MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Voetbaltopic

zoeken in:
Akonner schreef:
(quote)

Nee Da costa is ook en verdediger van psv wacht ik ga het even uitzoeken.

edit. Chelsea heeft optie op Da Costa
Manuel da Costa kan over een jaar naar Chelsea. Volgens The Mirror heeft de Londense ploeg over een jaar de optie om de jonge Portugees naar Stamford Bridge te halen.

Chelsea zou tot mei volgend jaar de tijd hebben om de transfer van de twintigjarige verdediger af te ronden. Welk bedrag de club daarvoor op tafel moet leggen is overigens nog niet bekend. Da Costa zelf gaf aan gevleid te zijn door de geruchten over de Engelse interesse. "Het is leuk om te horen, maar ik heb nog met niemand van Chelsea contact had."

Aha. Gezien zijn spel van de afgelopen tijd dacht ik dat de Portugees Da Costa nooit in aanmerking voor Chelsea zou komen en dat de Braziliaan Alex niet onder de naam Alex gepresenteerd werd bij Chelsea, maar onder de naam Da Costa (onder die naam speelde hij toen geloof ik zijn eerste wedstrijden in de champions league).

Da Costa is nog jong en het was zijn eerste seizoen in Nederland. Mag die jongen ook even wennen...

herman schreef:
Da Costa is nog jong en het was zijn eerste seizoen in Nederland. Mag die jongen ook even wennen...

Hij begon toen ook wel aardig, maar zonder Alex aan zijn zijde bleek ie nog te licht te zijn.

PSV heeft zijn derde grote aankoop binnen: Bas Roorda is de naam. Ja ja wie kent hem niet, de man die dit jaar werd gepasseerd bij Groningen door Brian van Loo.

Status Seeker schreef:
Hij begon toen ook wel aardig, maar zonder Alex aan zijn zijde bleek ie nog te licht te zijn.

Dat gold dan voor heel PSV. Het is vrij normaal dat talenten na een goede periode een terugval krijgen.

Jammer trouwens dat Moens er waarschijnlijk mee gaat stoppen. Jarenlang *het* keeperstalent van Nederland, maar uiteindelijk is het er nooit uitgekomen.

Akonner
Roy Makaay mag niet klagen over een gebrek aan belangstelling. De aanvaller van Bayern München werd gisteren in verband gebracht met Feyenoord, maar nu zou Olympique Lyon de hoofdgegadigde zijn.

Volgens der Kicker heeft de 32-jarige aanvaller geen trek in een Rotterdams avontuur en ziet hij meer mogelijkheden bij de Franse landskampioen. Gisteren beweerde de NOS nog dat de 39-voudig international zo goed als zeker zijn carrière in Rotterdam-Zuid ging voortzetten.

Makaay (32) lijkt het dupe te worden van de kooplust van de Zuid-Duitse club, al beweert deze van niet. Luca Toni en Jan Schlaudraff werden al respectievelijk overgenomen van Fiorentina en Alemannia Aachen, terwijl ook nog Lukas Podolski en Roque Santa Cruz in de Allianz Arena onder contract staan. Miroslav Klose (Werder Bremen) zou verder het vertrek van Claudio Pizarro naar Chelsea moeten opvangen.

Dit is tog wel een opluchting voor mij (ajacied dus). Feyenoord zou wel goede zaken doen als ze v. Marwijk als trainer krijger en Gio erbij kunnen halen.

Akonner
Klumpie schreef:
PSV heeft zijn derde grote aankoop binnen: Bas Roorda is de naam. Ja ja wie kent hem niet, de man die dit jaar werd gepasseerd bij Groningen door Brian van Loo.

Ach ajax heeft ook heijblok gekocht als 3de keeper. Roorda is zo slecht noch niet eens om te hebben als 2de keeper.

Kos
Gentenaar lijkt me beter.

Nou, een tweede keeper moet ook de eerste keeper een beetje scherp houden. Gomes keept met een blinddoek op nog beter dan Roorda volgens mij... Maar je weet nooit, misschien zit er nog een vormhausse aan te komen bij onze Bas.

