MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Social_Mask
Ik heb ook erg veel hoop in Ajax voor volgend seizoen. PSV speelde einde van het jaar niet echt goed, en mist nu ook een paar erg belangrijke spelers. Met name Alex. Toen hij niet kon worden ingezet was PSV erg zwak. Ik denk dat Ajax volgend seizoen kampioen wordt. PSV zal het moeilijk krijgen. Maar dan is er AZ nog..

Jongens, jongens...1 september sluiten de deuren van de transfermarkt pas. Na die tijd kun je pas oordelen welk team het sterkste elftal heeft.

Trouwens mijn opmerking eerder hier gemaakt komt wel weer uit:

'Ajax is op zijn best in de zomerstop'

De supporters (een gedeelte) wanen zich nu al kampioen van het aankomende seizoen, terwijl het afgelopen seizoen net een week voorbij is.

Inderdaad, elke zomer hoor je die ajacieden weer dat ze kampioen gaan worden en elke keer is het niks...

Akonner
Maar elke keer komt het kampioenschap wel dichter bij
Ooit zal Ajax nog wel een keer kampioen worden.

Social_Mask
Ben geen echte Ajax fan, maar Ajax heeft volgend seizoen t.o.v. PSV een sterkere team.

Als Sneijder blijft geef ik ze overigens ook wel een goede kans. Maarja, de transferperiode heh? Hoorde ook weer dat Huntelaar naar Manchester United zou verkassen en dat Ajax Makaay wil hebben. Ben overigens benieuwd of Huntelaar het niveau United aankan Zowel Ajax als PSV schijnen ook interesse te hebben in Landzaat. En zo gaat het maar door met de geruchten...

Als PSV-er moet ik idd zeggen dat ze wel te veel in de breedte kijken, Boularouz niet huren omdat ze Da Costa willen laten ontwikkelen

Akonner
Da Costa ging geloof ik naar Chelsea (Da Costa is net als Alex eigendom van Chelsea).

Akonner schreef:
Da Costa ging geloof ik naar Chelsea (Da Costa is net als Alex eigendom van Chelsea).

Alex= (Dias) Da Costa of ligt het aan mij

Ace
Da Costa is toch die Portugese topverdediger? Ik kan me niet voorstellen dat chel$ki die terug wil

De Rode Duivels boeien me al lang niet meer, zolang Anderlecht het maar goed doet!

Bert van Marwijk

Joy4ever schreef:
Bert van Marwijk

Is het al rond?

Twee positieve gesprekken tot dusver. Ik zie het een beetje als een noodgreep. Niks ten nadele van Bert overigens, het is een prima coach. Van de namen die voorbij kwamen de laatste tijd vind ik het eigenlijk niet eens zo een slechte keus. We zullen zien. Slory en Bruins blijken tot dusver iig prima aankopen.

Akonner
Status Seeker schreef:
(quote)

Alex= (Dias) Da Costa of ligt het aan mij

Nee Da costa is ook en verdediger van psv wacht ik ga het even uitzoeken.

edit. Chelsea heeft optie op Da Costa
Manuel da Costa kan over een jaar naar Chelsea. Volgens The Mirror heeft de Londense ploeg over een jaar de optie om de jonge Portugees naar Stamford Bridge te halen.

Chelsea zou tot mei volgend jaar de tijd hebben om de transfer van de twintigjarige verdediger af te ronden. Welk bedrag de club daarvoor op tafel moet leggen is overigens nog niet bekend. Da Costa zelf gaf aan gevleid te zijn door de geruchten over de Engelse interesse. "Het is leuk om te horen, maar ik heb nog met niemand van Chelsea contact had."

Het zou wat zijn als Makaay naar Feyenoord komt. Ze zijn er mee bezig. Al lijkt het mij logischer dat hij naar psv vertrekt.

Als dat zou gebeuren zitten ze bij PSV echt te slapen

Inderdaad. Moet voor Makaay toch ook veruit aantrekkelijker zijn.

