Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2007, 13:59 uur
Ja, die landstitels van ze zijn ze toch al lang en breed vergeten. 

0
geplaatst: 24 mei 2007, 15:38 uur
Ik ben voor zn grote broer. Mooi dat ze elkaar weer treffen aankomend seizoen. Pakt Juventus iig zes punten.
0
geplaatst: 24 mei 2007, 17:48 uur
Pellie schreef:
Ik wet dat PSV zijn titel zo zou inleveren voor de Championsleague.
Ik wet dat PSV zijn titel zo zou inleveren voor de Championsleague.
Wat een uitspraak!
Als je daar niet op zou durven wedden...
0
geplaatst: 25 mei 2007, 12:08 uur
Ach Co is ook niet het wereldwonder dat Feyenoord er alleen bovenop kon helpen. Als Feyenoord verstandig is halen ze Trond Sollied, altijd hard werkende/degelijke ploegen in een 4-3-3 opstelling. Dat moet ze in de Kuip wel liggen. Onder leiding van Sollied versloeg Club Brugge in de CL o.m. Dortmund, Ajax en AC Milan in het seizoen 2003/2004. Ik vind Sollied wat dat betreft een betere kandidaat dan Adriaanse.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 12:16 uur
Klumpie schreef:
Ach Co is ook niet het wereldwonder dat Feyenoord er alleen bovenop kon helpen. Als Feyenoord verstandig is halen ze Trond Sollied, altijd hard werkende/degelijke ploegen in een 4-3-3 opstelling. Dat moet ze in de Kuip wel liggen. Onder leiding van Sollied versloeg Club Brugge in de CL o.m. Dortmund, Ajax en AC Milan in het seizoen 2003/2004. Ik vind Sollied wat dat betreft een betere kandidaat dan Adriaanse.
Sollied ken ik niet goed, maar als het maar geen Foeke Booy oid wordt. WiL Sollied wel komen? Dat is de vraag...
0
geplaatst: 25 mei 2007, 12:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Sollied ken ik niet goed, maar als het maar geen Foeke Booy oid wordt. WiL Sollied wel komen? Dat is de vraag...
(quote)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trond_Sollied
Dit geeft wel een redelijk beeld over Sollied, zijn favoriete speler is nota bene Kindvall die Feyenoord het grootste succes bracht. Dus ik denk dat ie wel wil komen.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 12:27 uur
Klumpie schreef:
Dit geeft wel een redelijk beeld over Sollied, zijn favoriete speler is nota bene Kindvall die Feyenoord het grootste succes bracht. Dus ik denk dat ie wel wil komen.
(quote)
Ik denk niet dat Kindvall een doorslaggevende factor zal zijn. Feyenoord speelt geen europees en heeft geen geld. Dat telt een stukje zwaarder dan Kindvall, ben ik bang. Mijn gevoel zei al dat Co niet zou komen, mijn gevoel zegt ook dat Sollied niet komt. Ik hoop dat ik ongelijk heb.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 12:37 uur
Ik vind het zeer goed nieuws. Nu v. Basten nog weg en hij kan nog spelen ook. 

0
geplaatst: 25 mei 2007, 13:26 uur
Met Co Adriaanse als nieuwe bondscoach. Dan maken we nog een kans op het EK. Dan kan van Basten mee als assistent.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 13:37 uur
van Basten mag in de eerste divisie gaan trainen. Hij haalt nodigt toch telkens spelers uit van dat kaliber bij Oranje.
0
Omayyad
geplaatst: 25 mei 2007, 14:53 uur
(!RKU$ schreef:
Van Nistelrooy stelt zich weer beschikbaar voor oranje.
Van Nistelrooy stelt zich weer beschikbaar voor oranje.
Op zich is dit wel goed nieuws, maar ik moet nog zien of dit ook meteen positief gaat uitpakken. Overigens komt Ruud pas na de zomer bij het elftal.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 14:57 uur
Nicolage Rico schreef:
van Basten mag in de eerste divisie gaan trainen. Hij nodigt toch telkens spelers uit van dat kaliber bij Oranje.
van Basten mag in de eerste divisie gaan trainen. Hij nodigt toch telkens spelers uit van dat kaliber bij Oranje.
Hij moet idd niet teveel jongens van 020 selecteren.
0
geplaatst: 25 mei 2007, 14:58 uur
Omayyad schreef:
Op zich is dit wel goed nieuws, maar ik moet nog zien of dit ook meteen positief gaat uitpakken. Overigens komt Ruud pas na de zomer bij het elftal.
(quote)
Met vBasten als coach kan dat nooit positief uitpakken.
0
Akonner
geplaatst: 27 mei 2007, 16:31 uur
Helmaal niks in Alukmaar!!! Donk bedankt!!! Vink netjes gefloten (4 meter buitenspel)!!! Ajax will surender!!!
JODUH!!!
JODUH!!!
0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 16:34 uur
Akonner schreef:
Helmaal niks in Alukmaar!!! Donk bedankt!!! Vink netjes gefloten (4 meter buitenspel)!!! Ajax will surender!!!
JODUH!!!
JODUH!!!
Iets subtieler mag ook... desondanks van harte gefeliciteerd.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 16:37 uur
Akonner schreef:
JODUH!!!
JODUH!!!
Ik ben ook blij, maar hou het netjes aub.
0
Akonner
geplaatst: 27 mei 2007, 16:39 uur
VVV die Limburgers hebben het ook gehaald zie ik.
En even iets subtieler, gecondoleerd Donk jullie hadden het ook best wel verdiend. Jammer van de matige arbitrage, desondanks wil ik mijn favoriete voetbalclub feliciteren met deze buitengewoon knappe presatie.
MIETERS!!!
En even iets subtieler, gecondoleerd Donk jullie hadden het ook best wel verdiend. Jammer van de matige arbitrage, desondanks wil ik mijn favoriete voetbalclub feliciteren met deze buitengewoon knappe presatie.
MIETERS!!!
0
geplaatst: 27 mei 2007, 17:19 uur
Toch ongelooflijk hoe AZ het toch steeds op het moment suprème verknalt. Ajax heeft daar vaak een handje van gehad maar AZ maakt het helemaal bont. Ik vind het ergens sneu voor die jongens maar ik juich voor Ajax en doe dat dus ook vandaag.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 17:35 uur
Ajax was de bovenliggende ploeg, dus wel terecht, denk ik. Zelfs al is het schandalig dat die goal van Heitinga werd goedgekeurd. AZ zat er duidelijk doorheen na een lang seizoen...
0
Omayyad
geplaatst: 27 mei 2007, 18:10 uur
Nu maar hopen dat Ajax niet weer na het spelen van twee wedstrijden alsnog in hetzelfde toernooi terecht komt als AZ... 

0
DutchViking
geplaatst: 27 mei 2007, 18:15 uur
Mooi resultaat van VVV. Als ik morgen geen vroege dienst van mijn werk zou hebben, zou ik vanavond zeker naar Venlo gaan om de festiviteiten bij te wonen 
Een club uit de buurt die ik al jaren een warm hart toedraag, maar waarvan ik pas tweemaal de moeite heb genomen om een wedstrijd te bezoeken. Ik schaf daarom maar een seizoenskaart aan, denk ik

Een club uit de buurt die ik al jaren een warm hart toedraag, maar waarvan ik pas tweemaal de moeite heb genomen om een wedstrijd te bezoeken. Ik schaf daarom maar een seizoenskaart aan, denk ik

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.