Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2007, 16:07 uur
Nicolage Rico schreef:
Bosschaart heeft ook wedstrijden gespeeld op het middenveld. Die jongen kwam (zeer) duidelijk kwaliteit te kort. Bij Ado valt hij op door zijn fouten, niet door zijn goede spel.
Bosschaart heeft ook wedstrijden gespeeld op het middenveld. Die jongen kwam (zeer) duidelijk kwaliteit te kort. Bij Ado valt hij op door zijn fouten, niet door zijn goede spel.
En door zijn witte schoenen. Die hij overigens geleend had van Henk Vos.
0
geplaatst: 9 mei 2007, 16:09 uur
Henk Vos had geen last van kuipvrees. Die kon gewoon niet voetballen.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 09:36 uur
Heerlijke goal gisteren van Nilsson
. Jammer dat Heerenveen de klus nog niet afgemaakt heeft 
. Jammer dat Heerenveen de klus nog niet afgemaakt heeft 
0
geplaatst: 10 mei 2007, 10:26 uur
Eén goal in de return en ze zijn door. Met Alves en Nilsson voorin moet dat lukken. AZ heeft de bekerfinale beter verwerkt dan de oudjes van Ajax. Twente werd duidelijk overklast 

0
geplaatst: 10 mei 2007, 10:29 uur
Joy4ever schreef:
Eén goal in de return en ze zijn door. Met Alves en Nilsson voorin moet dat lukken. AZ heeft de bekerfinale beter verwerkt dan de oudjes van Ajax. Twente werd duidelijk overklast

Dat laatste vond ik trouwens moeilijk te zien in de samenvatting. Niet dat Twente veel creëerde, maar van AZ heb ik afgezien van het eerste en laatste kwartier ook niet veel gezien. Maar goed, ik ben wel tevreden met de 1-1.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 10:46 uur
OMG.... Dordrecht - RKC 2-0 
Het zal toch niet gaan gebeuren hé !

Het zal toch niet gaan gebeuren hé !
0
geplaatst: 10 mei 2007, 10:51 uur
Maak je niet druk, het gaat hier om een best of three. Dus wint RKC de return (al is het met 1-0) dan volgt er nog een derde en dus beslissingswedstrijd. Het zou gek zijn als RKC het met deze selectie niet zou redden.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:12 uur
Oh ja, nog zo'n grapje van de knvb om het spelletje te verzieken...
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:22 uur
Het is idd te gek voor woorden. Anders had Dordrecht een gerede kans gehad. Niet dat we blij moeten zijn met die club maar toch.. De KNJB geeft er altijd zo een draai aan dat bepaalde clubs het aan het eind van de rit redden.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:29 uur
Inderdaad. Ik vind het jammer dat die hele promotie/degradatie-regeling erop gericht is om zo weinig mogelijk clubs te laten degraderen. Als je bij de laastste drie van de Eredivisie eindigt heb je m.i. laten zien dat je er niet thuishoort en mag je het een niveautje lager proberen. In andere landen zien ze dat wel in.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:33 uur
In ons land is het zelfs zo gek dat je geneens kan degraderen uit de eerste divisie. Waar strijd dan nog voor in de eerste divisie?
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:39 uur
Klumpie schreef:
In ons land is het zelfs zo gek dat je geneens kan degraderen uit de eerste divisie. Waar strijd dan nog voor in de eerste divisie?
Voor promotie. Als je 15e staat heb je nog kans op een periodetitel..
Clubs zouden best sneller mogen degraderen. Aan de andere kant. Wat moet een club die 8e is geworden in de 1e divisie doen in de Eredivisie?
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:48 uur
Nicolage Rico schreef:
Clubs zouden best sneller mogen degraderen. Aan de andere kant. Wat moet een club die 8e is geworden in de 1e divisie doen in de Eredivisie?
Helemaal niks. Gewoon 3 clubs rechtstreeks laten degraderen uit de eredivisie, de kampioen van de 1e divisie laten promoveren en de nummers 2 tot en met 5 laten strijden voor 2 plekken in de eredivisie.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 11:57 uur
Cygnus schreef:
Helemaal niks. Gewoon 3 clubs rechtstreeks laten degraderen uit de eredivisie, de kampioen van de 1e divisie laten promoveren en de nummers 2 tot en met 5 laten strijden voor 2 plekken in de eredivisie.
(quote)
Dat zou iig een betere opzet zijn. Aan de andere kant: 3 clubs direct laten degraderen is er misschien 1 teveel.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 12:21 uur
Waarom? Er zijn landen (Italie) waar er zelfs vier rechtstreeks degraderen. Ik vind dat er wel een beetje doorstroming mag komen.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 12:57 uur
In andere competities spelen ze wel met meer teams (Italië 20), maar goed 2 lijkt mij een beter aantal. Dan hoeft Feyenoord alleen maar 16e te worden en dan zijn we er. 

