Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2007, 20:35 uur
Voetbal is emotie, dus dat mensen huilen omdat ze geen kampioen worden vind ik zeker niet gek. Toen wij op het WK '98 werden uitgeschakeld, pinkte ik toch ook echt een traantje of twee weg.
Enne Omay PSV is natuurlijk de club in Nederland van het geld. PSV=kopen kopen kopen lees: Philips
Of misschien eerder was.
Enne Omay PSV is natuurlijk de club in Nederland van het geld. PSV=kopen kopen kopen lees: Philips
Of misschien eerder was.
0
Omayyad
geplaatst: 29 april 2007, 20:41 uur
HiLL schreef:
Of misschien eerder was.
Of misschien eerder was.Je geeft het zelf al aan, Heuvel... Ik denk dat dit niet meer van toepassing is.
0
geplaatst: 29 april 2007, 20:42 uur
Omayyad schreef:
Je geeft het zelf al aan, Heuvel... Ik denk dat dit niet meer van toepassing is.
(quote)
Je geeft het zelf al aan, Heuvel... Ik denk dat dit niet meer van toepassing is.
Maar Ajax toch ook niet meer...
0
Omayyad
geplaatst: 29 april 2007, 20:46 uur
HiLL schreef:
Wat niet meer? Naar mijn weten is Ajax nog altijd een beursgenoteerd bedrijf en is ABN-AMRO nog steeds de sponsor.
0
geplaatst: 29 april 2007, 20:50 uur
Omayyad schreef:
Wat niet meer? Naar mijn weten is Ajax nog altijd een beursgenoteerd bedrijf en is ABN-AMRO nog steeds de sponsor.
(quote)
Ja maar geen club meer van het grote geld, beursgenoteerd of niet.
0
Omayyad
geplaatst: 29 april 2007, 20:52 uur
HiLL schreef:
Ik denk dat dat voor elke Nederlandse voetbalclub van toepassing is.
0
geplaatst: 29 april 2007, 21:46 uur
VanDeGriend schreef:
Het lachwekkendst is toch wel die az-supporter die alvast de kampioenschapsdatum vrij groot op zijn been had laten tatoeëren
Het lachwekkendst is toch wel die az-supporter die alvast de kampioenschapsdatum vrij groot op zijn been had laten tatoeëren

Dat was inderdaad vrij hilarisch
.gemaster schreef:
Ongelooflijke ontknoping. Dit gaan we denk ik nooit meer meemaken.
Ongelooflijke ontknoping. Dit gaan we denk ik nooit meer meemaken.
Het is te hopen dat PSV volgend jaar gewoon weer een paar wedstrijden voor het einde kampioen wordt
. Dit is in ieder geval niet goed voor je hart.
0
geplaatst: 29 april 2007, 21:52 uur
Had op AZ gehoopt maar die bakten er maar weinig van. Wonderlijk wel hoe PSV zich heeft hersteld van die dramaperiode. Knap gedaan, al denk ik wel dat in de 90 ste minuut een klein strafschopje gegeven had moeten worden aan Vitesse.
Van de drie speelt PSV wel het minst aantrekkelijke voetbal en dat betekent voor mij alweer een jaar geen enkele CL wedstrijd kijken met een Nederlandse ploeg, voor zover PSV met dat leger Zuidamerikanen al aan die definitie voldoet.
Gelukkig hebben wij ook nog een toetje. Groningen...dat wordt een makkie natuurlijk.
Van de drie speelt PSV wel het minst aantrekkelijke voetbal en dat betekent voor mij alweer een jaar geen enkele CL wedstrijd kijken met een Nederlandse ploeg, voor zover PSV met dat leger Zuidamerikanen al aan die definitie voldoet.
Gelukkig hebben wij ook nog een toetje. Groningen...dat wordt een makkie natuurlijk.
0
geplaatst: 29 april 2007, 23:26 uur
PSV. 
Heerlijke ontknoping. Ik zat bij de uni in Leiden, heb me vooral vermaakt met de reacties van mensen om me heen (vooral veel scheldende mensen aan de telefoon).

