Overig / Algemeen / Voetbaltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2007, 18:49 uur
Omayyad schreef:
Nu maar hopen dat Ajax niet weer na het spelen van twee wedstrijden alsnog in hetzelfde toernooi terecht komt als AZ...
Nu maar hopen dat Ajax niet weer na het spelen van twee wedstrijden alsnog in hetzelfde toernooi terecht komt als AZ...

Waarom niet? Altijd lachen zoiets. Bovendien kunnen ze in de UEFA cup meer punten halen als in de CL.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:23 uur
DutchViking schreef:
Mooi resultaat van VVV. Als ik morgen geen vroege dienst van mijn werk zou hebben, zou ik vanavond zeker naar Venlo gaan om de festiviteiten bij te wonen
Een club uit de buurt die ik al jaren een warm hart toedraag, maar waarvan ik pas tweemaal de moeite heb genomen om een wedstrijd te bezoeken. Ik schaf daarom maar een seizoenskaart aan, denk ik
Mooi resultaat van VVV. Als ik morgen geen vroege dienst van mijn werk zou hebben, zou ik vanavond zeker naar Venlo gaan om de festiviteiten bij te wonen

Een club uit de buurt die ik al jaren een warm hart toedraag, maar waarvan ik pas tweemaal de moeite heb genomen om een wedstrijd te bezoeken. Ik schaf daarom maar een seizoenskaart aan, denk ik

Zeker goed gedaan! Ik ben trots op onze stadclub, het hele centrum zal vanavond en morgen zeker een feestcentrum zijn!

Ik ben vorig jaar met mijn vader naar de wedstrijden geweest, maar toen ze slechter gingen spelen heb ik het erbij gelaten.
Wel jammer dat ik er niet heen ben gegaan

0
DutchViking
geplaatst: 27 mei 2007, 19:37 uur
Ik denk ook dat het een enorm feest gaat worden vanavond en morgen (en nu is het dat ook al wel, denk ik
). Misschien dat ik morgen nog even langs kom.
Ik heb net wat beelden gezien en wat mensen gesproken die net terug zijn gekomen van de wedstrijd. Zelfs de Zoepkoel verbleekt hierbij, wat een feest!
). Misschien dat ik morgen nog even langs kom. Ik heb net wat beelden gezien en wat mensen gesproken die net terug zijn gekomen van de wedstrijd. Zelfs de Zoepkoel verbleekt hierbij, wat een feest!

0
geplaatst: 27 mei 2007, 20:03 uur
Huldiging om 20.30, op de oude markt, ik denk inderdaad dat carnaval erbij in het niet zal vallen 
Venlo op zien kop!

Venlo op zien kop!

0
geplaatst: 28 mei 2007, 10:54 uur
AZ was gisteren gewoon niet goed genoeg. Met zo'n buitenspelval neem je imo teveel risico en al eerder dit seizoen ging AZ ermee in de fout tegen Ajax. Wat was die Waterman trouwens weer aan het grabbelen
.
.
0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:51 uur
Balen voor RKC. Dat krijg je met zo een Wotte. Die maakt er overal een zooitje van. Kijk waar Feyenoord nu staat. 

0
geplaatst: 30 mei 2007, 12:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Balen voor RKC. Dat krijg je met zo een Wotte. Die maakt er overal een zooitje van. Kijk waar Feyenoord nu staat.

Rico, gefeliciteerd met VVV!
0
geplaatst: 30 mei 2007, 15:36 uur
0
geplaatst: 31 mei 2007, 12:07 uur
'Feyenoord denkt na over Gerets als coach'
31/5/2007 9 :06
Feyenoord bekijkt de mogelijkheden om Erik Gerets aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer. De Telegraaf meldt dat de Belgische oefenmeester aan de kandidatenlijst van de Rotterdamse club is toegevoegd. Gerets werd maandag ontslagen bij Galatasaray.
Ze zijn nu definitief de weg kwijt daar in Rotterdam..
31/5/2007 9 :06
Feyenoord bekijkt de mogelijkheden om Erik Gerets aan te stellen als nieuwe hoofdtrainer. De Telegraaf meldt dat de Belgische oefenmeester aan de kandidatenlijst van de Rotterdamse club is toegevoegd. Gerets werd maandag ontslagen bij Galatasaray.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 12:11 uur
Joy4ever schreef:
Vind ik een betere optie als Booy of Been. En hij kan meteen het hooligan probleem oplossen.

