Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2007, 12:20 uur
orbit schreef:
Sloerie..?? In het NL 11tal. Marco has definitely lost it.
Sloerie..?? In het NL 11tal. Marco has definitely lost it.
Beter Slory op die positie uitproberen dan weer een linksbenige middenvelder op de rechtsbuitenpositie zou ik zeggen. Wanneer hij niet goed genoeg is, valt hij vanzelf weer af (mag je hopen).
P.S.: hij heeft niet voor niets een toptransfer naar Feyenoord afgedwongen
.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 12:23 uur
Joy4ever schreef:
Hebben we naar dezelfde wedstrijd gekeken? De eerste halve finale was Zenden echt dramatisch slecht. Hij revancheerde zich wel in de return. Maar hij kan nog steeds niets meer dan proberen de achterlijn te halen en de bal voor te geven. Zeer middelmatige voetballer. Maar goed, smaken verschillen.
(quote)
Hebben we naar dezelfde wedstrijd gekeken? De eerste halve finale was Zenden echt dramatisch slecht. Hij revancheerde zich wel in de return. Maar hij kan nog steeds niets meer dan proberen de achterlijn te halen en de bal voor te geven. Zeer middelmatige voetballer. Maar goed, smaken verschillen.
Ben geen fan van hem hoor, en ik denk dat hij weinig zal toevoegen aan het Nederlands Elftal, maar zo slecht als jij hem afschildert vind ik hem niet

> Orbit: het is een voorlopige selectie

0
geplaatst: 16 mei 2007, 14:19 uur
En daarbij zijn er ook veel afmeldingen. En Zenden is misschien geen echte topper, maar hoort er toch wel bij, vind ik.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 14:28 uur
Mogelijk gaat Marco van Basten nu ook selecteren op het uiterlijk van de spelersvrouwen. Dat zou de selectie van Boudewijn iets meer verklaren.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 15:23 uur
Neem Bruins dan ook maar meteen mee.
Bassie begint nu toch echt rijp te worden voor gedwongen opname.
Bassie begint nu toch echt rijp te worden voor gedwongen opname.
0
geplaatst: 16 mei 2007, 15:26 uur
Het wordt sowieso de hoogste tijd dat Feyenoord hofleverancier wordt. 
Saidi rijp voor het Nederlandschap?

Saidi rijp voor het Nederlandschap?

0
Akonner
geplaatst: 17 mei 2007, 13:48 uur
Weer een spannende wedstrijd gisteren. Werd steeds meer voor Espanyol. Maar wat een slecht ingeschoten strafschoppen zeg. Palop wel goed gekeept. Vanmiddag VVV - FC Den Bosch hopelijk gaat FCDB het halen en dan in de finale tegen RKC of Dordrecht (en die laatste hoop ik dat het gaat worden).
0
Davez
geplaatst: 17 mei 2007, 17:02 uur
Zenden is degelijk met hem erbij wordt het veld breed gehouden kan voorzetten redelijke snelheid.
Andere buitenspelers komen te veel naar binnen terwijl soms flankenspel nodig is om matchen open te breken.Maar dat is logisch want dat doe je enkel als je veel talent hebt. Dan probeer je meer.
Andere buitenspelers komen te veel naar binnen terwijl soms flankenspel nodig is om matchen open te breken.Maar dat is logisch want dat doe je enkel als je veel talent hebt. Dan probeer je meer.
0
Akonner
geplaatst: 17 mei 2007, 18:03 uur
Hey kut, FCDenBosch ligt er uit. Is jammer want ik was erg graag nog naar FCDB-RKC geweest (half uurtje fietsen, vrije verkoop).
0
geplaatst: 18 mei 2007, 00:59 uur
Mooi, gelukkig niet die Bosschenaren op bezoek. Die kunnen zo slecht tegen hun verlies 
VVV wordt nog lastig, maar RKC flikt 't dit keer gewoon in 2 potjes !

VVV wordt nog lastig, maar RKC flikt 't dit keer gewoon in 2 potjes !

0
geplaatst: 20 mei 2007, 14:41 uur
RETTEKETET! 
RETTEKETET!
En toen was het stil in Amsterdam......
Slimme actie trouwens van Sneijder
. Een mooier afscheid bestond niet. 

RETTEKETET!

En toen was het stil in Amsterdam......
Slimme actie trouwens van Sneijder
. Een mooier afscheid bestond niet. 
0
Omayyad
geplaatst: 20 mei 2007, 15:43 uur
Dit lijkt me een beetje voorbarig... Er volgt immers nog een terugwedstrijd, die Ajax slechts met 1-0 hoeft te winnen om het erg stil in Alkmaar te krijgen...
Dat neemt evenwel niet weg dat ik je van harte wil feliciteren met deze overwinning van AZ.