Heerlijke ontknoping. Ik zat bij de uni in Leiden, heb me vooral vermaakt met de reacties van mensen om me heen (vooral veel scheldende mensen aan de telefoon).
0
Davez
geplaatst: 30 april 2007, 00:57 uur
Ik was thuis en kon al zappend de 3 wedstrijden volgen. Het was de moeite! AZ had geen schijn van kans...
Ook in de rest van Europa is het nagelenbijten geblazen.
Duitsland en Spanje kennen een race gelijkaardig aan Nederland. In Belgie,Turkije,Engeland,Portugal zijn er ook 2 teams in concurrentie om te gaan lopen met het kampioenschap. Fantastische tijden voor een voetbalfanaat!
Ook in de rest van Europa is het nagelenbijten geblazen.
Duitsland en Spanje kennen een race gelijkaardig aan Nederland. In Belgie,Turkije,Engeland,Portugal zijn er ook 2 teams in concurrentie om te gaan lopen met het kampioenschap. Fantastische tijden voor een voetbalfanaat!
0
geplaatst: 30 april 2007, 02:43 uur
Ik ben er inmiddels al een beetje overheen, maar ik kon vanmiddag wel janken, Excelsior die 3 goals maakt tegen AZ: dat verzin je toch niet! Ik was vantevoren enigzsins gereserveerd, ze moesten het eerst maar 's laten zien dat ze een waardig kampioen zijn. Maar nee: AZ speelde gewoon bar slecht en hebben terecht verloren, ik kan niet anders zeggen. En Ajax of PSV kampioen: het zal me jeuken, het spijt me.... 

0
geplaatst: 30 april 2007, 11:06 uur
Ik heb als AZ-supporter nog nooit zo'n gat in de lucht gesprongen bij een goal van PSV, maar bij de 5-1 van Cocu heb ik een paar rondedansjes gemaakt. AZ niet, dan Ajax ook niet
.
.
0
geplaatst: 30 april 2007, 11:19 uur
Hebben al veel mensen zich aangemeld bij een sessie voor de AV (Anonieme Verliezers)?
Ik zie jullie daar.
Ik zie jullie daar.
0
Social_Mask
geplaatst: 30 april 2007, 11:23 uur
Haha 
Kut dat PSV heeft gewonnen. 1 DOELPUNT TEKORT!!!! EN AZ DIE VERLIEST????? HOE DE F**** KUN JE DAT LATEN GEBEUREN?!?!?!?!?
Maar jah, das balen. Mij maakte het niet uit wie zou winnen. In ieder geval geen Ajax, want nu kan ik iets leuks uithalen met mn klasgenoten. Had liever AZ zien winnen. Maar nu PSV heeft gewonnnen.....raad es welk shirt ik 7 mei (de dag dat ik weer naar school moet) ga aandoen
En ik zit op een A'damse school

Kut dat PSV heeft gewonnen. 1 DOELPUNT TEKORT!!!! EN AZ DIE VERLIEST????? HOE DE F**** KUN JE DAT LATEN GEBEUREN?!?!?!?!?
Maar jah, das balen. Mij maakte het niet uit wie zou winnen. In ieder geval geen Ajax, want nu kan ik iets leuks uithalen met mn klasgenoten. Had liever AZ zien winnen. Maar nu PSV heeft gewonnnen.....raad es welk shirt ik 7 mei (de dag dat ik weer naar school moet) ga aandoen

0
geplaatst: 30 april 2007, 11:26 uur

Ik moest eerst zelf voetballen, maar na een bloedstollende ontknoping inde kantine ben ik direct naar Eindhoven gegaan om te delen in de feestvreugde. Grandioos, dit was één van mijn allermooiste voetbalervaringen. Je wordt haast blij dat we niet 4 rondes voor het einde al kampioen waren.

0
Omayyad
geplaatst: 30 april 2007, 11:40 uur
Paalhaas schreef:
Ik moest eerst zelf voetballen, maar na een bloedstollende ontknoping inde kantine ben ik direct naar Eindhoven gegaan om te delen in de feestvreugde. Grandioos, dit was één van mijn allermooiste voetbalervaringen. Je wordt haast blij dat we niet 4 rondes voor het einde al kampioen waren.

Met de nadruk op 'haast'....