Mojo Pin

(afbeelding)

Makaay gaat niet naar Feyenoord, dat is wel zo goed als zeker. Ongelooflijk hoe de NOS zijn nieuws af en toe naar buiten brengt. Het was zo goed als zeker dat als v. Marwijk naar Feyenoord zal komen hij Makaay treft bij Feyenoord..... Net als de NOS ons vorig jaar liet schrikken dat Feyenoord interesse had in Kluivert. Foutje bedankt.

Gio zal ook niet komen. Perez lijkt wel te komen. Nog een ajacied erbij. Het gaat lekker. Feyenoord is wel op zoek naar een nieuwe spits. Zal wel Machlas worden ofzo.

Het staat 1-0 voor Nederland Doelpuntenmaker: vd Vaart

Mooi man....

2-0!! Gekkenhuis daar in Thailand!!

(afbeelding)

Onze Bassie heeft het weer goed voor elkaar.

Akonner
3-1 gewonnen wauw echt knap tegen de nummer 120 van de fifa ranglijst. Nou is de haihatdaratakool ook een goede keeper.

PSV heeft Lazovic nagenoeg binnen, er is een akkoord met Vitesse. Alleen een medische keuring en een akkoord met Lazovic kan de transfer nog blokkeren.

Mojo Pin
Prima voetballer, maar nogal licht ontvlambaar. Als Koeman hem op de bank durft te zetten dan is hij nog niet jarig

Nou goed, het is idd te hopen dat Koeman wat 'People Management' heeft geleerd na zijn persoonlijke strijdjes bij Ajax, anders kan het weleens een onrustig jaar worden bij PSV. Lazovic vind ik wel goed genoeg voor de NL competitie, nu maar hopen dat ie de stap kan maken om ook in de CL te presteren.

Zeljko Petrovic naar RKC

Lazovic naar PSV..... En dat terwijl AZ meer boodt voor Lazovic als PSV. Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest Eurocard Mastercard

Ace
Wees er maar blij mee, met die Lazovic... Ik moet het allemaal nog maar eens zien. Bij feyenoord speelde hij natuurlijk de pannen van het dak (of moet ik zeggen: de ballen in de 2e ring), maar toch heb ik mijn ernstige twijfels bij die jongen....

Ace schreef:
Wees er maar blij mee, met die Lazovic... Ik moet het allemaal nog maar eens zien. Bij feyenoord speelde hij natuurlijk de pannen van het dak (of moet ik zeggen: de ballen in de 2e ring), maar toch heb ik mijn ernstige twijfels bij die jongen....

Bij Feyenoord kreeg hij gewoon geen goede kans. Hoeveel heeft hij daar nu gespeeld? Dat kwam niet ten goede van zijn zelfvertrouwen.

Verder moet ik het ook nog zien. Zo goed vind ik hem niet, tot dusver.

Ik ben er niet blij mee, ik had liever vNistelrooij met Kaka zien komen.

Klumpie schreef:
Ik ben er niet blij mee, ik had liever vNistelrooij met Kaka zien komen.

Tuurlijk niet. Waarom in vredesnaam?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Tuurlijk niet. Waarom in vredesnaam?

Lazovic is een leuke spits om erbij te hebben. Maar ik denk als Kone en Farfan blijven dat de beste man op de bank terecht komt. PSV heeft namelijk nog een betere spits in huis, genaamd Jonathan Reis...dit wordt de nieuwe Ronaldinho.

Jonathan Reis wordt net zo een succes als Tardelli

Klumpie schreef:
(quote)

Lazovic is een leuke spits om erbij te hebben. Maar ik denk als Kone en Farfan blijven dat de beste man op de bank terecht komt. PSV heeft namelijk nog een betere spits in huis, genaamd Jonathan Reis...dit wordt de nieuwe Ronaldinho.

Mijn berichtje was een beetje cynisch, maar dat had je misschien wel in de gaten.

De nieuwe Ronaldinho? Hoezo? Heeft hij ook 2 grote voortanden?

Op de Herdgang wordt over Reis gezegd: beter dan van Basten

Joy4ever schreef:
Op de Herdgang wordt over Reis gezegd: beter dan van Basten

Hij is ook beter dan vBasten.

In coachen, bedoelen ze?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:07 uur

geplaatst: vandaag om 16:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.