MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ik kan wel janken

Mojo Pin
PSV Alves

Nee Reijersen! Niet uitdrogen en dood gaan

Ik ga zo mijn telefoon eens uit de tuin halen en hopen dat hij nog heel is. Had misschien beter een kussen in mijn hand konden hebben bij het zien van de uitslagen.

Omayyad
Dit verzin je toch niet... Wat een ontknoping.

Mijn middag is weer goed; het zonnetje schijnt, mijn cluppie speelt play-offs en ajakkes is geen kampioen geworden.

ShakmUWontBreakm schreef:
Mijn middag is weer goed; het zonnetje schijnt, mijn cluppie speelt play-offs en ajakkes is geen kampioen geworden.

Jammer voor je dat Ajax de play-offs slapend gaat winnen nu PSV er niet in zit.

Jammer voor AZ...

Ik wil die blik zien van Koeman jegens voorzitter

Mojo Pin
Koeman zal zichzelf nu wel weer een toptrainer vinden

Omayyad
Mojo Pin schreef:
Koeman zal zichzelf nu wel weer een toptrainer vinden

Dat is inderdaad een groot nadeel van dit hele gebeuren...

Conway Twitty schreef:
(quote)

Jammer voor je dat Ajax de play-offs slapend gaat winnen nu PSV er niet in zit.

En zich dan weer laat uitschakelen door een of ander camping-elftal

Mojo Pin
Zo'n kampioenschap staat wel weer mooi op zijn CV.

Omayyad
Mojo Pin schreef:
Zo'n kampioenschap staat wel weer mooi op zijn CV.

Aan de andere kant zijn ze hem dan ook weer sneller kwijt...

Mojo Pin
Misschien komt er dan straks een buitenlandse club om zijn contract af te kopen

Omayyad
Mojo Pin schreef:
Misschien komt er dan straks een buitenlandse club om zijn contract af te kopen

We hebben vandaag gezien dat "in het voetbal alles mogelijk is"....

Omayyad schreef:
(quote)

We hebben vandaag gezien dat "in het voetbal alles mogelijk is"....

En dat goals tegen krijgen moeilijk wordt als bij de tegenstander Benson in de aanval staat.

Mojo Pin
Had Louis dit ook voorspeld?

PSV

Het enige lichtpuntje is dat Cocu even de doorslaggevende treffer gescoord leek te hebben.

Feyenoord heeft trouwens goed gedaan, ze hebben het beste doelsaldo van alle R'damse clubs.

herman schreef:

Feyenoord heeft trouwens goed gedaan, ze hebben het beste doelsaldo van alle R'damse clubs.

nog onder Roda en Heerenveen geeindigt met behoorlijk negatief doelsaldo.

Mojo Pin
Ze kunnen 010 beter veranderen in -10.

herman schreef:

Het enige lichtpuntje is dat Cocu even de doorslaggevende treffer gescoord leek te hebben.

Dat is ook zo.

BoordAppel schreef:
(quote)

Dat is ook zo.

Oja, iets te snel - uit teleurstelling - teletekst uitgezet. Nouja, het is hem van harte gegund in ieder geval.

Kos
Hehe, eat that Ajax en Ajax 2 eh.. AZ.

Ace
Wat een middag... Ik baal behoorlijk, maar dat mag duidelijk zijn. Eén ding scheelt: in tegenstelling tot veel Ajacieden heb ik niet zo'n hekel aan p$v. Liever de boeren dan dat opgehemelde az... Anyway, bizar spannende middag die helaas niet zo afliep als ik hoopte.

Yak
Ik verwacht wederom felicitaties van Hans Brouwer aan de PSV'ers.

SelmaDuim
Wel lachwekkend om te zien al die huilende voetbalsupporters op tv, wat een watjes zeg!

Ongelooflijke ontknoping. Dit gaan we denk ik nooit meer meemaken.

En huilende supporters snap ik inderdaad ook niet. Het is maar voetbal tenslotte.

Het lachwekkendst is toch wel die az-supporter die alvast de kampioenschapsdatum vrij groot op zijn been had laten tatoeëren

Omayyad
Ace schreef:
Wat een middag... Ik baal behoorlijk, maar dat mag duidelijk zijn. Eén ding scheelt: in tegenstelling tot veel Ajacieden heb ik niet zo'n hekel aan p$v. Liever de boeren dan dat opgehemelde az...

Vriend Ace, het is PSV en niet P$V, maar ik begrijp dat jij als aanhanger van een beursgenoteerd bedrijf dat tevens door een bank gesponsord wordt, vaak dollartekens in de ogen ziet, dus het is jou vergeven...

VanDeGriend schreef:
Het lachwekkendst is toch wel die az-supporter die alvast de kampioenschapsdatum vrij groot op zijn been had laten tatoeëren

Ja, dat is toch wel duidelijk! naar je vakantietijd in Spanje waar je lekker met je zwembroekje rondloopt. Iedereen zou je uitlachen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:36 uur

geplaatst: vandaag om 10:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.