MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Deze week ben ik voor AZ....volgende week ga ik beslissen wat mijn favoriete club is

Social_Mask
Hahah, heb precies het zelfde.

Kos schreef:
Nee, een fatsoenlijke aanvaller die hij in de winterstop wilde halen.

En als ze die 19 punten voorsprong door hem zijn kwijtgeraakt hadden ze die eerst wel door hem opgebouwd.

Nou nou, aan 1 aanvaller ligt het echt niet. Er is teveel fout gegaan om op te noemen. Natuurlijk ligt de schuld niet alleen bij Koeman, maar op een aantal vlakken natuurlijk wel. Bijvoorbeeld het te makkelijk laten gaan van Vennegoor en daarvoor Kluivert (Koeman aankoop) terughalen.

Hij heeft Aissati maar 8x laten opdraven in de 1e seizoenshelft, alle 8 invalbeurten. Ik zie niet in welke kwaliteiten bij Aissati tekort komen t.o.v. een Culina of Mendez? Koeman is geen voorstander van een roulatie systeem, iets wat hem nu de kop kost. Want hierdoor hebben de reserves als Addo, Varyrynen, Feher, Lamey enz. geen vertrouwen gekregen. Want deze spelers zijn echt wel goed genoeg om van een middenmoter te winnen. Dus hebben spelers als Cocu, Farfan, Kone, Alex en Kromkamp veels te lang doorgespeeld met pijntjes en daardoor echte blessures opgelopen.

Het verhuren van Beerens is natuurlijk een fout van heel PSV, zeker omdat ze nog geen aanvaller daarvoor terug hadden.

Maar er is hoop. Gisteren heeft namelijk al een delegatie van PSV een gesprek gehad met een nog niet bekende trainer/coach in Londen, dus dat Koeman vertrekt is al wel bijna zeker.

Omayyad
Klumpie schreef:
Maar er is hoop. Gisteren heeft namelijk al een delegatie van PSV een gesprek gehad met een nog niet bekende trainer/coach in Londen, dus dat Koeman vertrekt is al wel bijna zeker.

Dan hoop ik - als PSV-aanhanger - dat de wijze heren uit Eindhoven een gesprek met Martin Jol gevoerd hebben.

Omayyad schreef:
(quote)

Dan hoop ik - als PSV-aanhanger - dat de wijze heren uit Eindhoven een gesprek met Martin Jol gevoerd hebben.

Martin Jol
Dat zou geweldig zijn.

Mijn droomscenario komt alweer dichterbij, het blijkt dat Henk dezelfde droom heeft
Maar AZ verdient het eigenlijk het meest. Zou ook leuk zijn als er eens een andere club kampioen werd.

Klumpie schreef:

Bron?

Klumpie schreef:

Mourinho?

orbit schreef:
Mijn droomscenario komt alweer dichterbij, het blijkt dat Henk dezelfde droom heeft
Maar AZ verdient het eigenlijk het meest. Zou ook leuk zijn als er eens een andere club kampioen werd.

Mee eens. AZ speelt het beste voetbal en heeft daarnaast de minste wedstrijden verloren en het beste doelsaldo. Daarnaast is het ook goed als een andere club dan de traditionele Top 3 de schaal pakt. Ik vind alleen wel dat Henk iets meer bescheidenheid aan de dag mag leggen. Maar dat zal wel zijn 020 inslag zijn. Als AZ wint zijn ze kampioen (ik zie Ajax geen monsterscore behalen bij Willem II). Ajax heeft het dus niet in eigen handen.

Ik kan me nog een Ajax - Willem II herinneren waarin het 7-0 werd. Laatste wedstrijd in de Meer, volgens mij. In ieder geval de laatste wedstrijd van het seizoen.

Maar goed, voor hetzelfde geld wint Willem II met 3-0 van Ajax...

Ook al wint ajax met 0-7 van Willem II, ik denk dat AZ ook met 1-4 van Excelsior wint...

Nicolage Rico schreef:
Ook al wint ajax met 0-7 van Willem II, ik denk dat AZ ook met 1-4 van Excelsior wint...

Ik teken voor het scenario dat Ajax 1 doelpunt tekort komt

En een penal mist in de laatste minuut.

Ace
Ik teken voor het scenario dat fnoord geen europees voetbal haalt. Dankzij een penal tegen in de laatste minuut.

Ace schreef:
Ik teken voor het scenario dat fnoord geen europees voetbal haalt. Dankzij een penal tegen in de laatste minuut.

Maar als ze 5e worden, hebben ze sowieso Europees voetbal hoor, Ace. Wel op blijven letten.

Opletten is nooit Ace zijn sterkste punt geweest.

Ace
Ace heeft het over scenario 8e plaats, wat ook nog uitstekend tot de mogelijkheden behoort

De gebroeders Koeman kunnen straks bij elkaar gaan uithuilen...