0
Akonner
geplaatst: 30 april 2007, 13:14 uur
Dit is echt ongeloofelijk kut, heb me sinds AC-Milan - Ajax (3-2 laatste minuut kwartfinale championsleauge) niet meer zo ongeloofelijk kut gevoeld. Dit doet ongeloofelijk veel pijn, zeker omdat ik in Brabant woon zal me dit nog zat ingevrijfd worden. Nou dan maar die kut troostprijs halen volgende week finale Ajax-AZ 2 teams die helemaal down zullen zijn. Wel gefeliciteerd PSV.
0
geplaatst: 30 april 2007, 13:21 uur
Ongelooflijk trouwens dat Waterman eerst AZ voor tien miljoen door de neus boort en vervolgens een 4-jarig contract krijgt

0
Akonner
geplaatst: 30 april 2007, 13:32 uur
Waterman heeft wel ongeloofelijk goed gekeept de rest van het seizoen, vind dat je het zo'n jonge jongen moeilijk kwaad kunt nemen, heel AZ heeft gefaald en geblunderd, dan zou je net zo goed ieders contract door de midden kunnen scheuren.
0
geplaatst: 30 april 2007, 13:41 uur
Akonner schreef:
Waterman heeft wel ongeloofelijk goed gekeept de rest van het seizoen
Waterman heeft wel ongeloofelijk goed gekeept de rest van het seizoen
Overdrijf je nu niet een beetje? Zijn stijl ziet er i.m.o. niet uit (zoals bijv. zijn redding tegen Werder in de thuiswedstrijd op de doorgebroken Fritz) en hij pakt ook niet echt punten. Dat hij misschien beter is dan beroepsgrabbelaars Sinouh en Didulica heeft meer te maken met het dramatische keepersbeleid bij AZ. Nu ze schoon schip hadden kunnen maken (Sinouh, Bulters, Zwarthoed en Molenaar weg) blijven ze keepers die zich nog niet bewezen hebben halen.
Nu weet ik niet hoe Vorm zou presteren bij een topploeg, maar die zou ik wel bij AZ willen zien spelen.
0
Akonner
geplaatst: 30 april 2007, 13:47 uur
Vorm is zeker een goede keeper, maar Waterman heeft heus wel de potentie om uit te groeien tot een geweldige keeper voor Stekelenburg duurde dat ook een hele tijd maar die heeft inmiddels ook zijn draai gevonden, en ik vind het gewoon terecht dat zijn contract verlengd word, moet niet van een blunder afhankelijk te zijn. Ik zie Scheringa nog wel v.d. Sar halen.
0
geplaatst: 30 april 2007, 15:08 uur
Beter kan niet. Kampioen en Koeman die hoogstwaarschijnlijk vertrekt.
0
geplaatst: 30 april 2007, 18:32 uur
Akonner schreef:
Dit is echt ongeloofelijk kut, heb me sinds AC-Milan - Ajax (3-2 laatste minuut kwartfinale championsleauge) niet meer zo ongeloofelijk kut gevoeld. Dit doet ongeloofelijk veel pijn, zeker omdat ik in Brabant woon zal me dit nog zat ingevrijfd worden. Nou dan maar die kut troostprijs halen volgende week finale Ajax-AZ 2 teams die helemaal down zullen zijn. Wel gefeliciteerd PSV.
de tegenstander feliciteren is een goede zaak. zou van gaal ook eens moeten doen. derhalve voor deze trainer (die telkens al zijn successen moet noemen en te weinig waardering daarvoor meent te krijgen- in muziek termen het pierre kartner complex) de notitie in het eindrapport: - -
0
geplaatst: 30 april 2007, 18:33 uur
Klumpie schreef:
koeman moet een mooie dag gehad hebben
koeman - voorzitter: 1 - 0
psv - vitesse: 5 - 1
bier - wodka lemon: 8 - 3 (stand half elf)
0
Akonner
geplaatst: 30 april 2007, 19:31 uur
Social_Mask schreef:
Haha
Haha

Oew das een kut actie zeker als je niet zoveel om voetbal geeft, je mag best beseffen dat dit echt pijn doet voor mensen met een Ajax-hart heb zelf ook tranen in mijn ogen gehad gister. Hoop alleen dat ze je niet te hard toetakelen een blauw oog en een paar tanden uit je mond is wat mij betreft genoeg.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 08:48 uur
Onwaarschijnlijke ontknoping. Ik vond het jammer voor AZ, maar alle lof voor PSV. Zij hebben het meest volwassen elftal. Als het er echt om gaat niet verzaken. AZ en Ajax speelden te verkrampt. En nu op naar de play-offs. Ik ben benieuwd hoe AZ en Ajax deze klap managen. Het zou zo maar kunnen dat Twente en Heerenveen bepalen wie naar de voorronde CL mag.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 08:55 uur
VanDeGriend schreef:

(quote)
sprite 
ik wist niet of je op deze publieke internetzender merken mocht noemen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.