZ0uNBbYY%252B8ixu5QCL%252F%252F4A2AopsA%253D%253D%26df%3D1%26fta%3DeNo9z1sOAiEMBdC9NNHvUpBCyazFkIwxRHQm4isa9y6M6Oc9acslipVXESdwPeftLeYCoYip%252BZEHtR7LcJlEhXyRZ5rD4S7n6RTzuCI8TLtjPIWpJKH1PKhlT2CO%252Bx2EVHeKaIE01oOx3n8lwbA85DwTemt%252FU42ctajYN6****iRUo10pw0SedKNTCdtkDW6RpsfkUNW1Mh2QktkcCH%252BEjMby67Su4gXOMbHtlWvbcelFQnEe%252FsTCkDPt39%252BfwB8j1NP%26xref%3D1

0
Davez
geplaatst: 25 april 2007, 16:37 uur
Milan was niet het grootste gedeelte oppermachtig, waar haal je dat nu???
Eerste kwartier overduidelijk voor united, de rest van de 1ste helft voor milan. 2de helft was het voor mijn part al united dat de klok sloeg, milan kreeg geen kans meer bijelkaargevoetbald. Ze proberen gewoon de tegenstander af te stoppen door de bal rond te tikken. Man UTD begon te jagen in de 2de helft en het was gedaan met milan.
Goed nu een spannende kraker in San Siro, goals vallen er sowieso man utd kan toch niet verdedigen.
Eerste kwartier overduidelijk voor united, de rest van de 1ste helft voor milan. 2de helft was het voor mijn part al united dat de klok sloeg, milan kreeg geen kans meer bijelkaargevoetbald. Ze proberen gewoon de tegenstander af te stoppen door de bal rond te tikken. Man UTD begon te jagen in de 2de helft en het was gedaan met milan.
Goed nu een spannende kraker in San Siro, goals vallen er sowieso man utd kan toch niet verdedigen.
0
Jornaquin
geplaatst: 25 april 2007, 16:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Als Feyenoord niet van Heerenveen wint (het zou het 7e wereldwonder zijn als ze wel winnen) dan worden ze 8e en dan gaan ze echt geen Europees voetbal halen.
(quote)
Wat is Sandy vriendje Rico, je zusje?
0
geplaatst: 25 april 2007, 17:08 uur
Nee Jorn. Jouw ex. Nu mijn vriendin.
Wist je wel.
Ontopic: Wie denk je dat er kampioen wordt, Jorn?
Wist je wel.
Ontopic: Wie denk je dat er kampioen wordt, Jorn?
0
Akonner
geplaatst: 25 april 2007, 17:53 uur
Willem 2 heeft een ontiegelijke pest hekel aan AZ en willen voorkomen dat AZ kampioen wordt. Dus Willem 2 - Ajax 0-9 (ik zet graag zuinig in) en dan alsnog kampioensschap voor Ajax. Helaas geen feest dit jaar op Leidsche Plein maar in de ArenA dan is er zowiezo niks an.
0
geplaatst: 25 april 2007, 19:30 uur
divart schreef:
(quote)

Op Europees niveau inderdaad niet, maar in de Belgische competitie gaat alles naar wens, hoor

0
geplaatst: 25 april 2007, 21:24 uur
P Jay schreef:
Op Europees niveau inderdaad niet, maar in de Belgische competitie gaat alles naar wens, hoor
(quote)

In het land der blinden....

Geld ook voor AZ hoor, volgens mij is de Belgische competitie maar iets beroerder dan in Nederland.
0
geplaatst: 25 april 2007, 21:48 uur
goh, de Belgische toppers kunnen zeker mee in Nederland en Anderlecht zou kunnen mee wedijveren met de Nederlandse titelkandidaten, denk ik. 't Enige echte verschil, denk ik, is dat de zwakkere ploegen in België zwakker zijn dan de zwakkere Nederlandse ploegen...
Maar inderdaad een klein beetje beroerder...
Maar inderdaad een klein beetje beroerder...
0
geplaatst: 26 april 2007, 08:40 uur
Akonner schreef:
Willem 2 heeft een ontiegelijke pest hekel aan AZ en willen voorkomen dat AZ kampioen wordt. Dus Willem 2 - Ajax 0-9 (ik zet graag zuinig in) en dan alsnog kampioensschap voor Ajax. Helaas geen feest dit jaar op Leidsche Plein maar in de ArenA dan is er zowiezo niks an.
En Excelsior heeft een pesthekel aan Ajax. Ondanks de "vriend" van Henk, Ton Lokhoff. Droom maar lekker verder Akonner, het blijft stil in de Arena .
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 26 april 2007, 10:16 uur
Akon kan alleen maar een subjectieve analyse geven. Hoewel er voorlopig nog van alles kan gebeuren (verbaast me niet eens als PSV wint) aangezien er een grote druk op de clubs staat. Als ik dan toch een scenario moet bedenken dan denk ik dat Ajax met een monster score gaat winnen van Willem 2, maar dat AZ subtiel en misschien een beetje laconiek met een score van 3-1 wint en uiteindelijk kampioen wordt. Heb ergens ook zo'n gevoel dat Ajax te veel wilt aanvallen waardoor ze nog eens een counter om de oren kunnen krijgen, ook al zie ik dat Willem 2 niet gauw doen. PSV zal gewoon de 3e plaats behouden.
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:49 uur
Waarom wordt PSV al helemaal afgeschreven? Oke ze hebben laatst iets meer dan en dipje, maar ze hebben wel nog thuisvoordeel terwijl ajax en az buitenshuis spelen, nietwaar?
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:53 uur
Ik snap eigenlijk niet waarom niet iedereen Ajax ook gewoon afschrijft. De wens is de vader van de gedachte zo lijkt het wel. AZ wordt gewoon kampioen.
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:55 uur
Akonner schreef:
.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.