Er gaan trouwens geruchten dat AZ interesse heeft in Jan Koller en Da Silva (keeper van Lille).

Allebei superervaren spelers, maar ik vraag me of Koller onderhand ook al niet 35 oid is?

De gebroeders Koeman moeten lekker van hun geld gaan genieten, want verstand van voetbal hebben ze niet.

Dat zou dus betekenen dat Koevermans weg gaat?

herman schreef:
Allebei superervaren spelers, maar ik vraag me of Koller onderhand ook al niet 35 oid is?

Bijna goed, hij is 34:

"Jan Koller (Praag, 30 maart 1973) is een Tsjechische voetballer," merkt Wikipedia terecht op.

Als zijn contract afloopt kunnen ze best een dealtje sluiten, maar een transfer zal ondanks zijn oude leeftijd toch nog redelijk prijzig zijn.

Een speler zonder statiegeld maakt het meteen een stuk minder interesant, hoewel ik hem wel graag op de Nederlandse velden zou willen zien spelen.

Dit geldt tevens voor Roy Makaay. Meneer moet ca. 5 miljoen Euro gaan kosten voor PSV. Hij zal nog ca. 3 jaar meedraaien en dan houdt hij het voor gezien.

Ace
Pellie schreef:
Als zijn contract afloopt kunnen ze best een dealtje sluiten, maar een transfer zal ondanks zijn oude leeftijd toch nog redelijk prijzig zijn.

Een speler zonder statiegeld maakt het meteen een stuk minder interesant, hoewel ik hem wel graag op de Nederlandse velden zou willen zien spelen.

Dit geldt tevens voor Roy Makaay. Meneer moet ca. 5 miljoen Euro gaan kosten voor PSV. Hij zal nog ca. 3 jaar meedraaien en dan houdt hij het voor gezien.

Jan Koller is vast een goede spits, maar ik vind er niets aan. Ajax is er ook eens mee bezig geweest, maar dat is toen gelukkig niet doorgegaan. Roy Makaay daarentegen is wel geweldig. Lekker belangrijk als zo'n vent 5 miljoen euro kost voor die 3 jaar dat hij nog meegaat: je koopt wel absolute top en doelpunten. Waar die gast ook speelt, hij scoort altijd!

Ace schreef:
(quote)

Jan Koller is vast een goede spits, maar ik vind er niets aan. Ajax is er ook eens mee bezig geweest, maar dat is toen gelukkig niet doorgegaan. Roy Makaay daarentegen is wel geweldig. Lekker belangrijk als zo'n vent 5 miljoen euro kost voor die 3 jaar dat hij nog meegaat: je koopt wel absolute top en doelpunten. Waar die gast ook speelt, hij scoort altijd!

Makaay zal wel naar psv gaan. Gelijk heeft ie, trouwens. Met Makaay zal psv weer kampioen kunnen worden, met een andere trainer aan het roer.

Inderdaad. Met Makaay koop je gewoon 25 goals per seizoen. En een spits met een wagonlading Champions League-ervaring. Kan ie niet naar AZ?

Nicolage Rico schreef:

Makaay zal wel naar psv gaan. Gelijk heeft ie, trouwens. Met Makaay zal psv weer kampioen kunnen worden, met een andere trainer aan het roer.
Makaay naar PSV? Laat Bayern hem dan gaan? Staat momenteel nog in de top 5 van topscorers in de Bundesliga, niet echt snugger als ze hem (moeten?) laten gaan...

Bayern wil gaan verjongen. McKaay gaat sowieso weg na dit seizoen. Vermoedelijk gaat hij terug naar zijn cluppie
Fietstas.

Bayern heeft al Schlaudraff gekocht en wil ook nog Robben. Weet niet of Robben ueberhaupt weg wil bij Chelsea eigenlijk. Die Schlaudraff is wel een goede spits, maar ik denk dat ie voor Bayern niet goed genoeg is.

Ace
Joy4ever schreef:
McKaay

Is dat niet die helicopterpiloot uit Tour of Duty?

dimwit
Ik geef niet (meer) zo veel om voetbal, maar PSV blijft me club! Jammer dat het (bijna) onmogelijk is dat ze kampioen worden dit jaar.. heel het jaar bovenaan gestaan en gooien ze het weg.. sukkels.. Nou ja, dan maar AZ, zeker geen ajax!

Ik heb vandaag een fles wijn ingezet op AZ of PSV met zo'n verstokte Ajaxknaap die zich het hoofd dol heeft laten praten door "ziener" Ten Cate. Zelden zo'n doorzichtig staaltje "psychologie"gezien. Als ik Henk was zou ik het geld van die LOI cursus terug vragen. Het enige wat waarschijnlijk echt bereikt is , is dat Willem II met een wtf-houding het veld op gaat. Knap.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:41 uur

geplaatst: vandaag om 05:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.