Waarschijnlijk hangt zijn eventuele komst samen met de komst van de eventuele komst van v. Marwijk. Eerst zien, dan geloven.

Dus als de geruchten waar zijn, dan heeft Feyenoord vandaag:

- vMarwijk als nieuwe coach aangesteld;
- Makaay aangetrokken als nieuwe spits;
- vBronckhorst aangetrokken als nieuwe middenvelder.

Netjes...

Nog niets is zeker, alleen de overgang van v. Marwijk kan ik me voorstellen.

Hoe kom je bij v. Bronckhorst?

Nicolage Rico schreef:
Hoe kom je bij v. Bronckhorst?

Kan het niet meer vinden, had het ergens gelezen.

Bij PSV spreekt men de voorkeur uit voor Lazovic. Dat betekent dus dat PSV Feyenoord voor een gedeelte financiert met het aantrekken van Makaay.

Koeman en aankopen het zal nooit wat worden.

Klumpie schreef:
(quote)

Kan het niet meer vinden, had het ergens gelezen.

Bij PSV spreekt men de voorkeur uit voor Lazovic. Dat betekent dus dat PSV Feyenoord voor een gedeelte financiert met het aantrekken van Makaay.

Koeman en aankopen het zal nooit wat worden.

Lazovic kan nog veel waard worden voor psv als hij bij die club veel scoort. Zo gek zal de aankoop niet zijn. Makaay stopt dan. Aan de andere kant is Makaay momenteel stukken beter dan Lazovic > nog steeds een overschatte voetballer.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Lazovic kan nog veel waard worden voor psv als hij bij die club veel scoort. Zo gek zal de aankoop niet zijn. Makaay stopt dan. Aan de andere kant is Makaay momenteel stukken beter dan Lazovic > nog steeds een overschatte voetballer.

PSV wou meer Nederlanders in de selectie, maar dan wel met kwaliteit...Makaay is dus een uitstekende optie. Ik heb liever Makaay die zeker weet te scoren in de CL, dan Lazovic die het niveau Kezman niet zal ontstijgen. Maar goed, dit is slechts mijn opinie en ik zal niet gaan veroordelen voordat er uberhaupt iets is getekent.

Kezman heeft veel betekent voor psv. Als ik psv was zou ik tekenen voor een nieuwe Kezman. Ik weet dat je doelt op Kezman in de CL, maar toen draaide psv sowieso niet in de CL.

Ik geloof ook niet dat Lazovic er 35 in gaat schieten in de competitie. Het is geen killer als Kezman.

Jij maakt de vergelijking met Kezman.

Ik denk dat Lazovic nog moet groeien, maar ik vind hem geen goede voetballer.

Tegen FC Utrecht bracht Aad de Mos Yu Hai op het veld, de Chinees van wie niet duidelijk is of hij middenvelder dan wel spits is en van wie eigenlijk niet eens duidelijk is of hij überhaupt wel voetballer is.

Kan iemand dit laatste wel bevestigen? Alvast bedankt!

Kos
Klumpie schreef:
Dus als de geruchten waar zijn, dan heeft Feyenoord vandaag:

- vMarwijk als nieuwe coach aangesteld;
- Makaay aangetrokken als nieuwe spits;
- vBronckhorst aangetrokken als nieuwe middenvelder.

Netjes...
zou te mooi zijn.

Is Kos een verkapte Feyenoorder?

Joy4ever schreef:
Tegen FC Utrecht bracht Aad de Mos Yu Hai op het veld, de Chinees van wie niet duidelijk is of hij middenvelder dan wel spits is en van wie eigenlijk niet eens duidelijk is of hij überhaupt wel voetballer is.

Kan iemand dit laatste wel bevestigen? Alvast bedankt!

Deze Chinees is voetballer en speelt op het moment mee bij het jeugdteam van China dat meedoet aan het 'Youth Festival' in Toulon. Alleen daar speelt ie als verdediger.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.