Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2007, 16:23 uur
Gelukkig heeft Ajax wel een topteam. Na die geweldige partij in de bekerfinale ook gisteren weer geschitterd 
Oeps, ik bedoelde geschutterd.

0
geplaatst: 10 mei 2007, 16:35 uur
Die prutsers moeten ook weg, op enkele na. Maar dan hoeven we geen afgekeurde ajacieden te hebben. Zijn Reiziger en Kluivert niks voor 020? Dan is hun cirkel rond.
0
Akonner
geplaatst: 10 mei 2007, 19:51 uur
Kluivert zelf wil dolgraag naar Ajax, maar is wat mij betreft niet welkom. Bakircioglu zou vandaag gekeurd worden bij Ajax en dat zou een geweldige aankoop zijn. Eindelijk weer iemand die een voorzet kan geven.
0
geplaatst: 10 mei 2007, 23:21 uur
Misschien kan Reiziger nog terecht bij Groningen. Kluivert lijkt me eigenlijk een beetje einde verhaal, hoe triest ook.
0
Jornaquin
geplaatst: 11 mei 2007, 14:10 uur
Joy4ever schreef:
Gelukkig heeft Ajax wel een topteam. Na die geweldige partij in de bekerfinale ook gisteren weer geschitterd

Altijd beter dan die 010 kneusjes, maarja dat is iedereen tegenwoordig.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:12 uur
Ik heb weer genoten van met name Tiendalli
. Ook Vlaar wist af en toe niet meer waar Suarez gebleven was
. Had hij niet last gehad van de vallende ziekte, dan was het doek nu al gevallen voor Feyenoord.
. Had hij niet last gehad van de vallende ziekte, dan was het doek nu al gevallen voor Feyenoord.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:14 uur
Status Seeker schreef:
.
.Tiendalli, Bahia en Saïdi mogen allemaal weg. Die spelers komen echt niveau te kort. Misschien dat Tiendalli er ooit nog eens komt, maar ik (kuip)vrees van niet.
Tot de rode kaart was Feyenoord misschien wel de betere ploeg, maar daarna heeft Feyenoord geluk gehad. Dit is best een goede stand voor de return. Het uitdoelpunt kan erg belangrijk worden.
0
Jornaquin
geplaatst: 11 mei 2007, 14:16 uur
Nicolage Rico schreef:
Tiendalli, Bahia en Saïdi mogen allemaal weg. Die spelers komen echt niveau te kort. Misschien dat Tiendalli er ooit nog eens komt, maar ik (kuip)vrees van niet.
Tot de rode kaart was Feyenoord misschien wel de betere ploeg, maar daarna heeft Feyenoord geluk gehad. Dit is best een goede stand voor de return. Het uitdoelpunt kan erg belangrijk worden.
(quote)
Tiendalli, Bahia en Saïdi mogen allemaal weg. Die spelers komen echt niveau te kort. Misschien dat Tiendalli er ooit nog eens komt, maar ik (kuip)vrees van niet.
Zo kan ik er nogwel 8 opnoemen die er gisteren instonden

0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:25 uur
Ja, is ook niet moeilijk om de 11 spelers op te noemen die gisteren speelden. Kun je ook gewoon zien op teletekst of op VI, dus hoef je niet op te noemen Jorn.