0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:53 uur
Precies, volgende week in de ArenA zijn Stam, Davids en Gabri er weer bij. Vraag me af wie dan retteketet roept.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 15:54 uur
Mja, Sneijder en Babel waren de betere spelers vanmiddag en die eerste missen ze dus en die tweede moest het ook hebben van de eerste. Maar goed, het kan nog alle kanten op inderdaad.
0
Akonner
geplaatst: 20 mei 2007, 15:56 uur
Terechte overwinning voor AZ. Weet iemand hoe ernstig de blessure is van Urby? Dat zou ook een gemis zijn. Sneijder heeft net trouwens aangegeven nog lang niet rond te zijn met Valencia. Het is alles behalve beslist een uitdoelpunt is niet geheel onbelangrijk. Cziommer volgende wedstrijd geschorst. Gabri, Davids en hopelijk Stam volgende week weer in de basis.
0
geplaatst: 20 mei 2007, 16:02 uur
Tommeh schreef:
Precies, volgende week in de ArenA zijn Stam, Davids en Gabri er weer bij. Vraag me af wie dan retteketet roept.
Is Gabri's schorsing dan weer afgelopen? Ach, Ajax zonder Sneijder is al snel een schip zonder kapitein. En vergeet niet dat Dembélé dan misschien ook weer terug is (zelfs Stam heeft daar nog slapeloze nachten van
).
0
geplaatst: 20 mei 2007, 16:06 uur
Status Seeker schreef:
Is Gabri's schorsing dan weer afgelopen?
(quote)
Is Gabri's schorsing dan weer afgelopen?
Jup, 2 x twente + 1 x az = 3 wedstrijden

0
Ace
geplaatst: 21 mei 2007, 09:06 uur
Status Seeker schreef:
Is Gabri's schorsing dan weer afgelopen? Ach, Ajax zonder Sneijder is al snel een schip zonder kapitein. En vergeet niet dat Dembélé dan misschien ook weer terug is (zelfs Stam heeft daar nog slapeloze nachten van
).
(quote)
).Bij mijn weten is Gabri 3 wedstrijden geschorst en er dus nog niet bij zondag. Sneijder is een heel gemis, want dat is zonder twijfel met afstand de beste speler van de eredivisie.
En dan even over die wedstrijd: gefeliciteerd. Het was terecht. Maar aangezien een 2-1 verlies overkomelijk is, zie ik het volgende week goedkomen voor alles dat Amsterdams gestemd is...

0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:41 uur
Gabri mag weer spelen, de blessure van Emanuelson valt mee, en Sneijder is een ongelooflijke eikel.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 11:42 uur
Eric Addo heeft zijn contract met 2 jaar verlengd bij PSV. Dit is mooi nieuws. Die jongen is 8 jaar geleden voor 10 miljoen gulden naar PSV gekomen, heeft het nooit kunnen waarmaken (m.b.t. het geldbedrag) maar is toch altijd een nuttige voetballer gebleken. En je hoort hem nooit zeuren dat ie op de bank zit. De enige clubman die PSV in de selectie heeft.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 12:05 uur
Wat een drama was RKC gisteren. Medespelers die elkaar op de training in het gezicht spugen, medespelers die elkaar tijdens de wedstrijd aanvallen. Dit belooft wat voor de thuiswedstrijd. Gelukkig zijn 2 van de boosdoeners geschorst.
Ik ben benieuwd of RKC deze klap nog te boven komt. Ricky van den Berg heeft er iig nog flink het vertrouwen in
Ik ben benieuwd of RKC deze klap nog te boven komt. Ricky van den Berg heeft er iig nog flink het vertrouwen in

0
geplaatst: 21 mei 2007, 12:08 uur
Klumpie schreef:
Als ze bij Ajax net zoveel verstand hebben als vBasten
Als ze bij Ajax net zoveel verstand hebben als vBasten
Volgend seizoen zullen we wel zien dat deze speler aardig voetbal kan laten zien. Dat kunnen ze bij Ajax wel gebruiken na het vertek van Sneijder.
0
Ace
geplaatst: 21 mei 2007, 13:37 uur
Ik vind Vertonghen het erg goed doen bij RKC en ik denk dat hij bij Ajax ook van grote waarde kan worden. Het zou na Vermaelen de tweede Belg in de Ajax-historie kunnen worden waar je echt wat aan hebt 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.