Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:07 uur
AZ geeft dit nooit meer uit handen. En gelukkig maar. Veruit de best voetballende ploeg van Nederland.
0
Ace
geplaatst: 26 april 2007, 11:16 uur
BoordAppel schreef:
Ik snap eigenlijk niet waarom niet iedereen Ajax ook gewoon afschrijft. De wens is de vader van de gedachte zo lijkt het wel. AZ wordt gewoon kampioen.
Ik snap eigenlijk niet waarom niet iedereen Ajax ook gewoon afschrijft. De wens is de vader van de gedachte zo lijkt het wel. AZ wordt gewoon kampioen.
Ik snap eigenlijk niet waarom jij Ajax per definitie afschrijft. az heeft de beste papieren, maar zowel Ajax als psv maken nog steeds een uiterst reele kans om kampioen te worden. De schaal wordt pas zondag om kwart over 4 uitgereikt. Tot die tijd is er hoop voor een ieder uit eindhoven en Amsterdam
Deze competitie is al bizar genoeg; er kan nog meer bij! 
0
Ace
geplaatst: 26 april 2007, 11:17 uur
Joy4ever schreef:
AZ geeft dit nooit meer uit handen. En gelukkig maar. Veruit de best voetballende ploeg van Nederland.
Toch typisch dat iemand die voortdurend de schoonheid van het az-voetbal predikt, zelf helemaal idolaat is van het Italiaanse steenkolenvoetbal...
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:18 uur
Alles kan. Maar ik zie AZ dit niet uit handen geven. PSV is kansloos en Ajax eigenlijk ook, al heeft Ten Cate heel veel mensen blijkbaar op andere gedachten gebracht.
In het licht van deze competitie zou het dan wel weer het grappigste zijn als PSV inderdaad kampioen wordt.
In het licht van deze competitie zou het dan wel weer het grappigste zijn als PSV inderdaad kampioen wordt.
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:22 uur
Ace schreef:
Toch typisch dat iemand die voortdurend de schoonheid van het az-voetbal predikt, zelf helemaal idolaat is van het Italiaanse steenkolenvoetbal...
(quote)
Op 23 april 1997 zeker geen TV gekeken? Toen werd je cluppie helemaal zoek gespeeld in het Delle Alpi. Juventus is de enige club in Italië die mooi voetbal laat zien. Net als AZ in Nederland. Voor steenkolenvoetbal moet je bij Schalke zijn.
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:22 uur
BoordAppel schreef:
Alles kan. Maar ik zie AZ dit niet uit handen geven. PSV is kansloos en Ajax eigenlijk ook, al heeft Ten Cate heel veel mensen blijkbaar op andere gedachten gebracht.
Ik zou er niet om kunnen lachen

0
Ace
geplaatst: 26 april 2007, 11:24 uur
Joy4ever schreef:
(quote)

Ik gun het ze meer dan az. psv heeft nederland de laatste jaren een beetje op de kaart gehouden, dus die club krijgt mijn respect. az past in mijn rijtje utreg en fnoord... Al blijft het natuurlijk leuk om koetje te zien huilen en falen.
0
Ace
geplaatst: 26 april 2007, 11:28 uur
Joy4ever schreef:
Op 23 april 1997 zeker geen TV gekeken? Toen werd je cluppie helemaal zoek gespeeld in het Delle Alpi. Juventus is de enige club in Italië die mooi voetbal laat zien. Net als AZ in Nederland. Voor steenkolenvoetbal moet je bij Schalke zijn.
(quote)
Nee, toen was de tv stuk. Wat dat mooie voetbal van het huidige juventus betreft; ieder zijn eigen definitie.
Nogmaal over dat mooie voetbal van az: natuurlijk spelen ze geregeld mooi voetbal, maar dat heb ik Ajax, Twente en psv ook genoeg zien doen dit seizoen. Ook az speelt af en toe 4-4-2 met de punt naar achteren. Dit is de Nederlandse mentaliteit: de underdog ophemelen.Stel dat ze de komende 3 jaar achter elkaar kampioen worden daar in alkmaar en heel nederland sabelt ze neer en is opeens weer voor psv.
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:37 uur
Ace schreef:
Ik gun het ze meer dan az. psv heeft nederland de laatste jaren een beetje op de kaart gehouden, dus die club krijgt mijn respect. az past in mijn rijtje utreg en fnoord... Al blijft het natuurlijk leuk om koetje te zien huilen en falen.
(quote)
Een paar weken geleden stond psv ook nog in je rijtje.
Psv mag van mij kampioen worden. Nog leuker zou AZ zijn. Al blijft het natuurlijk leuk om van Gaaltje te zien huilen en falen.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 26 april 2007, 11:56 uur
Waarom falen? De 1e plaats was niet eens een prioriteit voor AZ.
0
geplaatst: 26 april 2007, 11:57 uur
Dr.Greenthump schreef:
Rico heeft het over van Gaal. Moet je in dit opzicht even los zien van AZ.
0
Ace
geplaatst: 26 april 2007, 12:00 uur
Je kan het prima falen noemen wanneer je de titel op de laatste dag 'verspeelt'. Ik mag namelijk aannemen dat het nu wel de doelstelling en prioriteit van az is om kampioen te worden...
0
geplaatst: 26 april 2007, 14:28 uur
De KNVB is geen Quintin Tarantino, dus het script is gewoon als volgt:
AZ wint, kampioen!
Ajax en PSV kunnen nog vechten om het doelsaldo, maar dat zal Ajax gewoon weer in de 90e minuut veiligstellen
AZ wint, kampioen!
Ajax en PSV kunnen nog vechten om het doelsaldo, maar dat zal Ajax gewoon weer in de 90e minuut veiligstellen

0
Davez
geplaatst: 26 april 2007, 18:56 uur
Als AZ dit nog uit handen geeft zal het nooit kampioen worden. Ok Excelsior heeft dan wel thuis ajax en psv aan banden gelegd maar az moet daar toch kunnen winnen.
Ik gun het ze
Ik gun het ze
0
Jornaquin
geplaatst: 27 april 2007, 18:09 uur
Davez schreef:
Als AZ dit nog uit handen geeft zal het nooit kampioen worden. Ok Excelsior heeft dan wel thuis ajax en psv aan banden gelegd maar az moet daar toch kunnen winnen.
Ik gun het ze
Ik gun het ze
Ajax won in 010 met 3-1 en speelde thuis 2-2 tegen Excelsior

0
Mojo Pin
geplaatst: 29 april 2007, 15:53 uur
AZ staat 2-1 achter bij Excelsior. Ajax en PSV hebben nu allebei een doelsaldo van +48, maar Ajax heeft meer goals gemaakt.
Ongekend spannend bovenin
Ongekend spannend bovenin

0
Mojo Pin
geplaatst: 29 april 2007, 15:59 uur
PSV op 4-1 gekomen en dus virtueel kampioen.
Nog een minuut of 20 te gaan...
Nog een minuut of 20 te gaan...
0
geplaatst: 29 april 2007, 16:08 uur
yasper schreef:
Wat is Vitesse toch een rotclub
Wat is Vitesse toch een rotclub

Ja, klote Vitesse.
0
Mojo Pin
geplaatst: 29 april 2007, 16:09 uur
Roda JC is ook lekker bezig zeg, 6-0 voor tegen Heracles.
0
geplaatst: 29 april 2007, 16:14 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.