Voor Feyenoord zie ik het liefst Sollied komen.
0
Ace
geplaatst: 31 mei 2007, 12:16 uur
Ik ben bang dat het zelfs David Copperfield niet lukt om dat zootje daar op korte termijn op de rails te krijgen... Verder niet erg ofzo.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 12:21 uur
Het probleem bij Feyenoord is het duo Bosz en Brard. Anders was de Kromme al lang aangesteld. Die krijgt het zooitje wel aan het ballen.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 12:51 uur
Feyenoord heeft geen belangstelling in Sollied.
Gerets mag lekker terug naar België.
Gerets mag lekker terug naar België.
0
geplaatst: 31 mei 2007, 17:01 uur
Als Co weer nee zegt, staat Feyenoord wel erg voor lul. En Co komt niet, dus......
0
Akonner
geplaatst: 2 juni 2007, 17:29 uur
jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Nederland met 2-0 gewonnen gewonnen van zuid-korea. Ach dat is nog niet eens zo heel slecht.
0
geplaatst: 2 juni 2007, 17:38 uur
Zuid-Korea was wel een WK-ganger, dus dat is helemaal niet zo slecht idd. Al denk ik dat je het niet echt serieus moet nemen, aangezien er woensdag nog een zware bekerronde gespeeld is in de Koreaanse competitie en beide landen niet op volle oorlogssterkte aantreden.
Sowieso is het een rare trip, maar de KNVB moet geld verdienen...
Sowieso is het een rare trip, maar de KNVB moet geld verdienen...
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 3 juni 2007, 09:28 uur
FC Knudde denk ik.
Kijk, voetbal, heb lang café-voetbal gespeeld,
voetbal is leuk om te DOEN, maar om naar te kijken, vaak pfffft.
Want wees eerlijk, hoeveel leuke en spannende matchen zie je ?
Op tien wedstrijden (en dat mogen dan nog van de beste clubs ter wereld zijn)
zijn er toch geen 3 om helemaal uit te zitten ??
Kijk liever naar een spannende Tennismatch, zeker als het dames betreft...
Kijk, voetbal, heb lang café-voetbal gespeeld,
voetbal is leuk om te DOEN, maar om naar te kijken, vaak pfffft.
Want wees eerlijk, hoeveel leuke en spannende matchen zie je ?
Op tien wedstrijden (en dat mogen dan nog van de beste clubs ter wereld zijn)
zijn er toch geen 3 om helemaal uit te zitten ??
Kijk liever naar een spannende Tennismatch, zeker als het dames betreft...
0
geplaatst: 3 juni 2007, 10:41 uur
Voor de België supporters:
Waarom deden Dembele en Martens niet mee??? Ik zag gisteren die Mpenza weer voorin lopen, maar ik durf toch wel te beweren dat die Dembele 3x beter is???
Waarom deden Dembele en Martens niet mee??? Ik zag gisteren die Mpenza weer voorin lopen, maar ik durf toch wel te beweren dat die Dembele 3x beter is???
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:24 uur
Klumpie schreef:
Voor de België supporters:
Dembele is geblesseerd aan z'n hamstring Voor de België supporters:
Anders had die er wel in gestaan waarschijnlijk (mag ik toch hopen). Martens doet volgens mij mee aan het EK-23. Misschien dat die daarom ontbrak. Zou ik wel stom vinden, want hij kan makkelijk met het 'grote' Belgie meekomen.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:27 uur
Nou, onder de gegeven omstandigheden (voor de match welteverstaan) lijkt me het beter met een sterker elftal aan te treden op het EK voor beloften, daar kunnen we nog wat winnen. Bij de groten is het al lang voorbij...
0
geplaatst: 3 juni 2007, 11:34 uur
Ja, dat zal de reden wel zijn. Ik dacht dat de groten nog een klein kansje hadden, maar 't lijkt me inderdaad wel verstandiger om op het EK-23 te gokken. Daar kunnen ze best hoge ogen gooien.
0
geplaatst: 3 juni 2007, 15:40 uur
Martens werd op het allerlaatste moment vervangen door Verthongen, gewoon omdat Vanderreycken Verthongen beter vond. Die speelde trouwens een uitstekende wedstrijd, dus de keuze was gerechtvaardigd. De hele ploeg speelde trouwens een uitstekende wedstrijd. Ik heb terug hoop ik de nationale ploeg, zeker met de lichting spelers die er aan zit te komen.
Trouwens, wanneer gaat Vanderreycken eens Deschacht op roepen? En wanneer kan Tchité eindelijk eens spelen voor de nationale ploeg? Dan hebben we eindelijk nog eens een degelijke spits...
Trouwens, wanneer gaat Vanderreycken eens Deschacht op roepen? En wanneer kan Tchité eindelijk eens spelen voor de nationale ploeg? Dan hebben we eindelijk nog eens een degelijke spits...
0
geplaatst: 3 juni 2007, 16:58 uur
Klumpie schreef:
Als ze bij Ajax net zoveel verstand hebben als vBasten:

(quote)
Als ze bij Ajax net zoveel verstand hebben als vBasten:

Alstublieft
We hoeven niet eens tot volgend seizoen te wachtten. Vertonghen krijgt nu al de voorkeur boven Martens 
0
Akonner
geplaatst: 3 juni 2007, 17:49 uur
Sneijder gaat volgens het AD officieel niet naar valencia. Dat is wel goed nieuws. Als Ajax Sneijder nog een jaar kan houden, maken ze volgend jaar een zeer aannemelijke kans om eindelijk na 3 jaar psv weer kampioen te worden. Zeker omdat Alex naar Chelsea is en Cocu gestopt. PSV heeft zich ook nog niet echt versterkt met die zonneveld. En ik had gehoord dat ajax Bouhlarouz wel zag zitten. Dat kan een mooi verdedigingsduo worden samen met Stam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.