0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 14:31 uur
als je tweede word met het verschil van een doelpunt, de beker wint, ja dan doe je het een stuk beter als een club die 7de eindigt, waarschijnlijk geen europees haalt en al vroeg uit de beker en meteen uit de uefa cup ligt.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:35 uur
Waarschijnlijk heeft Joy4ever het puur over de resultaten van de play-offs.
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 14:40 uur
Oh ja, die paar wedstrijden in de play-offs geven natuurlijk een betere indicatie dan 34 competitie wedstrijden. De Play-Offs moeten afgeschaft worden. Moet er niet aan denken dat een club als Heerenveen of Twente ons moet representeren in de Champions Leauge. Als je 2de word heb je het recht om in de Champions Leauge te spelen. AZ had het vorig jaar verdiend, dit jaar had Ajax het verdiend.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:55 uur
Ben ik niet met je eens. Vorig jaar AZ: ok. Ajax heeft het vorige keer dankzij de play-offs (waar ik ook geen voorstander van ben) mogen proberen maar die konden niet winnen van een amateurclub uit Kopenhagen. De enige twee clubs uit Nederland die de laatste twee, drie jaar Europees gezien goed hebben gepresteerd zijn AZ en PSV. Hoe je het ook wendt of keert: Ajax kost Nederland alleen maar punten. Of je moet het als een voordeel zien dat er daardoor straks geen play-offs meer gespeeld hoeven te worden voor de CL omdat we die plek kwijt zijn door Ajax.
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:03 uur
Dav vergeet je dat Ajax in 2003 (oké het is al een hele tijd gelede de kwartfinale van de championsleauge bog haalde). In die tijd zorgde Ajax en Feyenoord nog voor de punten. PSV haalde nooit de 2de ronde van de Championsleauge en van AZ had nog niemand gehoord. Dit jaar had Ajax de pech dat de competitie van denemarken al halverwege was en die in Nederland nog praktisch gezien moest beginnen, Ajax is een ronde verder gekomen in de Uefa Cup en dat is inderdaad niet genoeg.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:12 uur
Dat Ajax het niet redde tegen Kopenhagen mag mijn inziens niet liggen aan het feit dat de competitie in Denemarken al was begonnen. Kwalitatief gezien had Ajax het gewoon moeten winnen. Ik denk eerder dat er hier sprake was van een onderschatting. Het Ajax van heden is bij lange na niet zo sterk als die van midden jaren 90. Ook Ajax moet zijn mouwen opstropen en gewoon vol aan de bak. Als dat besef er een keer komt dan zie ik Ajax in Europa nog wel een keer voor een verrassing zorgen.
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:19 uur
Ajax heeft dit seizoen wel bewezen dat ze echt kunnen strijden. Zeker met spelers als Stam, Davids en Gabri. Is toch wel een hele verbetering. Wedstrijden waar we anders punten verloren konnen we dit jaar winnen. Met Davids in het team slechts 1 keer verloren (tegen heerenveen). Als Ajax spelers als: Motta, Bakircioglu en Krkic (Barca wil hem aan Ajax verhuren), dan maken we zeker een goede kans om een ronde verder te komen in de CL (mits we die halen).
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:24 uur
Krkic is pas 16 he. Een van de grootste talenten die er is, maar echt nog niet zo goed dat ie Ajax een extra ronde CL bezorgd.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:29 uur
Inderdaad. Motta lijkt me wel een aanwinst, overigens. Gaat Japie Stam nog een jaar door? Ja toch?
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:33 uur
Ja Jaap gaat nog een jaar door. Ben overigens van mening dat Ajax Rosenberg nooit had mogen laten gaan. Rosenberg 15 goals in eerste seizoen bij Ajax en een goede mentalitiet. Als 2de spits echt heel goed beter dan die Manucharyan want wat Ajax daar in ziet blijft mij een raadsel.
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:37 uur
Zeer zeker niet mislukt, onderschat en te weinig kansen gekregen. Maar in je 1ste seizoen (in de schaduw van Huntelaar) zo vaak scoren is weinig spitsen gegeven.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:38 uur
Ik blijf het een geweldige grap vinden dat Ajax destijds voor Rosenberg koos en niet voor diens ploegmaat Alves. Als diezelfde Alves zondag dan ook nog het lot bezegeld van Ajax..
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:40 uur
Alves is een gok die goed uitpakte voor Heerenveen. Speelde in Zweden niet eens als spits en scoorde zeer weinig. Dat het zo uitpakt had niemand kunnen verwachten.
0
Akonner
geplaatst: 11 mei 2007, 15:45 uur
Maar even heel iets anders, lees net dat spelers van AC Milan bij winst in de CL een belong van 200.000 euro (p.p.) krijgen. BELACHELIJK DIT. Voetballers zouden veel minder moeten verdienen. Daar wordt het voetbal denk ik zelfs leuker op. Er word weleens vergeten dat voetbal ook maar een spelletje is en dat er beroepen zijn die veel belangrijker zijn. Puur omdat zij met zoveel talent zijn geboren.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:46 uur
Akonner schreef:
Alves is een gok die goed uitpakte voor Heerenveen. Speelde in Zweden niet eens als spits en scoorde zeer weinig. Dat het zo uitpakt had niemand kunnen verwachten.
Ik denk dat Heerenveen wel een vermoeden had... Die hebben immers het beste scoutingsapparaat van Europa. Overigens ben ik ook wel fan van Rosenberg, die begon net zijn draai te vinden bij Ajax toen Huntelaar werd aangetrokken.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:51 uur
Akonner schreef:
Maar even heel iets anders, lees net dat spelers van AC Milan bij winst in de CL een belong van 200.000 euro (p.p.) krijgen. BELACHELIJK DIT. Voetballers zouden veel minder moeten verdienen. Daar wordt het voetbal denk ik zelfs leuker op. Er word weleens vergeten dat voetbal ook maar een spelletje is en dat er beroepen zijn die veel belangrijker zijn. Puur omdat zij met zoveel talent zijn geboren.
Dat is toch niks nieuws? Dat kregen de spelers van Real Madrid ook altijd.. En het zou me niks verbazen als veel andere spelers ook een beloning hebben gehad.
Natuurlijk verdienen voetballers veel te veel geld. Het zijn artiesten.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:55 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar daarom is het achteraf nog wel grappig.
Maar daarom is het achteraf nog wel grappig.
Zo zit voetbal vol met ironische momenten.. regelmatig nekken ex-spelers hun voormalige ploeg in een belangrijke wedstrijd of net niet aangetrokken spelers. Alves kan in zijn eentje echter niet zoveel beginnen, heel Heerenveen zal scherp moeten zijn. Al vind ik Ajax slechter spelen dan ik ze in tijden heb gezien dit seizoen.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 15:56 uur
Stel je voor dat Twente en ajax doorgaan in de play-offs en Kennedie trapt er 2 in tegen ajax, zodat Twente doorgaat. Dat zou ook erg grappig zijn...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.