0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:23 uur
Trouwens wel opmerkelijk dat onze 020-vrienden op MuMe zich angstvallig stil houden. Leuk zo een beker winnen maar de CL is waar alles om draait. Hoewel, al zou Ajax alsnog dat voorronde ticket pakken dan zal diezelfde voorronde voor de zoveelste keer het eindpunt zijn. Dan kunnen ze beter nu al zeggen: laat ons maar in de UEFA Cup spelen. Is voor onze plek op de UEFA-lijst ook het beste.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:28 uur
Ehm, Ajax hoeft maar 1 keer te scoren in de komende wedstrijd en alles ligt weer open.
Maar goed, een wedstrijd Twente - Heerenveen zit er ook nog steeds in.
Maar goed, een wedstrijd Twente - Heerenveen zit er ook nog steeds in.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:34 uur
herman schreef:
Ehm, Ajax hoeft maar 1 keer te scoren in de komende wedstrijd en alles ligt weer open.
Heerenveen hoeft maar 1 keer te scoren en het boek kan gesloten worden voor de Amsterdammers.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:49 uur
herman schreef:
En waarom zou Ajax niet met bv. 3-1 kunnen winnen?
En waarom zou Ajax niet met bv. 3-1 kunnen winnen?
Dat kan wel. Maar het was duidelijk dat Ajax geen twee wedstrijden in een tijdsbestek van drie dagen aan kan.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:53 uur
Ze hebben nog gelijke kansen. Het grote voordeel van Heerenveen is wel dat ajax niet gescoord heeft.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 13:59 uur
Ten Cate zou trouwens gaan rouleren, maar de laatste maanden is daar weinig meer van terecht gekomen...
0
geplaatst: 10 mei 2007, 14:00 uur
herman schreef:
Ten Cate zou trouwens gaan rouleren, maar de laatste maanden is daar weinig meer van terecht gekomen...
Van mij mag hij best wat vaker Lindenbergh brengen

0
geplaatst: 10 mei 2007, 14:02 uur
Status Seeker schreef:
(quote)

Ja, wat moet Lindenbergh nou bij Feyenoord? Wellicht een verterking voor het huidige team, maar zo komen we er nooit.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 14:07 uur
Nouja, ik vind het eigenlijk geen gekke speler voor Feyenoord. Hij lijkt me beter dan Schreuder bv.
Maar het is wel sneu dat jullie het moeten hebben van de afdankertjes van PSV, Ajax en AZ.
Maar het is wel sneu dat jullie het moeten hebben van de afdankertjes van PSV, Ajax en AZ.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 14:29 uur
herman schreef:
Nouja, ik vind het eigenlijk geen gekke speler voor Feyenoord. Hij lijkt me beter dan Schreuder bv.
Daarom zei ik al: In de huidige selectie zou hij niet misstaan, maar nu noem je ook een speler: Schreuder. Die had 3 jaar geleden al moeten stoppen.
En dat laatste was je zegt is waar, zo kom je er nooit.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 15:40 uur
Als Lindenbergh komt dan zal Co Adriaanse ook wel komen, volgens mij heeft Co Lindenbergh ook naar AZ gehaald.
BTW...helaas helaas, PSV gaat niet verder met Kluivert en Reiziger.
BTW...helaas helaas, PSV gaat niet verder met Kluivert en Reiziger.

0
Jornaquin
geplaatst: 10 mei 2007, 16:20 uur
Nicolage Rico schreef:
Als ze maar niet naar Feyenoord gaan.
(quote)
Als ze maar niet naar Feyenoord gaan.

Ze kunnen nooit slechter zijn dan die prutsers die er nu rondlopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.