MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Ace schreef:
Ik vind Vertonghen het erg goed doen bij RKC en ik denk dat hij bij Ajax ook van grote waarde kan worden. Het zou de tweede Belg in de Ajax-historie kunnen worden waar je echt wat aan hebt

Ik vond Sonck niet zo goed hoor, Ace.

En onze Braziliaanse Belg Wamberto niet te vergeten

Joy4ever schreef:

Die heeft Ajax anders wel een beker bezorgd, omdat ie zo klein was dat de grensrechter hem over het hoofd zag toen ie 5 meter buitenspel stond tegen Utrecht

Status Seeker schreef:
(quote)

Die heeft Ajax anders wel een beker bezorgd, omdat ie zo klein was dat de grensrechter hem over het hoofd zag toen ie 5 meter buitenspel stond tegen Utrecht

Idd. Ook naar Youp van 't Hek geluisterd?

Zoiets kan alleen bij 020 gebeuren...

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ook naar Youp van 't Hek geluisterd?

Nee, wat vertelde hij er dan over?

Ace
Sonck, de spits die er 452 maakte in twee seizoen Belgie, maar bij Ajax niet helemaal uit de verf kwam

Status Seeker schreef:
(quote)

Nee, wat vertelde hij er dan over?

Precies hetzelfde als jij nu zegt.

Ace schreef:
Sonck, de spits die er 452 maakte in twee seizoen Belgie, maar bij Ajax niet helemaal uit de verf kwam

Niet overdrijven Ees. Het waren er 451. Die ene bleek een eigen doelpunt van Jelle van Damme te zijn.

Kos
Bovendien scoren die spitsen meestal niet doordat de ajaxscouts zo dom waren te denken dat ze in hun systeem pasten .

Akonner
Vind sowieso dat ajax 4-4-2 moet spelen. Wedstrijden als tegen utrecht, feyenoord, psv (de 1-5) en twente hebben ze zo gespeeld. Gewoon met Babel - Huntelaar voorin. Sneijder op 10 heitinga als verdedigende middenvelder en tussen Heitinga & Sneijder, Davids & Gabri. Het ligt trouwens niet alleen aan het systeem dat de spitsen van Ajax niet konnen scoren het ligt ook aan de buitenspelers die geen voorzet kunnen geven.

heeeuy psv eindhoven,, trouwens dit is toch een muzieksite ?! of niet ?

Morgen hoop ik Liverpool te zien winnen tegen AC Milan. Maar realist als ik ben denk ik toch dat het eerder andersom gaat worden.

Milan speelt daarnaast ook veel mooier voetbal, en dat wil wat zeggen..

Akonner
Liverpool gun ik het ook het meeste. Is een club met fantasticche supporters en een goede mentalitiet.

Het is sowieso een aanfluiting dat Milan in de finale staat. Juventus werd teruggezet naar de Serie B en Milan mocht gewoon in de CL spelen

Akonner schreef:
Liverpool gun ik het ook het meeste. Is een club met fantasticche supporters en een goede mentalitiet.

Dankje

DutchViking
Samen met Celtic is Liverpool de club waar ik de meeste sympathie voor heb. De CL-finale van twee jaar geleden was de beste/mooiste finale die ik heb gezien en het was al helemaal mooi dat Liverpool terug wist te komen van een 0-3-achterstand.

Met Italiaans voetbal in het algemeen, en AC Milan in het bijzonder, heb ik niet echt veel. Mijn voorkeur ligt dus overduidelijk bij Liverpool

Joy4ever schreef:
Het is sowieso een aanfluiting dat Milan in de finale staat. Juventus werd teruggezet naar de Serie B en Milan mocht gewoon in de CL spelen

Helemaal mee eens. Leek het erop dat er eindelijk eens doortastend werd opgetreden tegen corruptie, trekken ze de keutel in.

Die scheidsrechters die hierbij betrokken waren fluiten ook doodleuk weer in de Serie A. Dat is toch te gek voor woorden?

DutchViking schreef:
De CL-finale an twee jaar geleden was de beste/mooiste finale die ik heb gezien

Ik vond die tussen Man United - Bayern Munchen nog een tikkie mooier.

Die 2 finales CL zijn verreweg de mooiste van de afgelopen tien jaar, al was Liverpool - AC Milan nog extremer, vind ik dan.

DutchViking schreef:

Met Italiaans voetbal in het algemeen, en AC Milan in het bijzonder, heb ik vrijwel niets. Mijn voorkeur ligt dus overduidelijk bij Liverpool

Liverpool speelt Italiaanser dan Milan overigens..

AC Milan speelt momenteel naast Barcelona het mooiste voetbal.

Joy4ever schreef:

Over Braziliaanse Belgen gesproken, wanneer wordt De Camargo in godsnaam een Belg?

DutchViking
Joy4ever schreef:
(quote)

Ik vond die tussen Man United - Bayern Munchen nog een tikkie mooier.

Ook mooi inderdaad, maar minder leuk was dat ik die avond een weddenschap heb verloren. Sindsdien heb ik met Manchester United een soort van haat/liefde-verhouding

orbit schreef:
(quote)

Liverpool speelt Italiaanser dan Milan overigens..

Momenteel wel ja, wat ik overigens betreur. Qua mentaliteit en publiek legt zowat elke club het echter af tegen Liverpool, ook Milan.

DutchViking schreef:

Momenteel wel ja, wat ik overigens betreur. Qua mentaliteit en publiek legt zowat elke club het echter af tegen Liverpool, ook Milan.

Ik zou niet naar een club gaan kijken vanwege hun publiek eigenlijk..

Die engelse clubs zijn thuis tegen elkaar vaak wel erg amusant om naar te kijken, vooral in FA-wedstrijden ed. Europees snap ik die hosanna stemming niet zo, behalve Arsenal vallen ze vaak nogal bitter tegen qua voetbal.

DutchViking
orbit schreef:
(quote)

Ik zou niet naar een club gaan kijken vanwege hun publiek eigenlijk.

Ik ook niet, maar het geeft wel een toegevoegde waarde. Liever een publiek dat 90 minuten lang meedoet dan een bioscooppubliek wat je in bepaalde stadions in Nederland nog wel eens ziet.

Als je van leuk voetbal houdt, kun je inderdaad beter naar Barcelona, Real Madrid (op een goede dag) of AZ kijken. Ik heb liever dat mijn club slecht speelt en met 1-0 wint, dan dat ik een fantastische wedstrijd heb gezien, maar met 3-4 verlies.

Ik ook ja. Maar LFC is mijn club dan ook niet. Die 1-0tjes van ze doen me dus niet veel. Ik hoop eigenlijk op een oogstrelend Milan morgen wat die laffe speelstijl van LFC nu eens afstraft.

Wat te doen als je geld zat hebt maar als bijna geen Qatarese voetbalfan het de moeite vindt zijn land bij uitwedstrijden te steunen. Dan huur je gewoon fans in om Qatar aan te moedigen. Dat is volgens Thanh Nien het geval in de aanloop naar de Azië Cup. De Vietnamese krant zegt dat de Qatarese bond tienduizend enthousiastelingen tegen een vergoeding wil inschakelen. De shirts van de nationale ploeg zouden al zijn besteld voor de huurlingen.

Je eigen supporters kopen, hilarisch

Slim, toch? Al zal hun tegenstander denken: ach, het zijn toch namaak-supporters. Dan valt het mentale aspect ook weer weg.

Nicolage Rico schreef:
ach, het zijn toch namaak-supporters

Zitten daar dan ook Ajax fans?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.